Ja beetje welquote:Op donderdag 22 september 2005 14:04 schreef Una_Piedra het volgende:
Komt ie niet te vroeg?
Beschikbare kleurenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel ervaring met SE's. Mijn broer had er ooit 1 van zijn werk gehad, hij had binnen een maand een andere aangevraagd. Lompe, lelijke dingen met lelijk beeldscherm. Maar goed, dat is ook alweer een tijd geleden.
Vraagje: is de w800i ook beschikbaar in een andere kleur? Oranje is zo afzichtelijk.
Mannen die te vroeg komenquote:
kijk eens op marktplaatsquote:Op donderdag 22 september 2005 14:03 schreef purplerose het volgende:
*edit* ik moet dus eerst weer een kabeltje gaan halen voordat ik die firmware kan update
Snugglesquote:Op donderdag 22 september 2005 14:00 schreef foksuk1981 het volgende:
Sngls???
Duh.quote:
Nee hoor .. Sony houd zich aan standaarden, Nokia denkt dat ze die vrij mogen interpreteren.. Dus eigenlijk is het Nokia die de bugs heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 13:46 schreef purplerose het volgende:
Sony Ericsson heb allemaal vage bugs in de software die mijn foon ophol doet slaan!
gaat naar de regenboog toequote:
Daar doen we niet aan hequote:
TopiCquote:Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef Tranceptor het volgende:
Wie komt er te vroeg?
Mannen waarbij vrouwen moeten fakenquote:
De brandweer spuit!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:10 schreef melismay het volgende:
We spuit en wie stelt de rest van de TT ter beschikking?
Ja, iets met het einde van een relatie en op elkaar uitgekeken zijnquote:
Waarom deed ze nog die moeite dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, iets met het einde van een relatie en op elkaar uitgekeken zijn![]()
Anders worden jullie chagerijnigquote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom maakt het uit dat vrouwen faken? Zolang wij - mannen - maar komen toch?
Geen last van!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Anders worden jullie chagerijnig
Ik hoef niet te fakenquote:
1) Zelf via een USB-kabelquote:Op donderdag 22 september 2005 13:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
en dat is op de site van ericsson te doen of moet ik dan weer tig euries neerleggen in de winkel :S
Uit een gevoel van de man zijn zin moeten geven, een onderdanige positie. Dat deel hebben ze in elk geval goed begrepen, nu het kiesrecht nog teruggeven.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik hoef niet te faken
Snap ook niet waarom vrouwen dat doen![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef WeirdMicky het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef WeirdMicky het volgende:
* Godlike02 is in shockquote:Op donderdag 22 september 2005 14:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Een vrouw is meer dan een gat in het vlees
Zeg het nog eens, misschien ga je het dan zelf in ieder geval geloven.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Een vrouw is meer dan een gat in het vlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |