abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 september 2005 @ 23:31:06 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30809251
Zwangerschap en Geboorte, deel 154

2005

07 oktober 2005: Biezb en Xlarge
11 oktober 2005: Vicky
16 oktober 2005: Quinny en chocobo
29 oktober 2005: Wennie
29 oktober 2005: Jelief en Mike Air
10 november 2005: Bastard (papa)
18 november 2005: Suzanna
18 november 2005: Mamamiek
28 november 2005: Ingrid19 en Djeez
05 december 2005: Saffier en Lautie (papa)
*** 17 december 2005: Elegantly Wasted en Digger
26 december 2005: Randa_v en Magneet
*** 27 december 2005: _evenstar_ en DarkManta

2006

01 januari 2006: X-Ray (papa) en Mevr. X-Ray
04 januari 2006: Merlijn (papa) en Bereboot
21 januari 2006: Ladylike
januari/februari 2006: Mirage en Oversight
05 februari 2006: bietjuh
18 februari 2006: Richard_ (papa)
06 maart 2006: Girly
12 april 2006: skyhigh (papa)
18 april 2006: Jis
11 juni 2006: Martineke

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door E.T. op 03-10-2005 11:51:57 ]
pi_30809629
Fijn dat het in elk geval geen Mola is MeNicole. Hopelijk worden de volgende berichten ook positief.
pi_30814369
goodmorning...

en weer netjes op tijd gemeld

Mogen zo weer op audientie komen bij de vlos.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 08:48:24 #4
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_30814687
MeNicole het blijft natuurlijk enorm spannend. Geen mola, maar wat dan wel? De duimen draaien hier overuren voor je
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_30817167
Mmm, mijn darmen lijken al te reageren op de ijzertabletten, bah

Daarnaast ben ik, waarschijnlijk door maandag alles tegen elkaar open te hebben voor de schilders, verschrikkelijk verkouden. Ik heb maar alvast een grote hoeveelheid zakdoekjes en vickssnoepjes en stophoest ingeslagen . Dan komt het allemaal vlug weer goed. Ook net met boodschappen doen met een das om naar buiten gegaan, beetje raar als het straks weer boven de 20 graden is.
pi_30817268
mn echo van 9 september (20 weken)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_30817300
Mooi Ladylike alleen wat zie ik precies, ik zie rechtsboven het ruggegraatje, maar verder vind ik het toch lastig
pi_30817341
links het gezichtje (hij gaapt )
en idd alleen de torso zeg maar...
het was in het ziekenhuis dus dan doen ze niet zo veel moeite om een goede foto te maken
Lid van de MamaSquad
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 10:44:58 #9
81992 Githa
pi_30817369
Mooie echo Ladylike
pi_30817407
Ik nam op zich wel aan dat het links het hoofdje zou zijn, maar dan zit die zwarte streep er zo door. Jammer dat ze daar niet veel moeite doen. Ik ben voor de echo's bij het diagnostisch centrum in Eindhoven geweest en daar hebben ze gelukkig wel mooie foto's gemaakt en we hebben het gedeeltelijk op video.

Laat je nog een pretecho maken ofzo?
pi_30817623
die streep is dus het gapen (plus gedeelte huig/keel) haha...
ik vind pretecho's erg duur... sorrie maar dan geef ik liever dat geld extra uit aan de verhuizing die eraan zit te komen
Lid van de MamaSquad
pi_30817719
zeikwijf is voorlopig mijze
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 10:59:50 #13
43556 miss_dynastie
pi_30817752
Hele mooie echo ladylike
pi_30817780
Daarom vroeg ik het ook Ladylike, van die zwarte streep. Al heb ik ook al twee keer een echo laten maken ik vind het nog steeds moeilijk om te lezen.

Pretecho's zijn ook duur, wij weten het nog niet, misschien dat we toch nog wel een keer doen of niet.

Mijze klinkt beter dan Zeikwijf
  donderdag 22 september 2005 @ 11:02:28 #15
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30817821
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:54 schreef Ladylike het volgende:
die streep is dus het gapen (plus gedeelte huig/keel) haha...
ik vind pretecho's erg duur... sorrie maar dan geef ik liever dat geld extra uit aan de verhuizing die eraan zit te komen
hey je ben in het ac. zkh in maastricht geweest.. heb jij niet 3d gehad wij kregen een shot van de placenta voor de vlos en een hele mooie 3d van ons mafkeesje en ze hebben heel vaak tussendoor 3d en 4d beelden laten zien als ons ukkie zwaaide of kauwde of wat anders erg deed
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_30817884
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:01 schreef Randa_v het volgende:

Mijze klinkt beter dan Zeikwijf
Vond ik ook, zo'n zeikerd ben ik ook niet eigenlijks :p
Ladylike ik vind je echo echt heel leuk met die gaap
  donderdag 22 september 2005 @ 11:06:11 #17
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30817929
Randa is niet handig he in de tocht zitten sowieso het rare weer doet ook weinig goeds vind ik

ik krijg volgens mij ook een deurbelletje op mijn buik .. als ik lach dan schiet me navel naar buiten dat ziet en voelt raar uit hahaha
  donderdag 22 september 2005 @ 11:09:24 #18
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30818014
Ladylike mag ik je email even ?
pi_30818304
tuurlijk.. dream_girl_79@msn.com
Lid van de MamaSquad
pi_30818322
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:02 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

hey je ben in het ac. zkh in maastricht geweest.. heb jij niet 3d gehad wij kregen een shot van de placenta voor de vlos en een hele mooie 3d van ons mafkeesje en ze hebben heel vaak tussendoor 3d en 4d beelden laten zien als ons ukkie zwaaide of kauwde of wat anders erg deed
huh... nee
Lid van de MamaSquad
pi_30818344
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef mijze het volgende:

[..]

Vond ik ook, zo'n zeikerd ben ik ook niet eigenlijks :p
Ladylike ik vind je echo echt heel leuk met die gaap
thanx
hij was de hele tijd aan het gapen.. kereltje was moe geloof ik
Lid van de MamaSquad
  donderdag 22 september 2005 @ 11:30:20 #22
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30818541
je heb mail
pi_30818698
jij nu ook :p
Lid van de MamaSquad
  donderdag 22 september 2005 @ 12:03:15 #24
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_30819514
Ja mooi kindje Ladylike
pi_30820139
Leuke echo Ladylike, mijnervaring is ook dat ze in het zh niet zoveel moeite doen voor een mooie foto, als onze echomevrouw wat eerder een foto had gemaakt dan hadden we een mooi gezichtje 'en profil' maar nu hebben we een onduidelijke bal met een stokje (hoofd met arm). Ach wat maakt het ook uit, nog effies en ik kan uren achter elkaar naar mijn beebje kijken
Gisteren bij de diëtiste geweest. Ik mag gewoon alles eten maar moet het wel goed verdelen over de dag en dan met name letten op de koolhydraten die er in zitten zodat mijn bloedsuiker geen pieken maakt maar golfjes.
Verder heb ik sinds het weekend behoorlijk pijn in mijn schaambeen, vanmorgen werd ik er zelfs wakker van en , na een dikke knuffel van MIkeAir ging het alweer wat beter
Gister was Lotus jarig en ik kreeg veel lieve en goedkeurende reacties op mijn buik Mijn moeder had nog eens gependeld met mijn ring om te zien wat we krijgen, een jongetje vond de ring, we zien wel!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 22 september 2005 @ 12:29:58 #26
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30820377
volgens mij hebben wij dan super geluk gehad de echo die wij de laatste keer meekregen is echt super ennuh met dat gependel die trucjes werken niet of zijn puur op louter toeval berust maar grappig is het wel.. althans vind ik aangezien ik wel weet of iemand wle of geen gelijk heeft
pi_30821019
Ik hecht er ook totaal geen waarde aan hoor! Het is alleen maar grappig. De 'weegschaal' van het gokken naar het geslacht slaat op het moment uit naar een jongen, dat is overigens wat ik zelf ook denk. Zal nog wel even wennen zijn als blijkt dat Onsje een meisje is
pi_30823392
Ladylike, prachtige echo zeg hele mooie beeb zit daar in jouw buik

jelief, rot van je schaambeen zeg lijk me eerlijk gezegd ook geen prettig gevoel.

ohja hoe moet dat pendelen eigenlijk, lees ik wel vaker, weet ook nie of ik erin moet geloven, ik vind het wel grappig, maar kan nergens vinden over hoe zoiets nou gaat
pi_30826236
vanmorgen naar de vlos geweest. Bloeddruk was weer perfect 120/75. Verder uitleg gekregen over wanneer we moeten bellen. Hartslag van beebje weer gehoord... *FLIEFD IS*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_30827281
dat blijft een lekker geluidje he?
Lid van de MamaSquad
pi_30827314
Heb vanmiddag toch maar even de huisarts gebeld; en heb nu 6 zetpillen Emesafene (die had jij toch ook Evenstar??) Hoop maar dat ze bij mij wel werken, want ik word het echt zat
Hou me er maar aan vast dat het meestal met een maand of 3 wel over is
pi_30827625
ik ben echt blij dat ik maar 1 weekje misselijk was en nog geen dag heb overgegeven
sterkte hoor
Lid van de MamaSquad
  donderdag 22 september 2005 @ 16:27:56 #33
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30827916
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:10 schreef Jis het volgende:
Heb vanmiddag toch maar even de huisarts gebeld; en heb nu 6 zetpillen Emesafene (die had jij toch ook Evenstar??) Hoop maar dat ze bij mij wel werken, want ik word het echt zat
Hou me er maar aan vast dat het meestal met een maand of 3 wel over is
ik had tablet vorm ipv zetpil vorm ik hoop dat het je een beetje helpt
over het algemeen gaat het over rond de 12 a 16 weken.. tinkerbell en ik hebben waarschijnlijk de pech dat we zo goed als 9 maanden lang kotsen maar meestal trekt het wel over
  donderdag 22 september 2005 @ 16:28:47 #34
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30827949
Vicky spannend hoor maakt het voor aanstaande papa ook nog echter denk ik
pi_30829642
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef Ladylike het volgende:
ik ben echt blij dat ik maar 1 weekje misselijk was en nog geen dag heb overgegeven
sterkte hoor
dankjewel
Ik weet nog dat ik voor deze zwangerschap riep: ik ga alleen maar blij wezen met iedere keer dat ik moet spugen...
Hihi en nu... je gaat jezelf zoooo zielig vinden Maar geniet nog wel iedere dag van het idee dat er een beebje in me groeit hoor
pi_30838570
Mooie echo Ladylike.

Vandaag weer goedgekeurd door de vlos. Bloeddruk prima. Pino is wel wat aan de kleine kant. Dat gaan ze in de gaten houden, maar daar valt volgens mij toch niks aan te doen. Verder is mijn buikwand strak, en is Pino daardoor wat moeilijker te voelen. Ze kon niet met zekerheid zeggen hoe Pino erbij lag. Ik voel iig regelmatig beweging en soms lijkt het wel alsof er een houseparty in mijn buik plaats vindt. De laatste tijd ben ik snel benauwd en heb ik ribbenpijn. Vervelend, maar het is wel normaal. Gelukkig heb ik nu minder last van maagzuur.

Ik heb afgelopen maandag voor het eerst zwangerschapsgym gehad. Was wel gezellig, het was meer kennismaking. We hebben nog wat bekkenbodemspier oefeningen gedaan.
Ik moest eerder weg, want we hadden daarna een borstvoedingvoorlichting avond in het ziekenhuis. Was zeer interessant. Ook mooie filmpjes gezien.

Groetjes Ingrid
pi_30849878
*present*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:45:40 #38
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_30851696
Netjes op tijd weer hoor Vicky

Ik was gister in m'n pauze even met een collega heel lief voor m'n mama een bloemetje wezen halen want die was jarig. Ik verrekte meteen de hele avond van de pijn en kon amper lopen. Vooral veel steken rechts onderin. Traplopen moest echt voetje voor voetje. Ik ga zo naar de vlos, meteen ff melden, want ik sterf dan echt zowat van de pijn
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_30851961
Klinkt niet echt goed Wennie, ik zou het wel even melden.

* Tamea heeft net de bussen van MvM gekregen. Gelukkig was de test weer positief (ik was heel mutsig bang dat dat niet zo zou zijn).
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:06:59 #40
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30852197
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:57 schreef Tamea het volgende:
Klinkt niet echt goed Wennie, ik zou het wel even melden.

* Tamea heeft net de bussen van MvM gekregen. Gelukkig was de test weer positief (ik was heel mutsig bang dat dat niet zo zou zijn).
dt heeft iedereen wel blijft spannend zo''n test
zelfs als k nu nog eens zou testen dan zou ik zenuwen hebben volgens mij

wennie rustig aan doen he
pi_30852352
oh man ik ben moe..
gisteren naar mn schoonbroers geweest, die hadden de computer kapot.
het was half 3 toen we weggingen
heb daar op de bank geslapen maar ben nu echt kapot.
dit moet ik niet meer doen
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:22:31 #42
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30852660
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:12 schreef Ladylike het volgende:
oh man ik ben moe..
gisteren naar mn schoonbroers geweest, die hadden de computer kapot.
het was half 3 toen we weggingen
heb daar op de bank geslapen maar ben nu echt kapot.
dit moet ik niet meer doen
moet je ook niet doen lekker uit rusten zo
pi_30852920
ik heb behoorlijk last van mijn heup maar het hoort er allemaal bij. Beeb is volledig ingedaald. Heb ook last van die stekende pijnen van binnen..
Beeb mag nu wel komen hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30853707
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:22 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

moet je ook niet doen lekker uit rusten zo
ik denk ik vragen aan mn baas of ik niet eerder naar huis mag
mja hij is er nu niet dus dat gaat moeilijk
Lid van de MamaSquad
pi_30867465
Hebben jullie dat nou ook? De hele dag door lijkt iedereen, van vage bekenden tot wildvreemde mensen opmerkingen te maken over mijn zwangerschap. Altijd weer die vraag hoe ver ben je, is de kinderkamer al klaar tot opmerkingen als, je bent helemaal niet dik Af en toe moet ik er wel om lachen en ik voel me er ook happy door. Dus dat is fijn, maar toch word ik er ook af en toe moe van

Vandaag mijn tweede ijzertablet gehad, fijn in plaats van verstopping is mijn ontlasting dus dun. Ergens vind ik het ook wel fijn. Ik zie wel nog steeds pips, de kleur in mijn gezicht is nog niet terug. Gelukkig verder geen klachten.
pi_30874933
Randa , als je zwanger bent ben je bijna publiek bezit en weet iedereen je wel te vertellen wat je wel en niet moet doen ik heb mij er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt Ik krijg op het moment ook niet anders dan de vraag of alles al klaar is, meestal lief bedoelt maar als de zoveelste het vraagt is het wel vermoeiend. Vanmiddag op de trouwerij van mijn collega heb ik wel 10 keer verteld hoe het nu gaat. Allemaal lieve ouders die meeleven dat wel maar het verhaaltje wordt wel steeds korter.

Ik realiseerde mij net dat het bij mij gelukkig niet zo is dat jan en alleman aan mijn buik wil voelen.
  zaterdag 24 september 2005 @ 10:28:50 #47
61800 Rottdog
pi_30880603
Vicky wakker worden melden
pi_30880755
hehe.. ik meld me!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30880765
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:50 schreef Jelief het volgende:

Ik realiseerde mij net dat het bij mij gelukkig niet zo is dat jan en alleman aan mijn buik wil voelen.
dat heb ik gelukkig ook niet maar als ik ergens loop dan zie je mensen gewoon naar me buik kijken en als ze dan voorbij zijn hoor je ze af en toe fluisteren...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30880780
ook goedemorgen!
pi_30880907
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 10:39 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat heb ik gelukkig ook niet maar als ik ergens loop dan zie je mensen gewoon naar me buik kijken en als ze dan voorbij zijn hoor je ze af en toe fluisteren...
Ik loer ook altijd naar zwangere buiken Lees: Ik loer even mee
Whatever I want.
pi_30894662
Vandaag eindelijk de geboortekaartjes besteld. Heb ik dat in iedergeval al geregeld. Ik moet een lijstje gaan maken met wat ik allemaal nog moet doen voordat de weken zijn omgevlogen. Het gaat zo snel. Toen ik van de week de opmerking kreeg, je bent al 6 maanden. Had ik zoiets van, o ja, ik ben al zover. Nog 7 weken en ik ga dan al met zwangerschapsverlof, kan langzaam af gaan tellen . Raar hoor, maar ik heb ook echt zin in mijn verlof.
pi_30909122
*aanwezig*

wat een klote nacht zeg. Ik werd wakker met mega brandend maagzuur, daar kon geen Rennie of glas melk tegenop. Volgens mij had ik ook wat lichte weeenactiviteit ofzo.... steeds van die ongikrampen. Ze hielden alleen niet echt lang aan....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30909200
Vicky, dat klinkt spannend Die krampen bedoel ik dan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_30911049
Oh Vicky, spannend!!
  zondag 25 september 2005 @ 11:41:41 #56
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30911234
Klinkt als voorwerk Vicky!
alleen zegt dat helaas nog niks over wanneer je gaat bevallen Maar he, alles wat je nu doet, hoef je straks niet meer!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_30916295
we wachten maar gewoon vrolijk af...
heb ook behoorlijk vaak harde buiken....

ach, we zien het allemaal wel...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30934559
Even een crosspost uit het Hools topic in het VBL forum waar ik doorgaans het meest vertoef, maar ter info hier ivm problemen met de zwangerschap van m'n hier vaak lezende en soms postende vrouw, Elegantly Wasted:
quote:
Nieuws mbt de aanstaande Mascotte, en helaas absoluut geen goed nieuws: Vanavond rond 18 uur, midden tijdens een etentje, verloor m'n vrouw ineens een plons vruchtwater, althans, dat was wat ze dacht.

Onderzoek in het ziekenhuis van Gorinchem wees uit dat dit inderdaad zo was.
Gevolg: In Gorinchem hebben ze niet de kennis & middelen om een baby bij een eventuele geboorte voor de 32e week bij te staan dus ze is per direct opgenomen in het Sophia kinderziekenhuis.

Allerlei tests gedaan, suiker was iets verhoogd, Baby loopt qua groei 3 weken voor, hoeveelheid vruchtwater was enorm, veel meer dan normaal, (het gaatje/scheurtje in de vliezen zit dus niet onderin en is gelukkig niet heel groot) en met de baby is alles OK.
Echter is er nu wel een open verbinding, dus besmettingsgevaar, plus dat de kans ook aanwezig is dat er nu door het vruchtwaterverlies spontaan weeen kunnen gaan inzetten.

Aangezien het nu pas WK 28 is zal ze in het gunstige geval eerst 4 weken in Rotterdam in het ziekenhuis moeten liggen en daarna de weken tot de bevalling - geplande keizersnede - in Gorinchem, dus bij elkaar 2 en een halve maand.
En dat is dan gunstig, want in het ongunstige geval ontstaat er gevaar door besmetting of inzettende weeen en moet de baby veel te vroeg gehaald worden met alle risico's van dien.

Het klinkt normaal raar, maar ik hoop dus dat m'n vrouw zo lang mogelijk in het ziekenhuis zal vertoeven en het betekent iig dat ze zelf hier tot ver na de bevalling niet meer aanwezig zal zijn en ik ivm deze hele toestand ook veel minder - dan weet een ieder die meeleeft/geinteresseerd is dat........

[ Bericht 0% gewijzigd door DIGGER op 26-09-2005 02:33:38 ]
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_30935461
Ai, Digger en EW Sterkte Hopen dat beebje nog even veilig kan blijven zitten
  maandag 26 september 2005 @ 07:17:27 #60
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_30935544
Jeetje Digger, wat een toestand Ik hoop dat alles goed gaat met EW en de baby en dat jullie baby lekker nog een paar weken blijft zitten. Veel sterkte!

Afgelopen vrijdag naar de vlos geweest. I.v.m. die steken die ik heb en het gevoel dat ik de hele dag door een harde buik heb, heeft ze me geadviseerd direct te stoppen met werken, "maar ik kan je natuurlijk niet vastbinden". Heb nu toch maar besloten dat het genoeg is geweest en de baby veeeeel belangrijker is dan m'n werk, dus ik ga vandaag de laatste zaken afronden en dan donderdag nog de afscheidslunch met collega's.
Ik kan nu nog een uurtje in de stad ofzo rondscharrelen en dan ben ik de rest van de dag op en heb ik veel pijn.
Ik heb het er allemaal best moeilijk mee maar als die kleine dan weer beweegd, ben ik zo ontzettend gelukkig en kan ik niet wachten tot de baby er is

Zijn er meer die problemen hebben met het accepteren van het feit dat je niet meer alles en soms zelfs bijna niks kan of ben ik de enige?
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_30935568
Wennie, ik heb het ook een tijd gehad, dat ik van de pijn niet meer wist wat ik moest doen. Hier in huis bleef alles maar liggen, terwijl ik de hele dag thuis ben. Nu nog moet ik mijn man vragen om dingen alvast voor me te doen, omdat ik anders teveel doe en uiteindelijk niets meer zou kunnen doen die dag. Accepteren is moeilijk, ik raakte er zelf verschrikkelijk door in een dip, waar alleen mijn man of beebje me uit kon halen. Het duurt nog even en als het goed is, is het het allemaal waard geweest. Sterkte ermee Wennie
pi_30936748
Weet nou niet meer in welk topic ik eigenlijk moet posten Maar ja vanmorgen weer bloed geprikt en morgen maar weer naar ziekenhuis om te kijken of mijn HCG waarde verhoogd is!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_30937120
stertke MeNicole
Lid van de MamaSquad
  maandag 26 september 2005 @ 09:51:27 #64
61800 Rottdog
pi_30937168
Tjee Digger hopelijk blijft het beebje zolang mogelijk zitten, wens E.W sterkte

Wennie het is voor het goede doel, hopelijk kun je het proberen te accepteren het is gewoon voor jullie beiden beter Ga alle films kijken die je ooit had willen zien maar er niet aan toe kwam.

MeNicole wat naar allemaal
pi_30937233
* Vicky is weer aanwezig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30937621
Sterkte Digger!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_30937648
Digger, wat een schrik zeg Ik hoop voor jullie dat de kleine zo lang mogelijk blijft zitten waar ie zit en over een tijdje gezond en wel ter wereld zal komen! Heel veel sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 26 september 2005 @ 10:18:23 #68
43556 miss_dynastie
pi_30937726
Jee digger en EW, wat eng Ik duim met jullie mee voor een lange ziekenhuisopname, heel onwijs veel sterkte gewenst
pi_30937767
net pas digger zn stukje gelezen
Stekte voor jullie allebei en ik hoop dat het nog een paar weken goed gaat
Lid van de MamaSquad
pi_30937871
He bahh Digger en EW, dat is ff schrikken. Heel veel sterkte!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 26 september 2005 @ 10:29:08 #71
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_30938009
E.W. en Digger dat zal schrikken zijn geweest, ik hoop dat jullie kleine nog een mooi poosje blijft zitten bij E.W. en het straks gezond en wel ter wereld komt. Heel veel sterkte voor jullie samen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_30938039
Digger en EW, ontzettend veel sterkte. Ik hoop dat het kindje nog zo lang mogelijk in de buik wil blijven!
Whatever I want.
  maandag 26 september 2005 @ 10:30:44 #73
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_30938055
Vicky goed geslapen? Je meldde je weer keurig op tijd hoor, ben benieuwd hoe lang je dat volhoudt
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 26 september 2005 @ 10:34:23 #74
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30938125
Jeetje Dig en EW..
Heel veel sterkte!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_30938291
quote:
Op maandag 26 september 2005 10:30 schreef Saffier het volgende:
Vicky goed geslapen? Je meldde je weer keurig op tijd hoor, ben benieuwd hoe lang je dat volhoudt
ja hoor, heb wel weer redelijk geslapen... lag heerlijk te slapen en toen belde vriendje me wakker..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30938556
Ow jee... Digger en EW..
Heel veel sterkte!
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † maandag 26 september 2005 @ 10:59:50 #77
7074 moussy
kuttekop
pi_30938713
Jezus Digger en EW wat eng... Sterkte!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_30941681
Digger en EW heel veel sterkte en ook hier duimen we dat de kleine zolang mogelijk blijft zitten.
  maandag 26 september 2005 @ 13:18:03 #79
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30941853
Digger en EW heel veel sterkte gewenst.. dat die kleine maar zolang mogelijk binnen blijft... en het met EW ook goed gaat..
pi_30944081
Digger en EW
Afschuwelijk!
Ik duim voor jullie en denk aan jullie.
Er komt snel een kaartje aan voor EW om haar een hart onder de riem te steken.
Hang in there buddy!
Als je een klankbord zoekt, schreeuw maar tegen me aan!
  maandag 26 september 2005 @ 15:06:24 #81
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_30944236
EW en Digger heel veel sterkte. Hopelijk blijft jullie mascotte voorlopig nog even in de buik.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_30944820
Sterkte EW en Digger!!
pi_30944956
he jakkes Digger & EW, ik schrik me rot. dit is echt nog veel te vroeg, mascottetje! blijf nog maar een heeeele tijd zitten, als het even kan!
  maandag 26 september 2005 @ 16:23:15 #84
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_30946087
Jezus, gadverdamme, wat eng en naar! Heel veel succes en sterktje Digger en EW! Ik duim voor jullie en je kleine mascottetje.
  maandag 26 september 2005 @ 17:38:25 #85
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_30946853
EW + Digger !!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  † In Memoriam † maandag 26 september 2005 @ 17:46:56 #86
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_30947054
MeNicole hopelijk heb je alsnog een goede bloeduitslag morgen. Ik duim voor je

EW en Digger hopelijk blijft jullie mascotte nog lang zitten en zorgen ze in het ziekenhuis goed voor EW en de kleine. Heel veel sterkte met de komende periode!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_30948439
Digger en EW sterkte! Ik hoop dat beeb blijft zitten en dat alles goed komt!
pi_30952185
Ew en Digger, sterkte.

Ik ben vandaag drie keer op en neer naar het ziekenhuis geweest(drie minuten fietsen), eerst twee keer voor bloed prikken (suiker) en toen nog een keer voor de afspreek met de Gyn. Mijn suiker was prima, gewoon goed zeg maar, het dieet werkt dus. Blijf daar wel onder controle. Onsje is nu zo'n 6 pond groot. Jammer is wel dat deze gyn in een ander ziekenhuis gaat werken en ik vind hem zo aardig! Nou ja ze hebben vast nog wel meer aardige mensen daar
pi_30952395
Jeetje Digger en EW wat een schrik Dit is nog veel te vroeg.
Ik hoop dat mascotte heel lang blijft zitten.

Hou je ons op de hoogte Digger?
pi_30952768
Sterkte Digger !!! en dat de mascotte nog maar even lekker mag blijven zitten
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 26 september 2005 @ 20:52:53 #91
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_30953018
EW en Digger, veel sterkte gewenst, wij weten waar jullie nu doorheen gaan (onze tweede werd met 28weken 5 dagen geboren, na 28 uur gebroken vliezen). Hier hebben we een heerlijk ventje die er goed is doorgekomen, maar bij mama in de buik is het de beste plaats natuurlijk...we duimen dat ie nog lekker blijft zitten.
sterkte Genuivere en Bastardhost
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_30955533
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:34 schreef Karin het volgende:
Jeetje Digger en EW wat een schrik Dit is nog veel te vroeg.
Ik hoop dat mascotte heel lang blijft zitten.

Hou je ons op de hoogte Digger?
Daarwaar dat redelijk mogelijk is ja.

M'n vrouw heeft dus vanacht die 1e prik gehad, om 1 uur, voor het stimuleren van de longfunctie om de kansen te vergroten mocht de bevalling zich toch inzetten. Bijna 24 uur geleden dus terwijl het goedje 48 uur nodig heeft aleer het helemaal goed werkt. Dus dat gaat de goede kant op.

Verder word ik er morgen weer verwacht voor een gesprek met de kinderarts en een uitgebreid onderzoek door de echoscopiste en Glenn moet toevallig einde dag naar het CB voor 2 prikjes, dus weer zat te doen.

Het hele gekke van het gebeuren is dat m'n vrouw haarzelf lichamelijk gezien prima voelt, ze kan nu goed uitrusten, heeft door het vele liggen geen last meer van haar bekken, etc.

Grootste probleem is toch het risico dat het misgaat, vliezen die breken, weeen die komen of een infectie. En daar kun je vrijwel niets aan doen, tis gewoon een questie van afwachten en duimen, en dan gaat de tijd zo traag...

Wat m'n vrouw denk ik het meest geraakt heeft is het feit dat ze zich afgelopen vrijdagavond nog zo verheugde op de komende weken. Ivm last van haar bekken was er die dag contact met UWV en de arbo dienst van haar werk en van beide kanten klonk het eenstemmend dat ze de laatste 6 werkweken die ze nog voor de boeg had, thuis kon blijven, dit met name gezien de enorme restijd plus het feit dat ze met regelmaat zou moeten rusten - liggend - terwijl ze nog maar 2 dagen per week werkte, dus zo groot was haar inbreg al niet meer.
En dus binnen 48 uur verandert je vooruitzicht naar lekker van je zwangerschap thuis genieten, niet meer vroeg op, 4 uur treinen per dag, lekker van je 1e koter genieten naar een mogelijk levensbedreigende situatie en iig verplichteziekenhuisopname tot aan de bevalling, waarbij je je man en kind maar sporadisch kunt zien.
Dat is dan gewoon zo'n grote plotselinge u-turn die je geestelijk te verwerken krijgt.

Ik hoop dat de beeb lekker blijft zitten, aangezien die al dik 1500 gram is en 3 weken voorloopt, heeft ie het wel prima naar het zin en Glenn moesten we ook door de 'ontruimingsbrigade' van de politie naar buiten slepen, die had als het aan hem lag er nu nog gezeten. Hopen dat deze beeb er dezelfde ideeen op nahoudt.
pi_30955669
Jeetje Digger

Ik hoop mee dat beeb zitten blijft. Sterkte!
  maandag 26 september 2005 @ 22:09:00 #94
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_30955701
Heel erg veel sterkte de komende tijd EW en Digger! Hopelijk blijft mascotte net zo lang zitten als nodig is.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † maandag 26 september 2005 @ 22:16:09 #95
81992 Githa
pi_30955951
jemig wat is dat schrikken.
EW en Digger, heel veel sterkte gewenst!
pi_30956204
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:52 schreef Genuivere het volgende:
EW en Digger, veel sterkte gewenst, wij weten waar jullie nu doorheen gaan (onze tweede werd met 28weken 5 dagen geboren, na 28 uur gebroken vliezen). Hier hebben we een heerlijk ventje die er goed is doorgekomen, maar bij mama in de buik is het de beste plaats natuurlijk...we duimen dat ie nog lekker blijft zitten.
sterkte Genuivere en Bastardhost
Ik heb zelfs een nichtje die met 25 weken en 3 dagen al het levenslicht zag en gewoon een kerngezonde meid is, dus ik weet dat het kan, en daar hou ik me ook deels aan vast want veel meer kun je niet doen, ja Erwin Krol vragen of ze de herfst kunnen afschaffen en het alvast winter mag worden, incl. kalendermaandaanpassing...

Vraagje trouwens over iets wat totaal geen prioriteit heeft maar wat wel meespeelt natuurlijk - hoe is het bij jullie destijds geregeld met verlof, als jullie er gebruikt van gemaakt hebben tenminste, en onder welke vorm ervan is het gegoten, zorgverlof, calamiteitenverlof? kraamverlof?
  maandag 26 september 2005 @ 22:31:57 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_30956488
EW en Digger... veel sterkte!
stormy waters...
sailin'
  maandag 26 september 2005 @ 22:36:35 #98
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_30956637
EW en Digger, ik duim dat jullie kindje nog even lekker blijft zitten.

Mijn vriend heeft indertijd zorgverlof gekregen, 1 dag per week. Volgens mij is dat de meest gebruikelijke vorm van verlof voor dit soort zaken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_30956958
EW en Digger, ook hier nog ff: heel veel sterkte en we duimen hoor dat de mascotte blijft zitten
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_30957058
Jeetje zeg, wat een rotsituatie, ik hoop dat alles goed zal gaan de komende periode met EW en de kleine mascotte! Ik wens jullie als gezin heel veel sterkte toe!
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')