quote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef appelsientje het volgende:
Hij's binnen !!![]()
![]()
[afbeelding]
Biertje ??
Mietje!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:00 schreef VoreG het volgende:
wat is dat amstel een kutbier zeg, ik hbe nu al koppijn
Logisch, lullig dat ze dat in de Arena ook nog eens schenken.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:00 schreef VoreG het volgende:
wat is dat amstel een kutbier zeg, ik hbe nu al koppijn
In de Arena schenken ze Grolsch.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Logisch, lullig dat ze dat in de Arena ook nog eens schenken.
ze schenken toch Grolsch?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Logisch, lullig dat ze dat in de Arena ook nog eens schenken.
Gefeliciteerd Sienquote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef appelsientje het volgende:
Hij's binnen !!![]()
![]()
[afbeelding]
Biertje ??
over nostalgie gesproken, Meer Typisch 90 op RTL7 brengt toch wel veel herinneringen bovenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:11 schreef DeTolk het volgende:
Hoezo Nostalgie.
Ik vond een videoband van de VARA uit 1996 getiteld : Bekijk 't . Tijdloos Topamusement Deel 2
met oa. Conny Stuart , Frans Halsema, Willy Alberti en Urbanus.
ff ouderwets lachen
Huh?? Lijkt me sterk Grolsch is een hoofdsponsor van de ArenAquote:Op donderdag 22 september 2005 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog wel dan, maar niet lang meer. Ze gaan over op Amstel.
Ik ga nu ook over van de Jupiler bij het uiteten op Bavariaquote:Op donderdag 22 september 2005 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
het verstand neemt met de dag af in de arenaquote:Op donderdag 22 september 2005 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Je laat hem wel netjes thuis he, in zo'n backpack rugzakje blijft ie niet heel.
Het is wel zo, bericht kwam al eens langs in een Ajax topic.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Huh?? Lijkt me sterk Grolsch is een hoofdsponsor van de ArenA
wie drinkt er dan ook heinekenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:24 schreef appelsientje het volgende:
Ik zit nu lekker aan de heineken..
weet je hoe veel een krat heineken kost in Oz ?? ¤ 80,-![]()
Heinekenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:24 schreef appelsientje het volgende:
Ik zit nu lekker aan de heineken..
weet je hoe veel een krat heineken kost in Oz ?? ¤ 80,-![]()
Maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 22 september 2005 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heineken
natuurlijk is t daar duur, tis daar exportbier. Heineken is op wel meer plekken in de wereld takke duur
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie drinkt er dan ook heineken![]()
Onzin. In het nieuwe home gaan ze Amstel schenken omdat we dat grolschspocht niet hoeven daarquote:Op donderdag 22 september 2005 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
* JaWiquote:Op donderdag 22 september 2005 21:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie drinkt er dan ook heineken![]()
Geweldigquote:
Inloggen ?? waar?? bij Fok?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:31 schreef Bos81 het volgende:
Hebben meer mensen moeite met inloggen?
Het lukt mij namelijk niet
nee hoor, maar k sta dan ook standaard ingelogdquote:Op donderdag 22 september 2005 21:31 schreef Bos81 het volgende:
Hebben meer mensen moeite met inloggen?
Het lukt mij namelijk niet
Me2 en Fok is niet eens traag ofzo...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, maar k sta dan ook standaard ingelogd
quote:
Die krat was leeg bij onsquote:
Hooligan!quote:
Je mag er best wel ééntje uit mijn krat pakkenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die krat was leeg bij ons
Maar dat is idd ook een erg lekker biertje!
* appelsientje gooit stoel tegen JaWi aan...quote:
Een Jupiler is ook erg lekkerquote:Op donderdag 22 september 2005 21:38 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
Heineken![]()
Amstel![]()
Grolsch![]()
JUPILER![]()
Zal ik hem op je hoofd kapot slaan, als ingenieur moet je die toch wel weer in elkaar kunnen zetten hequote:Op donderdag 22 september 2005 21:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje gooit stoel tegen JaWi aan...
Is nog wel ok, alleen moeilijk overstappen op ander bier.quote:
Ik hoop hetquote:Op donderdag 22 september 2005 21:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Volgens de dokter meer dan een verkoudheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |