abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 september 2005 @ 23:31:06 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30809251
Zwangerschap en Geboorte, deel 154

2005

07 oktober 2005: Biezb en Xlarge
11 oktober 2005: Vicky
16 oktober 2005: Quinny en chocobo
29 oktober 2005: Wennie
29 oktober 2005: Jelief en Mike Air
10 november 2005: Bastard (papa)
18 november 2005: Suzanna
18 november 2005: Mamamiek
28 november 2005: Ingrid19 en Djeez
05 december 2005: Saffier en Lautie (papa)
*** 17 december 2005: Elegantly Wasted en Digger
26 december 2005: Randa_v en Magneet
*** 27 december 2005: _evenstar_ en DarkManta

2006

01 januari 2006: X-Ray (papa) en Mevr. X-Ray
04 januari 2006: Merlijn (papa) en Bereboot
21 januari 2006: Ladylike
januari/februari 2006: Mirage en Oversight
05 februari 2006: bietjuh
18 februari 2006: Richard_ (papa)
06 maart 2006: Girly
12 april 2006: skyhigh (papa)
18 april 2006: Jis
11 juni 2006: Martineke

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door E.T. op 03-10-2005 11:51:57 ]
pi_30809629
Fijn dat het in elk geval geen Mola is MeNicole. Hopelijk worden de volgende berichten ook positief.
pi_30814369
goodmorning...

en weer netjes op tijd gemeld

Mogen zo weer op audientie komen bij de vlos.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 08:48:24 #4
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_30814687
MeNicole het blijft natuurlijk enorm spannend. Geen mola, maar wat dan wel? De duimen draaien hier overuren voor je
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_30817167
Mmm, mijn darmen lijken al te reageren op de ijzertabletten, bah

Daarnaast ben ik, waarschijnlijk door maandag alles tegen elkaar open te hebben voor de schilders, verschrikkelijk verkouden. Ik heb maar alvast een grote hoeveelheid zakdoekjes en vickssnoepjes en stophoest ingeslagen . Dan komt het allemaal vlug weer goed. Ook net met boodschappen doen met een das om naar buiten gegaan, beetje raar als het straks weer boven de 20 graden is.
pi_30817268
mn echo van 9 september (20 weken)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_30817300
Mooi Ladylike alleen wat zie ik precies, ik zie rechtsboven het ruggegraatje, maar verder vind ik het toch lastig
pi_30817341
links het gezichtje (hij gaapt )
en idd alleen de torso zeg maar...
het was in het ziekenhuis dus dan doen ze niet zo veel moeite om een goede foto te maken
Lid van de MamaSquad
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 10:44:58 #9
81992 Githa
pi_30817369
Mooie echo Ladylike
pi_30817407
Ik nam op zich wel aan dat het links het hoofdje zou zijn, maar dan zit die zwarte streep er zo door. Jammer dat ze daar niet veel moeite doen. Ik ben voor de echo's bij het diagnostisch centrum in Eindhoven geweest en daar hebben ze gelukkig wel mooie foto's gemaakt en we hebben het gedeeltelijk op video.

Laat je nog een pretecho maken ofzo?
pi_30817623
die streep is dus het gapen (plus gedeelte huig/keel) haha...
ik vind pretecho's erg duur... sorrie maar dan geef ik liever dat geld extra uit aan de verhuizing die eraan zit te komen
Lid van de MamaSquad
pi_30817719
zeikwijf is voorlopig mijze
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 10:59:50 #13
43556 miss_dynastie
pi_30817752
Hele mooie echo ladylike
pi_30817780
Daarom vroeg ik het ook Ladylike, van die zwarte streep. Al heb ik ook al twee keer een echo laten maken ik vind het nog steeds moeilijk om te lezen.

Pretecho's zijn ook duur, wij weten het nog niet, misschien dat we toch nog wel een keer doen of niet.

Mijze klinkt beter dan Zeikwijf
  donderdag 22 september 2005 @ 11:02:28 #15
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30817821
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:54 schreef Ladylike het volgende:
die streep is dus het gapen (plus gedeelte huig/keel) haha...
ik vind pretecho's erg duur... sorrie maar dan geef ik liever dat geld extra uit aan de verhuizing die eraan zit te komen
hey je ben in het ac. zkh in maastricht geweest.. heb jij niet 3d gehad wij kregen een shot van de placenta voor de vlos en een hele mooie 3d van ons mafkeesje en ze hebben heel vaak tussendoor 3d en 4d beelden laten zien als ons ukkie zwaaide of kauwde of wat anders erg deed
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_30817884
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:01 schreef Randa_v het volgende:

Mijze klinkt beter dan Zeikwijf
Vond ik ook, zo'n zeikerd ben ik ook niet eigenlijks :p
Ladylike ik vind je echo echt heel leuk met die gaap
  donderdag 22 september 2005 @ 11:06:11 #17
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30817929
Randa is niet handig he in de tocht zitten sowieso het rare weer doet ook weinig goeds vind ik

ik krijg volgens mij ook een deurbelletje op mijn buik .. als ik lach dan schiet me navel naar buiten dat ziet en voelt raar uit hahaha
  donderdag 22 september 2005 @ 11:09:24 #18
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30818014
Ladylike mag ik je email even ?
pi_30818304
tuurlijk.. dream_girl_79@msn.com
Lid van de MamaSquad
pi_30818322
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:02 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

hey je ben in het ac. zkh in maastricht geweest.. heb jij niet 3d gehad wij kregen een shot van de placenta voor de vlos en een hele mooie 3d van ons mafkeesje en ze hebben heel vaak tussendoor 3d en 4d beelden laten zien als ons ukkie zwaaide of kauwde of wat anders erg deed
huh... nee
Lid van de MamaSquad
pi_30818344
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef mijze het volgende:

[..]

Vond ik ook, zo'n zeikerd ben ik ook niet eigenlijks :p
Ladylike ik vind je echo echt heel leuk met die gaap
thanx
hij was de hele tijd aan het gapen.. kereltje was moe geloof ik
Lid van de MamaSquad
  donderdag 22 september 2005 @ 11:30:20 #22
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30818541
je heb mail
pi_30818698
jij nu ook :p
Lid van de MamaSquad
  donderdag 22 september 2005 @ 12:03:15 #24
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_30819514
Ja mooi kindje Ladylike
pi_30820139
Leuke echo Ladylike, mijnervaring is ook dat ze in het zh niet zoveel moeite doen voor een mooie foto, als onze echomevrouw wat eerder een foto had gemaakt dan hadden we een mooi gezichtje 'en profil' maar nu hebben we een onduidelijke bal met een stokje (hoofd met arm). Ach wat maakt het ook uit, nog effies en ik kan uren achter elkaar naar mijn beebje kijken
Gisteren bij de diëtiste geweest. Ik mag gewoon alles eten maar moet het wel goed verdelen over de dag en dan met name letten op de koolhydraten die er in zitten zodat mijn bloedsuiker geen pieken maakt maar golfjes.
Verder heb ik sinds het weekend behoorlijk pijn in mijn schaambeen, vanmorgen werd ik er zelfs wakker van en , na een dikke knuffel van MIkeAir ging het alweer wat beter
Gister was Lotus jarig en ik kreeg veel lieve en goedkeurende reacties op mijn buik Mijn moeder had nog eens gependeld met mijn ring om te zien wat we krijgen, een jongetje vond de ring, we zien wel!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 22 september 2005 @ 12:29:58 #26
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30820377
volgens mij hebben wij dan super geluk gehad de echo die wij de laatste keer meekregen is echt super ennuh met dat gependel die trucjes werken niet of zijn puur op louter toeval berust maar grappig is het wel.. althans vind ik aangezien ik wel weet of iemand wle of geen gelijk heeft
pi_30821019
Ik hecht er ook totaal geen waarde aan hoor! Het is alleen maar grappig. De 'weegschaal' van het gokken naar het geslacht slaat op het moment uit naar een jongen, dat is overigens wat ik zelf ook denk. Zal nog wel even wennen zijn als blijkt dat Onsje een meisje is
pi_30823392
Ladylike, prachtige echo zeg hele mooie beeb zit daar in jouw buik

jelief, rot van je schaambeen zeg lijk me eerlijk gezegd ook geen prettig gevoel.

ohja hoe moet dat pendelen eigenlijk, lees ik wel vaker, weet ook nie of ik erin moet geloven, ik vind het wel grappig, maar kan nergens vinden over hoe zoiets nou gaat
pi_30826236
vanmorgen naar de vlos geweest. Bloeddruk was weer perfect 120/75. Verder uitleg gekregen over wanneer we moeten bellen. Hartslag van beebje weer gehoord... *FLIEFD IS*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_30827281
dat blijft een lekker geluidje he?
Lid van de MamaSquad
pi_30827314
Heb vanmiddag toch maar even de huisarts gebeld; en heb nu 6 zetpillen Emesafene (die had jij toch ook Evenstar??) Hoop maar dat ze bij mij wel werken, want ik word het echt zat
Hou me er maar aan vast dat het meestal met een maand of 3 wel over is
pi_30827625
ik ben echt blij dat ik maar 1 weekje misselijk was en nog geen dag heb overgegeven
sterkte hoor
Lid van de MamaSquad
  donderdag 22 september 2005 @ 16:27:56 #33
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30827916
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:10 schreef Jis het volgende:
Heb vanmiddag toch maar even de huisarts gebeld; en heb nu 6 zetpillen Emesafene (die had jij toch ook Evenstar??) Hoop maar dat ze bij mij wel werken, want ik word het echt zat
Hou me er maar aan vast dat het meestal met een maand of 3 wel over is
ik had tablet vorm ipv zetpil vorm ik hoop dat het je een beetje helpt
over het algemeen gaat het over rond de 12 a 16 weken.. tinkerbell en ik hebben waarschijnlijk de pech dat we zo goed als 9 maanden lang kotsen maar meestal trekt het wel over
  donderdag 22 september 2005 @ 16:28:47 #34
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30827949
Vicky spannend hoor maakt het voor aanstaande papa ook nog echter denk ik
pi_30829642
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef Ladylike het volgende:
ik ben echt blij dat ik maar 1 weekje misselijk was en nog geen dag heb overgegeven
sterkte hoor
dankjewel
Ik weet nog dat ik voor deze zwangerschap riep: ik ga alleen maar blij wezen met iedere keer dat ik moet spugen...
Hihi en nu... je gaat jezelf zoooo zielig vinden Maar geniet nog wel iedere dag van het idee dat er een beebje in me groeit hoor
pi_30838570
Mooie echo Ladylike.

Vandaag weer goedgekeurd door de vlos. Bloeddruk prima. Pino is wel wat aan de kleine kant. Dat gaan ze in de gaten houden, maar daar valt volgens mij toch niks aan te doen. Verder is mijn buikwand strak, en is Pino daardoor wat moeilijker te voelen. Ze kon niet met zekerheid zeggen hoe Pino erbij lag. Ik voel iig regelmatig beweging en soms lijkt het wel alsof er een houseparty in mijn buik plaats vindt. De laatste tijd ben ik snel benauwd en heb ik ribbenpijn. Vervelend, maar het is wel normaal. Gelukkig heb ik nu minder last van maagzuur.

Ik heb afgelopen maandag voor het eerst zwangerschapsgym gehad. Was wel gezellig, het was meer kennismaking. We hebben nog wat bekkenbodemspier oefeningen gedaan.
Ik moest eerder weg, want we hadden daarna een borstvoedingvoorlichting avond in het ziekenhuis. Was zeer interessant. Ook mooie filmpjes gezien.

Groetjes Ingrid
pi_30849878
*present*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:45:40 #38
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_30851696
Netjes op tijd weer hoor Vicky

Ik was gister in m'n pauze even met een collega heel lief voor m'n mama een bloemetje wezen halen want die was jarig. Ik verrekte meteen de hele avond van de pijn en kon amper lopen. Vooral veel steken rechts onderin. Traplopen moest echt voetje voor voetje. Ik ga zo naar de vlos, meteen ff melden, want ik sterf dan echt zowat van de pijn
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_30851961
Klinkt niet echt goed Wennie, ik zou het wel even melden.

* Tamea heeft net de bussen van MvM gekregen. Gelukkig was de test weer positief (ik was heel mutsig bang dat dat niet zo zou zijn).
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:06:59 #40
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30852197
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:57 schreef Tamea het volgende:
Klinkt niet echt goed Wennie, ik zou het wel even melden.

* Tamea heeft net de bussen van MvM gekregen. Gelukkig was de test weer positief (ik was heel mutsig bang dat dat niet zo zou zijn).
dt heeft iedereen wel blijft spannend zo''n test
zelfs als k nu nog eens zou testen dan zou ik zenuwen hebben volgens mij

wennie rustig aan doen he
pi_30852352
oh man ik ben moe..
gisteren naar mn schoonbroers geweest, die hadden de computer kapot.
het was half 3 toen we weggingen
heb daar op de bank geslapen maar ben nu echt kapot.
dit moet ik niet meer doen
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:22:31 #42
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30852660
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:12 schreef Ladylike het volgende:
oh man ik ben moe..
gisteren naar mn schoonbroers geweest, die hadden de computer kapot.
het was half 3 toen we weggingen
heb daar op de bank geslapen maar ben nu echt kapot.
dit moet ik niet meer doen
moet je ook niet doen lekker uit rusten zo
pi_30852920
ik heb behoorlijk last van mijn heup maar het hoort er allemaal bij. Beeb is volledig ingedaald. Heb ook last van die stekende pijnen van binnen..
Beeb mag nu wel komen hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30853707
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:22 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

moet je ook niet doen lekker uit rusten zo
ik denk ik vragen aan mn baas of ik niet eerder naar huis mag
mja hij is er nu niet dus dat gaat moeilijk
Lid van de MamaSquad
pi_30867465
Hebben jullie dat nou ook? De hele dag door lijkt iedereen, van vage bekenden tot wildvreemde mensen opmerkingen te maken over mijn zwangerschap. Altijd weer die vraag hoe ver ben je, is de kinderkamer al klaar tot opmerkingen als, je bent helemaal niet dik Af en toe moet ik er wel om lachen en ik voel me er ook happy door. Dus dat is fijn, maar toch word ik er ook af en toe moe van

Vandaag mijn tweede ijzertablet gehad, fijn in plaats van verstopping is mijn ontlasting dus dun. Ergens vind ik het ook wel fijn. Ik zie wel nog steeds pips, de kleur in mijn gezicht is nog niet terug. Gelukkig verder geen klachten.
pi_30874933
Randa , als je zwanger bent ben je bijna publiek bezit en weet iedereen je wel te vertellen wat je wel en niet moet doen ik heb mij er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt Ik krijg op het moment ook niet anders dan de vraag of alles al klaar is, meestal lief bedoelt maar als de zoveelste het vraagt is het wel vermoeiend. Vanmiddag op de trouwerij van mijn collega heb ik wel 10 keer verteld hoe het nu gaat. Allemaal lieve ouders die meeleven dat wel maar het verhaaltje wordt wel steeds korter.

Ik realiseerde mij net dat het bij mij gelukkig niet zo is dat jan en alleman aan mijn buik wil voelen.
  zaterdag 24 september 2005 @ 10:28:50 #47
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_30880603
Vicky wakker worden melden
pi_30880755
hehe.. ik meld me!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30880765
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:50 schreef Jelief het volgende:

Ik realiseerde mij net dat het bij mij gelukkig niet zo is dat jan en alleman aan mijn buik wil voelen.
dat heb ik gelukkig ook niet maar als ik ergens loop dan zie je mensen gewoon naar me buik kijken en als ze dan voorbij zijn hoor je ze af en toe fluisteren...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30880780
ook goedemorgen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')