Tja bij mannen kun je tarzan en pinkeltje niet echt met elkaar vergelijken hequote:Op donderdag 22 september 2005 14:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In grote lijnen zijn vrouwen echt wel hetzelfde, de onderlinge verschillen zijn wat groter dan bij mannen. Alle vrouwen zijn hoeren dus inherent hetzelfde.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ooit een schuddende walvis gezien?![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:29 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]Wat ben je toch een schatje.
Dat is waar, vereist planning, coordinatie, moeite, energie etc etc etcquote:Op donderdag 22 september 2005 14:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach het lijken begraven houdt me overdag van straat. Ik ben godverdomme de hele dag bezig de boel in stukken te zagen en dan kan 's avonds ook nog een plek gaan zoeken om te begraven. Mensen onderschatten hoeveel tijd daar in gaat zitten.
Ik ben tenminste rustig, dat kan niet gezegd worden van jullie vrouwenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef purplerose het volgende:
blauwe balle
een vent zien/horen is soms niet je dat hoor
een vent mag best wat geluid maken tijdens het komen, maar hij moet natuurlijk niet tarzan na gaan doen qua gegil
Dat is een smoesquote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat wel bij de meeste mannen allemaal is: na 1x zijn ze al moe![]()
hmmm een stille genieter....quote:Op donderdag 22 september 2005 14:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik ben tenminste rustig, dat kan niet gezegd worden van jullie vrouwenStuk voor stuk klachten van omwoners, piepende oren en dergelijke.
De meeste vrouwen hebben ook lelijke tieten, daar zeuren wij toch ook niet over?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tja bij mannen kun je tarzan en pinkeltje niet echt met elkaar vergelijken he![]()
quote:
Alsof je inkeping en uitpuilend schaamlipje met elkaar kan vergelijkenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tja bij mannen kun je tarzan en pinkeltje niet echt met elkaar vergelijken he![]()
Beide mogen wat mij betreft geluid maken.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef purplerose het volgende:
blauwe balle
een vent zien/horen is soms niet je dat hoor
een vent mag best wat geluid maken tijdens het komen, maar hij moet natuurlijk niet tarzan na gaan doen qua gegil
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik ben tenminste rustig, dat kan niet gezegd worden van jullie vrouwenStuk voor stuk klachten van omwoners, piepende oren en dergelijke.
Teamwork dusquote:Op donderdag 22 september 2005 14:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een vrouw weet zichzelf wel te pleasen hoor.
Als een vent al het werk moet zitten te doen is er ook geen zak aan
En andersom ook niet dus...
Stille vrouwen zijn suf, je bent aan het neuken niet aan het kantklossen.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Overigens wel irri als je bed hard piept en kraaktquote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Stille vrouwen zijn suf, je bent aan het neuken niet aan het kantklossen.
De hele buurt bij elkaar roepen gaat misschien ver, maar is zeker wel een turn-on een beetje geluid.
beetje geluid ok...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Stille vrouwen zijn suf, je bent aan het neuken niet aan het kantklossen.
De hele buurt bij elkaar roepen gaat misschien ver, maar is zeker wel een turn-on een beetje geluid.
Rustpauzequote:Op donderdag 22 september 2005 14:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben ook lelijke tieten, daar zeuren wij toch ook niet over?
Dan tref je de verkeerde mannen, moe is een raar woord ervoor. We hebben even een rustpauze nodig en kunnen daarna vaak wel weer door. Tenzij het natuurlijk niet best was.![]()
Blijkbaar heeft iedereen het idee dat die ene vrouw een enorme praktijkervaring heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef Godlike02 het volgende:
1 vrouw roept dat mannen na 1 keer moe zijn en ze weten niet hoe snel ze moeten roepen dat het niet waar is![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef Godlike02 het volgende:
1 vrouw roept dat mannen na 1 keer moe zijn en ze weten niet hoe snel ze moeten roepen dat het niet waar is![]()
Het heeft ook wel wat, tot je een keer letterlijk het bed kapotneukt.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Overigens wel irri als je bed hard piept en kraakt
Exactquote:
Ranzig?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Godshand het volgende:
het lijkt wel of de TT steeds ranziger moet worden....
Iddquote:Op donderdag 22 september 2005 14:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Beide mogen wat mij betreft geluid maken.
Dan hoor je ook hoe en wat
De buren maken me geen ruk uit, maar overdrijven hoeft nu ook weer niet
* ervaring heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat, tot je een keer letterlijk het bed kapotneukt.![]()
Heb je een speer als lul?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een echte manquote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Na 1 keer zijn we niet moe...we zijn gewoon niet meer geil. Klaarkomen en slapen...en nee...we haten knuffelen na de seks, dat doen we alleen om te zorgen dat we de ochtend erna nog een keer seks kunnen hebben
Het trekt meer views en meer rukkers. Hoiquote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Godshand het volgende:
Troost je!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat valt heel erg meequote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft iedereen het idee dat die ene vrouw een enorme praktijkervaring heeft
je klikte!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Godshand het volgende:
1 jaar oud, duur bed.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Troost je!
Het bas was vast gewoon oud
en voor de rest van de tijd het matras maar op de grond legt, want anders wordt de rest van het gezin wakkerquote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Over hoeveel minuten moet je weerquote:Op donderdag 22 september 2005 14:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee
Heb nu een rustpauze![]()
Leg eens uit hoe gaat dat nou ...neuken?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee
Heb nu een rustpauze![]()
Zo herkenbaar.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
en voor de rest van de tijd het matras maar op de grond legt, want anders wordt de rest van het gezin wakker
Weet ik toch ook niet, te lang geledenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe gaat dat nou ...neuken?
Ik snap niet hoe dat nou werkt.Jij hebt ervaring toch?![]()
net zoveel minuten als de heren altijd denken nodig te hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Over hoeveel minuten moet je weer![]()
Dan wordt het rap minder jaquote:Op donderdag 22 september 2005 14:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Doe eens wat uit en post wat foto's, dan gaat het vast snel beter.![]()
Ik vind dat we eerder een streaming cam moeten hebben van fembol en Bob de Bouwerquote:Op donderdag 22 september 2005 14:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Doe eens wat uit en post wat foto's, dan gaat het vast snel beter.![]()
Ook zoiets gehad, waren beziggeweest, kom je beneden (er was ook bezoek bleek laterquote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
Een ex van mij schreeuwde echt de buurt bij elkaar, kom je beneden bij haar ouders thee drinken ...
krijg je van die opmerkingen?
So ..nou...koekje dan maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |