hey! waarom ben jij mij nooit eerder opgevallen?quote:Op zondag 4 september 2005 12:56 schreef Fling het volgende:
Eerste biertje is bij mij altijd![]()
Het is meestal die laatste die niet zo'n goed idee was![]()
Ehh, omdat ik geen 50 posts per dag doe?quote:Op zondag 4 september 2005 12:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey! waarom ben jij mij nooit eerder opgevallen?
de laatste van vannacht was de druppel?quote:Op zondag 4 september 2005 12:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik zit nu aan mijn derde slok, en het is nog steeds kokhalzen geblazen.
dat zou kunnen. wil je wel een biertje van me?quote:Op zondag 4 september 2005 12:58 schreef Fling het volgende:
[..]
Ehh, omdat ik geen 50 posts per dag doe?
nee datheb ik ook als ik een keer niet heb gedronken ervoor.quote:Op zondag 4 september 2005 12:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
de laatste van vannacht was de druppel?
't Is nog iets te vroeg voor me, misschien straksquote:Op zondag 4 september 2005 13:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zou kunnen. wil je wel een biertje van me?
quote:Op zondag 4 september 2005 13:01 schreef Fling het volgende:
[..]
't Is nog iets te vroeg voor me, misschien straks![]()
Ik verwacht niet anders van iemand die de laagste score heeft op de ranzigheidstestquote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
(gelukkig kan ik goed met blauwtjeslopen omgaan
)
nee, na het eerste biertje gaat het juist perfect. het zijn de eertse slokken die het bij mij doen.quote:Op zondag 4 september 2005 13:04 schreef nixxx het volgende:
waar 1 biertje is is er altijd nog 1.. misschien komt het door wat jij nu aanstipt dat het onmogelijk is "Schat ik ga even naar de kroeg, 1 biertje drinken met mijn maten" Je wilt natuurlijk wel genieten
ghehehe... nu nog wachten op de grootste leugenaarstest..quote:Op zondag 4 september 2005 13:05 schreef Fling het volgende:
[..]
Ik verwacht niet anders van iemand die de laagste score heeft op de ranzigheidstest
viel toevallig op, sorry![]()
het gaat mij om het dronken worden. maar... ik moet zeggen dat ik over de ergste slokken heen ben momenteel.quote:Op zondag 4 september 2005 13:08 schreef obs het volgende:
als je iets niet lust moet je het niet nemen...
Nu al?quote:Op zondag 4 september 2005 12:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik zit nu aan mijn derde slok, en het is nog steeds kokhalzen geblazen.
zeg maar gerust alcoholist. ik doe niets anders het afgelopen jaar.quote:Op zondag 4 september 2005 13:12 schreef obs het volgende:
eigenlijk ben je dus stiekem een breezer ;-)
Ik geloof er geen pest van!!!!quote:Op zondag 4 september 2005 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeg maar gerust alcoholist. ik doe niets anders het afgelopen jaar.
nu al wat?quote:
Hahaha goed bezig, heb 2 maanden terug weed ontdekt zeg maar..quote:Op zondag 4 september 2005 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bram dagquote:Op zondag 4 september 2005 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof er geen pest van!!!!
Vandaag Bram-dag trouwens
dat doe ik al sinds mijn 22 constant...quote:Op zondag 4 september 2005 13:14 schreef obs het volgende:
[..]
Hahaha goed bezig, heb 2 maanden terug weed ontdekt zeg maar..![]()
Niks, maar ik ben wel meteen bier gaan koud leggenquote:
Daar heb ik nou weer helemaal niks meequote:Op zondag 4 september 2005 13:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat doe ik al sinds mijn 22 constant...![]()
Kap er es meequote:
ik vind de combi bier en weed toch wel iets waar ik de dag mee doorkom. hey maar vertel es, wat houdt de bramquote:Op zondag 4 september 2005 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar heb ik nou weer helemaal niks mee
Ooit wiet-koorts gehad, nooit meer aangeraakt.
Drinken voor 5 uur 's middags leidt tot drankzucht.quote:Op zondag 4 september 2005 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
soms is het het eerste wat ik doe als ik wakker ben. dus ja, het klopt.quote:Op zondag 4 september 2005 13:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Drinken voor 5 uur 's middags leidt tot drankzucht.![]()
Ik viel er trouwens altijd van in slaap, echt niet aan mij besteed.quote:Op zondag 4 september 2005 13:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind de combi bier en weed toch wel iets waar ik de dag mee doorkom. hey maar vertel es, wat houdt de bramdag in?
Ik kan hieraan wel een moreel oordeel ophangen maar daar zit je vast niet op te wachten. Als je nu een psycholoog zou bezoeken zou je direct de diagnose 'alcoholafhankelijkheid' krijgen.quote:Op zondag 4 september 2005 13:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
soms is het het eerste wat ik doe als ik wakker ben. dus ja, het klopt.
of het nou toeval is of niet, ik werd vanochtend al boos aangekeken door een slaperig huisgenootje toen ik bram lekker hard draaide... zelfportret en klootzak... zucht, ik mis hem yvonne...quote:Op zondag 4 september 2005 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik viel er trouwens altijd van in slaap, echt niet aan mij besteed.
Bram- 1jaar geleden- staat de hele dag al op, vanavond Bram op tv, en ik ga een huisje regelen met Bram-liefhebbers/gelijkgestemden, om een weekend te zwelgen, DVD's/video's, CD's en ladingen rode wijn
weet ik, ik ben ff een tijdje op 'vakantie'quote:Op zondag 4 september 2005 13:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik kan hieraan wel een moreel oordeel ophangen maar daar zit je vast niet op te wachten. Als je nu een psycholoog zou bezoeken zou je direct de diagnose 'alcoholafhankelijkheid' krijgen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |