Zit ze je telkens haar tieten te sturen?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:05 schreef cerror het volgende:
En ijsmeis zit me te pesten.
Neen, ze schildert me af als een enzame alcohollist!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zit ze je telkens haar tieten te sturen?
Gewoon terugpesten. Mag van mijquote:Op woensdag 21 september 2005 23:05 schreef cerror het volgende:
En ijsmeis zit me te pesten.
Uhm... laat maar.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, ze schildert me af als een enzame alcohollist!
Hoe onwaarquote:Op woensdag 21 september 2005 23:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, ze schildert me af als een enzame alcohollist!
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:14 schreef DeLeider het volgende:
Dat gezeik van die wijven ook altijd aan de telefoon![]()
Je zwaait.quote:
quote:
dat was serieus 90 fucking minuten. Een kleine samenvatting van de gebeurtenissenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef rompompom het volgende:
[..]Dat was toch al gauw drie kwartier?
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Je zwaait.
Alleen mensen met een piemel mogen zwaaien (met hun piemel dus)!
=D ik wou al zeggen..quote:
Houd dat handje stil.quote:
Tof en tevens gefeliciteerd! Restaurant voor bijbaantje?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Ben net aangenomen in de Effenaar in Eindhoven
Gewoon een smsje sturen. "Veel plezier met je ex! Ik zal die van mij ook de groeten doen!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
dat was serieus 90 fucking minuten. Een kleine samenvatting van de gebeurtenissen
gister
Jah ik kom niet langs dit weekend, ik heb geen geld
vandaag
Jah ik ga vrijdag naar tijmen (haar eerste "foos/frutsel" vriendje van jaren terug) en zaterdag avond gaan we stappen. Dus ik zo van, jah zal ik meegaan (gespeeld enthousiast) dus zij zo van, Mwoah kan je doen
![]()
nee, in het uitgaans gedeelte. Ik mag werken, achter de bar, als the bloodhoundgang, peter pan speedrock en vive la fete optredenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof en tevens gefeliciteerd! Restaurant voor bijbaantje?
[..]
Maar ze is wel lief en leuk en veeeeeeeel beter dan m'n exquote:Op woensdag 21 september 2005 23:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof en tevens gefeliciteerd! Restaurant voor bijbaantje?
[..]
Gewoon een smsje sturen. "Veel plezier met je ex! Ik zal die van mij ook de groeten doen!"
Ex-en opbrengen op fora werkt nooit goed.quote:
Neuh dat merk ik, maar wel een goed moment om te frituren zonder wat te missenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Ex-en opbrengen op fora werkt nooit goed.
OE! Dat klinkt wel erg goed!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:21 schreef punkgirl het volgende:
[..]
nee, in het uitgaans gedeelte. Ik mag werken, achter de bar, als the bloodhoundgang, peter pan speedrock en vive la fete optreden
lamaquote:
Achter de bar is altijd goed.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
OE! Dat klinkt wel erg goed!
Bar is goed..quote:
En jij kan het weten?quote:
Neen, dit is een illusie,quote:Op donderdag 22 september 2005 00:12 schreef Mikkie het volgende:
Jezus, leeft deze reeks nou nog steeds?.
Jaja, ik drink al bier.quote:
Ui?quote:
Pfrt, een beetje decoloté meer nietquote:Op donderdag 22 september 2005 01:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeb, heb ik eigenlijk nog tieten van DD gemist?
Wijn hier nu.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:19 schreef Janetje het volgende:
Bierrrr...
Ik heb pijn in mijn keel, alcohol helpt dan niet echtquote:Op donderdag 22 september 2005 01:19 schreef Janetje het volgende:
Bierrrr...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |