Dat zegt ie altijdquote:
Scherp.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:37 schreef Sassefras het volgende:
das vanmiddag op genomen.. de stream staat nml op de babykamer
leg uit? Hoezo vreemd?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:38 schreef scanman01 het volgende:
Zoals ik al zei dus: live nomineren... Hier is iets vreemds aan de hand.
Alleen jammer dat die spiegels door de cameramensen maar 8 dagen mogen worden gebruikt van de kinderarbeidsinprectie...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:32 schreef D.Rose het volgende:
ze hadden Winnie de Pooh in die wieg moeten zetten
[afbeelding]
Waarom schoppen ze zo toch steeds hun eigen geloofwaardigheid onderuit.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:38 schreef scanman01 het volgende:
Zoals ik al zei dus: live nomineren... Hier is iets vreemds aan de hand.
Die staan op ontploffen manquote:
Er is al genomineerd.. maar misschien moeten ze het gewoon even herhalen ofzoquote:
ze moeten opnieuw blijkbaar... en nu maar hopen dat ze het in de groep moeten zeggen ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Nu zegt Ruud het ook... Live nomineren.
waarom verbaast me dat nietquote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef Sassefras het volgende:
vader van tanja: ik heb dat niet ingericht.
ik zou het zelf niet zo doen. thuis heeft ze zelf wat soberder.
Wat een gezellige mensen hequote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef Sassefras het volgende:
vader van tanja: ik heb dat niet ingericht.
ik zou het zelf niet zo doen. thuis heeft ze zelf wat soberder.
Echt niet, best schattigquote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef yvonne het volgende:
Wat een afschuwelijk walgelijke kamer
hmmmm ok... dan is het vreemd jahquote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is al genomineerd.. maar misschien moeten ze het gewoon even herhalen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |