Goed idee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef Pheno het volgende:
nee, liever een bavaria
Ducktape is voldoendequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef dawg het volgende:
Mondkapje. Wat een megawazig woord.
Anyway, tegen de verkoudheid dus.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef Pheno het volgende:
Ach, beloftes zijn er om gebroken te worden, dat gebeurt
Je wordt morgen verkouden, waardoor je een sollictatie gaat missen. Allemaal twist's schuldquote:
NEEEE! Ik ga jullie allemaal ziek maken!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef dawg het volgende:
Mondkapje. Wat een megawazig woord.
Anyway, tegen de verkoudheid dus.
Nee hoor, ze gaat eerst solliciteren, daarna gaat ze pas verkouden worden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wordt morgen verkouden, waardoor je een sollictatie gaat missen. Allemaal twist's schuld
Ik kan toch harder lopen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
NEEEE! Ik ga jullie allemaal ziek maken!![]()
Nee. Ziekig is kut. Sorry.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat zal ik maar niet gaan ontkennen.
Willen jullie niet samen met mij ziekig zijn?
Dat zou nog eens handg zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wordt morgen verkouden, waardoor je een sollictatie gaat missen. Allemaal twist's schuld
ben je er zo bang voor?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat zou nog eens handg zijn
Klein detail is dat ik voor ik haar zie al naar de uitzendbureaus ga
Er is maar 1 iemand met wie ik ziekig wil zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik snap ècht niet dat jullie niet samen met mij ziekig willen zijn, dat is heel erg gezellig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |