Een sadist!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:41 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
en een purist en je spreekt de taal der dieren, dat soort dingen
Sorry kon maar 1 stem uitbrengenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Tsk.. je hebt niet eens op me gestemd...
Slecht excuus natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sorry kon maar 1 stem uitbrengen. Wou op een duomodschap van jou en Pb stemmen
.
dat wordt dan een call optie in angstquote:Op woensdag 21 september 2005 14:39 schreef MrX1982 het volgende:
JdW zou zeker een goede mod zijn (serieus)
Het spijt me maar jij hebt geen eendjesquote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Slecht excuus natuurlijkJe hebt je voorkeur voor Pberends boven mij laten gaan...
Ok, ok.. ik geef toe.. die eendjes van Pberends waren wel erg schattig inderdaadquote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het spijt me maar jij hebt geen eendjes.
R&P lijkt me verschrikkelijk. Je bent daar meer therapeut dan mod.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Dank. Helaas ontbreekt er slechts een ding aan mijn onfeilbaarheid, en dat is tijd. En, in het geval van R&P, zin om overal achteraan te rennen en besmet te raken met andermans emoties.
Wat een zin!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
Je gebrek aan tijd is een goede troef om jezelf op een voetstuk van begeerlijkheid te plaatsen.![]()
Hij legt het af bij deze boodschap van een zekere entiteit:quote:
quote:ik zou zeggen kom lekker naar den haag met je achterlijke pleures kop, dan kan je zien wie er de bloedkanker geschopt word, hoerige tyfuskneus dat je bent. en je kankermoer ook..
Nep-Hagenees. Het is ''De Haag''.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Hij legt het af bij deze boodschap van een zekere entiteit:
[..]
quote:Oost-Europeanen zien lonen stijgen
Uitgegeven: 21 september 2005 11:48
LUXEMBURG - Het gemiddelde uurloon in de Europese Unie lag in het tweede kwartaal 2,6 procent hoger dan een jaar eerder. Vooral in enkele nieuwe EU-landen in Oost-Europa zien de werknemers hun loon omhoog gaan, blijkt uit woensdag vrijgegeven cijfers van bureau Eurostat.
In Letland ligt het gemiddelde uurloon 14,2 procent hoger dan een jaar eerder en in Estland is de stijging 10,4 procent. Ook in Slowakije, Slovenië, Litouwen en Hongarije worden de arbeidsuren beter vergoed.
In Nederland is de loonstijging gemiddeld 2,9 procent. Kampioen loonmatiging is Duitsland, waar het uurloon met slechts 0,8 procent omhoog is gegaan in een jaar tijd.
De lol is net opgeborgen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:21 schreef Monidique het volgende:
Is er nog wat leuks?
quote:
We dringen je wel terug.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:09 schreef George-Butters het volgende:
zo, ik heb mijn weg naar de SC terug gevonden.
Sterkte!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:09 schreef George-Butters het volgende:
zo, ik heb mijn weg naar de SC terug gevonden.
En een lach die doet vermoeden dat het heelal op kraken staat.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:41 schreef Monidique het volgende:
Ik ben gewoon een iel jongetje van 21 met bakkebaarden.
het grote mod voordraagtopicquote:Op woensdag 21 september 2005 16:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waar is er een vacature dan?
Heb ik iets gemist?
Ik ook, maar dan een exemplaar van 20 zonder bakkebaarden. En nu?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:41 schreef Monidique het volgende:
Ik ben gewoon een iel jongetje van 21 met bakkebaarden.
Nu gaan we Moonshine drinken en gokken.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan een exemplaar van 20 zonder bakkebaarden. En nu?
Plastic bordjes zijn geniaal, flikkert je eten altijd vanaf, en je kan nergens met je vork inprikken want dan zijn ze kapotquote:Op woensdag 21 september 2005 13:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah ze kan best lachen maar ze weet zeker niet dat plastic bordjes gemaakt worden door slaven
GL: Verbied import slaven-plastic.
Het niet komen in de SC is juist een pre.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Komop man, die gast verschijnt nauwelijks in de SC van POL. Waardeloos figuur.
Met dit soort beledigingen zijn je kansen hierbij verkeken.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Kom Sidekick 'centrist' noemen en dan Sizzler 'rechts' , nee, dan moet je consequent zijn, Sidekick en Sizzler zijn wat uitgesproken politieke idee-richting eerder hooguit de linker- en rechter-vleugel van D'66 ...
Ik ben een kei in bannenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:55 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb vandaag al 2 leerlingen laten nakomen. Volgende week komt er nog 1tje na.![]()
Ook in het meppen met metalen baseball bats?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben een kei in bannen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |