quote:Op donderdag 22 september 2005 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een slagroombus en de video: do it yourself with bob the builder
Deez is leuk als Fembol klaar is met werkenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef webspider het volgende:
Singles: Willen dat ook Bob aan zijn trekken komt![]()
Dat vind ik nu wel een goede hahahaquote:Op donderdag 22 september 2005 14:55 schreef purplerose het volgende:
cryptisch: Verstop de knakworst in de salade
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat noem ik centraal ja, de rest van het land is platteland.![]()
sowheey late reactiequote:
ja zie het nu pas heb lekker geshoptquote:
wat hebbie geshopt???quote:Op donderdag 22 september 2005 15:02 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja zie het nu pas heb lekker geshopt![]()
heb 2 paar laarzen en een enorm leuk rokje alles bij elkaar voor maar 80 euroquote:
maar 80 euro??quote:Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb 2 paar laarzen en een enorm leuk rokje alles bij elkaar voor maar 80 euro![]()
Laat eerst even jezelf zien zonder rokje en dan met, zeggen wij wel of ie leuk is.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb 2 paar laarzen en een enorm leuk rokje alles bij elkaar voor maar 80 euro![]()
Saladequote:Op donderdag 22 september 2005 14:55 schreef purplerose het volgende:
cryptisch: Verstop de knakworst in de salade
Als ik me laat naaien, wil ik zoenen ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
maar 80 euro??
tering wat een afzetterij man, dat je je zo laat naaien...
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Deez is leuk als Fembol klaar is met werken
normaal betaal je dat al voor 1paar laarzen hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 15:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
maar 80 euro??
tering wat een afzetterij man, dat je je zo laat naaien...
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Laat eerst even jezelf zien zonder rokje en dan met, zeggen wij wel of ie leuk is.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
normaal betaal je dat al voor 1paar laarzen hoor![]()
met 80 euro erbij zou ik ze niet eens willen te lelijk in mn kastquote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef Tranceptor het volgende:
Bovenstaande schoenen zijn toch wel de lelijkste die ik ooit heb gezien. Ik zou mijn hond er nog niet op laten schijten, bang dat ze afgeven.
Het is de nieuwste rage, de overtreffende trap van Uggs.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
met 80 euro erbij zou ik ze niet eens willen te lelijk in mn kast![]()
overduidelijk Metro is een homoquote:
can you spell sarcasmquote:Op donderdag 22 september 2005 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
overduidelijk Metro is een homo
die hebben ook geen smaak
can you read PIquote:
PIquote:
nee heb er maar 5 ofzo gegetenquote:
homo's hebben juist wel smaakquote:Op donderdag 22 september 2005 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
overduidelijk Metro is een homo
die hebben ook geen smaak
O okeequote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
O okeeik bekijk die dingen nooit eigenlijk
zou ik dan toch homo zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 15:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Laat me raden, veel homo's vinden jou een mooie vrouw?![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
hihihihiquote:Op donderdag 22 september 2005 15:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef Godlike02 het volgende:
Ooit een schuddende walvis gezien?![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben eigenlijk al heel fel vermagerd door de zwangerschap, niet echt gezond . Mijn buik verdikt natuurlijk wel, maar het is alsof die het vet van de rest wegzuigt. Ik ben vier maanden zwanger, en ik weeg 55 kilo
![]()
ik ben niet zo groot neequote:
Dat komt er na je zwangerschap wel weer bij joh, wel op de meest onhandige plaatsen natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik ben vier maanden zwanger, en ik weeg 55 kilo![]()
dat is dus totaal niet goedquote:Op donderdag 22 september 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben eigenlijk al heel fel vermagerd door de zwangerschap, niet echt gezond . Mijn buik verdikt natuurlijk wel, maar het is alsof die het vet van de rest wegzuigt. Ik ben vier maanden zwanger, en ik weeg 55 kilo
![]()
ik eet goed door hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 16:05 schreef Ynske het volgende:
dat is dus totaal niet goed
een ware aanslag op je lichaam dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |