hey! waarom ben jij mij nooit eerder opgevallen?quote:Op zondag 4 september 2005 12:56 schreef Fling het volgende:
Eerste biertje is bij mij altijd![]()
Het is meestal die laatste die niet zo'n goed idee was![]()
Ehh, omdat ik geen 50 posts per dag doe?quote:Op zondag 4 september 2005 12:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey! waarom ben jij mij nooit eerder opgevallen?
de laatste van vannacht was de druppel?quote:Op zondag 4 september 2005 12:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik zit nu aan mijn derde slok, en het is nog steeds kokhalzen geblazen.
dat zou kunnen. wil je wel een biertje van me?quote:Op zondag 4 september 2005 12:58 schreef Fling het volgende:
[..]
Ehh, omdat ik geen 50 posts per dag doe?
nee datheb ik ook als ik een keer niet heb gedronken ervoor.quote:Op zondag 4 september 2005 12:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
de laatste van vannacht was de druppel?
't Is nog iets te vroeg voor me, misschien straksquote:Op zondag 4 september 2005 13:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zou kunnen. wil je wel een biertje van me?
quote:Op zondag 4 september 2005 13:01 schreef Fling het volgende:
[..]
't Is nog iets te vroeg voor me, misschien straks![]()
Ik verwacht niet anders van iemand die de laagste score heeft op de ranzigheidstestquote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
(gelukkig kan ik goed met blauwtjeslopen omgaan
)
nee, na het eerste biertje gaat het juist perfect. het zijn de eertse slokken die het bij mij doen.quote:Op zondag 4 september 2005 13:04 schreef nixxx het volgende:
waar 1 biertje is is er altijd nog 1.. misschien komt het door wat jij nu aanstipt dat het onmogelijk is "Schat ik ga even naar de kroeg, 1 biertje drinken met mijn maten" Je wilt natuurlijk wel genieten
ghehehe... nu nog wachten op de grootste leugenaarstest..quote:Op zondag 4 september 2005 13:05 schreef Fling het volgende:
[..]
Ik verwacht niet anders van iemand die de laagste score heeft op de ranzigheidstest
viel toevallig op, sorry![]()
het gaat mij om het dronken worden. maar... ik moet zeggen dat ik over de ergste slokken heen ben momenteel.quote:Op zondag 4 september 2005 13:08 schreef obs het volgende:
als je iets niet lust moet je het niet nemen...
Nu al?quote:Op zondag 4 september 2005 12:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik zit nu aan mijn derde slok, en het is nog steeds kokhalzen geblazen.
zeg maar gerust alcoholist. ik doe niets anders het afgelopen jaar.quote:Op zondag 4 september 2005 13:12 schreef obs het volgende:
eigenlijk ben je dus stiekem een breezer ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |