bedrijfsprocessen beschrijven en implementerenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:07 schreef saban het volgende:
Wat voor werk moet je doen dan ?
Ik verveel me juist omdat er geen fsck te doen is.
En dat is ?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
bedrijfsprocessen beschrijven en implementeren
En daar wordt u moe van?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
bedrijfsprocessen beschrijven en implementeren
Wel als je er minstens 180 moet maken voor 7 oktober. En daarvoor minstens 5 uur per dag aan het praten bent.quote:
180 wat?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel als je er minstens 180 moet maken voor 7 oktober
Niet alleen het jaar, mn hele studie hangt ervan afquote:Op woensdag 21 september 2005 18:10 schreef diertjuh het volgende:
Wees blij dat je een stage hebt. En waarschijnelijk het jaar kunt halen!
precies, dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet alleen het jaar, mn hele studie hangt ervan af![]()
Welkom in het echte leven. En dan te bedenken dat je dat na je schooltijd zo'n 30 jaar mag doenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
Elke dag kom ik weer gesloopt thuis, maar er wordt wel van me verwavht dat ik de volgende dag weer fris en fruitig aanwezig ben.
Coke de witte moterquote:Op woensdag 21 september 2005 18:12 schreef -Numlock- het volgende:
neem elke dag een paar lijntjes
Wordt er nu al naar van.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:12 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Welkom in het echte leven. En dan te bedenken dat je dat na je schooltijd zo'n 30 jaar mag doen
Zulk een kansloze kut opmerkingquote:Op woensdag 21 september 2005 18:12 schreef -Numlock- het volgende:
neem elke dag een paar lijntjes
Beschrijven hoe je bijvoorbeeld vragen van klanten afhandeld.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:14 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld...Wat is 1 bedrijfsproces?
Met een antwoordquote:Op woensdag 21 september 2005 18:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beschrijven hoe je bijvoorbeeld vragen van klanten afhandeld.
Pobeer maar een keer.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zulk een kansloze kut opmerking![]()
Bijvoorbeeld, maar ook beschrijven dat er moet worden genoteerd wie er belde, waarom, wat er nu gaat gebeuren (nieuw product, geld terug, etc)quote:
Gebruik je spellchecker in het eindverslagquote:Op woensdag 21 september 2005 18:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je nieuwe medewerkers beter uitleggen hoe er gewerkt wordt. Bij conflicten zijn de taken en verantwoordelijkheden van iedereen vastgelegdquote:Op woensdag 21 september 2005 18:24 schreef -Angel- het volgende:
Haha, 180 bedrijfsprocessen waar is dat in vredensnaam goed voor?
Zulk een nutteloze kut-tipquote:Op woensdag 21 september 2005 18:25 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Gebruik je spellchecker in het eindverslag
Ik ook niet, ben de hele dag aan het rennen van afpsraak naar afspraak.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:24 schreef Brennie het volgende:
Ruilen?
Ik heb nml geen benen over van het lopen
Nee, dat is nou weer niet handig.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:26 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Nee een verslag met zulke fouten inleveren, da's pas handig!
Dat zijn geen bedrijfsprocessen dat zijn taakomschrijvingen. Ze nemen je waar je bij staat.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:25 schreef jitzzzze het volgende:
Kan je nieuwe medewerkers beter uitleggen hoe er gewerkt wordt. Bij conflicten zijn de taken en verantwoordelijkheden van iedereen vastgelegd
Nee, die worden ook aan de hand van procesbeschrijvingen gemaakt.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:27 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat zijn geen bedrijfsprocessen dat zijn taakomschrijvingen. Ze nemen je waar je bij staat.
Ik wíst dat je weer of nog steeds op stage was toen je vanochtend posttequote:Op woensdag 21 september 2005 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
Het maakt godverdomme echt niet uit hoe hard ik werk, maar het werk blijft zich opstapelen op mn bureau. Of ik nou geen reet uitvoer, of keihard werk, er blijft werk bijkomen.
Elke dag kom ik weer gesloopt thuis, maar er wordt wel van me verwavht dat ik de volgende dag weer fris en fruitig aanwezig ben.
Dit ga ik echt geen half jaar volhouden..![]()
Haha. Veel succes, doe zelf iets met bedrijfsinformatiesystemen. Heb er al geen zin meer in als ik er 10 opstel. Laat staan 180.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:28 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, die worden ook aan de hand van procesbeschrijvingen gemaakt.
Alweerquote:Op woensdag 21 september 2005 18:29 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik wíst dat je weer of nog steeds op stage was toen je vanochtend postte
Ik hoop niet dat jij advies geeft mbt schriftelijke afhandeling.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop voor het bedrijf dat hij dat ook niet doet.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:38 schreef _Arual_ het volgende:
Ik hoop niet dat jij advies geeft mbt schriftelijke afhandeling.
Dat inkoppertje had ik al gemaaktquote:Op woensdag 21 september 2005 18:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zulk een saaie kutopmerkingquote:Op woensdag 21 september 2005 18:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wacht even, die functie, toch niet in Delft toevallig?quote:
Hoezo, wordt je de hele tijd lastig gevallen door iemand die processen met je wil doornemen?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wacht even, die functie, toch niet in Delft toevallig?!
Ben helaas in mn eentje verantwoordelijk voor alles. Heb als stagiair nou niet bepaald mensen 'onder' me.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Waar doe je dat? En misschien moet je een beetje delegeren
Nee, een stagair zou mijn functie overnemen bij mijn vorige bedrijf...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoezo, wordt je de hele tijd lastig gevallen door iemand die processen met je wil doornemen?![]()
Ben gelukkig al 2 weken ziek, en pas 2 dagen thuis gebleven.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:21 schreef Dizzee het volgende:
Watje. Gewoon volhouden!
Maak je geen zorgen, heb jouw functie niet overgenomen.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, een stagair zou mijn functie overnemen bij mijn vorige bedrijf...
vadaar
Niet in Delft, zeg dat danquote:Op woensdag 21 september 2005 20:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, heb jouw functie niet overgenomen.
Je maakt dus gewoon een handboek.. zeg dat danquote:Op woensdag 21 september 2005 18:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je nieuwe medewerkers beter uitleggen hoe er gewerkt wordt. Bij conflicten zijn de taken en verantwoordelijkheden van iedereen vastgelegd
Dat zeggen meer mensen die er niets vanaf weten.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:10 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Je maakt dus gewoon een handboek.. zeg dat dan
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:20 schreef Houniet het volgende:
je begrijpt het niet jitzzzze,
jij hebt je vorige stage geen fuck gedaan, dus nu naaien ze jou terug
Wat ik nu aan het doen ben is pure winst voor me, niets meer en niets minder. Maar dat neemt niet weg dat me nu helemaal gek aan het werken ben.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:48 schreef BIGGI het volgende:
Jitzzzze, volgens mij leer je tijdens je stage een hoop over hoe het een en ander er aan toe gaat bij jouw bedrijf. Als je stage loopt bij een bedrijf moet je goed denken aan het punt : heb ik dit later wel nodig?
Als het voor jouw latere werk handig is om al die procedures te weten / te beschrijven / te kennen dan is dat winst voor jou. Tevens is het winst voor je bedrijf om al deze zaken op papier hebben, met een "verse" visie van een stagiaire.
Ik loop zelf trouwens op het moment ook stage, dit is de 5de week nu. Ik vermaak me prima![]()
Was het maar zo'n feest. Moet ook mijn deadline's halen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:57 schreef BIGGI het volgende:
Hehe okay wat dat betreft zou ik zeggen, neem eens een vrije dag
agossiequote:Op donderdag 22 september 2005 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een ellende, ben al vanaf kwart over 8 aan het werk.![]()
Ik heb hetzelfde gezeik, loop nu drie weken stage, veel inlezen etc, etc.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:19 schreef Faceoff het volgende:
Mja en ik zit hier op stage, en heb over het algemeen niks te doen.
Koffie drinken, fok!ken en af en toe een stukje code rammen.
Ik dacht dat jij het druk had (volgens je OP)....quote:Op donderdag 22 september 2005 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een ellende, ben al vanaf kwart over 8 aan het werk.![]()
echt flippe is dat he... en ik loop met een andere stagiarie samen stage, en af en toe gaat ze sneaky iets doen, en dan hek zoiets van "Hey heb jij gvd wel wat te doen"quote:Op donderdag 22 september 2005 09:37 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb precies hetzelfde ! En dan kan je je begeleider nauwelijks vragen stellen omdat ie altijd bezig is. Ik heb alleen nog maar een brief af waar constant commentaar op is...!!
Max 25 euro neem ik aan?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:06 schreef Kuuke2k5 het volgende:
[..]
maar goed kreeg net mn stagevergoeding voor drie weken neusbatsen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:44 schreef ForumGek het volgende:!!! Ik krijg hier *maar* ¤25...maar de koffie en alles is wel gratis
.
Niks kan echt goed zijn, denk je dat een zin goed is (had er al eerder wat aan verandert). Komen ze weer met iets nieuws dat er niet klopt. JA DOE HET DAN FUCKING ZELF !![]()
T is alleen verkeerd gespeld in het begin al, de titel...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:17 schreef saban het volgende:
Verkapte-stage-SC-topic.
Verkapte-zie-mijn-signature-post
Ha, onze neerlandicusquote:Op donderdag 22 september 2005 15:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
T is alleen verkeerd gespeld in het begin al, de titel...
sta·gi·air m -s, sta·gi·ai·re m,v -s iem die stage loopt
Wat denk jij dan? Dat ik dat niet ga doen?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:12 schreef danos het volgende:
als het je teveel wordt, moet je je bek opentrekken en er wat van zeggen, doe dat eens ipv hier een beetje te zitten janken op fok
Naja aan je gemekker te horen heb je er al een tijdje last van, nu heb je kans dat het al te laat is en dat men geen begrip voor je hebt.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Dat ik dat niet ga doen?![]()
Aan mn gemekker te horenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:16 schreef danos het volgende:
[..]
Naja aan je gemekker te horen heb je er al een tijdje last van, nu heb je kans dat het al te laat is en dat men geen begrip voor je hebt.
Ik wens je veel succes met je schijtstage
Je hoeft het niet te lezen, sodemieter maar een eind op.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:21 schreef Robbie1979 het volgende:
Kap nou ns met dat gemekker op je stage! Blijkbaar ben je nog niet mans genoeg om er wat van te zeggen...Maar laat ons met rust, stage-huilie!
Ach jochie toch, krijg je niet genoeg positieve aandacht? Kom je er eindelijk achter dat je een zeikert bent?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen, sodemieter maar een eind op.
Je lijkt wel een wijf....quote:Op donderdag 22 september 2005 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen, sodemieter maar een eind op.
Mijn soortquote:Op donderdag 22 september 2005 16:24 schreef danos het volgende:
jaja ik ken jou soort wel, tot 5 oktober janken dat je het zo druk hebt en dan zeggen dat je de deadline niet haalt en dan nog meer zwelgen in zelfmedelijden omdat je wordt afgezeken door je baas.
ik moet me ff herzien: schijtstagair
Ik krijg genoeg positieve aandacht, hoezo?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ach jochie toch, krijg je niet genoeg positieve aandacht? Kom je er eindelijk achter dat je een zeikert bent?
Het houdt je in ieder geval wel van de straatquote:Op donderdag 22 september 2005 18:33 schreef ForumGek het volgende:
woohoo !! ik heb een nieuwe opdracht voor maandag t/m donderdag !!
1800 brieven vouwen + in enveloppe + etiketten plakken !!
Ik heb er zin in hoor !!:D !!
![]()
Vandaag 2 berichtjes onder werktijd, hoezo?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:14 schreef -Angel- het volgende:
Als ik kijk hoeveel keer hij nog post op Fok! dan valt het wel mee met die drukte.
Inderdaad iets met computers, maar geen IDM.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:19 schreef Riesj het volgende:
Ik lees: processen beschrijven, veranderingsanalyse?
dan denk ik idd aan informatie dienstverlening en management...
wat doe je dan voor een opleiding?
Jitz! Houniet! Het stage gevoel komt alweer helemaal terugquote:Op donderdag 22 september 2005 21:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad iets met computers, maar geen IDM.
IJlien! Ze is weer terug...quote:Op zondag 25 september 2005 17:13 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jitz! Houniet! Het stage gevoel komt alweer helemaal terug![]()
Ja, en dan over 2 weken 'ontslagen' worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:04 schreef thefunny het volgende:
Je hebt nog steeds wel tijd om te fokkenDoe rustig an, je kunt je zo druk maken als je zelf wilt, je zit er toch op stage, dus lekker op laten stapelen dat werk
Aan uw taalgebruik te zien, studeert U Nederlands?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag waren we met 10 stagiares, toen was ik maar naar huis gegaan...
Dat valt dan wel weer meequote:Op donderdag 29 september 2005 19:31 schreef Fahrion het volgende:
Ja en je verdiend geen reet ook!
Jammer jôh, had je beter moeten regelen voor jezelfquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:43 schreef JAMsper het volgende:
Niet zeiken ik krijg niet eens betaald!!!!!!
Zeker wel, je vorige post komt over als zeuren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:51 schreef JAMsper het volgende:
Ik zeur ook niet.
Dat werk zich blijft opstapelen als je niks doet lijkt me logischquote:Op woensdag 21 september 2005 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
Het maakt godverdomme echt niet uit hoe hard ik werk, maar het werk blijft zich opstapelen op mn bureau. Of ik nou geen reet uitvoer, of keihard werk, er blijft werk bijkomen.
Dit ga ik echt geen half jaar volhouden..![]()
ik ook geen stagequote:Op vrijdag 30 september 2005 10:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
jaaa goed man, geen stage meer he![]()
ook weinig fok de laatste tijd![]()
Ja goed.. nog 2 maandjes en ik ben van school af..quote:
je leert het ook nooit hequote:Op vrijdag 30 september 2005 10:38 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja goed.. nog 2 maandjes en ik ben van school af..
volgens mijn planning.. dus reken maar een half jaartje![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:38 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja goed.. nog 2 maandjes en ik ben van school af..
volgens mijn planning.. dus reken maar een half jaartje![]()
Fokker?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:45 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Fokker?
Nee ik heb al een contract gekregen als productie chef in een bakkerij.. Mijn eis: een computer met internet![]()
Het is op de banket afdeling.. dus alles wat je maar kan bedenken op het gebied van banketquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:48 schreef IJlien het volgende:
[..]
onvermijdelijk he
wat ga je allemaal bakken?![]()
Yummy!! ik HOU van taartjes!quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het is op de banket afdeling.. dus alles wat je maar kan bedenken op het gebied van banket![]()
Nouuu ik ga weer ff verder werken! Tot snel!quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het is op de banket afdeling.. dus alles wat je maar kan bedenken op het gebied van banket![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:42 schreef Vigile het volgende:
Stagetopic!!!
![]()
*ex-stagiair meldt zich ! *
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
En daar is een studie voor? Man, dat heb ik met VOA1 allang achter de rug.
Afbakening: Allang gemaaktquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:07 schreef Tuutje het volgende:
Afbakening?
Scope?
Plan van Aanpak?
Zijn zo maar wat ideetjes ofzo...
Als je die zaken niet in orde hebt dan blijft het werk zich opstapelen ja.
Als je dat allemaal al gedaan hebt...hoe kan het dan dat je steeds meer werkt krijgt en je denkt dat je het allemaal niet gaat redden zo?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Afbakening: Allang gemaakt
Scope: Ook allang gemaakt
Plan van Aanpak: Voordat de stage begon al af
En ja, ook al goedgekeurd door iedereen.
Nog meer ideëen?![]()
Ik moer gewoon ontzettend veel doen, en soms komt alles in één keer tegelijk. Ik ga het prima redden, moet er alleen hard voor werken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Als je dat allemaal al gedaan hebt...hoe kan het dan dat je steeds meer werkt krijgt en je denkt dat je het allemaal niet gaat redden zo?
Als je een goed PvA hebt dan is er geen reden tot stress, toch![]()
Ah oke, toch een beetje stage..quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Afstuderen tegenwoordig![]()
Maar hoe is het met je?
Met mn stage gaat het nu wel oke. Heb alles onder controle, alleen mn deadline uitgesteld voor de kwaliteit van mn product.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:49 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ah oke, toch een beetje stage..
Ja gaat goed hoor, nog tot dec school en dan ook afstuderen!
Lukt t verder allemaal op je stage enzo? En hoe was 1, 2 en 3 oktober?
![]()
IJlien en ik gaan wel verder kleppen op msn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:52 schreef Tha_T het volgende:
Zullen we er maar geen stage-topic van maken? Die kans hebben jullie al een paar keer gehad
Dank je welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
IJlien en ik gaan wel verder kleppen op msn.
En hier gaat weer geklaagd worden over stages.
TT: Teringstagequote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:52 schreef Tha_T het volgende:
Zullen we er maar geen stage-topic van maken? Die kans hebben jullie al een paar keer gehad
Die kans hebben we al een paar keer gehad maar het is nooit gelukt om er een stage-topic van te makenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:52 schreef Tha_T het volgende:
Bottom line: Het werd postopkrikkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:08 schreef saban het volgende:
[..]
Die kans hebben we al een paar keer gehad maar het is nooit gelukt om er een stage-topic van te makenik nit schnap
Met die smiley erbij snap je hem wel dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:07 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
TT: Teringstage
En dan geen stagetopic er van maken? Ik snap niet...![]()
Het gaat over de stagiaire-reeks die eind vorig studiejaar heel populair was in SES, maar na veel discussie gesloten werd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:08 schreef saban het volgende:
[..]
Die kans hebben we al een paar keer gehad maar het is nooit gelukt om er een stage-topic van te makenik nit schnap
Ja logisch, 15 posts binnen 2 minuten is toch niet normaal.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het gaat over de stagiaire-reeks die eind vorig studiejaar heel populair was in SES, maar na veel discussie gesloten werd.![]()
Niets, is alleen voor mensen belangrijk die willen patsen met de hoogte van hun postaantal.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:14 schreef saban het volgende:
[..]
Ja logisch, 15 posts binnen 2 minuten is toch niet normaal.
Over dat post-opkrik .. wat heb je daar aan![]()
Jammer johquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:30 schreef stFz het volgende:
Ik dacht vorig jaar altijd 'hmm zometeen loop ik stage en kan ik ook in die reeks gaan posten..' :\
ik heb te veel contact met de buitenwereld of zoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
Wat heb je dan gedaan? Alleen maar smsen en niets nuttigs?
oh, in dat gevalquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt er weer niets van![]()
Dit is om te klagen over je stage![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:56 schreef knox_ het volgende:
[..]
oh, in dat geval
GODVERDOMME DIE KUTSTAGE IK WIL ERMEE KAPPEN ARGGGGG
Ja godverdomme, ik moet tot eind april stage lopen.. op een mac waarvan de IE spontaan sluitquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef Geitje82 het volgende:
Ik moet nog 20 weken stage lopen![]()
En ik heb een sms verbod gekregen![]()
![]()
Ik ken het. Mijn stageopdracht is het maken van een marktonderzoek voor een klant die wil exporteren naar België... En ik heb gewoon specifieke informatie nodig zodat ik een marktonderzoek kan houden en een rapport in elkaar kan zetten. Straks maak ik gewoon maar wat en dan is het weer niet goed ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:06 schreef MaLo het volgende:
Ik verveel mij ook op stage.
Onze begeleider hakt maar geen knopen door over hoe het project verder aangepakt moet worden, ookal dringen wij er al 3 weken op aan dat we NU een oplossingsrichting moeten gaan kiezen!
Ik wil verdomme aan het werk! We moeten heeeeel veel gaan doen, de tijdspanne is al krap en onze projectleider blijft maar neuzelen, neuzelen, neuzelen over hoe we het zouden kunnen doen.
Ik ben over 2 uur alweer klaar... maar heb dan nog een intervieuw om 3 uur vanmiddagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:11 schreef LudoSanders het volgende:
nog 5 uurtjes en dan is het weer weekend!
\quote:Op woensdag 21 september 2005 18:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dat mag geeneens!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:21 schreef Rieuwert het volgende:
Ik moet nog ruim 4 maanden, 7 dagen per week en rond de 12 uur per dag. Niet in het weekend, da's meestal 8 uur per dag ofzo. Ohja en had ik al gezegd dat het onbetaald was?Maar inhoudelijk is het gelukkig geen teringstage.
Nouja het is niet direct verplicht maar iedereen werkt zo hard hier (USA) en als ik er negatief uitspring krijg ik vast geen tof eindcijferquote:
Waarom doe je me denken aan de serie scrubs?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:46 schreef Rieuwert het volgende:
[..]
Nouja het is niet direct verplicht maar iedereen werkt zo hard hier (USA) en als ik er negatief uitspring krijg ik vast geen tof eindcijfer
Geen idee nooit gezien, geen tijd voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:09 schreef rashudo het volgende:
[..]
Waarom doe je me denken aan de serie scrubs?![]()
Zal ik je vertellen dat dat helemaal niet mijn insteek is/was? Wilde serieus even klagen over mijn stage.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
jitzzzzzze
ijlien
houniet
Mr-Z
Geitje82
knox_
dit is een verkapt stagiaires topic!
Laatste waarschuwing overigensquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:52 schreef Tha_T het volgende:
Zoals ik in mijn laatste antwoord al zei: Ik wil er geen stage-topic van maken. Wil even oud-hollands klagen over mijn stage.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:31 schreef Tha_T het volgende:
Nog maar eens een keertje:
[..]
Laatste waarschuwing overigens
Dan zou ik maar eens fluks met jezelf beginnen...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beschrijven hoe mensen werken, en ze vertellen hoe ze dat beter kunnen doen.
Dat is wel vervelend.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:13 schreef MaLo het volgende:
Ik wil nog wel ff klagen.
Mijn baas verplaatst telkens meetings die ik voorbereid heb. Al zijn andere meetings vindt hij belangrijker. Soms zelfs een kwartier voordat onze bespreking zou beginnen, verplaatst hij hem weer!
Ik kan genoeg bedenkenquote:Wat kan er nu belangrijker zijn dan ik.
Of met jouw taalgebruik; fluksquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:14 schreef charon het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens fluks met jezelf beginnen...
Jij kent mij duidelijk nietquote:
Tsja.. lastig, als je vocabulair beperkt is.quote:
Daar heb ik geen enkele last van.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:53 schreef charon het volgende:
[..]
Tsja.. lastig, als je vocabulair beperkt is.
Dat zegt ook niemand.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar heb ik geen enkele last van.
Nou, dan ga ik maar weer..quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoals ik in mijn laatste antwoord al zei: Ik wil er geen stage-topic van maken. Wil even oud-hollands klagen over mijn stage.
Vervolgens komen hier allemaal deelnemers uit de stage-reeks als vliegen op stroop op af. Ik wil deze mensen ook vriendelijk doch dringend verzoeken om alleen on-topic te reageren.
Slap, oeverloos, ouwehoeren kan op msn.
Het ging ook om de vliegenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoals ik in mijn laatste antwoord al zei: Ik wil er geen stage-topic van maken. Wil even oud-hollands klagen over mijn stage.
Vervolgens komen hier allemaal deelnemers uit de stage-reeks als vliegen op stroop op af. Ik wil deze mensen ook vriendelijk doch dringend verzoeken om alleen on-topic te reageren.
Slap, oeverloos, ouwehoeren kan op msn.
Hier is ook een communicatieafdeling, waar ze ook nog een stagiaire zoekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar weer..![]()
Ontopic: ik ben bezig een afstudeerstage te zoeken en het is zooooo vermoeiend!! Ik moet gewoon een opdracht op communicatiegebied, how hard can that be??
kichhhhhhhhh kichhhhhhhhhhhhh hee Errrrnieeequote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:46 schreef jitzzzze het volgende:
Al die fucking externe consultants. Beetje de hele dag stiekeme, onder de gordel, opmerkingen maken dat ik koffie moet halen.
Ik peins er niet over!![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kichhhhhhhhh kichhhhhhhhhhhhh hee Errrrnieee![]()
neemje dan ook ffquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neemje dan ook ffmee, je komt er toch langs
![]()
Een koffiemokquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:02 schreef MaLo het volgende:
Ik moest vandaag een kadootje kopen voor een vaste kracht die weggaat. Ik ben hun loopmeisje niet. Ik heb lekker wat stoms gekocht.
Gelukkig maar weerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:49 schreef jitzzzze het volgende:
Eindelijk, na een week van fulltime schrijven heb ik weer eens tijd om te fokken
Wat goed, nu wordt je vast aangenomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:37 schreef IJlien het volgende:
[..]
Gelukkig maar weerzoeken ze serieus een communicatie stagiaire? Ik heb trouwens 1 positieve reactie gehad op afstudeerstage! Althans: ze nemen het in behandeling..
ben stiekem niet helemaal weg
Goed bezig!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:37 schreef IJlien het volgende:
[..]
Gelukkig maar weerzoeken ze serieus een communicatie stagiaire? Ik heb trouwens 1 positieve reactie gehad op afstudeerstage! Althans: ze nemen het in behandeling..
ben stiekem niet helemaal weg
Das kut! Hoelang moet je nu nog?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef jitzzzze het volgende:
Ach, bij mij is alles uitgesteld. Ziek worden is nooit grappig
Is niet te zeggen. Ik ben al een goede maand ziek en nog niet beterquote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Das kut! Hoelang moet je nu nog?
Ik ben ook veel ziek geweest tijdens mijn stage. Maar gelukkig heeft dat niet tot uitstel geleid.
Oh, dat is wel heel ernstigquote:Op zondag 8 januari 2006 17:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is niet te zeggen. Ik ben al een goede maand ziek en nog niet beter![]()
Ach, iets waarvan je heel snel moe wordt.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel ernstig. Mag ik vragen wat je hebt?
Lekker, straks 3 weken vakantie! Ik moet nog 4 weken en heb nog geen werk gevonden voor na mijn afstuderen. Ben benieuwd hoe lang mijn vakantie duurtquote:Op zondag 8 januari 2006 17:39 schreef Pumatje het volgende:
Ik ben BIJNA klar met mijn stage, ik vind het NET zo'n hell als bij jullie!
op een terugkom dag en dan personen horen zeggen, leuker dan school/studie kan ik wel molesteren met een verfkwast.
het is HELL, het is KUT, geen KERSTvakantie, GEEN herstvakantie, altijd verwacht dat je op tijd bent, maar als je fucking 1 keer te laat bent op t matje komen.
40 urige werkweek, volgende week mijn laatste week
en dan weer 4 maanden
maar wel 3 weken vakantie over 5 dagen:D:D
Ik kon waarschijnlijk blijven na mijn afstuderen, om het nog leuker te maken. Nu maar afwachten of dat nog steeds kanquote:Op zondag 8 januari 2006 17:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Lekker, straks 3 weken vakantie! Ik moet nog 4 weken en heb nog geen werk gevonden voor na mijn afstuderen. Ben benieuwd hoe lang mijn vakantie duurt
Och jee, hopelijk willen ze je nog steeds!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kon waarschijnlijk blijven na mijn afstuderen, om het nog leuker te maken. Nu maar afwachten of dat nog steeds kan![]()
Dat hoop ik ook. Maar goed, eerst maar eens regelen dat ik weer beter wordt.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Och jee, hopelijk willen ze je nog steeds!
Ik mag niet blijven. Ze gaan de IT diensten reorganiseren en er moeten eerder mensen uit dan dat ze nieuwe willen aannemen.
Inderdaad, ik hoop dat je snel weer opknapt en niet meer moe bent! Beterschap!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar goed, eerst maar eens regelen dat ik weer beter wordt.
Regel dat!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar goed, eerst maar eens regelen dat ik weer beter wordt.
Dank je, ik hoop dat je snel een baan vindt na je afstuderen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop dat je snel weer opknapt en niet meer moe bent! Beterschap!
ik ook niet, moet nog een stage adres vinden voor ernaquote:Op zondag 8 januari 2006 17:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Lekker, straks 3 weken vakantie! Ik moet nog 4 weken en heb nog geen werk gevonden voor na mijn afstuderen. Ben benieuwd hoe lang mijn vakantie duurt
Allememagies, 200quote:Op maandag 9 januari 2006 11:05 schreef Jvvianen het volgende:
woei deze week soort van vrij & volgende week laatste week
Kan niet wachten tot volgende weekMoet alleen op 9 maart pas mn presentatie houden, voor 200 man :| , en dan is het pas echt afgesloten
dat word leuk als jij klaar bent met school en moet gaan werkenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:11 schreef Pumatje het volgende:
nee stage is geen kut aan
relaxt studie, ene dag om half 11 beginnen.. soms om half 1 uit. Lekker met me maatjes in de collegezaal, beetje geen fuck uitvoeren enzo... jaar toch ruimstreeks halen..
elke avond feest met vrienden waar je mee uit bent.
Kutstage![]()
Hee, ik ben dus niet de enige die met SOX te maken heeftquote:Op maandag 9 januari 2006 12:29 schreef dekilo het volgende:
bedrijfsprocessen beschrijven en implementeren.
GAO,SOX ??
inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat word leuk als jij klaar bent met school en moet gaan werken
jijhebt werkelijk gevraagd, mag ik ff blowen in de pauzequote:Op maandag 9 januari 2006 21:08 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Op m'n stage mag je geen blowtje smoken in de pauze, maar wel 100 van die kankersigaretten in je smoel douwen, wat is dat voor naief ende onredelijk gesol met mij?!
Neen, ik vroeg om een lijntje te snuiven wanneer hun een Cup á Soupje aan het nuttigen zijn waarop ik het antwoord kreeg dat zelfs wiet ende hasj uitgesloten zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
jijhebt werkelijk gevraagd, mag ik ff blowen in de pauze![]()
![]()
Als ik dit van te voren had geweten............quote:Op maandag 9 januari 2006 12:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Allememagies, 200! Kun je de lol ook wel weer op
.. Ik volgende week dinsdag voor 15 man ofzo
![]()
goed bezig, en ag, het is zo maartquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:01 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Als ik dit van te voren had geweten............![]()
15 man is goed te doen, heb je nog beetje overzicht enzo... ik moet gewoon een presentatie geven tijdens een seminar en ik kom er niet onderuit![]()
En dan is die klote presentatie ook nog es ergens in maart, ik wil het gewoon gelijk afsluiten.
Andere kant mocht ik samen met een andere student alles zelf indelen qua tijd en werk: dus halve dagen maken, niet te hard werken, niet op je vingers gekeken worden etc.
En dan toch nog een rapport van tot nu toe 77 pagina's![]()
ik heb nu al mijn stage's gehadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Stage![]()
Ik moet ook weer een halfjaar vanaf februari![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb nu al mijn stage's gehadgelukkig want de Stagiairs Reeks is er ook niet meer
![]()
Ja, het is zo maart... sta ik daar dan voor 200 man (wel met zn 2en dus redding is er een klein beetje).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
goed bezig, en ag, het is zo maarten dan ben je klaar
![]()
Dat valt allemaal wel mee, als je er eenmaal staat voor die mensen gooi je er zo alles uitquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:15 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Ja, het is zo maart... sta ik daar dan voor 200 man (wel met zn 2en dus redding is er een klein beetje).
Maar het mooie (of niet) is dat ik dus voor een stuk of 50 man in de zaal sta die er meer vanaf weten dan ik zelf![]()
En tis niet echt mn bedoeling om af te gaan tijdens die presentatie hehe.. maar ik dek mezelf wel in![]()
Waarom is je stagebedrijf zo kut dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:16 schreef Geesoes het volgende:
Ik nog twee weken stage en dan verlost. Kut bedrijf waar ik stage loop. Bah Bah Bah....
Mijn stagebedrijf
Monotone opdracht en zit alleen maar achter de PC. En het bedrijf heeft een jaar geleden een herstart gemaakt, toen zijn ze van 130 mensen terug naar 22 gegaan. Iedereen is hierdoor druk en er is geen goede begeleiding voor stagaires.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Waarom is je stagebedrijf zo kut dan?
Heb je dat tegen je stagebegeleider verteld dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:11 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Monotone opdracht en zit alleen maar achter de PC. En het bedrijf heeft een jaar geleden een herstart gemaakt, toen zijn ze van 130 mensen terug naar 22 gegaan. Iedereen is hierdoor druk en er is geen goede begeleiding voor stagaires.
Ja, mijn stage begleider zegt het zelf ook. Mensen op mijn stage zijn wel allemaal oke. En daarbij komt kijken dat computers en werk bij mij ook niet goed samengaan. Maar dan weet ik dat ik daar goed voor moet kijken voor mijn volgend stagequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je dat tegen je stagebegeleider verteld dan?
Ik zit ook veel achter de pc. Maar verder is mijn stage wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |