quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:Op woensdag 21 september 2005 02:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ook een kindje van die leeftijd(als oppas kindje van mijn moeder ofzo he en niet van mezelf
) Bij de corso was ook een meidje van 8 ofzo die heel de tijd bij mij was, was keilief
.
Ik wil kindjes die niet ouder zijn dan 12, daarna moet je ze weggooienquote:
Welterustenquote:Op woensdag 21 september 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben slapen
Trusten voor later iedereen en tot Fok!s
Dat zeg ikquote:Op woensdag 21 september 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik wil kindjes die niet ouder zijn dan 12, daarna moet je ze weggooien
Gewoon post-natale abortusquote:Op woensdag 21 september 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik wil kindjes die niet ouder zijn dan 12, daarna moet je ze weggooien
Psst, je bent mod, je hebt een edit knopquote:Op woensdag 21 september 2005 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
Shit, ik had een beter titel maar was te laat![]()
Ook oppaskids worden ouderquote:Op woensdag 21 september 2005 02:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeg ikDaarom moet ons mam maar weer op gaan passen op kindjes tussen de 6 en 12 ofzo
Die zijn tenminste leuk
.
Mag dat, mag dat, mag dat?quote:
En hij met de eer strijken, ik open hem wel laterquote:Op woensdag 21 september 2005 02:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Psst, je bent mod, je hebt een edit knop![]()
Trusten T_Tquote:Op woensdag 21 september 2005 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ben ook weg, welterusten allemaal![]()
Truste, Medemod.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En hij met de eer strijken, ik open hem wel later![]()
Oppas kids kun je opzeggenquote:Op woensdag 21 september 2005 02:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ook oppaskids worden ouder
Over eigen kids maar niet te spreken
Maar niet vergetenquote:
Volgens de amateur-aborteur wel!quote:Op woensdag 21 september 2005 02:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mag dat, mag dat, mag dat?
Maar dat geeft nietquote:
404 meldingquote:Op woensdag 21 september 2005 02:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens de amateur-aborteur wel!
En niet meer op mij reagerenquote:
Zo komen er hier nog 4 opppaskids over de vloer, jongste is 4 en de oudste is 16quote:Op woensdag 21 september 2005 02:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar dat geeft nietZe af en toe zien kan dan weer wel
Mijn moeder heeft op mijn achterbuurmeisje gepast en die is ondertussen 15 en dat is nu weer een keileuke meid die af en toe binnenloopt (met dr vriendje
) Maar om echt mee om te gaan zijn die andere leuker
Trustequote:Op woensdag 21 september 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo komen er hier nog 4 opppaskids over de vloer, jongste is 4 en de oudste is 16
Kids zijn gewoon leuk
Je hebt nu je antwoord DaMook
Trusten
Ik ben er zelf net geen meer...quote:Op woensdag 21 september 2005 02:51 schreef DaMook het volgende:
Ik begin een oude lul te wordenIk vind kinderen leuk
Je bent gvd net een jaar ouder als ikquote:
Ja, da's ook weer zo... maargoed... ik ga zo maar 's m'n nest inquote:Op woensdag 21 september 2005 02:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je bent gvd net een jaar ouder als ik
Ik okquote:Op woensdag 21 september 2005 03:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, da's ook weer zo... maargoed... ik ga zo maar 's m'n nest in
Trustequote:
Deur weer open...quote:
*3 lege flesjes buiten zet (na die 5 eerder op de avond), deur opslot draaitquote:
Ja hoor, dat ijs doe ik er wel weer ZELF opquote:Op woensdag 21 september 2005 03:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Deur weer open...
Kut, licht vergeten
*knip*
RPP er tussenuit sleuren. Hup, mee naar buiten jij!
Zo.
Deur weer dicht.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 september 2005 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ben ook weg, welterusten allemaal![]()
Jou ava veranderd allesquote:Op woensdag 21 september 2005 14:39 schreef Intrepidity het volgende:
Wel erg rustig hier he, tegenwoordig...
Gisteren avond ging er wel een topic doorheenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:39 schreef Intrepidity het volgende:
Wel erg rustig hier he, tegenwoordig...
wel 1 hele.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Gisteren avond ging er wel een topic doorheen
Frituur is altijd goed. Mits bier, whehe.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef Pingwingei het volgende:Zodalijk werken
Geen bier vandaag dus
Wel frituur
Vrijf het er maar in!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Frituur is altijd goed. Mits bier, whehe..
Voor 2 uur is dat nog best veelquote:
Een avond duurt geen 2 uurquote:
quote:
quote:vrijf
zn (de), mv: vrijve - vrèfke (e)
1. Bovendeel van de voet.
Men nief schoene zèn wat te klaan èn naa doe mene vrijf ziëjr. = Mijn nieuwe schoenen zijn net iets te klein, waardoor het bovenste van mijn voet pijn doet.
Ik weet niet of je ooit mythbusters kijkt, maar als je je bier binnen een minuut koud wilt hebben moet je er zo'n brandblusser op richtenquote:Op woensdag 21 september 2005 19:28 schreef remlof het volgende:
mijn bier ligt nog effe in de diepvries, heb net pas gehaald![]()
Bij gebrek aan frituur is het de oven geworden..quote:Op woensdag 21 september 2005 19:29 schreef Intrepidity het volgende:
Ovenschotel? oven?
Frituurschotel in den frituur zul je bedoelen!
Regel dan ten minste voor de volgende keer ovenkroketten ofzoquote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij gebrek aan frituur is het de oven geworden..
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Regel dan ten minste voor de volgende keer ovenkroketten ofzo
Wat waren dan de ingredienten van dat blijkbaar zo lekkere receptuur?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit smaakt ook errug goed hoor!
Die is lekkerquote:Op woensdag 21 september 2005 20:33 schreef Intrepidity het volgende:
is goed baasquote:Op woensdag 21 september 2005 20:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die is lekker
Maar zometeen wel aan het bier
Enen mix van verschillende ingredienten die ik toevallig nog in huis had.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat waren dan de ingredienten van dat blijkbaar zo lekkere receptuur?
Is dat geheim omdat je niet durft te vertellen wat dat is?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Enen mix van verschillende ingredienten die ik toevallig nog in huis had.
Aardappelen, zout, pittige saus, knoflook, uien en nog iets geheims.
Dat is omdat er geen geheim ingrediënt is.. behalve wat kruiden, maar ik wil jullie nieuwsgierig maken..quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is dat geheim omdat je niet durft te vertellen wat dat is?
Wat een ongelooflijk mislukt plan is dat zeg!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is omdat er geen geheim ingrediënt is.. behalve wat kruiden, maar ik wil jullie nieuwsgierig maken..
VERTEL ME ALLES!! je bent zo geniaal en intressantquote:Op woensdag 21 september 2005 20:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is omdat er geen geheim ingrediënt is.. behalve wat kruiden, maar ik wil jullie nieuwsgierig maken..
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk mislukt plan is dat zeg!
Ik zal je alles vertellen hoor.. kom nog maar eens terug als je oud genoeg bent..quote:Op woensdag 21 september 2005 21:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
VERTEL ME ALLES!! je bent zo geniaal en intressant![]()
ik ben heul oud hoor!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zal je alles vertellen hoor.. kom nog maar eens terug als je oud genoeg bent..
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, het was nog niet zo erg als het plan van een meet op 9 september.
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:47 schreef Janetje het volgende:
[..]Wat heb jij een ongelofelijke lul ook he
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef rompompom het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet waarom je dat denkt, maar het is absoluut niet waar. Toch bedankt voor het compliment!
Ja sorry.. ik herhaal ook alleen maar wat Peet gezegd heeft..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou! Dat zou je voor je houden!
En nu nog gaan lopen ontkennen ook!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja sorry.. ik herhaal ook alleen maar wat Peet gezegd heeft..
Nou.. zal ik dat in het vervolg ook niet meer doen..
Ik ontken alles tot het tegendeel is bewezen..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
En nu nog gaan lopen ontkennen ook!
Laat jij anders Peet gewoon effe aan je plastic zitten ofzo
* rompompom zoekt Photoshop op...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ontken alles tot het tegendeel is bewezen..
*benieuwd is en in spanning afwacht..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom zoekt Photoshop op...
dussquote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
En ik ga alles bekennen:
Laatst zat jij anders bij mij gewoon effe aan me plastic zak ofzo
Don't hold your breath. Ik heb het boek "Photoshop voor dummies" namelijk nog niet binnenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
*benieuwd is en in spanning afwacht..
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Don't hold your breath. Ik heb het boek "Photoshop voor dummies" namelijk nog niet binnen
O, blauw kan nog wel. Paars of wit, dan wordt het wat serieuzerquote:Op woensdag 21 september 2005 22:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. ik begon al blauw aan te lopen..
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, blauw kan nog wel. Paars of wit, dan wordt het wat serieuzer
Same here..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:47 schreef 1040STf het volgende:
Ik ben roze/wit.
Bruin worden kan ik niet.
Zit ze je telkens haar tieten te sturen?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:05 schreef cerror het volgende:
En ijsmeis zit me te pesten.
Neen, ze schildert me af als een enzame alcohollist!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zit ze je telkens haar tieten te sturen?
Gewoon terugpesten. Mag van mijquote:Op woensdag 21 september 2005 23:05 schreef cerror het volgende:
En ijsmeis zit me te pesten.
Uhm... laat maar.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, ze schildert me af als een enzame alcohollist!
Hoe onwaarquote:Op woensdag 21 september 2005 23:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, ze schildert me af als een enzame alcohollist!
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:14 schreef DeLeider het volgende:
Dat gezeik van die wijven ook altijd aan de telefoon![]()
Je zwaait.quote:
quote:
dat was serieus 90 fucking minuten. Een kleine samenvatting van de gebeurtenissenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef rompompom het volgende:
[..]Dat was toch al gauw drie kwartier?
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Je zwaait.
Alleen mensen met een piemel mogen zwaaien (met hun piemel dus)!
=D ik wou al zeggen..quote:
Houd dat handje stil.quote:
Tof en tevens gefeliciteerd! Restaurant voor bijbaantje?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Ben net aangenomen in de Effenaar in Eindhoven
Gewoon een smsje sturen. "Veel plezier met je ex! Ik zal die van mij ook de groeten doen!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
dat was serieus 90 fucking minuten. Een kleine samenvatting van de gebeurtenissen
gister
Jah ik kom niet langs dit weekend, ik heb geen geld
vandaag
Jah ik ga vrijdag naar tijmen (haar eerste "foos/frutsel" vriendje van jaren terug) en zaterdag avond gaan we stappen. Dus ik zo van, jah zal ik meegaan (gespeeld enthousiast) dus zij zo van, Mwoah kan je doen
![]()
nee, in het uitgaans gedeelte. Ik mag werken, achter de bar, als the bloodhoundgang, peter pan speedrock en vive la fete optredenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof en tevens gefeliciteerd! Restaurant voor bijbaantje?
[..]
Maar ze is wel lief en leuk en veeeeeeeel beter dan m'n exquote:Op woensdag 21 september 2005 23:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof en tevens gefeliciteerd! Restaurant voor bijbaantje?
[..]
Gewoon een smsje sturen. "Veel plezier met je ex! Ik zal die van mij ook de groeten doen!"
Ex-en opbrengen op fora werkt nooit goed.quote:
Neuh dat merk ik, maar wel een goed moment om te frituren zonder wat te missenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Ex-en opbrengen op fora werkt nooit goed.
OE! Dat klinkt wel erg goed!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:21 schreef punkgirl het volgende:
[..]
nee, in het uitgaans gedeelte. Ik mag werken, achter de bar, als the bloodhoundgang, peter pan speedrock en vive la fete optreden
lamaquote:
Achter de bar is altijd goed.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
OE! Dat klinkt wel erg goed!
Bar is goed..quote:
En jij kan het weten?quote:
Neen, dit is een illusie,quote:Op donderdag 22 september 2005 00:12 schreef Mikkie het volgende:
Jezus, leeft deze reeks nou nog steeds?.
Jaja, ik drink al bier.quote:
Ui?quote:
Pfrt, een beetje decoloté meer nietquote:Op donderdag 22 september 2005 01:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeb, heb ik eigenlijk nog tieten van DD gemist?
Wijn hier nu.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:19 schreef Janetje het volgende:
Bierrrr...
Ik heb pijn in mijn keel, alcohol helpt dan niet echtquote:Op donderdag 22 september 2005 01:19 schreef Janetje het volgende:
Bierrrr...
Biewwwwrrrr....quote:
Dat wisten we al.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Matig.
Wat is het eigenlijk ook een preutse doos hè?![]()
Niet? Ik dacht dat elke student rijk wasquote:Op donderdag 22 september 2005 01:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat wisten we al.
En rpp, ik ben niet rijk men!
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat elke student rijk was
Ah, was jij dat! Ik dacht al, het lijkt wel of het in Aken dondert! Maar het was iets dichterbijquote:Op donderdag 22 september 2005 01:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
oh oh.. je moet me niet zo laten lachen hoor hans...
Ach aachen ligt maar een uurtje verderop.. !quote:Op donderdag 22 september 2005 01:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, was jij dat! Ik dacht al, het lijkt wel of het in Aken dondert! Maar het was iets dichterbij
Ik zei ook iets!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach aachen ligt maar een uurtje verderop.. !
Ik zal het je niet aanrekenen..quote:
Phew, narrow escape!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zal het je niet aanrekenen..
*zwarte boekje weer wegstopt
Jaja.. je had bijna weer een note..quote:
Oei! Gelukkig heb ik er pas eentje. Maar ze kijken niet naar de hoeveelheid, maar naar de ernst van de note. Dus dan had het toch nog link geworden...quote:Op donderdag 22 september 2005 01:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaja.. je had bijna weer een note..
Hoiquote:Op donderdag 22 september 2005 12:20 schreef spenky het volgende:
Je zou maar geen bier lusten...
best triest
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:55 schreef Intrepidity het volgende:
Wat een prachtig weer voor een ijskoud biertje
Crash.. and burn..quote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef remlof het volgende:
mjah 20 minuten, dan toch maar een eigen topic![]()
Goed schemaquote:Op donderdag 22 september 2005 19:09 schreef remlof het volgende:
tsja ik zit van ellende nu al aan m'n tweede biertje
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef remlof het volgende:
mjah 20 minuten, dan toch maar een eigen topic![]()
in de GC index kan ik het woord 'bier' niet eens vindenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:17 schreef yvonne het volgende:
[..], en dat ging dus niet door
Betrapt
Dat zijn hersenloze GC'ers, hier in ONZ is alles wat 'bier' inhoud goed.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
in de GC index kan ik het woord 'bier' niet eens vinden
dat eerste biertje he... Hier jankerd.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
in de GC index kan ik het woord 'bier' niet eens vinden
cheers, ik kon em echt niet vinden... terug naar BBquote:Op donderdag 22 september 2005 19:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
dat eerste biertje he... Hier jankerd.
HIERRRRRR!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:39 schreef renz0r het volgende:
BIER!!!!!!!!!!!!!!!1
Ik heb niets..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef cerror het volgende:
Ik heb bier.
Jawel, cherry cola.quote:
Die heb ik net leeg..quote:
Water..quote:
Wat Frank zegt.quote:
Ik pak toch al wat anders!quote:
Goedzo, moet ik je aaien?quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Goedzo, moet ik je aaien?
Brave hond hoor.
Hehehe, doodsverwensing!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
uiteraard
vind je van men nieuwe sigmet dank aan rpp
Helemaal nietquote:Op donderdag 22 september 2005 23:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
en hij bedoelde het nog wel zo goed
en waneer ga je?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:16 schreef renz0r het volgende:
er moeten veel mensen sterven zeg, ik ook al
Wie moet ie nou in godsnaam bij eindhoven doen?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:20 schreef 1040STf het volgende:
Hey KS, ga eensch snel je zaad verspreiden in erm... boxtel? !11!!
heel boxtel?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:20 schreef 1040STf het volgende:
Beetje sparen Frank, lukt best..quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:20 schreef 1040STf het volgende:
geef me ff een weekjequote:Op donderdag 22 september 2005 23:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Beetje sparen Frank, lukt best..
*Frank week aangeeft..quote:
ik vind 187 persoonlijk mooierquote:Op donderdag 22 september 2005 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
87 is een mooi getal BIER daar drinken we op
Niet vergeten uit te kloppen morgenochtend he!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
dankje
*week op tafel naast zich legt
ken ik nietquote:Op donderdag 22 september 2005 23:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik vind 187 persoonlijk mooier
vette film ook
stop hem wel ff in een sopjequote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet vergeten uit te kloppen morgenochtend he!
broekiequote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ken ik niet
1987 mijn geboortejaar
Alleen vloeibaar wasmiddel he!!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
stop hem wel ff in een sopje
ja duhh, staat in der profielquote:Op donderdag 22 september 2005 23:32 schreef 1040STf het volgende:
Komop Frank, potentieel neuckvleesch!
Versieren enzo!
Heb je d'r msn al?
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar jij bent wel lief das het grote verschil
Staat in dr profiel..quote:Op donderdag 22 september 2005 23:32 schreef 1040STf het volgende:
Versieren enzo!
Heb je d'r msn al?
Sorry, ik let daar nooit op.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja duhh, staat in der profiel
waarom voel je je zo snel aangevallen?quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:32 schreef 1040STf het volgende:
Versieren enzo!
Heb je d'r msn al?
hey wieweet word ze wel graag zo aangesproken, weet jij veelquote:Op donderdag 22 september 2005 23:34 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Sorry, ik let daar nooit op.
Mij wil ze toch niet in d'r msn(athans vanaf mijn vorige post niet)
Dat zou wel erg kinky zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey wieweet word ze wel graag zo aangesproken, weet jij veel
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
uiteraard
vind je van men nieuwe sigmet dank aan rpp
en dat gecombineerd met parkinson, instant hit zeg ik jequote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Dat zou wel erg kinky zijn.
Moet ze eigenlijk iemand met het Tourette-syndroom daten.
Jij niet wilde je zeggen?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
slaan vind ie alleen maar lekker hoor
Dat is een betere tip dan degene die meestal van Peet afkomen. Blackadder heerscht!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef Janetje het volgende:
Blackadder op tv..
eenschquote:Op donderdag 22 september 2005 23:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is een betere tip dan degene die meestal van Peet afkomen. Blackadder heerscht!
Parkinson en vingeren moet wel goed gaan ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
en dat gecombineerd met parkinson, instant hit zeg ik je
orgasmes galorequote:Op donderdag 22 september 2005 23:40 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Parkinson en vingeren moet wel goed gaan ja.
wat zijn mijn tips dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is een betere tip dan degene die meestal van Peet afkomen. Blackadder heerscht!
uiteraardquote:Op donderdag 22 september 2005 23:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Leuke dingen mogen benadrukt worden
nee met matequote:[..]
Met maten bedoel je?
WKSZ of "herken de Homo"quote:
Erg gwappig zelfsquote:Op donderdag 22 september 2005 23:41 schreef Janetje het volgende:
Blackadder is gwappig! En tof enzo..
maar das gewoon goedquote:Op donderdag 22 september 2005 23:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oja, voor ik het vergeet: 'Allo 'Allo op België 1 [afbeelding]
daar zijn de meningen over verdeeltquote:Op donderdag 22 september 2005 23:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
en chris zegers naakt op rtl-travel ook niet
Nou, saai niet, maar apetijtelijk evenminquote:Op donderdag 22 september 2005 23:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeelt
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op donderdag 22 september 2005 23:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, saai niet, maar apetijtelijk evenmin
conclusie janet geilt op chris zegersquote:Op donderdag 22 september 2005 23:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Ik niet.. peet misschien?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
conclusie janet geilt op chris zegers
True.. true..quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
geen idee, ook niet echt behoefte aan om dat te weten eigenlijk
En welke conclusie trek je hieruit?quote:
Geen, conclusies masturberen zuigt... (ook weer dubbelop)quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
En welke conclusie trek je hieruit?
Dubbelop? wow..quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:07 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Geen, conclusies masturberen zuigt... (ook weer dubbelop)
Masturberen en zuigen dubbelop?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:07 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Geen, conclusies masturberen zuigt... (ook weer dubbelop)
Ik zeg ook al niets meer...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Masturberen en zuigen dubbelop?
Ik wil niks meer horen nu!
Fijn, dankjewelquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:12 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ik zeg ook al niets meer...
Dit is meer Peet's pakkie'an!
Foutieve indruk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:13 schreef Zebbie het volgende:
Ik krijg de indruk dat het hier gezellig is.
Tot dequote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef petre86 het volgende:
ik wordt hier toch wel neergezet als een oversekste-iedereenbespringende-homoseksueel
en dat terwijl jullie zelf natuurlijk brandschoon zijn en maagdelijk enzo..
Weet jij wat een vrijf is?quote:
Ik wil ook eens een heerlijke beurt met een vrouwspersoon ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef petre86 het volgende:
ik wordt hier toch wel neergezet als een oversekste-iedereenbespringende-homoseksueel
ik ben brandschoon en geen maagd meer, maar ik bespring ook niet iedereen en ben ook niet overbesextquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef petre86 het volgende:
Ik lees net op de TMF Cheatermeter (quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef petre86 het volgende:
mja anders ik welquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ik wil ook eens een heerlijke beurt met een vrouwspersoon ja.
Jij had toch punkgirl onder je hoede?quote:
uiteraardquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik lees net op de TMF Cheatermeter (): Als je uit Enschede komt, ben je braaf.
quote:
Ik zoek nog steeds iemand die me dat precies zo weet te vertellenquote:vrijf
zn (de), mv: vrijve - vrèfke (e)
1. Bovendeel van de voet.
Men nief schoene zèn wat te klaan èn naa doe mene vrijf ziëjr. = Mijn nieuwe schoenen zijn net iets te klein, waardoor het bovenste van mijn voet pijn doet.
Ik niet..quote:
Van mezelf wist ik al.. maar de rest?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat zijn wij een zielig zooitje
Vakkundig wegjagen valt niet onder 'onder je hoede nemen' volgens mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:19 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Jij had toch punkgirl onder je hoede?
hoe hejt taquote:
moet je er geboren zijn?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik lees net op de TMF Cheatermeter (): Als je uit Enschede komt, ben je braaf.
FRANK!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vakkundig wegjagen valt niet onder 'onder je hoede nemen' volgens mij
Jazeker wel.. *hier iemand uit dat zooitje..quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:20 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Van mezelf wist ik al.. maar de rest?
Neeeee toch?
neh die heb ik net onder men bureau weg getrapt wegens wanprestatiesquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:19 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Jij had toch punkgirl onder je hoede?
Checkquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:20 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Van mezelf wist ik al.. maar de rest?
Neeeee toch?
2e nueckpartijy is altijd beter.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
neh die heb ik net onder men bureau weg getrapt wegens wanprestaties
mmm kweet niet of ze daar nog zin aan heeft nadat ik zei dat ze maar in de leer moest gaan bij der moederquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef 1040STf het volgende:
[..]
2e nueckpartijy is altijd beter.
Geef haar nog een kans.
Hangt een beetje van d'r moeder af dusquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
mmm kweet niet of ze daar nog zin aan heeft nadat ik zei dat ze maar in de leer moest gaan bij der moeder
2 voor de prijs van 1.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hangt een beetje van d'r moeder af dus
mmm kan der moeder het voordoen bij mij en zij kan het dan nadoen, nog niet eens zon slecht idee eigenlijkquote:
UCHEPSUCHE.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
mmm kan der moeder het voordoen bij mij en zij kan het dan nadoen, nog niet eens zon slecht idee eigenlijk
Haal de UCHE weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |