Nee..om te voorkomen dat ze nu anders gaan stemmenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:56 schreef jessie het volgende:
Zou de nominatie van gisteren gewoon voor jan lul geweest zijn op ze op een dwaalspoor te zetten ofzo?
Nee, die zullen ze inderdaad wel moeten herhalen. Om te voorkomen dat mensen opeens iets anders zeggen nu ze onder druk staan.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:56 schreef jessie het volgende:
Zou de nominatie van gisteren gewoon voor jan lul geweest zijn op ze op een dwaalspoor te zetten ofzo?
nee dat denk ik niet.. ze moeten de nominatie herhalen, en het is eerst opgenomne, zodat ze zich niet laten beinvloeden door anderen.,.... (vermoedt ik)quote:Op donderdag 22 september 2005 20:56 schreef jessie het volgende:
het zijn toch helemaal neptietenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Bridget blijft het de hele uitzending koud hebben of heeft ze neptepels in haar jurkje laten innaaien?
Misschien heeft ze deze wel...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Bridget blijft het de hele uitzending koud hebben of heeft ze neptepels in haar jurkje laten innaaien?
ja denk het ook ja!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Mja van die sociaal gemotiveerde bagger.
zoiets denk ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 20:58 schreef Sassefras het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet.. ze moeten de nominatie herhalen, en het is eerst opgenomne, zodat ze zich niet laten beinvloeden door anderen.,.... (vermoedt ik)
Maar gaat BB daar iets aan doen dan? Als ze nu anders stemmen dan gisteren, gaat BB er wat van zeggen of zo?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:57 schreef misterDre het volgende:
Nee..om te voorkomen dat ze nu anders gaan stemmen
het voordeel van internet is dat je accenten niet kan horen :quote:Op donderdag 22 september 2005 20:58 schreef Blue Thunder het volgende:
ik vind het hier gezallich!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |