Ook welkom terug in [Singles]quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:09 schreef Christine het volgende:
Trouwens... JoeyT...KANKER OP VUILE JOSTINEUKER
zeg wat heb ik daarmee te makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De singlesmeet gaat niet door, het wordt een kliekjesmeet van Ynske en co.
Of is dat hetzelfde?![]()
* komt naast Godlike zitten en deelt chips uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ik wilde net gaan roken
Maar blijf ff hangen voor de rel
You can call me anything you want babyquote:
Gewoon achter de pc roken, dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ik wilde net gaan roken
Maar blijf ff hangen voor de rel
Wie heet er Daniel?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Gewoon achter de pc roken, dat doe ik ook.
Het wachten is op Daniël.
Eindelijk iemand die zegt wat wij al jaren denken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij bent de kliek van zouteloze users begonnen. Jij bent de bron van de saaiheid.![]()
Waarom zeg je het dan niet gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die zegt wat wij al jaren denken.
Of dacht je nu echt dat Joey zijn echte naam was?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Die pedofiele jostineukende kindermoordenaar
Ahh. Is dit het teken dat we ons niet meer in hoeven te houden? Want dan zal ik alvast gaan typen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Moet ik alles zeggen wat ik denk? Heb je nog een paar maanden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan niet gewoon![]()
De eerste, voorheen coole, maar nu afgerichte meldt zich al.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef dawg het volgende:
Hela.
Wow, bestaat [Singles] al jaren ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, maar een bijbelse naam past niet bij hem.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Die pedofiele jostineukende kindermoordenaar
en bedankt, nu heb ik t allemaal gedaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |