Goed idee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef Pheno het volgende:
nee, liever een bavaria
Ducktape is voldoendequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef dawg het volgende:
Mondkapje. Wat een megawazig woord.
Anyway, tegen de verkoudheid dus.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef Pheno het volgende:
Ach, beloftes zijn er om gebroken te worden, dat gebeurt
Je wordt morgen verkouden, waardoor je een sollictatie gaat missen. Allemaal twist's schuldquote:
NEEEE! Ik ga jullie allemaal ziek maken!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef dawg het volgende:
Mondkapje. Wat een megawazig woord.
Anyway, tegen de verkoudheid dus.
Nee hoor, ze gaat eerst solliciteren, daarna gaat ze pas verkouden worden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wordt morgen verkouden, waardoor je een sollictatie gaat missen. Allemaal twist's schuld
Ik kan toch harder lopen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
NEEEE! Ik ga jullie allemaal ziek maken!![]()
Nee. Ziekig is kut. Sorry.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat zal ik maar niet gaan ontkennen.
Willen jullie niet samen met mij ziekig zijn?
Dat zou nog eens handg zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wordt morgen verkouden, waardoor je een sollictatie gaat missen. Allemaal twist's schuld
ben je er zo bang voor?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat zou nog eens handg zijn
Klein detail is dat ik voor ik haar zie al naar de uitzendbureaus ga
Er is maar 1 iemand met wie ik ziekig wil zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik snap ècht niet dat jullie niet samen met mij ziekig willen zijn, dat is heel erg gezellig hoor.
Daarom ga ik morgen ook met je daten schat, omdat ik je zo leuk vindquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik snap ècht niet dat jullie niet samen met mij ziekig willen zijn, dat is heel erg gezellig hoor.
Oh gelukkig, iig 1 iemand die me niet afschrikwekkend vindt vanwege een verkoudheid.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Daarom ga ik morgen ook met je daten schat, omdat ik je zo leuk vind
Ja, want ik hou van je, met al je gebrekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh gelukkig, iig 1 iemand die me niet afschrikwekkend vindt vanwege een verkoudheid.
Krijg ik ook een uitnodiging voor de trouwerij?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Zie hier, èchte liefde dames en heren
Als jij de huwelijksreis naar Vegas voor ons betaald.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Krijg ik ook een uitnodiging voor de trouwerij?
Daar doen ze niet aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Krijg ik ook een uitnodiging voor de trouwerij?
Nu alquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:11 schreef melismay het volgende:
Mijn mooie nieuwe Eftelingbeker is kapot
Hij knaptequote:
Stom! Wie wil er nou een mok die barst als je er drinken in doet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij knapteToen ik er thee in deed
Dat is toch niet goed?
Misschien moet ik een brief aan de efteling schrijven...
De efteling houdt niet van theequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stom! Wie wil er nou een mok die barst als je er drinken in doet.
Ja dat slaat nergens op!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stom! Wie wil er nou een mok die barst als je er drinken in doet.
Ik wacht eerst even af of L. misschien met de heldere opmerking komt dat er eigenljik geen thee in mochtquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Moet ik de brief schrijven? Ik kan heel goed schelden.
Weltrusten ook trouwens. Morgen ben ik beter, anders ga ik huilen.
Theequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wacht eerst even af of L. misschien met de heldere opmerking komt dat er eigenljik geen thee in mocht
Heb jij mij een Efteling beker gegeven? En trouwens, als ik naar jou zou refereren op deze manier, zou ik je J. noemenquote:
Dacht je dat ik verder dan deze opmerking had teruggelezen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb jij mij een Efteling beker gegeven?
Goed puntquote:En trouwens, als ik naar jou zou refereren op deze manier, zou ik je J. noemen
Nou dan lijkt het me duidelijk dat ik jou niet bedoeldequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dacht je dat ik verder dan deze opmerking had teruggelezen?.
[..]
Goed punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |