Dit wordt lachen straksquote:
Tuurlijk.... Dat is natuuriljk de beste straf die BB kon geven.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:40 schreef Lolalala het volgende:
Moeten ze openlijk nomineren omdat ze het met elkaar erover hebben gehad?
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:40 schreef bemeall het volgende:
Ze gaan open tegenover elkaar nomineren
quote:
nou inderdaad zeg, zal me niks verbazen jaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef FlowKey het volgende:
Ze moeten openlijk nomineren omdat Talpa denkt dat ze dan Tanja niet durven te nomineren
dit gaat de zeug niet trekken... die gaat de hele asbak schoonlikken om aan haar trekken te komenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef teun911 het volgende:
Week opdracht mislukt!
YES weg met de peuken!
Die is voor de satesausquote:Op donderdag 22 september 2005 20:42 schreef teamlead het volgende:
pindakaas, uien, brood en water![]()
Ik snap die uien niet, maar ach..
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:43 schreef BBscanner het volgende:
Bridget heeft ook wel zin in vanavond!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit gaat de zeug niet trekken... die gaat de hele asbak schoonlikken om aan haar trekken te komen
Topper!!!quote:
20 jaar ???quote:Op donderdag 22 september 2005 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Die zaalzeug doet al 20 jaar thuiswerk.
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
hahaha wat een koeienfoto
Twin-tig.quote:
Maakt niet uit..kan ze straks heerlijk roepen dat ze gelijk had.. .en dan maar hopen dat de rest zich daar dood aan ergertquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef FlowKey het volgende:
Dat heeft TAnja van BB te horen gekregen ... kankerlijers
Zou perfect werk voor haar zijn jaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef Dr_Greene het volgende:
Tanja kan na BB gelijk solliciteren bij de thuiswerkcentrale!!!!
dat zijn tepels!!! Checkquote:Op donderdag 22 september 2005 20:43 schreef BBscanner het volgende:
Bridget heeft ook wel zin in vanavond!
[afbeelding]
ja okee ... maar ik kots mn ingewanden er uit van de manier waarop Talpa Tanja iedere keer weer goed voor het voetlicht laat komenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maakt niet uit..kan ze straks heerlijk roepen dat ze gelijk had.. .en dan maar hopen dat de rest zich daar dood aan ergert
Wat Lieske dan weer uitmaakt, want van haar mag iedereen best fucking doodvallenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef teamlead het volgende:
en dan maar hopen dat de rest zich daar dood aan ergert
Leukquote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Marrije het volgende:
Haha, nomineren aan de keukentafel!!
Ik heb jaren lang baby kamers bezorgd, maar zo iets lelijks.... nog nooit gezienquote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef yvonne het volgende:
Wat een afschuwelijk walgelijke kamer
Dat dacht ik dus ook al te zienquote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
Linda heeft blijkbaar zomaar ff rode haarverf gekregen...
Bankzitten is toch perfect werk voor haar?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Zou perfect werk voor haar zijn ja!
spannend!!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef APK het volgende:
Dat nomineren wordt leuk, zet deel 2 maar vast klaar.![]()
Ach, tja, tis allicht beter dan het sinaasappelkistje dat ze thuis als wiegje heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef area51 het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang baby kamers bezorgd, maar zo iets lelijks.... nog nooit gezien
ze mogen kiezen......... pindakaas of uienquote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Apie74 het volgende:
wat krijgen ze als avondeten dan?
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:48 schreef Coos het volgende:
Dido de koningin van het huis!!
Mag vast niet meer komen sinds het voorval met de brandweerautoquote:Op donderdag 22 september 2005 20:48 schreef Dr_Greene het volgende:
Hé. Is Joost niet in de studio vanavond??
Ik wed dat minstens de helft niet openlijk op Tanja durft te stemmen.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef Falco het volgende:
Hopelijk veranderen ze nog even niet op het laatste moment dus van nominatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |