Deze naam komt niet voor in het geheugen van ondergetekende, probeert U het later nog eens.quote:
Ik had hem al aangekondigdquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Deze naam komt niet voor in het geheugen van ondergetekende, probeert U het later nog eens.![]()
Geweldige TT, wie bedenkt ze toch?
Ik zal alvast antwoord geven: ontkenning is de eerste fase.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:43 schreef Pheno het volgende:
Ze vallen tenminste op en fembol reageert zo aardig erop
acceptatiequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:46 schreef Godlike02 het volgende:
En de derde? Single zijn?
quote:
Mja, ze zijn hard bezig ook geen leven te hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:48 schreef Godlike02 het volgende:
omfg 5 topics GC SC
Iedereen een eigen topicquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ze zijn hard bezig ook geen leven te hebben
Ze hebben daar veel 'blauw' nodig om in te grijpen.....quote:
Niets mis mee heurquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En wij moeten het doen met Mukie![]()
Kruisbestuiving is het woord geloof ik.quote:
Dat werd tijdquote:
Ennnnn.... *HAP*quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef fembol het volgende:
Volgens mij ben ik hard op weg Sabrina 2 te worden.
Beetje laag van jullie!
neej hoor Fembol1quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef fembol het volgende:
Volgens mij ben ik hard op weg Sabrina 2 te worden.
Beetje laag van jullie!
Daar is niets mis meequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:09 schreef Mukie het volgende:
De Tweede Kamer is akkoord gegaan met een wetsvoorstel van Minister Zalm om de spaarloontegoeden over de jaren 2001 tot en met 2004 vervroegd vrij te geven per 1 september 2005. Ook de Eerste Kamer heeft op 13 september 2005 met het voorstel ingestemd.
Moppert.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:10 schreef fembol het volgende:
[..]
Neen!
Muuk mag mijn naam uit de TT??
Rest mag blijven staan.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:09 schreef Mukie het volgende:
De Tweede Kamer is akkoord gegaan met een wetsvoorstel van Minister Zalm om de spaarloontegoeden over de jaren 2001 tot en met 2004 vervroegd vrij te geven per 1 september 2005. Ook de Eerste Kamer heeft op 13 september 2005 met het voorstel ingestemd.
Omdat die TT geniaal is en je het niet zo serieus moet nemen.quote:
Kee, succesquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej hoor Fembol1
@una... was ff nuttig bezig, me aan t inlezen over jeweetwel
en hoe is t met de kleine Plato Trancy?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:13 schreef petitlapin het volgende:
al een eindje geleden dat ik hier gepost heb
net terug van de gynaecoloog ... we weten het geslacht van onze kleine sloeber
En? Kelly?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:13 schreef petitlapin het volgende:
We hadden het gister nog over fok serieus nemenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Omdat die TT geniaal is en je het niet zo serieus moet nemen.
JoeyT opende ooit ook een topic met MissBliss: Tranceptor uit, JoeyT in. Ik vond em wel heel grappig.![]()
Goed, laat maar staan dan!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Omdat die TT geniaal is en je het niet zo serieus moet nemen.
JoeyT opende ooit ook een topic met MissBliss: Tranceptor uit, JoeyT in. Ik vond em wel heel grappig.![]()
Word het een rammelaar ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:13 schreef petitlapin het volgende:
En mag het openbaar?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:13 schreef petitlapin het volgende:
Wij zijn heel gelukkig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef fembol het volgende:
[..]
Goed, laat maar staan dan!
Als jullie er gelukkig van worden...
Wat is een kinderhand snel gevuld zeg!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wij zijn heel gelukkig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met onze Sabrina 2
met de kleine gaat alles goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:14 schreef Ynske het volgende:
en hoe is t met de kleine Plato Trancy?
goed gegroeid?
Intens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef fembol het volgende:
[..]
Als jullie er gelukkig van worden...
t is een jongenquote:
Die gegarandeerd door slotjes postquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zal toch wel...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met de kleine gaat alles goed, laat ons hopen dat mijn baarmoeder het uithoudt
![]()
Die grap is ook oud aan het wordenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gegarandeerd door slotjes post
Daar heb ik geen verstand van, Metro is de expert op dat gebied.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:17 schreef fembol het volgende:
[..]
Wat is een kinderhand snel gevuld zeg!
Zelfs matigquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die grap is ook oud aan het worden![]()
Die vult kindermondenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van, Metro is de expert op dat gebied.![]()
2 maart normaal gezien, maar 't zal wel vroeger komen, vermoeden ze ...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:18 schreef Ynske het volgende:
zal toch wel...
wanneer ben je uitgeteld
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:21 schreef Tranceptor het volgende:
Godver koffie over mn broek gegooid
Heb jij ook es een warm gevoel in je kruis!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:21 schreef Tranceptor het volgende:
koffiequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:21 schreef Tranceptor het volgende:
Zonde van de koffiequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:21 schreef Tranceptor het volgende:
aaah okquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
2 maart normaal gezien, maar 't zal wel vroeger komen, vermoeden ze ...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:22 schreef fembol het volgende:
[..]
Heb jij ook es een warm gevoel in je kruis!![]()
Ik gooide het over mijn been.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:22 schreef fembol het volgende:
[..]
Heb jij ook es een warm gevoel in je kruis!![]()
Ik maak tenminste nog kans op sex!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik gooide het over mijn been.![]()
Jij bent wel de laatste die zo'n opmerking mag maken zou ik zeggen gezien de huidige passiviteit.
Wat weet jij van mij dat ik niet weet? Ik maak meer kans op seks zou ik zo durven zeggen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:25 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik maak tenminste nog kans op sex!![]()
ach sex is t probleem nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:25 schreef fembol het volgende:
[..]
Het feit dat je sporadisch is een keer kans maakt op sex maakt het standpunt nog duidelijkerquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:25 schreef fembol het volgende:
[..]
Jeuj!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat weet jij van mij dat ik niet weet? Ik maak meer kans op seks zou ik zo durven zeggen.![]()
Je hebt telefoonnummers van metro gekregen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat weet jij van mij dat ik niet weet? Ik maak meer kans op seks zou ik zo durven zeggen.![]()
Dat is lastig postenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:27 schreef Ynske het volgende:
Yns naar huis is
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt telefoonnummers van metro gekregen?
Of JoeyT die zijn boekje heeft opengegooid voor je
neejquote:
Ik kan alles op eigen kracht hoor, ik heb daar broertjelief of pedootjelief niet voor nodig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt telefoonnummers van metro gekregen?
Of JoeyT die zijn boekje heeft opengegooid voor je
Heeft ze mijn eggdrop gejatquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is lastig posten![]()
Ook een botje?
Die heeft een kind gekregen, ze noemen het Mink ofzo. Echt, de naamquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zelf een grap maken gaat je moeilijker af he, de Bert Visscher van ons gezelschap is dit.
en je gaat je nog verdedigen ook hé, ja, trance, je bent echt een beter mens als je op eigen kracht aan sex kan gerakenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:28 schreef Tranceptor het volgende:
Ik kan alles op eigen kracht hoor, ik heb daar broertjelief of pedootjelief niet voor nodig.
Bij jou had het zo ver niet moeten komen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en je gaat je nog verdedigen ook hé, ja, trance, je bent echt een beter mens als je op eigen kracht aan sex kan geraken
een welgemeende proficiat![]()
Oh, dat kan idd nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een vrouw met verstand daar van?
dat kan ik alleen maar beamen ...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe aandoenlijk is dit topic geworden
Kquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat verzin je inderdaad nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft een kind gekregen, ze noemen het Mink ofzo. Echt, de naam
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:32 schreef WeirdMicky het volgende:
We missen je, relkonijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat kan ik alleen maar beamen ...
jammer genoeg zijn er meer dringende en belangrijkere zaken in het leven die moeten geregeld wordenquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:42 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat word ik vaak gequote![]()
Jullie vinden me lief
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:42 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat word ik vaak gequote![]()
Jullie vinden me lief
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:47 schreef WeirdMicky het volgende:wat een boel lieve mensen hier
TC
Konijntje
MM
Pheno
Glazenwassers ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef Godlike02 het volgende:
na bouwvakkers komen tuinmannen toch?
De singlesmeet gaat niet door, het wordt een kliekjesmeet van Ynske en co.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:47 schreef Dragon_Lee het volgende:
I have arrived!
Hoe zit 't eigenlijk met dien singlesmeet? Is er nu wel of geen datum voor vastgeprikt? begrepen dat de minimeet er niet mee in verband gebracht mag worden? Maar die is komend weekend? Wanneer is dan de aloverkoepelende singlesmeet?
Tuinmannen zijn goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef Godlike02 het volgende:
na bouwvakkers komen tuinmannen toch?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De singlesmeet gaat niet door, het wordt een kliekjesmeet van Ynske en co.
Of is dat hetzelfde?![]()
Hoe wilde je een man anders noemen die zoenen al ver genoeg vind gaan na 563 dates?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:52 schreef B.A.Trix het volgende:
Is de bouwvakker van Fembol homo??![]()
geen zin om de vorige 6 topics te lezen om het te kunnenn begrijpen..
Jullie zijn een prachtig stelletjequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:48 schreef melismay het volgende:
[..]Hij vindt me zonder aanleiding lief!
Love is the airrrrquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie zijn een prachtig stelletje![]()
Postbodes niet meer in trek?quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie zijn een prachtig stelletje![]()
En dan nog Ynske en webspiderquote:
Ow dat is wel.......euh.....apart ja..quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoe wilde je een man anders noemen die zoenen al ver genoeg vind gaan na 563 dates?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:57 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik mocht het niet vertellen van MM, maar inderdaad!
Dan ben je al verder dan Fembol.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb zelfs al een keer met MM geslapen
Waar in Almere is dat ? Muzak ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:57 schreef foksuk1981 het volgende:
naar huis, eten, en dan naar Lebbis toe.....
die schijnt op te treden in Almere..... kijken of dat wat is
Jij bent echtquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb zelfs al een keer met MM geslapen
Wij zoenen niet he?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan ben je al verder dan Fembol.![]()
Wie weet heeft die ook al wel een keer met MM geslapenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan ben je al verder dan Fembol.![]()
Lebbis is wel leuk!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:57 schreef foksuk1981 het volgende:
naar huis, eten, en dan naar Lebbis toe.....
die schijnt op te treden in Almere..... kijken of dat wat is
Volgens mij vind jij een zeekoe in boxershort nog geil.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij bent echtin je boxershort!
TMIquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Wie weet heeft die ook al wel een keer met MM geslapen
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Wij zoenen niet he?!Doe t alleen voor de Royal Treatment!
Er staan altijd 4 posts op een rijquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:03 schreef Tranceptor het volgende:
4 op een rij.
Je gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:03 schreef Tranceptor het volgende:
4 op een rij.
4 op een rij van dezelfde user, meneer de knurft.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er staan altijd 4 posts op een rij
soms wel meer![]()
Er is niemand die dat beter weet dan jij schatjequote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
Deze naam komt niet voor in het geheugen van ondergetekende, probeert U het later nog eens.![]()
Nee, das Qquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:04 schreef Tranceptor het volgende:
I am omnipotent.
Ook welkom terug in [Singles]quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:09 schreef Christine het volgende:
Trouwens... JoeyT...KANKER OP VUILE JOSTINEUKER
zeg wat heb ik daarmee te makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De singlesmeet gaat niet door, het wordt een kliekjesmeet van Ynske en co.
Of is dat hetzelfde?![]()
* komt naast Godlike zitten en deelt chips uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ik wilde net gaan roken
Maar blijf ff hangen voor de rel
You can call me anything you want babyquote:
Gewoon achter de pc roken, dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ik wilde net gaan roken
Maar blijf ff hangen voor de rel
Wie heet er Daniel?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Gewoon achter de pc roken, dat doe ik ook.
Het wachten is op Daniël.
Eindelijk iemand die zegt wat wij al jaren denken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij bent de kliek van zouteloze users begonnen. Jij bent de bron van de saaiheid.![]()
Waarom zeg je het dan niet gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die zegt wat wij al jaren denken.
Of dacht je nu echt dat Joey zijn echte naam was?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Die pedofiele jostineukende kindermoordenaar
Ahh. Is dit het teken dat we ons niet meer in hoeven te houden? Want dan zal ik alvast gaan typen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Moet ik alles zeggen wat ik denk? Heb je nog een paar maanden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan niet gewoon![]()
De eerste, voorheen coole, maar nu afgerichte meldt zich al.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef dawg het volgende:
Hela.
Wow, bestaat [Singles] al jaren ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, maar een bijbelse naam past niet bij hem.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Die pedofiele jostineukende kindermoordenaar
en bedankt, nu heb ik t allemaal gedaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey lekker geil meisje van me.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De eerste, voorheen coole, maar nu afgerichte meldt zich al.![]()
Hoi Dawg
Oude geile knuffelbeer.![]()
Een kwart van de mensen hier neukt met de andere kwart van de mensen hier en de rest is te kansloos/lelijk om ook maar één poot buiten de deur te steken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Wow, bestaat [Singles] al jaren ?
Iemand, praat me even bij, ik hang hier net een week rond![]()
Die heeft hij vast niet zelf uitgekozen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, maar een bijbelse naam past niet bij hem.![]()
In de pruimentijd schat, in de pruimentijd of eventueel met St. Juttemis als je tijd hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Hey lekker geil meisje van me.
Wanneer gaan we nou eens zo lekker en hard neuken dat zelfs de singletjes in dit topic er stil van worden?
Zolang Daniel er niet is, moet de rest het ontgelden. Hoofdregel van het singlestopic.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
en bedankt, nu heb ik t allemaal gedaan
Niet terug krabbelen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Behalve ik!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Een kwart van de mensen hier neukt met de andere kwart van de mensen hier en de rest is te kansloos/lelijk om ook maar één poot buiten de deur te steken.
Dan pas? Laat die kerel nou zij lekkere dikke staaf keihard in je chocosterretje rammen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In de pruimentijd schat, in de pruimentijd of eventueel met St. Juttemis als je tijd hebt.![]()
Ze heeft jou al aangekeken, dude.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Genoeg kandidaten hier, kijk mij niet aan.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet terug krabbelen!
Vecht als iemand met pit!![]()
Hmmm ik hoor bij geen van de groepen, owja daarom post ik hier al een tijd minder en vertel ik niks persoonlijks meer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Een kwart van de mensen hier neukt met de andere kwart van de mensen hier en de rest is te kansloos/lelijk om ook maar één poot buiten de deur te steken.
Indrukwekkendquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:22 schreef Ynske het volgende:
[..]Yns neemt de
erbij en legt Tc over de knie
TC denkt dat iedereen die het over "geil" heeft meteen hem bedoelt... typisch gevalletje van projectie...quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze heeft jou al aangekeken, dude.
Dus, niet net doen alsof je niet wil, dude.
Je hebt het niet gedaan, maar je houdt het ook niet bepaald tegen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hm, betekent dit dat je door hier te hangen, veroordeeld word tot:quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Pick one.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Hm, betekent dit dat je door hier te hangen, veroordeeld word tot:
1) Een kwart te neuken of
2) Binnen te blijven zitten ?
*ril*
Sinds je kansloze "afscheidstopic" in R&P bedoel je?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hmmm ik hoor bij geen van de groepen, owja daarom post ik hier al een tijd minder en vertel ik niks persoonlijks meer.![]()
Tip: get a life.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:22 schreef Ynske het volgende:
[..]Yns neemt de
erbij en legt Tc over de knie
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:23 schreef Christine het volgende:
[..]
TC denkt dat iedereen die het over "geil" heeft meteen hem bedoelt... typisch gevalletje van projectie...
link?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Sinds je kansloze "afscheidstopic" in R&P bedoel je?![]()
Die was geniaal. Dit topic bevind zich niet in R&P, waar lul je over?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb lang niet zo gelachen als toen... behalve die keer dat hij zijn exvriendinnetje hier zwart ging maken, en die keer dat hij dankzij mij twee weken geband werd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Geniaal kansloos bedoel je. Maar we hebben toen we gelachen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die was geniaal. Dit topic bevind zich niet in R&P, waar lul je over?
Ik heb in Singles wel meerdere keren persoonlijke dingen gepost, maar sinds vlak voor de vakantie niet meer. Toeval? Ik dacht het niet.![]()
Tip: als je een opmerking plaats die kant of wal moet raken, zorg dan voor een kern van waarheid.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]owgod
dus daarom wanneer jij verschijnt loopt bij hem de kwijl overal
Oh ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb lang niet zo gelachen als toen... behalve die keer dat hij zijn exvriendinnetje hier zwart ging maken, en die keer dat hij dankzij mij twee weken geband werd.
User van het jaar is een understatement.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb lang niet zo gelachen als toen... behalve die keer dat hij zijn exvriendinnetje hier zwart ging maken, en die keer dat hij dankzij mij twee weken geband werd.
Mag ik ook afwisselend 1 of 2 kiezen, aan de hand van mijn bui ?quote:
Daarvoor heb ik een verkeerd afwateringskanaalquote:Volgens mij heb je geluk als je een vrouw bent...
Je kunt maar ergens van genietenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:28 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb genoten van de felicitatiemeeltjes en de ondersteuning tijdens mijn ban.
Vooral omdat hij er nog steeds op terug komt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
![]()
Dat gedoe met MissBliss was nóg triester.
![]()
![]()
Ja, ik heb de modjes inderdaad ook ondersteunt. Meerderen met mij. Iedereen was blij dat je eindelijk even weg was.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
User van het jaar is een understatement.
MissBliss was volkomen terecht.![]()
Ik heb genoten van de felicitatiemeeltjes en de ondersteuning tijdens mijn ban.
@Dawg: Ik kom tenminste nog met vermaak, jij komt alleen maar met bakken kwijl voor iedere punani die hier ronddartelt. Slappe zak!
Stoephoeren die verkrachtingen verzinnen om vreemd te gaan kunnen niet hard genoeg aan worden gepakt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Je kunt maar ergens van genieten
Iets met Daniel en josti'squote:Op dinsdag 20 september 2005 17:32 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben naar huis
Tc verzin maar leuke TT voor straks
Ik had het over het feit dat je geniet van steunbetuigingsmailtjes tijdens je ban op een of ander online forum. Dat komt bij mij redelijk stom over, maar dat is heel persoonlijk natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Stoephoeren die verkrachtingen verzinnen om vreemd te gaan kunnen niet hard genoeg aan worden gepakt.![]()
begin nu niet weerquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Stoephoeren die verkrachtingen verzinnen om vreemd te gaan kunnen niet hard genoeg aan worden gepakt.![]()
Die eerste link. Die reacties, hilarisch.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:36 schreef Christine het volgende:
Voor Godt:
Einde der Tranceptor hier in R&P
en
Tranceptor verlaat ons!!!!!!!!!!!!!!!! Why god whyyyy???????
Altijd leuk, over dingen blijven doorgaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:36 schreef Christine het volgende:
Voor Godt:
vergeet dit stukkie nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:42 schreef webspider het volgende:
[..]@ post
Kunnen we hieruit afleiden dat je nu weer wel toegevoegde waarde aan je posts ziet ?![]()
ga voor de lol nu eens een kijkje nemen hierquote:R&P. Ik ben niet van plan hier nog te gaan posten,
Als een van de weinigen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:42 schreef webspider het volgende:
[..]@ post
Kunnen we hieruit afleiden dat je nu weer wel toegevoegde waarde aan je posts ziet ?![]()
Een echte vent is consequent !quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
vergeet dit stukkie niet
[..]
ga voor de lol nu eens een kijkje nemen hier
en TC is er nogsteeds ... fok itquote:Wellicht geef ik er volledig de brui aan op FOK!, dat is nog in overweging. Ik heb hier leuke discussies gehad, leuke momenten en leuke contacten aan over gehouden, maar de koek is op.
Ja, ik ben alweer hartjes aan het postenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Ah, het gezelligheids-topic!
* Twisted_fok pakt popcorn
Wacht, ik ben zeker al weer te laat.![]()
tis helaas geen reltopic geworden ...quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Ah, het gezelligheids-topic!
* Twisted_fok pakt popcorn
Wacht, ik ben zeker al weer te laat.![]()
Kei lief gewoon. Maar wat was dat nou over Joey, what did he do.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik ben alweer hartjes aan het posten
Hij heet Daniel en hij is gewoon een kont.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kei lief gewoon. Maar wat was dat nou over Joey, what did he do.![]()
gespleten persoonlijkheid, zowel de naam als de kontquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij heet Daniel en hij is gewoon een kont.
Details willen we (ik)!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij heet Daniel en hij is gewoon een kont.
Zal ik jou eens wat verklappen... Joey is mn echte naam... Zal ik je nog eens wat verklappen... Op een datingsite heb jij met een zogenaamde Joey flink contact gehadquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Of dacht je nu echt dat Joey zijn echte naam was?
Hehehe... Daniël de aardsengelquote:
!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zal ik jou eens wat verklappen... Joey is mn echte naam... Zal ik je nog eens wat verklappen... Op een datingsite heb jij met een zogenaamde Joey flink contact gehad![]()
![]()
Dank u!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:36 schreef Christine het volgende:
Voor Godt:
en
Tranceptor verlaat ons!!!!!!!!!!!!!!!! Why god whyyyy???????
Aaah Tranceptor ziet de diepere betekenis...quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, maar een bijbelse naam past niet bij hem.![]()
Hierquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Christiiiinneeeeeee, waar zit je nou?!
hahahahahaa kloptquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank u!![]()
Treurig TC heel teurig!
volgens mij heb je PL ooit vervloekt en de grond in proberen te trappen omdat ze haar eigen afscheid had aangekondigd
Vond het gewoon niet zo tof dat je mijn foto ging posten...quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:38 schreef JoeyT het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waar de rel om gaat? Trws als ik FOK! hou ik er ook van om KNUZ contact te hebben met mannelijke FOK!kers... Ik ben op dat moment natuurlijk een bijbelse vrouw
Owww was je daarom boos????quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Vond het gewoon niet zo tof dat je mijn foto ging posten...
Niet meer doen, k?
Ja, daarom was ik boos. Of misschien nog wel meer om het feit dat mensen achter mijn rug om over me praten. Ookal kan ik het teruglezen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Owww was je daarom boos????
Maar er staan toch fotos in je fotoboek en je maakt er ook geen geheim van dat je op knuz zit...
Euh, sorry, hier in Den Haag hoor ik niet anders...quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:44 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap niet dat mensen kanker als scheldwoord gebruiken, teken van onmacht...
Ik had ze ook zelf gezochtquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, daarom was ik boos. Of misschien nog wel meer om het feit dat mensen achter mijn rug om over me praten. Ookal kan ik het teruglezen.
En mensen die foto's willen zien, die moeten daar zelf maar naar zoeken...
Ik ben te laat...quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:29 schreef purplerose het volgende:
popcorn pakt en Phae smst dat ie moet opschieten voor de rel hier
Vond het gewoon niet zo tof. Maargoed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had ze ook zelf gezocht
En ik praat toch niet achter je rug over je... Het is een forum! Dan kan dat niet
Ja, hij ging net naar huis.... zal zich hier dadelijk vast wel weer melden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:01 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nogal ja.
Maar TC is wel verdacht stil nadat er wat oude topics naar boven zijn gehaald...![]()
Nee eigenlijk alleen maar mannen met vrouwelijke accountquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Vond het gewoon niet zo tof. Maargoed.
Heb je al leuke mensen ontmoet op knuz?
klopt, ik reageer ook nooit op profielen zonder foto.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee eigenlijk alleen maar mannen met vrouwelijke account
maar met mannelijke account loopt t niet echt chilletjes... Er moet eig gewoon een foto bij anders schiet t niet op...
Heb me daar ooit eens ingeschreven, maar damn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef Christine het volgende:
[..]
klopt, ik reageer ook nooit op profielen zonder foto.
Ja zouk ook niet doen, maja beetje nutteloos om dat voor mij te doen... Denk niet dat mn vriendinnetje t op prijs zal stellen en hoef nou ook niet speciaal herkend te worden int uitgaanslevenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef Christine het volgende:
[..]
klopt, ik reageer ook nooit op profielen zonder foto.
klopt, daarom is het ook gratis he. Relatieplanet bijvoorbeeld, is een heeel stuk sneller.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef PhaE het volgende:
Heb me daar ooit eens ingeschreven, maar damn.
Ten eerste is die site bagger traag.
Nogal jaquote:Ten tweede is die chat daar klote.
Nog niet tegen gekomen.quote:Ten derde zitten er me teveel nep figuren op.
Is me ook nog niet gebeurd.quote:Ten vierde krijg je alleen niet serieuze reacties..
Je moet alles een keer geprobeerd hebben hequote:Ten vijfde is het blijkbaar toch niets voor mij
Ja, lukt dat een beetje?quote:Duik toch liever de kroeg in om daar een "date" te zoeken
Gewoon hyvesquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heb me daar ooit eens ingeschreven, maar damn.
Ten eerste is die site bagger traag.
Ten tweede is die chat daar klote.
Ten derde zitten er me teveel nep figuren op.
Ten vierde krijg je alleen niet serieuze reacties..
Ten vijfde is het blijkbaar toch niets voor mij
Duik toch liever de kroeg in om daar een "date" te zoeken
Heb je me toegevoegd dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij wilde me niet eens als vriendje op hyves
Oh, misschien niet eigenlijk...quote:
Ik ook...quote:En ik heb daar wel alleen maar mensen die ik ook echt ken
Niet waar jij in geïnteresseerd bent in ieder geval...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoi. Nog leuke plannen voor vanavond?
Oh?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, misschien niet eigenlijk...
[..]
Ik ook...
Maar volgens mij hebben wij wederzijdse vrienden... zal zo eens kijken.
Hey Ynske, hoe'st met de gezondheid?quote:
Ik was al vroeg weg hequote:Op dinsdag 20 september 2005 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet waar jij in geïnteresseerd bent in ieder geval...
Ja, luie ambtenaar!quote:
Hallo, gisteren had ik 9 uur gewerkt hoor... vandaag zes, dus dat heft elkaar weer lekker op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, luie ambtenaar!
Alles goed gegaan?
Ik mis ergens een uurquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Hallo, gisteren had ik 9 uur gewerkt hoor... vandaag zes, dus dat heft elkaar weer lekker op.
En het ging goed, ja... was voorlopig de laatste keer. Meer erover per mail/msn.
Klopt, die haal ik donderdag of vrijdag weer in.quote:
Als ik de ene keer een euro fooi geef bij m'n biertje, dan hoef ik de volgende keer toch ook niet minder te betalen? Wat is dat nou voor argumentatie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Hallo, gisteren had ik 9 uur gewerkt hoor... vandaag zes, dus dat heft elkaar weer lekker op.
En het ging goed, ja... was voorlopig de laatste keer. Meer erover per mail/msn.
Hi5 is een spam sitequote:Op dinsdag 20 september 2005 19:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
Och fuck, daar ben ik ook nog lid van geloof ik..
net zo als hi5
Een tip is extra en vrijblijvendquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik de ene keer een euro fooi geef bij m'n biertje, dan hoef ik de volgende keer toch ook niet minder te betalen? Wat is dat nou voor argumentatie?![]()
Ik krijg er steeds mailtjes van terwijl ik niet eens lid benquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hi5 is een spam site
En hyves is wel grappig
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik krijg er steeds mailtjes van terwijl ik niet eens lid ben
Nouja, als je ergens een beetje credit hebt opgbouwd, dan willen ze je nog wel eens matzen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een tip is extra en vrijblijvend
werk niet![]()
gaat het niet om!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, als je ergens een beetje credit hebt opgbouwd, dan willen ze je nog wel eens matzen.
Je lijkt m'n directeur wel... (en da's geen compliment)quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een tip is extra en vrijblijvend
werk niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |