bedrijfsprocessen beschrijven en implementerenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:07 schreef saban het volgende:
Wat voor werk moet je doen dan ?
Ik verveel me juist omdat er geen fsck te doen is.
En dat is ?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
bedrijfsprocessen beschrijven en implementeren
En daar wordt u moe van?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
bedrijfsprocessen beschrijven en implementeren
Wel als je er minstens 180 moet maken voor 7 oktober. En daarvoor minstens 5 uur per dag aan het praten bent.quote:
180 wat?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel als je er minstens 180 moet maken voor 7 oktober
Niet alleen het jaar, mn hele studie hangt ervan afquote:Op woensdag 21 september 2005 18:10 schreef diertjuh het volgende:
Wees blij dat je een stage hebt. En waarschijnelijk het jaar kunt halen!
precies, dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet alleen het jaar, mn hele studie hangt ervan af![]()
Welkom in het echte leven. En dan te bedenken dat je dat na je schooltijd zo'n 30 jaar mag doenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
Elke dag kom ik weer gesloopt thuis, maar er wordt wel van me verwavht dat ik de volgende dag weer fris en fruitig aanwezig ben.
Coke de witte moterquote:Op woensdag 21 september 2005 18:12 schreef -Numlock- het volgende:
neem elke dag een paar lijntjes
Wordt er nu al naar van.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:12 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Welkom in het echte leven. En dan te bedenken dat je dat na je schooltijd zo'n 30 jaar mag doen
Zulk een kansloze kut opmerkingquote:Op woensdag 21 september 2005 18:12 schreef -Numlock- het volgende:
neem elke dag een paar lijntjes
Beschrijven hoe je bijvoorbeeld vragen van klanten afhandeld.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:14 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld...Wat is 1 bedrijfsproces?
Met een antwoordquote:Op woensdag 21 september 2005 18:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beschrijven hoe je bijvoorbeeld vragen van klanten afhandeld.
Pobeer maar een keer.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zulk een kansloze kut opmerking![]()
Bijvoorbeeld, maar ook beschrijven dat er moet worden genoteerd wie er belde, waarom, wat er nu gaat gebeuren (nieuw product, geld terug, etc)quote:
Gebruik je spellchecker in het eindverslagquote:Op woensdag 21 september 2005 18:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je nieuwe medewerkers beter uitleggen hoe er gewerkt wordt. Bij conflicten zijn de taken en verantwoordelijkheden van iedereen vastgelegdquote:Op woensdag 21 september 2005 18:24 schreef -Angel- het volgende:
Haha, 180 bedrijfsprocessen waar is dat in vredensnaam goed voor?
Zulk een nutteloze kut-tipquote:Op woensdag 21 september 2005 18:25 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Gebruik je spellchecker in het eindverslag
Ik ook niet, ben de hele dag aan het rennen van afpsraak naar afspraak.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:24 schreef Brennie het volgende:
Ruilen?
Ik heb nml geen benen over van het lopen
Nee, dat is nou weer niet handig.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:26 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Nee een verslag met zulke fouten inleveren, da's pas handig!
Dat zijn geen bedrijfsprocessen dat zijn taakomschrijvingen. Ze nemen je waar je bij staat.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:25 schreef jitzzzze het volgende:
Kan je nieuwe medewerkers beter uitleggen hoe er gewerkt wordt. Bij conflicten zijn de taken en verantwoordelijkheden van iedereen vastgelegd
Nee, die worden ook aan de hand van procesbeschrijvingen gemaakt.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:27 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat zijn geen bedrijfsprocessen dat zijn taakomschrijvingen. Ze nemen je waar je bij staat.
Ik wíst dat je weer of nog steeds op stage was toen je vanochtend posttequote:Op woensdag 21 september 2005 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
Het maakt godverdomme echt niet uit hoe hard ik werk, maar het werk blijft zich opstapelen op mn bureau. Of ik nou geen reet uitvoer, of keihard werk, er blijft werk bijkomen.
Elke dag kom ik weer gesloopt thuis, maar er wordt wel van me verwavht dat ik de volgende dag weer fris en fruitig aanwezig ben.
Dit ga ik echt geen half jaar volhouden..![]()
Haha. Veel succes, doe zelf iets met bedrijfsinformatiesystemen. Heb er al geen zin meer in als ik er 10 opstel. Laat staan 180.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:28 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, die worden ook aan de hand van procesbeschrijvingen gemaakt.
Alweerquote:Op woensdag 21 september 2005 18:29 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik wíst dat je weer of nog steeds op stage was toen je vanochtend postte
Ik hoop niet dat jij advies geeft mbt schriftelijke afhandeling.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop voor het bedrijf dat hij dat ook niet doet.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:38 schreef _Arual_ het volgende:
Ik hoop niet dat jij advies geeft mbt schriftelijke afhandeling.
Dat inkoppertje had ik al gemaaktquote:Op woensdag 21 september 2005 18:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zulk een saaie kutopmerkingquote:Op woensdag 21 september 2005 18:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wacht even, die functie, toch niet in Delft toevallig?quote:
Hoezo, wordt je de hele tijd lastig gevallen door iemand die processen met je wil doornemen?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wacht even, die functie, toch niet in Delft toevallig?!
Ben helaas in mn eentje verantwoordelijk voor alles. Heb als stagiair nou niet bepaald mensen 'onder' me.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Waar doe je dat? En misschien moet je een beetje delegeren
Nee, een stagair zou mijn functie overnemen bij mijn vorige bedrijf...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoezo, wordt je de hele tijd lastig gevallen door iemand die processen met je wil doornemen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |