dan ben je nu op de hoogtequote:Op woensdag 21 september 2005 12:19 schreef omegaproject het volgende:
als nieuwkomer besloot ik dat het (nog) niet mijn taak was om nieuwe topics te openen...
Rogerquote:Op woensdag 21 september 2005 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan ben je nu op de hoogteen dus de volgende keer wel een nieuw topic openen
![]()
Ben jij niet en beetje vroeg vandaag?Of uit je bed gevallen!quote:Op woensdag 21 september 2005 12:17 schreef ondeugend het volgende:
Ja lekker hoor ! Bemoeial !
Zit ik daar een mooie OP in elkaar te flanschen.![]()
OP in de OP .... hoe toepasselijkquote:Op woensdag 21 september 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en als je een foto van je motor heb dan die een keer posten dan kom je er ook in de OP bij
![]()
je heb tijd zat gehad daarvoor ik zat al 10 minuten te F5'en en er kwam maar nietsquote:Op woensdag 21 september 2005 12:17 schreef ondeugend het volgende:
Ja lekker hoor ! Bemoeial !
Zit ik daar een mooie OP in elkaar te flanschen.![]()
Daar hebben we onze stalkerquote:Op woensdag 21 september 2005 12:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben jij niet en beetje vroeg vandaag?Of uit je bed gevallen!
![]()
Ik ben om een uur of half 10 heel elegant uit mijn bed gestapt, zoals bijna iedere morgen.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben jij niet en beetje vroeg vandaag?Of uit je bed gevallen!
![]()
SlowChat... soms erg slow en soms fastquote:Op woensdag 21 september 2005 12:32 schreef omegaproject het volgende:
Waar staat SC eigenlijk voor (in de topic titel) ???
Stalkt ie jou dan ?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar hebben we onze stalker![]()
Hoi
Hadden we niet een vast expert-panel voor dat soort vragenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
SlowChat... soms erg slow en soms fast![]()
Dat topic Vraag aan ervaren motorrijders (die van snelheid houden) gaat harder dan FokMC![]()
Nee jouquote:
Whoeoeeieiiiquote:
Dat panel wordt dagelijk uitgewoond en heeft er geen tijd meer voorquote:Op woensdag 21 september 2005 12:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hadden we niet een vast expert-panel voor dat soort vragen
Oja, hoi trouwens, tijdje afwezig geweest
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:40 schreef worldpimber het volgende:
Wat me ook leuk zou lijken is de motor in je eigen huis neerzettenà la Popijn stijl... maar dan wel graag een bling bling motor, zeker dat ie dan lekker blijft glimmen altijd
![]()
Nee jou
Nee ik zie het al, ik denk dat ie onschuldig gaat zijn......quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat topic Vraag aan ervaren motorrijders (die van snelheid houden) gaat harder dan FokMC![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nou... 290 of 305... Als je een knal hoort rij je Mach1, dat heb ik geleerd bij discovery channel...
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar hebben we onze stalker![]()
Hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |