Dat hadden ze toch gewoon bij de boodschappen van de weekquote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
Linda heeft blijkbaar zomaar ff rode haarverf gekregen...
die heeft afgedaan en een boete van BB.. (over de schutting schreeuw actie)quote:Op donderdag 22 september 2005 20:48 schreef Dr_Greene het volgende:
Hé. Is Joost niet in de studio vanavond??
Juist mooiquote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef pinkplatinum het volgende:
Dit gaat echt ruzie veroorzaken zeg.. dat live nomineren..
Die is bij zijn vriendin geloof ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:48 schreef Dr_Greene het volgende:
Hé. Is Joost niet in de studio vanavond??
Misschien moeten ze zich houden aan de nominaties die ze al gedaan hebben.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wed dat minstens de helft niet openlijk op Tanja durft te stemmen.
Geintje?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef Sassefras het volgende:
[..]
die heeft afgedaan en een boete van BB.. (over de schutting schreeuw actie)
Zou idd best cool zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef Coos het volgende:
Maar het zou toch wel een bak zijn als ze allemaal Tanja nomineren.
Ik hoop het intens!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef Coos het volgende:
Of van die hufterige, achterbakse nominaties: "Omdat ik het gevoel heb dat ze niet lekker in haar vel zit en liever naar huis gaat..."quote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef pinkplatinum het volgende:
kijk maar op het fok blog... was iets met rtl boulevard (damnit hoe schrijf je dat??) geloof ikquote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Geintje?Of heb ik echt wat gemist?
Plus geen sigaretten...leg de dweiltjes maar klaarquote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef pinkplatinum het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of van die hufterige, achterbakse nominaties: "Omdat ik het gevoel heb dat ze niet lekker in haar vel zit en liever naar huis gaat..."
dan krijgen we plotseling weer 'storing' ....quote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef Coos het volgende:
Mja van die sociaal gemotiveerde bagger.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of van die hufterige, achterbakse nominaties: "Omdat ik het gevoel heb dat ze niet lekker in haar vel zit en liever naar huis gaat..."
Oow, daar heb ik verder niks van meegekregen dan.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat hadden ze toch gewoon bij de boodschappen van de week
En als ze dat niet doen laten ze de opnames van de nominaties gisteravond zienquote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zich houden aan de nominaties die ze al gedaan hebben.
Zonder peuken is Tanja zo weg.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef misterDre het volgende:
[..]
Plus geen sigaretten...leg de dweiltjes maar klaar
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef Blue Thunder het volgende:
laat ze eens een stukkie tandenpoetsen doen van lieske... heb je met 1 stukje gelijk een kwartier gevuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |