quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:57 schreef bixister het volgende:digger, blij om te lezen dat ze (! leuk!) nog mooi binnen zit. sterkte ermee, en inderdaad hoe moet dat nu met de zorg voor Glenn al die tijd dat EW in 't ziekenhuis ligt? hopelijk kun je zorgverlof krijgen. 1 dag per week lijkt me niet voldoende.
Het geslacht maakt me niks uit, maar voor de buitenwereld is dat wel aardig natuurlijk, alleen de 4 voeter en stationwagen ontbreken (en dat blijft ook zo!).
Met de zorg van Glenn is alles prima, die is nu doordeweeks bij m'n schoonouders, ik kom er elke dag na m'n werk, eet er, speel met hem, stop hem in bed en ga dan naar huis, daar de dingen doen die doorgang moeten blijven vinden - maar zelfs daarmee komt m'n schoonfamilie helpen.
Zaterdagochtend pik ik Glenn dan op voor het weekend, maandag voor werk lever ik hem dan weer af bij m'n schoonouders. Zo kan Glenn ook met regelmaat met hun mee naar'het ziekenhuis, terwijl ik werk en houden zijn dagen ook regelmaat aan want die bezoekuren plus reisafstand brengen z'n eet/slaap schema al voldoende in de war.
En soms zal ik direct uit werk die kant op gaan.
Op werk heb ik gewoon afgesproken dat ik alleen verlof opneem als dat nodig is, maar dat het me niks kost, ik krijg dus feitelijk gewoon normaal doorbetaald alleen zal ik af en toe er niet zijn als ik in het ziekenhuis nodig ben of zo.
Ze waren er trouwens rap bij, gisteren stond er al een dikke bos bloemen van m'n werkgever op de kamer. Dus da's een erg prettig gevoel. M'n vorige werkgever had ik in staat geacht om als ultiem teken van medeleven me de vrijheid te geven m'n vakantiedagen van volgend jaar vast allemaal op te maken...
![]()
Na de hindoestaanse kip kerrie stoofschotel van gisteren (Hindoes eten nota bene geen vlees op dinsdag!) stond er vanmiddag Gyros op het menu en morgen Italiaans. Ben benieuwd of mijn pasta madam dat te eten zal vinden, maar goed, er wordt goed voor haar gezorgd.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away