Onzin. In het nieuwe home gaan ze Amstel schenken omdat we dat grolschspocht niet hoeven daarquote:Op donderdag 22 september 2005 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog wel dan, maar niet lang meer. Ze gaan over op Amstel.
* JaWiquote:Op donderdag 22 september 2005 21:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie drinkt er dan ook heineken![]()
Geweldigquote:
Inloggen ?? waar?? bij Fok?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:31 schreef Bos81 het volgende:
Hebben meer mensen moeite met inloggen?
Het lukt mij namelijk niet
nee hoor, maar k sta dan ook standaard ingelogdquote:Op donderdag 22 september 2005 21:31 schreef Bos81 het volgende:
Hebben meer mensen moeite met inloggen?
Het lukt mij namelijk niet
Me2 en Fok is niet eens traag ofzo...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, maar k sta dan ook standaard ingelogd
quote:
Die krat was leeg bij onsquote:
Hooligan!quote:
Je mag er best wel ééntje uit mijn krat pakkenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die krat was leeg bij ons
Maar dat is idd ook een erg lekker biertje!
* appelsientje gooit stoel tegen JaWi aan...quote:
Een Jupiler is ook erg lekkerquote:Op donderdag 22 september 2005 21:38 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
Heineken![]()
Amstel![]()
Grolsch![]()
JUPILER![]()
Zal ik hem op je hoofd kapot slaan, als ingenieur moet je die toch wel weer in elkaar kunnen zetten hequote:Op donderdag 22 september 2005 21:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje gooit stoel tegen JaWi aan...
Is nog wel ok, alleen moeilijk overstappen op ander bier.quote:
Ik hoop hetquote:Op donderdag 22 september 2005 21:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Volgens de dokter meer dan een verkoudheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |