kan jij dan zien wat Yvonne in dat Banmeldtopic om 11.30 postte?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:44 schreef Monidique het volgende:
Hm, klopt, maar... verwachtte je dat?
niet dat ik weetquote:Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef MrX1982 het volgende:
Heb je strafbare feiten begaan zakjapannertje?
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef Monidique het volgende:
VaderJacob, strafbare uitlatingen in ONZ, lang weg.
dat weet ik dus niet, daar ik die post van Yvonne niet kan lezen, net als in een eerder SC van POL een paar keer gebeurdequote:Op woensdag 21 september 2005 11:54 schreef MrX1982 het volgende:
VaderJacob is een kloon van je?
* Mr.X neemt nog een chocoladereepquote:GroenLinks: verbied import slaven-chocola
DEN HAAG - GroenLinks wil een Europees verbod op import van chocolade, die gemaakt is met slavenarbeid. Volgens fractieleider Halsema heeft het tv-programma Keuringsdienst van Waarde aangetoond dat vrijwel alle chocola die we hier eten, wordt gemaakt door slaven. Tijdens de algemene beschouwingen woensdag in de Tweede Kamer pleitte Halsema ook voor een hoger verplicht percentage cacao in de chocola, zodat de producerende landen meer profiteren van de consumptie in de westerse wereld.
Tja, om nog maar te zwijgen van de genetische modificatie, de pesticiden en de verongelukte apenhandjes die sneuvelen in het oogstproces....quote:Op woensdag 21 september 2005 12:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
* Mr.X neemt nog een chocoladereep
Ze zijn goed bezig bij GL. Het ene verbod na het andere
Ik heb meteen een schuld gevoel gekregen bij het eten van mijn chocoladereepquote:Op woensdag 21 september 2005 12:50 schreef Tafkahs het volgende:
Tja, om nog maar te zwijgen van de genetische modificatie, de pesticiden en de verongelukte apenhandjes die sneuvelen in het oogstproces....
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
eerder aan acnequote:Op woensdag 21 september 2005 12:57 schreef pberends het volgende:
[..]. Zijn ze gek geworden. Als ze dat verbieden sterven die slaven van de honger
.
Tsja Femke geeft niet zoveel om werkgelegenheid en mensenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:57 schreef pberends het volgende:. Zijn ze gek geworden. Als ze dat verbieden sterven die slaven van de honger
.
Die PvdA-jassenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja Femke geeft niet zoveel om werkgelegenheid en mensen
[afbeelding]
Ik denk dat Femke wat chocolade moet eten, mên wat kijkt ze zuur
Staat die uitzending online?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
en die van de Verkade ed in de Zaanstreek, what's your point?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Staat die uitzending online?
Wat een onzin zeg. Ik ken een directeur van De Baronie en die fabrieken staan gewoon in Rotterdam en België.
Ah ze kan best lachen maar ze weet zeker niet dat plastic bordjes gemaakt worden door slavenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:02 schreef pberends het volgende:
Die PvdA-jassen. Zo eentje wil ik er ook, dan kan ik tenminste door Rotterdam lopen zonder in elkaar geschopt te worden.
[afbeelding]
GS verwijst naar deze site van de RVUquote:Op woensdag 21 september 2005 13:05 schreef sizzler het volgende:
Staat die uitzending online?
Wat een onzin zeg. Ik ken een directeur van De Baronie en die fabrieken staan gewoon in Rotterdam en België.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |