hey je ben in het ac. zkh in maastricht geweest..quote:Op donderdag 22 september 2005 10:54 schreef Ladylike het volgende:
die streep is dus het gapen (plus gedeelte huig/keel) haha...
ik vind pretecho's erg duur... sorrie maar dan geef ik liever dat geld extra uit aan de verhuizing die eraan zit te komen
Vond ik ook, zo'n zeikerd ben ik ook niet eigenlijks :pquote:
huh... neequote:Op donderdag 22 september 2005 11:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hey je ben in het ac. zkh in maastricht geweest..heb jij niet 3d gehad
wij kregen een shot van de placenta voor de vlos en een hele mooie 3d van ons mafkeesje en ze hebben heel vaak tussendoor 3d en 4d beelden laten zien als ons ukkie zwaaide of kauwde of wat anders erg
deed
thanxquote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef mijze het volgende:
[..]
Vond ik ook, zo'n zeikerd ben ik ook niet eigenlijks :p
Ladylike ik vind je echo echt heel leuk met die gaap![]()
ik had tablet vorm ipv zetpil vormquote:Op donderdag 22 september 2005 16:10 schreef Jis het volgende:
Heb vanmiddag toch maar even de huisarts gebeld; en heb nu 6 zetpillen Emesafene (die had jij toch ook Evenstar??) Hoop maar dat ze bij mij wel werken, want ik word het echt zat![]()
![]()
Hou me er maar aan vast dat het meestal met een maand of 3 wel over is![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef Ladylike het volgende:
ik ben echt blij dat ik maar 1 weekje misselijk was en nog geen dag heb overgegeven
sterkte hoor
dt heeft iedereen welquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:57 schreef Tamea het volgende:
Klinkt niet echt goed Wennie, ik zou het wel even melden.
* Tamea heeft net de bussen van MvM gekregen. Gelukkig was de test weer positief (ik was heel mutsig bang dat dat niet zo zou zijn).
moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:12 schreef Ladylike het volgende:
oh man ik ben moe..
gisteren naar mn schoonbroers geweest, die hadden de computer kapot.
het was half 3 toen we weggingen
heb daar op de bank geslapen maar ben nu echt kapot.
dit moet ik niet meer doen
ik denk ik vragen aan mn baas of ik niet eerder naar huis magquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:22 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
moet je ook niet doenlekker uit rusten zo
![]()
dat heb ik gelukkig ook niet maar als ik ergens loop dan zie je mensen gewoon naar me buik kijken en als ze dan voorbij zijn hoor je ze af en toe fluisteren...quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:50 schreef Jelief het volgende:
Ik realiseerde mij net dat het bij mij gelukkig niet zo is dat jan en alleman aan mijn buik wil voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |