Ja beetje welquote:Op donderdag 22 september 2005 14:04 schreef Una_Piedra het volgende:
Komt ie niet te vroeg?
Beschikbare kleurenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel ervaring met SE's. Mijn broer had er ooit 1 van zijn werk gehad, hij had binnen een maand een andere aangevraagd. Lompe, lelijke dingen met lelijk beeldscherm. Maar goed, dat is ook alweer een tijd geleden.
Vraagje: is de w800i ook beschikbaar in een andere kleur? Oranje is zo afzichtelijk.
Mannen die te vroeg komenquote:
kijk eens op marktplaatsquote:Op donderdag 22 september 2005 14:03 schreef purplerose het volgende:
*edit* ik moet dus eerst weer een kabeltje gaan halen voordat ik die firmware kan update
Snugglesquote:Op donderdag 22 september 2005 14:00 schreef foksuk1981 het volgende:
Sngls???
Duh.quote:
Nee hoor .. Sony houd zich aan standaarden, Nokia denkt dat ze die vrij mogen interpreteren.. Dus eigenlijk is het Nokia die de bugs heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 13:46 schreef purplerose het volgende:
Sony Ericsson heb allemaal vage bugs in de software die mijn foon ophol doet slaan!
gaat naar de regenboog toequote:
Daar doen we niet aan hequote:
TopiCquote:Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef Tranceptor het volgende:
Wie komt er te vroeg?
Mannen waarbij vrouwen moeten fakenquote:
De brandweer spuit!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:10 schreef melismay het volgende:
We spuit en wie stelt de rest van de TT ter beschikking?
Ja, iets met het einde van een relatie en op elkaar uitgekeken zijnquote:
Waarom deed ze nog die moeite dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, iets met het einde van een relatie en op elkaar uitgekeken zijn![]()
Anders worden jullie chagerijnigquote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom maakt het uit dat vrouwen faken? Zolang wij - mannen - maar komen toch?
Geen last van!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Anders worden jullie chagerijnig
Ik hoef niet te fakenquote:
1) Zelf via een USB-kabelquote:Op donderdag 22 september 2005 13:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
en dat is op de site van ericsson te doen of moet ik dan weer tig euries neerleggen in de winkel :S
Uit een gevoel van de man zijn zin moeten geven, een onderdanige positie. Dat deel hebben ze in elk geval goed begrepen, nu het kiesrecht nog teruggeven.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik hoef niet te faken
Snap ook niet waarom vrouwen dat doen![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef WeirdMicky het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef WeirdMicky het volgende:
* Godlike02 is in shockquote:Op donderdag 22 september 2005 14:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Een vrouw is meer dan een gat in het vlees
Zeg het nog eens, misschien ga je het dan zelf in ieder geval geloven.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Topics die gaan over mannen waarbij vrouwen moeten fakenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:12 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Mannen waarbij vrouwen moeten faken![]()
Goed planquote:Op donderdag 22 september 2005 14:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Ga er even allemaal serieus op in ofzo
Topics die gaan over gaten in stukken vlees.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Topics die gaan over mannen waarbij vrouwen moeten faken
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Ook dat, krijgen we blauwe ballen van, doet pijnquote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Anders worden jullie chagerijnig
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Mee eensch.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
Een vrouw zien komen is leuker dan zelf komen vind ik altijd![]()
Hij mag zn zin wel hebben, maar moet niet zeiken als ik dr net zo van kan genietenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Uit een gevoel van de man zijn zin moeten geven, een onderdanige positie. Dat deel hebben ze in elk geval goed begrepen, nu het kiesrecht nog teruggeven.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
Ja gek he, vrouwen zijn op dat moment altijd erg vermakelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
Sommige mannen zijn zo slecht dat het wel uren kan duren voor hij in de buurt komt van haar orgasme, aldus een vriendin.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:22 schreef Ynske het volgende:
over dat faken...
ik zie er t nut niet van in,
dan doet ie niet zijn best,
en als hij graag heeft dat je komt
dan doet ie maar wat meer moeite
ok jij bent gayquote:Op donderdag 22 september 2005 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
Hey een pratend gat!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan hoef ik de volgende keer ook mijn best niet meer zo te doen!
als je dat vindquote:
Schudden en ogen wegdraaien, heel lief en geil tegelijk kijken.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ja gek he, vrouwen zijn op dat moment altijd erg vermakelijk
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn zo slecht dat het wel uren kan duren voor hij in de buurt komt van haar orgasme, aldus een vriendin.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Hints gevenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn zo slecht dat het wel uren kan duren voor hij in de buurt komt van haar orgasme, aldus een vriendin.![]()
Het is juist leuk omdat jullie zelf de moeite mogen doenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je dat vind
dan ben je waarschijnlijk ook bereid om er de moeite voor te doen
en hoeven wij dus niet te faken
Als je een knijper op je neus zet niet neequote:Op donderdag 22 september 2005 14:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Schudden en ogen wegdraaien, heel lief en geil tegelijk kijken.
Sja eigenlijk is dat het enige moment dat vrouwen nietzijn.
Dat is toch sneu als je dat moet doen als vrouw.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hints geven
Maar ook niet van: Nu rechts, beetje dieper, nu harder etc etc etc
Als ze schudt en dr ogen draaien weg, dan krijgt ze geen lucht meer manquote:Op donderdag 22 september 2005 14:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Schudden en ogen wegdraaien, heel lief en geil tegelijk kijken.
Sja eigenlijk is dat het enige moment dat vrouwen nietzijn.
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
ok jij bent gay![]()
Of iig geen echte vent, die boeit dat nl niet
waarom moet ik nu aan dat topic in sex denken: fart-sexquote:Op donderdag 22 september 2005 14:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Als je een knijper op je neus zet niet nee
Geen getuige achterlaten is het beste in hun gevalquote:Op donderdag 22 september 2005 14:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ze schudt en dr ogen draaien weg, dan krijgt ze geen lucht meer man![]()
Ah zou dat wurgen dan toch niet werken?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ze schudt en dr ogen draaien weg, dan krijgt ze geen lucht meer man![]()
Tja sommige mannen leren het nooitquote:Op donderdag 22 september 2005 14:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is toch sneu als je dat moet doen als vrouw.
Kijk als je 18 bent allebei, ok. Maar als je allebei de 20 bent gepasseerd is dat gewoon sneu IMHO.
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij leest topics met zo een titel?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom moet ik nu aan dat topic in sex denken: fart-sex
een scheet over de longen nemen
Wat ben jij toch een heerlijke vrouwquote:Op donderdag 22 september 2005 14:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
ok jij bent gay![]()
Of iig geen echte vent, die boeit dat nl niet
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen getuige achterlaten is het beste in hun geval![]()
Tis niet ieder zn ding, of je moet gewoon op tijd stoppenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah zou dat wurgen dan toch niet werken?
In grote lijnen zijn vrouwen echt wel hetzelfde, de onderlinge verschillen zijn wat groter dan bij mannen. Alle vrouwen zijn hoeren dus inherent hetzelfde.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tja sommige mannen leren het nooit
Ookal is niet elke vrouw hetzelfde![]()
ik denk niet dat mijn verloofde het daar mee eens isquote:Op donderdag 22 september 2005 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zou bijna medelijden krijgenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ook dat, krijgen we blauwe ballen van, doet pijn![]()
Ben jij altijd zo sloom?quote:
Amenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In grote lijnen zijn vrouwen echt wel hetzelfde, de onderlinge verschillen zijn wat groter dan bij mannen. Alle vrouwen zijn hoeren dus inherent hetzelfde.![]()
hoezo ?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk niet dat mijn verloofde het daar mee eens is![]()
Dat is misschien weer een ander uiterste, maar het heeft wel wat inderdaad..quote:Op donderdag 22 september 2005 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
kom jij dan zo raarquote:Op donderdag 22 september 2005 14:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk niet dat mijn verloofde het daar mee eens is![]()
Ach het lijken begraven houdt me overdag van straat. Ik ben godverdomme de hele dag bezig de boel in stukken te zagen en dan kan 's avonds ook nog een plek gaan zoeken om te begraven. Mensen onderschatten hoeveel tijd daar in gaat zitten.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tis niet ieder zn ding, of je moet gewoon op tijd stoppen
Een vrouw weet zichzelf wel te pleasen hoor.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden krijgen
Tja bij mannen kun je tarzan en pinkeltje niet echt met elkaar vergelijken hequote:Op donderdag 22 september 2005 14:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In grote lijnen zijn vrouwen echt wel hetzelfde, de onderlinge verschillen zijn wat groter dan bij mannen. Alle vrouwen zijn hoeren dus inherent hetzelfde.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ooit een schuddende walvis gezien?![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:29 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]Wat ben je toch een schatje.
Dat is waar, vereist planning, coordinatie, moeite, energie etc etc etcquote:Op donderdag 22 september 2005 14:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach het lijken begraven houdt me overdag van straat. Ik ben godverdomme de hele dag bezig de boel in stukken te zagen en dan kan 's avonds ook nog een plek gaan zoeken om te begraven. Mensen onderschatten hoeveel tijd daar in gaat zitten.
Ik ben tenminste rustig, dat kan niet gezegd worden van jullie vrouwenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef purplerose het volgende:
blauwe balle
een vent zien/horen is soms niet je dat hoor
een vent mag best wat geluid maken tijdens het komen, maar hij moet natuurlijk niet tarzan na gaan doen qua gegil
Dat is een smoesquote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat wel bij de meeste mannen allemaal is: na 1x zijn ze al moe![]()
hmmm een stille genieter....quote:Op donderdag 22 september 2005 14:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik ben tenminste rustig, dat kan niet gezegd worden van jullie vrouwenStuk voor stuk klachten van omwoners, piepende oren en dergelijke.
De meeste vrouwen hebben ook lelijke tieten, daar zeuren wij toch ook niet over?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tja bij mannen kun je tarzan en pinkeltje niet echt met elkaar vergelijken he![]()
quote:
Alsof je inkeping en uitpuilend schaamlipje met elkaar kan vergelijkenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tja bij mannen kun je tarzan en pinkeltje niet echt met elkaar vergelijken he![]()
Beide mogen wat mij betreft geluid maken.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef purplerose het volgende:
blauwe balle
een vent zien/horen is soms niet je dat hoor
een vent mag best wat geluid maken tijdens het komen, maar hij moet natuurlijk niet tarzan na gaan doen qua gegil
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik ben tenminste rustig, dat kan niet gezegd worden van jullie vrouwenStuk voor stuk klachten van omwoners, piepende oren en dergelijke.
Teamwork dusquote:Op donderdag 22 september 2005 14:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een vrouw weet zichzelf wel te pleasen hoor.
Als een vent al het werk moet zitten te doen is er ook geen zak aan
En andersom ook niet dus...
Stille vrouwen zijn suf, je bent aan het neuken niet aan het kantklossen.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Overigens wel irri als je bed hard piept en kraaktquote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Stille vrouwen zijn suf, je bent aan het neuken niet aan het kantklossen.
De hele buurt bij elkaar roepen gaat misschien ver, maar is zeker wel een turn-on een beetje geluid.
beetje geluid ok...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Stille vrouwen zijn suf, je bent aan het neuken niet aan het kantklossen.
De hele buurt bij elkaar roepen gaat misschien ver, maar is zeker wel een turn-on een beetje geluid.
Rustpauzequote:Op donderdag 22 september 2005 14:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben ook lelijke tieten, daar zeuren wij toch ook niet over?
Dan tref je de verkeerde mannen, moe is een raar woord ervoor. We hebben even een rustpauze nodig en kunnen daarna vaak wel weer door. Tenzij het natuurlijk niet best was.![]()
Blijkbaar heeft iedereen het idee dat die ene vrouw een enorme praktijkervaring heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef Godlike02 het volgende:
1 vrouw roept dat mannen na 1 keer moe zijn en ze weten niet hoe snel ze moeten roepen dat het niet waar is![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef Godlike02 het volgende:
1 vrouw roept dat mannen na 1 keer moe zijn en ze weten niet hoe snel ze moeten roepen dat het niet waar is![]()
Het heeft ook wel wat, tot je een keer letterlijk het bed kapotneukt.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Overigens wel irri als je bed hard piept en kraakt
Exactquote:
Ranzig?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Godshand het volgende:
het lijkt wel of de TT steeds ranziger moet worden....
Iddquote:Op donderdag 22 september 2005 14:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Beide mogen wat mij betreft geluid maken.
Dan hoor je ook hoe en wat
De buren maken me geen ruk uit, maar overdrijven hoeft nu ook weer niet
* ervaring heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat, tot je een keer letterlijk het bed kapotneukt.![]()
Heb je een speer als lul?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een echte manquote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Na 1 keer zijn we niet moe...we zijn gewoon niet meer geil. Klaarkomen en slapen...en nee...we haten knuffelen na de seks, dat doen we alleen om te zorgen dat we de ochtend erna nog een keer seks kunnen hebben
Het trekt meer views en meer rukkers. Hoiquote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Godshand het volgende:
Troost je!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat valt heel erg meequote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft iedereen het idee dat die ene vrouw een enorme praktijkervaring heeft
je klikte!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Godshand het volgende:
1 jaar oud, duur bed.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Troost je!
Het bas was vast gewoon oud
en voor de rest van de tijd het matras maar op de grond legt, want anders wordt de rest van het gezin wakkerquote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Over hoeveel minuten moet je weerquote:Op donderdag 22 september 2005 14:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee
Heb nu een rustpauze![]()
Leg eens uit hoe gaat dat nou ...neuken?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee
Heb nu een rustpauze![]()
Zo herkenbaar.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
en voor de rest van de tijd het matras maar op de grond legt, want anders wordt de rest van het gezin wakker
Weet ik toch ook niet, te lang geledenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe gaat dat nou ...neuken?
Ik snap niet hoe dat nou werkt.Jij hebt ervaring toch?![]()
net zoveel minuten als de heren altijd denken nodig te hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Over hoeveel minuten moet je weer![]()
Dan wordt het rap minder jaquote:Op donderdag 22 september 2005 14:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Doe eens wat uit en post wat foto's, dan gaat het vast snel beter.![]()
Ik vind dat we eerder een streaming cam moeten hebben van fembol en Bob de Bouwerquote:Op donderdag 22 september 2005 14:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Doe eens wat uit en post wat foto's, dan gaat het vast snel beter.![]()
Ook zoiets gehad, waren beziggeweest, kom je beneden (er was ook bezoek bleek laterquote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
Een ex van mij schreeuwde echt de buurt bij elkaar, kom je beneden bij haar ouders thee drinken ...
krijg je van die opmerkingen?
So ..nou...koekje dan maar...
Rekenen jouw heren in minuten danquote:Op donderdag 22 september 2005 14:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
net zoveel minuten als de heren altijd denken nodig te hebben
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind dat we eerder een streaming cam moeten hebben van fembol en Bob de Bouwer![]()
Nee dank jequote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind dat we eerder een streaming cam moeten hebben van fembol en Bob de Bouwer![]()
Het BB huis zal nog interessanter zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
^^ with stupidquote:
In elk geval minder ranzigquote:Op donderdag 22 september 2005 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het BB huis zal nog interessanter zijn
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Rekenen jouw heren in minuten dan![]()
Ik reken altijd in dagdelen
hahahahah iddquote:Op donderdag 22 september 2005 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het BB huis zal nog interessanter zijn
whahahahaquote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Tranceptor het volgende:
Sex in de Steigers: geile sletjes en Blow-up Bob.
spuiten, tepels..quote:
hoe kun je nu ranzig zijn als beide op een andere bank gaan zittenquote:
Lul nietquote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Rekenen jouw heren in minuten dan![]()
Ik reken altijd in dagdelen
Slagroomquote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
spuiten, tepels..
ik ben niet preuts ofzo, maar voor een simpele slowchat vind ik het ranzig...
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Tranceptor het volgende:
Ja, lekker saaiquote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Natuurlijke uitstralingquote:Op donderdag 22 september 2005 14:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
hoe kun je nu ranzig zijn als beide op een andere bank gaan zitten
Rustig maar, we bewaren ook wat voor jou om mee te gaan snowballen met je hond.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
spuiten, tepels..
whehehequote:Op donderdag 22 september 2005 14:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lul niet![]()
Je bedpartner moet altijd na sesamstraat weer slapen![]()
Simpel??quote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
spuiten, tepels..
Sesamstraat komt tegenwoordig na al die operatieprogramma's, rambo en heroinespuitend bnn.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lul niet![]()
Je bedpartner moet altijd na sesamstraat weer slapen![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Natuurlijke uitstraling
Wilde je ze ook nog naakt hebben?
haha lolquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Rustig maar, we bewaren ook wat voor jou om mee te gaan snowballen met je hond.![]()
Matigquote:Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Sesamstraat komt tegenwoordig na al die operatieprogramma's, rambo en heroinespuitend bnn.
Een echt avondprogramma dus tegenwoordig.
Willen we iemand lokken?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
haha lol![]()
kom op zeg, heeft de slowchat echt zulke sexassociaties nodig om Fokkers te lokken?
gelukkig heb ik geen hondquote:Op donderdag 22 september 2005 14:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Rustig maar, we bewaren ook wat voor jou om mee te gaan snowballen met je hond.![]()
Nee, we hebben het format veranderd om een meer pro-actieve houding op fok! te genereren.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
haha lol![]()
kom op zeg, heeft de slowchat echt zulke sexassociaties nodig om Fokkers te lokken?
Nee, maar we vinden het grappig om te zien wat voor op sex belust gespuis er op af komt.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
haha lol![]()
Wat heeft ie gewonnen?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar we vinden het grappig om te zien wat voor op sex belust gespuis er op af komt.
is dat nodig dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, we hebben het format veranderd om een meer pro-actieve houding op fok! te genereren.![]()
Je weet het weer mooi te brengenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, we hebben het format veranderd om een meer pro-actieve houding op fok! te genereren.![]()
owquote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar we vinden het grappig om te zien wat voor op sex belust gespuis er op af komt.
Een slagroombus en de video: do it yourself with bob the builderquote:
Dat duurt nog zeker een half jaar voor die film geschoten isquote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Tranceptor het volgende:
Ik voel de daghengsten al opkomen.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een slagroombus en de video: do it yourself with bob the builder
Mja, wordt wel tijdquote:Op donderdag 22 september 2005 14:49 schreef Godlike02 het volgende:
Pagina 4
Alvast nieuwe tt verzinnen?
Ik denk dat ze beiden aan allle kanten rimpelen als hij eindelijk te zien zal zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat duurt nog zeker een half jaar voor die film geschoten is![]()
MILF Extremequote:Op donderdag 22 september 2005 14:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beiden aan allle kanten rimpelen als hij eindelijk te zien zal zijn.
Geile Grannysex: Gerontofilie Gegarandeerd![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geile Grannysex: Gerontofilie Gegarandeerd
Het lukt blijkbaar primaquote:Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
haha lol![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een slagroombus en de video: do it yourself with bob the builder
Deez is leuk als Fembol klaar is met werkenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef webspider het volgende:
Singles: Willen dat ook Bob aan zijn trekken komt![]()
Dat vind ik nu wel een goede hahahaquote:Op donderdag 22 september 2005 14:55 schreef purplerose het volgende:
cryptisch: Verstop de knakworst in de salade
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat noem ik centraal ja, de rest van het land is platteland.![]()
sowheey late reactiequote:
ja zie het nu pas heb lekker geshoptquote:
wat hebbie geshopt???quote:Op donderdag 22 september 2005 15:02 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja zie het nu pas heb lekker geshopt![]()
heb 2 paar laarzen en een enorm leuk rokje alles bij elkaar voor maar 80 euroquote:
maar 80 euro??quote:Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb 2 paar laarzen en een enorm leuk rokje alles bij elkaar voor maar 80 euro![]()
Laat eerst even jezelf zien zonder rokje en dan met, zeggen wij wel of ie leuk is.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb 2 paar laarzen en een enorm leuk rokje alles bij elkaar voor maar 80 euro![]()
Saladequote:Op donderdag 22 september 2005 14:55 schreef purplerose het volgende:
cryptisch: Verstop de knakworst in de salade
Als ik me laat naaien, wil ik zoenen ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
maar 80 euro??
tering wat een afzetterij man, dat je je zo laat naaien...
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Deez is leuk als Fembol klaar is met werken
normaal betaal je dat al voor 1paar laarzen hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 15:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
maar 80 euro??
tering wat een afzetterij man, dat je je zo laat naaien...
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Laat eerst even jezelf zien zonder rokje en dan met, zeggen wij wel of ie leuk is.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
normaal betaal je dat al voor 1paar laarzen hoor![]()
met 80 euro erbij zou ik ze niet eens willen te lelijk in mn kastquote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef Tranceptor het volgende:
Bovenstaande schoenen zijn toch wel de lelijkste die ik ooit heb gezien. Ik zou mijn hond er nog niet op laten schijten, bang dat ze afgeven.
Het is de nieuwste rage, de overtreffende trap van Uggs.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
met 80 euro erbij zou ik ze niet eens willen te lelijk in mn kast![]()
overduidelijk Metro is een homoquote:
can you spell sarcasmquote:Op donderdag 22 september 2005 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
overduidelijk Metro is een homo
die hebben ook geen smaak
can you read PIquote:
PIquote:
nee heb er maar 5 ofzo gegetenquote:
homo's hebben juist wel smaakquote:Op donderdag 22 september 2005 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
overduidelijk Metro is een homo
die hebben ook geen smaak
O okeequote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
O okeeik bekijk die dingen nooit eigenlijk
zou ik dan toch homo zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 15:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Laat me raden, veel homo's vinden jou een mooie vrouw?![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
hihihihiquote:Op donderdag 22 september 2005 15:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef Godlike02 het volgende:
Ooit een schuddende walvis gezien?![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben eigenlijk al heel fel vermagerd door de zwangerschap, niet echt gezond . Mijn buik verdikt natuurlijk wel, maar het is alsof die het vet van de rest wegzuigt. Ik ben vier maanden zwanger, en ik weeg 55 kilo
![]()
ik ben niet zo groot neequote:
Dat komt er na je zwangerschap wel weer bij joh, wel op de meest onhandige plaatsen natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik ben vier maanden zwanger, en ik weeg 55 kilo![]()
dat is dus totaal niet goedquote:Op donderdag 22 september 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben eigenlijk al heel fel vermagerd door de zwangerschap, niet echt gezond . Mijn buik verdikt natuurlijk wel, maar het is alsof die het vet van de rest wegzuigt. Ik ben vier maanden zwanger, en ik weeg 55 kilo
![]()
ik eet goed door hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 16:05 schreef Ynske het volgende:
dat is dus totaal niet goed
een ware aanslag op je lichaam dus
doet t nietquote:Op donderdag 22 september 2005 16:06 schreef Koenholio het volgende:
lamaar
veel mensen onderschatten het hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 16:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik eet goed door hoor, en heel gezond, daar kijk ik wel op toe, en mijn zwangerschapsvitamientjes neem ik ook nog.
maar deze zwangerschap valt me wel zwaarder dan ik had gedacht ja![]()
ik kijk er wel op toe dat dat niet gebeurtquote:Op donderdag 22 september 2005 16:03 schreef webspider het volgende:
Dat komt er na je zwangerschap wel weer bij joh, wel op de meest onhandige plaatsen natuurlijk![]()
Ik wilde al net zeggenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:06 schreef Koenholio het volgende:
lamaar
Pics neerzetten is ook moeilijkquote:
Was je er dan ?quote:
eensquote:Op donderdag 22 september 2005 16:30 schreef Tranceptor het volgende:
Is dat gemekker over die zwangerschap al over? Dan moet je maar niet een kind laten verwekken bij je, bek dicht en baren!![]()
Mannen kunnen er ook een houtje van andersquote:Op donderdag 22 september 2005 16:30 schreef Tranceptor het volgende:
Is dat gemekker over die zwangerschap al over? Dan moet je maar niet een kind laten verwekken bij je, bek dicht en baren!![]()
Die mekkert niet, die schrijft een soap voor talpaquote:Op donderdag 22 september 2005 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mannen kunnen er ook een houtje van anders
joeyT bv![]()
Ik zag het al.quote:
fotoquote:Op donderdag 22 september 2005 16:49 schreef Tranceptor het volgende:
IK heb mn scheerapparaat
Jammer dat ik me zo hondsberoerd voel al de hele dag en vooral lastig morgenvroeg om 8 uur als ik moet werken
Lui kind.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:17 schreef zwartedoos het volgende:
getver ik moet zo nog werken...tis maar 3uurtjes maar das nog erger volgens mij dan de hele dag
![]()
Smakelijk ... wat/wie je dan ook gaat etenquote:Op donderdag 22 september 2005 17:31 schreef Mukie het volgende:
Muuk gaat eens richting Rick om saampjes naar de Comedynight te gaan.
Eerst wat lekkers eten
Veel plezier Muuxquote:Op donderdag 22 september 2005 17:31 schreef Mukie het volgende:
Muuk gaat eens richting Rick om saampjes naar de Comedynight te gaan.
Eerst wat lekkers eten
Ik word niet goeeehoed..quote:Op donderdag 22 september 2005 18:06 schreef Tranceptor het volgende:
Het loopt hier werkelijk STORM!
Luiaardquote:Op donderdag 22 september 2005 17:17 schreef zwartedoos het volgende:
getver ik moet zo nog werken...tis maar 3uurtjes maar das nog erger volgens mij dan de hele dag
![]()
Macquote:Op donderdag 22 september 2005 19:46 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn dag is eigenlijk een geweldige dag geweest. De school wilt 600¤ doneren voor een excursie die ik samen met nog iemand organiseer. We vroegen maar om 150¤. Dus ik voel mij best gewaardeerd
En verder zit ik een beetje te spelen met mijn Mac en een Office Installatie CD. Niet veel boeiends dus
Wiequote:
Geen vismenu'squote:Op donderdag 22 september 2005 20:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Neppinguin, zelfs op de Zuidpool hebben ze er 1.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef purplerose het volgende:
* purplerose Paast de bong rond
Tranceptor claimt die jongoquote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef purplerose het volgende:
* purplerose] Paast de bong rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |