Dat kan ook wel 1,5 uur alleen zal ik dan alleen 2 x per week kunnen.. Ik ga namelijk ¤ 38 per les betalen. Dus ben ik budget gebonden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
3 x 1 uur lijkt mij perfect.
Mss is 1,5 uur handiger, 1 uur is kort hoor!
Mja dacht ik ook. Blijkbaar vonden ze 1x in de week een uur (oke vroegah was het blijkbaar een uur) heel normaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wat wilden ze dan?
1 x per week?
Met schaatsen is mijn ervaring dat je met 1x per week echt les echt geen fuck vooruit komt.
2 x per week is het minste wil je iets leren, 3x is nog beter.
met 1 uur per week red je het bestquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:20 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Mja dacht ik ook. Blijkbaar vonden ze 1x in de week een uur (oke vroegah was het blijkbaar een uur) heel normaal.
Als het aan mij zo snel en veel mogelijk, anders word het nog een sleur ook.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:32 schreef Boschjesman het volgende:
(wel soms in de auto van m'n pa rijden)
Gewoon op de weg. Wel met mijn pa erbij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Waar doe je dat dan? Industrieterrein of gewoon op de weg?
En wat doe je als de politie je aanhoud ofzo?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:23 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Gewoon op de weg. Wel met mijn pa erbij.
Maar ik heb denk ik ook het geluk dat ik in Limburg woon, daar is niet zoveel verkeer als in de randstad, dus is het ook een stuk makkelijker rijden.
Als de politie je aanhoudt riskeer je een boete van ¤200. Tevens, maar dat kan ik nergens op internet terug vinden (en believe me, ik heb geozcht) mag je een tijd niet meer afrijden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En wat doe je als de politie je aanhoud ofzo?
En ik weet niet waar je woont in Limburg maar hier in Kerkrade kan het ook wel druk zijn hoor
goed zoquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:06 schreef De_BreuR het volgende:
ik ben geslaagd...!! ik had op mijn TTT de opmerking dat ik meer moest anticiperen enzo. dus op mijn examenrit zat dat er dik bovenop, maar gelukkig een relaxte examinator > aangezien ik nogal schijt had zegmaar > theorie 1ste keer en TTT=bijzondere verrichtingen gehaald en 1ste keer geslaagd > ik ben BLIJ want ik was bijna door mijn spaargeld heen
Thanks > ik ben blij dat ik klaar ben... het is een dure hobbyquote:
3 uur?!quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb woensdag mijn eerste les. Volgens mij eerst meerijden en dan zelf van 13:00 tot 16:00 rijden.!
Ik dacht ook een jaar rijontzegging oid, maar ergens op een of ander forum las ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:15 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Als de politie je aanhoudt riskeer je een boete van ¤200. Tevens, maar dat kan ik nergens op internet terug vinden (en believe me, ik heb geozcht) mag je een tijd niet meer afrijden.
Dus kweeniequote:Het is een Mulderfeit, dus gewoon de acceptgire betalen en je bent overal vanaf.
En vooral dat, kan een duur geintje worden!quote:Desalniettemin moet je ermee oppassen natuurlijk. Want, ook belangrijk: je bent niet verzeker voor de schade die je rijd...
Idd, de enige informatie over het vermeende niet meer afrijden heb ik ook van internet fora. Dus wel een beetje, maar niet helemaal 100% voor waarheid aannnemen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik dacht ook een jaar rijontzegging oid, maar ergens op een of ander forum las ik
[..]
Dus kweenie.
[..]
En vooral dat, kan een duur geintje worden!
Groetjes,
veldmuis
die rijontzegging krijg je volgens mij pas bij herhaling. maar weet ik niet zeker. maar het lijkt me wel gevaarlijk eigenlijk. op een parkeerterrein kan nog, maar op de openbare weg?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:41 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Idd, de enige informatie over het vermeende niet meer afrijden heb ik ook van internet fora. Dus wel een beetje, maar niet helemaal 100% voor waarheid aannnemen.
Er was ooit een een topic op LIF over een meisje dat in de auto van haar vriendje uit de bocht vloog. Die nam door haar gebrek aan ervaring de bocht te ruim op een polderweg, en knalde de auto aan gort. Niet verzekerd, en een boel financiele au.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:21 schreef D-Industries het volgende:
Rond april begonnen.. ,, nu pas geslaagd.
[..]
quote:
oh ja, mulderfeit heeft hier niets mee te maken. dat is bij overtredingen waarbij je niet staande bent gehouden. bijv geflitst ofzo. dan kun je geen rijontzegging krijgen, omdat je niet hoeft te zeggen wie er in de auto zat. (zeg je wel dat jij reed, dan raak je hem wel kwijt). de boete moet altijd betaald worden (door kentekenhouder).quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik dacht ook een jaar rijontzegging oid, maar ergens op een of ander forum las ik
[..]
Dus kweenie.
[..]
En vooral dat, kan een duur geintje worden!
Groetjes,
veldmuis
Wil je me misschien uitleggen wat je met meerijden bedoelt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb woensdag mijn eerste les. Volgens mij eerst meerijden en dan zelf van 13:00 tot 16:00 rijden.!
op mij kwam het over dat ze met een andere leerling zou meerijden eigenlijk. lijkt mij op zich wel handig dat je even kijkt hoe zo'n les eraan toegaat enzo. en daarna zelf aan de slag.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wil je me misschien uitleggen wat je met meerijden bedoelt?
Als je bedoelt dat er eerst een andere leerling achter het stuur zit maakt het me niet uit, maar als het zo is dat de instructeur eerst zelf gaat rijden vind ik het raar worden.
Ik ben namelijk zelf rij-instructeur en iemand die zijn 1e les krijgt gaat gewoon zelf achter het stuur. Geen discussie over mogelijk. Tenzij er echt bezwaren zijn die tellen, maar dat lijkt me stug. Je betaalt tenslotte om zelf te rijden en zo leer je ook het meeste.
Wat ik wel doe is dat ik die leerling eerst alleen laat sturen en richting aangeven, kijken en schakelen doe ik zelf.
Gaandeweg als de leerling een beetje gewend is krijgt ie van mij het gaspedaal er bij en van daar uit gaan we steeds verder uitbouwen.
Maar zorg er iig voor dat als je betaalt voor de les jij ook zelf achter het stuur zit!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |