of dan tenminste een pic plaatsenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:51 schreef Pheno het volgende:
Moonah had niet over CC's tieten moeten beginnen
Wat niet?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:53 schreef melismay het volgende:
Damn Godt! Je kunt het niet laten he?!
Trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:58 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond iedereen.. en gelijk Goodnight.!. ik ben zóóóó moe!
Ik hoop dat ik morgen weer iets fitter ben..
![]()
Slaap lekker Nixxx!!!!quote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:51 schreef Pheno het volgende:
Moonah had niet over CC's tieten moeten beginnen
Je maakte m met veel plezier vol he?!quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik voel me vies, nu.. Naakt en vies.
![]()
Nixxx!!!!quote:
Nee... zo vies nu ook weer niet.quote:
was 1 postjequote:Op dinsdag 20 september 2005 21:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Je maakte m met veel plezier vol he?!
quote:
Je ging al een half uur slapenquote:
Ik SLAAP al een half uurquote:
Ahhhh ok, dan heb ik niks gezegdquote:
Dat vind ik knap . . .quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:13 schreef nixxx het volgende:
Ik SLAAP al een half uur
slaapfokken zei ik toch! moet ik weer naar mijn compu slaapwandelen om dit in te typen... tskquote:
Zo blijf je lekker bezigquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:27 schreef nixxx het volgende:
slaapfokken zei ik toch! moet ik weer naar mijn compu slaapwandelen om dit in te typen... tsk
Niet alles toch?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zo blijf je lekker bezig
Tjezus zeg, wat is dat TMF toch een kutzender geworden en wat is de muziek toch kut geworden . . .![]()
Een of andere house versie van "Love and pride" (wellicht voor jouw tijd) . . .quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:34 schreef melismay het volgende:
Niet alles toch?!Waar doel je precies op?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
Het is donker buiten, wie heeft het licht uit gedaan![]()
Hey! Dat ken ik heus wel en dan vind ik inderdaad het origineel stukken beter!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Een of andere house versie van "Love and pride" (wellicht voor jouw tijd) . . .![]()
Het origineel is echt beter![]()
![]()
Heb jij zeker ook de zomer weggehaald?quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
Heb jij zeker ook de zomer weggehaald?
En de kans dat je het licht weer aandoet en dat de zomer terugkomt is...........?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht van laat ik het maar weghalen, anders wordt het zo warm en dan wordt er weer niks gepresteerd en blablablabla . . .![]()
0,0, tenzij er natuurlijk een groot geldbedrag wordt overgemaakt . . .quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
En de kans dat je het licht weer aandoet en dat de zomer terugkomt is...........?
-33 euro, is dat genoeg?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
0,0, tenzij er natuurlijk een groot geldbedrag wordt overgemaakt . . .![]()
Is ook onzin hoor, weet het, ik heb namelijk geen kinderenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:51 schreef melismay het volgende:
Ow yeah, Thunderchild doet of ie God is
Dus uhm.. jij bent God?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook onzin hoor, weet het, ik heb namelijk geen kinderen
[zware stem a-la Stargate] I AM YOUR GOD !!! [/zware stem a-la Stargate]quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:51 schreef melismay het volgende:
Ow yeah, Thunderchild doet of ie God is![]()
Is dat alles wat je te bieden heb ?? Da's ook niet veelquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
-33 euro, is dat genoeg?
Okkkkkkkk Dan snap ik t!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:57 schreef marcb1974 het volgende:, ik ben de ouder van degene die god zou zijn, maar zoals ik al zei, ik heb geen kinderen
![]()
Laat Moonah je wassenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik voel me vies, nu.. Naakt en vies.
![]()
Gelukkig maar dan hoor, anders had ik echt niet kunnen slapenquote:
Goed idee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef Pheno het volgende:
nee, liever een bavaria
Ducktape is voldoendequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef dawg het volgende:
Mondkapje. Wat een megawazig woord.
Anyway, tegen de verkoudheid dus.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef Pheno het volgende:
Ach, beloftes zijn er om gebroken te worden, dat gebeurt
Je wordt morgen verkouden, waardoor je een sollictatie gaat missen. Allemaal twist's schuldquote:
NEEEE! Ik ga jullie allemaal ziek maken!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef dawg het volgende:
Mondkapje. Wat een megawazig woord.
Anyway, tegen de verkoudheid dus.
Nee hoor, ze gaat eerst solliciteren, daarna gaat ze pas verkouden worden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wordt morgen verkouden, waardoor je een sollictatie gaat missen. Allemaal twist's schuld
Ik kan toch harder lopen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
NEEEE! Ik ga jullie allemaal ziek maken!![]()
Nee. Ziekig is kut. Sorry.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat zal ik maar niet gaan ontkennen.
Willen jullie niet samen met mij ziekig zijn?
Dat zou nog eens handg zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wordt morgen verkouden, waardoor je een sollictatie gaat missen. Allemaal twist's schuld
ben je er zo bang voor?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat zou nog eens handg zijn
Klein detail is dat ik voor ik haar zie al naar de uitzendbureaus ga
Er is maar 1 iemand met wie ik ziekig wil zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik snap ècht niet dat jullie niet samen met mij ziekig willen zijn, dat is heel erg gezellig hoor.
Daarom ga ik morgen ook met je daten schat, omdat ik je zo leuk vindquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik snap ècht niet dat jullie niet samen met mij ziekig willen zijn, dat is heel erg gezellig hoor.
Oh gelukkig, iig 1 iemand die me niet afschrikwekkend vindt vanwege een verkoudheid.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Daarom ga ik morgen ook met je daten schat, omdat ik je zo leuk vind
Ja, want ik hou van je, met al je gebrekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh gelukkig, iig 1 iemand die me niet afschrikwekkend vindt vanwege een verkoudheid.
Krijg ik ook een uitnodiging voor de trouwerij?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Zie hier, èchte liefde dames en heren
Als jij de huwelijksreis naar Vegas voor ons betaald.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Krijg ik ook een uitnodiging voor de trouwerij?
Daar doen ze niet aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Krijg ik ook een uitnodiging voor de trouwerij?
Nu alquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:11 schreef melismay het volgende:
Mijn mooie nieuwe Eftelingbeker is kapot
Hij knaptequote:
Stom! Wie wil er nou een mok die barst als je er drinken in doet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij knapteToen ik er thee in deed
Dat is toch niet goed?
Misschien moet ik een brief aan de efteling schrijven...
De efteling houdt niet van theequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stom! Wie wil er nou een mok die barst als je er drinken in doet.
Ja dat slaat nergens op!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stom! Wie wil er nou een mok die barst als je er drinken in doet.
Ik wacht eerst even af of L. misschien met de heldere opmerking komt dat er eigenljik geen thee in mochtquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Moet ik de brief schrijven? Ik kan heel goed schelden.
Weltrusten ook trouwens. Morgen ben ik beter, anders ga ik huilen.
Theequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wacht eerst even af of L. misschien met de heldere opmerking komt dat er eigenljik geen thee in mocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |