conclusie janet geilt op chris zegersquote:Op donderdag 22 september 2005 23:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Ik niet.. peet misschien?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
conclusie janet geilt op chris zegers
True.. true..quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
geen idee, ook niet echt behoefte aan om dat te weten eigenlijk
En welke conclusie trek je hieruit?quote:
Geen, conclusies masturberen zuigt... (ook weer dubbelop)quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
En welke conclusie trek je hieruit?
Dubbelop? wow..quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:07 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Geen, conclusies masturberen zuigt... (ook weer dubbelop)
Masturberen en zuigen dubbelop?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:07 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Geen, conclusies masturberen zuigt... (ook weer dubbelop)
Ik zeg ook al niets meer...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Masturberen en zuigen dubbelop?
Ik wil niks meer horen nu!
Fijn, dankjewelquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:12 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ik zeg ook al niets meer...
Dit is meer Peet's pakkie'an!
Foutieve indruk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:13 schreef Zebbie het volgende:
Ik krijg de indruk dat het hier gezellig is.
Tot dequote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef petre86 het volgende:
ik wordt hier toch wel neergezet als een oversekste-iedereenbespringende-homoseksueel
en dat terwijl jullie zelf natuurlijk brandschoon zijn en maagdelijk enzo..
Weet jij wat een vrijf is?quote:
Ik wil ook eens een heerlijke beurt met een vrouwspersoon ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef petre86 het volgende:
ik wordt hier toch wel neergezet als een oversekste-iedereenbespringende-homoseksueel
ik ben brandschoon en geen maagd meer, maar ik bespring ook niet iedereen en ben ook niet overbesextquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef petre86 het volgende:
Ik lees net op de TMF Cheatermeter (quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef petre86 het volgende:
mja anders ik welquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ik wil ook eens een heerlijke beurt met een vrouwspersoon ja.
Jij had toch punkgirl onder je hoede?quote:
uiteraardquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik lees net op de TMF Cheatermeter (): Als je uit Enschede komt, ben je braaf.
quote:
Ik zoek nog steeds iemand die me dat precies zo weet te vertellenquote:vrijf
zn (de), mv: vrijve - vrèfke (e)
1. Bovendeel van de voet.
Men nief schoene zèn wat te klaan èn naa doe mene vrijf ziëjr. = Mijn nieuwe schoenen zijn net iets te klein, waardoor het bovenste van mijn voet pijn doet.
Ik niet..quote:
Van mezelf wist ik al.. maar de rest?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat zijn wij een zielig zooitje
Vakkundig wegjagen valt niet onder 'onder je hoede nemen' volgens mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:19 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Jij had toch punkgirl onder je hoede?
hoe hejt taquote:
moet je er geboren zijn?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik lees net op de TMF Cheatermeter (): Als je uit Enschede komt, ben je braaf.
FRANK!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vakkundig wegjagen valt niet onder 'onder je hoede nemen' volgens mij
Jazeker wel.. *hier iemand uit dat zooitje..quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:20 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Van mezelf wist ik al.. maar de rest?
Neeeee toch?
neh die heb ik net onder men bureau weg getrapt wegens wanprestatiesquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:19 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Jij had toch punkgirl onder je hoede?
Checkquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:20 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Van mezelf wist ik al.. maar de rest?
Neeeee toch?
2e nueckpartijy is altijd beter.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
neh die heb ik net onder men bureau weg getrapt wegens wanprestaties
mmm kweet niet of ze daar nog zin aan heeft nadat ik zei dat ze maar in de leer moest gaan bij der moederquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef 1040STf het volgende:
[..]
2e nueckpartijy is altijd beter.
Geef haar nog een kans.
Hangt een beetje van d'r moeder af dusquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
mmm kweet niet of ze daar nog zin aan heeft nadat ik zei dat ze maar in de leer moest gaan bij der moeder
2 voor de prijs van 1.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hangt een beetje van d'r moeder af dus
mmm kan der moeder het voordoen bij mij en zij kan het dan nadoen, nog niet eens zon slecht idee eigenlijkquote:
UCHEPSUCHE.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
mmm kan der moeder het voordoen bij mij en zij kan het dan nadoen, nog niet eens zon slecht idee eigenlijk
Haal de UCHE weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |