quote:
Op maandag 26 september 2005 20:34 schreef Karin het volgende:Jeetje Digger en EW wat een schrik
![]()
Dit is nog veel te vroeg.
Ik hoop dat mascotte heel lang blijft zitten.
Hou je ons op de hoogte Digger?
Daarwaar dat redelijk mogelijk is ja.
M'n vrouw heeft dus vanacht die 1e prik gehad, om 1 uur, voor het stimuleren van de longfunctie om de kansen te vergroten mocht de bevalling zich toch inzetten. Bijna 24 uur geleden dus terwijl het goedje 48 uur nodig heeft aleer het helemaal goed werkt. Dus dat gaat de goede kant op.
Verder word ik er morgen weer verwacht voor een gesprek met de kinderarts en een uitgebreid onderzoek door de echoscopiste en Glenn moet toevallig einde dag naar het CB voor 2 prikjes, dus weer zat te doen.
Het hele gekke van het gebeuren is dat m'n vrouw haarzelf lichamelijk gezien prima voelt, ze kan nu goed uitrusten, heeft door het vele liggen geen last meer van haar bekken, etc.
Grootste probleem is toch het risico dat het misgaat, vliezen die breken, weeen die komen of een infectie. En daar kun je vrijwel niets aan doen, tis gewoon een questie van afwachten en duimen, en dan gaat de tijd zo traag...
Wat m'n vrouw denk ik het meest geraakt heeft is het feit dat ze zich afgelopen vrijdagavond nog zo verheugde op de komende weken. Ivm last van haar bekken was er die dag contact met UWV en de arbo dienst van haar werk en van beide kanten klonk het eenstemmend dat ze de laatste 6 werkweken die ze nog voor de boeg had, thuis kon blijven, dit met name gezien de enorme restijd plus het feit dat ze met regelmaat zou moeten rusten - liggend - terwijl ze nog maar 2 dagen per week werkte, dus zo groot was haar inbreg al niet meer.
En dus binnen 48 uur verandert je vooruitzicht naar lekker van je zwangerschap thuis genieten, niet meer vroeg op, 4 uur treinen per dag, lekker van je 1e koter genieten naar een mogelijk levensbedreigende situatie en iig verplichteziekenhuisopname tot aan de bevalling, waarbij je je man en kind maar sporadisch kunt zien.
Dat is dan gewoon zo'n grote plotselinge u-turn die je geestelijk te verwerken krijgt.
Ik hoop dat de beeb lekker blijft zitten, aangezien die al dik 1500 gram is en 3 weken voorloopt, heeft ie het wel prima naar het zin en Glenn moesten we ook door de 'ontruimingsbrigade' van de politie naar buiten slepen, die had als het aan hem lag er nu nog gezeten. Hopen dat deze beeb er dezelfde ideeen op nahoudt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away