Deze naam komt niet voor in het geheugen van ondergetekende, probeert U het later nog eens.quote:
Ik had hem al aangekondigdquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Deze naam komt niet voor in het geheugen van ondergetekende, probeert U het later nog eens.![]()
Geweldige TT, wie bedenkt ze toch?
Ik zal alvast antwoord geven: ontkenning is de eerste fase.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:43 schreef Pheno het volgende:
Ze vallen tenminste op en fembol reageert zo aardig erop
acceptatiequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:46 schreef Godlike02 het volgende:
En de derde? Single zijn?
quote:
Mja, ze zijn hard bezig ook geen leven te hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:48 schreef Godlike02 het volgende:
omfg 5 topics GC SC
Iedereen een eigen topicquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ze zijn hard bezig ook geen leven te hebben
Ze hebben daar veel 'blauw' nodig om in te grijpen.....quote:
Niets mis mee heurquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En wij moeten het doen met Mukie![]()
Kruisbestuiving is het woord geloof ik.quote:
Dat werd tijdquote:
Ennnnn.... *HAP*quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef fembol het volgende:
Volgens mij ben ik hard op weg Sabrina 2 te worden.
Beetje laag van jullie!
neej hoor Fembol1quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef fembol het volgende:
Volgens mij ben ik hard op weg Sabrina 2 te worden.
Beetje laag van jullie!
Daar is niets mis meequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En wij moeten het doen met Mukie![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:09 schreef Mukie het volgende:
De Tweede Kamer is akkoord gegaan met een wetsvoorstel van Minister Zalm om de spaarloontegoeden over de jaren 2001 tot en met 2004 vervroegd vrij te geven per 1 september 2005. Ook de Eerste Kamer heeft op 13 september 2005 met het voorstel ingestemd.
Moppert.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:10 schreef fembol het volgende:
[..]
Neen!
Muuk mag mijn naam uit de TT??
Rest mag blijven staan.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:09 schreef Mukie het volgende:
De Tweede Kamer is akkoord gegaan met een wetsvoorstel van Minister Zalm om de spaarloontegoeden over de jaren 2001 tot en met 2004 vervroegd vrij te geven per 1 september 2005. Ook de Eerste Kamer heeft op 13 september 2005 met het voorstel ingestemd.
Omdat die TT geniaal is en je het niet zo serieus moet nemen.quote:
Kee, succesquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej hoor Fembol1
@una... was ff nuttig bezig, me aan t inlezen over jeweetwel
en hoe is t met de kleine Plato Trancy?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:13 schreef petitlapin het volgende:
al een eindje geleden dat ik hier gepost heb
net terug van de gynaecoloog ... we weten het geslacht van onze kleine sloeber
En? Kelly?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:13 schreef petitlapin het volgende:
We hadden het gister nog over fok serieus nemenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Omdat die TT geniaal is en je het niet zo serieus moet nemen.
JoeyT opende ooit ook een topic met MissBliss: Tranceptor uit, JoeyT in. Ik vond em wel heel grappig.![]()
Goed, laat maar staan dan!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Omdat die TT geniaal is en je het niet zo serieus moet nemen.
JoeyT opende ooit ook een topic met MissBliss: Tranceptor uit, JoeyT in. Ik vond em wel heel grappig.![]()
Word het een rammelaar ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:13 schreef petitlapin het volgende:
En mag het openbaar?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:13 schreef petitlapin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |