of dan tenminste een pic plaatsenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:51 schreef Pheno het volgende:
Moonah had niet over CC's tieten moeten beginnen
Wat niet?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:53 schreef melismay het volgende:
Damn Godt! Je kunt het niet laten he?!
Trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:58 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond iedereen.. en gelijk Goodnight.!. ik ben zóóóó moe!
Ik hoop dat ik morgen weer iets fitter ben..
![]()
Slaap lekker Nixxx!!!!quote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:51 schreef Pheno het volgende:
Moonah had niet over CC's tieten moeten beginnen
Je maakte m met veel plezier vol he?!quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik voel me vies, nu.. Naakt en vies.
![]()
Nixxx!!!!quote:
Nee... zo vies nu ook weer niet.quote:
was 1 postjequote:Op dinsdag 20 september 2005 21:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Je maakte m met veel plezier vol he?!
quote:
Je ging al een half uur slapenquote:
Ik SLAAP al een half uurquote:
Ahhhh ok, dan heb ik niks gezegdquote:
Dat vind ik knap . . .quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:13 schreef nixxx het volgende:
Ik SLAAP al een half uur
slaapfokken zei ik toch! moet ik weer naar mijn compu slaapwandelen om dit in te typen... tskquote:
Zo blijf je lekker bezigquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:27 schreef nixxx het volgende:
slaapfokken zei ik toch! moet ik weer naar mijn compu slaapwandelen om dit in te typen... tsk
Niet alles toch?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zo blijf je lekker bezig
Tjezus zeg, wat is dat TMF toch een kutzender geworden en wat is de muziek toch kut geworden . . .![]()
Een of andere house versie van "Love and pride" (wellicht voor jouw tijd) . . .quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:34 schreef melismay het volgende:
Niet alles toch?!Waar doel je precies op?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
Het is donker buiten, wie heeft het licht uit gedaan![]()
Hey! Dat ken ik heus wel en dan vind ik inderdaad het origineel stukken beter!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Een of andere house versie van "Love and pride" (wellicht voor jouw tijd) . . .![]()
Het origineel is echt beter![]()
![]()
Heb jij zeker ook de zomer weggehaald?quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
Heb jij zeker ook de zomer weggehaald?
En de kans dat je het licht weer aandoet en dat de zomer terugkomt is...........?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht van laat ik het maar weghalen, anders wordt het zo warm en dan wordt er weer niks gepresteerd en blablablabla . . .![]()
0,0, tenzij er natuurlijk een groot geldbedrag wordt overgemaakt . . .quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
En de kans dat je het licht weer aandoet en dat de zomer terugkomt is...........?
-33 euro, is dat genoeg?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
0,0, tenzij er natuurlijk een groot geldbedrag wordt overgemaakt . . .![]()
Is ook onzin hoor, weet het, ik heb namelijk geen kinderenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:51 schreef melismay het volgende:
Ow yeah, Thunderchild doet of ie God is
Dus uhm.. jij bent God?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook onzin hoor, weet het, ik heb namelijk geen kinderen
[zware stem a-la Stargate] I AM YOUR GOD !!! [/zware stem a-la Stargate]quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:51 schreef melismay het volgende:
Ow yeah, Thunderchild doet of ie God is![]()
Is dat alles wat je te bieden heb ?? Da's ook niet veelquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
-33 euro, is dat genoeg?
Okkkkkkkk Dan snap ik t!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:57 schreef marcb1974 het volgende:, ik ben de ouder van degene die god zou zijn, maar zoals ik al zei, ik heb geen kinderen
![]()
Laat Moonah je wassenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik voel me vies, nu.. Naakt en vies.
![]()
Gelukkig maar dan hoor, anders had ik echt niet kunnen slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |