Je mag er best wel ééntje uit mijn krat pakkenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die krat was leeg bij ons
Maar dat is idd ook een erg lekker biertje!
* appelsientje gooit stoel tegen JaWi aan...quote:
Een Jupiler is ook erg lekkerquote:Op donderdag 22 september 2005 21:38 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
Heineken![]()
Amstel![]()
Grolsch![]()
JUPILER![]()
Zal ik hem op je hoofd kapot slaan, als ingenieur moet je die toch wel weer in elkaar kunnen zetten hequote:Op donderdag 22 september 2005 21:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje gooit stoel tegen JaWi aan...
Is nog wel ok, alleen moeilijk overstappen op ander bier.quote:
Ik hoop hetquote:Op donderdag 22 september 2005 21:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Volgens de dokter meer dan een verkoudheid
Agh gutquote:Op donderdag 22 september 2005 21:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Morgen naar de dokter. Moet er om 10:00 zijneven nakijken wat ik nu heb. Volgens de dokter meer dan een verkoudheid
ik zal een plan maken voor het reparatie procesquote:Op donderdag 22 september 2005 21:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zal ik hem op je hoofd kapot slaan, als ingenieur moet je die toch wel weer in elkaar kunnen zetten he
ga maar vast naar bed, goed slapen en uitziekenquote:
Ik ga over een uur offline.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga maar vast naar bed, goed slapen en uitzieken
Eerder graag.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga over een uur offline.
goede raad is goud waardquote:Op donderdag 22 september 2005 22:00 schreef rubbereend het volgende:
ga maar vast naar bed, goed slapen en uitzieken
We doen niets liever. Ga weg. Niemand mag je. We haten je.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Jullie kunnen het ook zonder mij hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |