Dank u!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:36 schreef Christine het volgende:
Voor Godt:
Einde der Tranceptor hier in R&P
en
Tranceptor verlaat ons!!!!!!!!!!!!!!!! Why god whyyyy???????
Aaah Tranceptor ziet de diepere betekenis...quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, maar een bijbelse naam past niet bij hem.![]()
Hierquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Christiiiinneeeeeee, waar zit je nou?!
hahahahahaa kloptquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank u!![]()
Treurig TC heel teurig!
volgens mij heb je PL ooit vervloekt en de grond in proberen te trappen omdat ze haar eigen afscheid had aangekondigd
Vond het gewoon niet zo tof dat je mijn foto ging posten...quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:38 schreef JoeyT het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waar de rel om gaat? Trws als ik FOK! hou ik er ook van om KNUZ contact te hebben met mannelijke FOK!kers... Ik ben op dat moment natuurlijk een bijbelse vrouw
Owww was je daarom boos????quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Vond het gewoon niet zo tof dat je mijn foto ging posten...
Niet meer doen, k?
Ja, daarom was ik boos. Of misschien nog wel meer om het feit dat mensen achter mijn rug om over me praten. Ookal kan ik het teruglezen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Owww was je daarom boos????
Maar er staan toch fotos in je fotoboek en je maakt er ook geen geheim van dat je op knuz zit...
Euh, sorry, hier in Den Haag hoor ik niet anders...quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:44 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap niet dat mensen kanker als scheldwoord gebruiken, teken van onmacht...
Ik had ze ook zelf gezochtquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, daarom was ik boos. Of misschien nog wel meer om het feit dat mensen achter mijn rug om over me praten. Ookal kan ik het teruglezen.
En mensen die foto's willen zien, die moeten daar zelf maar naar zoeken...
Ik ben te laat...quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:29 schreef purplerose het volgende:
popcorn pakt en Phae smst dat ie moet opschieten voor de rel hier
Vond het gewoon niet zo tof. Maargoed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had ze ook zelf gezocht
En ik praat toch niet achter je rug over je... Het is een forum! Dan kan dat niet
Ja, hij ging net naar huis.... zal zich hier dadelijk vast wel weer melden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:01 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nogal ja.
Maar TC is wel verdacht stil nadat er wat oude topics naar boven zijn gehaald...![]()
Nee eigenlijk alleen maar mannen met vrouwelijke accountquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Vond het gewoon niet zo tof. Maargoed.
Heb je al leuke mensen ontmoet op knuz?
klopt, ik reageer ook nooit op profielen zonder foto.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee eigenlijk alleen maar mannen met vrouwelijke account
maar met mannelijke account loopt t niet echt chilletjes... Er moet eig gewoon een foto bij anders schiet t niet op...
Heb me daar ooit eens ingeschreven, maar damn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef Christine het volgende:
[..]
klopt, ik reageer ook nooit op profielen zonder foto.
Ja zouk ook niet doen, maja beetje nutteloos om dat voor mij te doen... Denk niet dat mn vriendinnetje t op prijs zal stellen en hoef nou ook niet speciaal herkend te worden int uitgaanslevenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef Christine het volgende:
[..]
klopt, ik reageer ook nooit op profielen zonder foto.
klopt, daarom is het ook gratis he. Relatieplanet bijvoorbeeld, is een heeel stuk sneller.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef PhaE het volgende:
Heb me daar ooit eens ingeschreven, maar damn.
Ten eerste is die site bagger traag.
Nogal jaquote:Ten tweede is die chat daar klote.
Nog niet tegen gekomen.quote:Ten derde zitten er me teveel nep figuren op.
Is me ook nog niet gebeurd.quote:Ten vierde krijg je alleen niet serieuze reacties..
Je moet alles een keer geprobeerd hebben hequote:Ten vijfde is het blijkbaar toch niets voor mij
Ja, lukt dat een beetje?quote:Duik toch liever de kroeg in om daar een "date" te zoeken
Gewoon hyvesquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heb me daar ooit eens ingeschreven, maar damn.
Ten eerste is die site bagger traag.
Ten tweede is die chat daar klote.
Ten derde zitten er me teveel nep figuren op.
Ten vierde krijg je alleen niet serieuze reacties..
Ten vijfde is het blijkbaar toch niets voor mij
Duik toch liever de kroeg in om daar een "date" te zoeken
Heb je me toegevoegd dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij wilde me niet eens als vriendje op hyves
Oh, misschien niet eigenlijk...quote:
Ik ook...quote:En ik heb daar wel alleen maar mensen die ik ook echt ken
Niet waar jij in geïnteresseerd bent in ieder geval...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoi. Nog leuke plannen voor vanavond?
Oh?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, misschien niet eigenlijk...
[..]
Ik ook...
Maar volgens mij hebben wij wederzijdse vrienden... zal zo eens kijken.
Hey Ynske, hoe'st met de gezondheid?quote:
Ik was al vroeg weg hequote:Op dinsdag 20 september 2005 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet waar jij in geïnteresseerd bent in ieder geval...
Ja, luie ambtenaar!quote:
Hallo, gisteren had ik 9 uur gewerkt hoor... vandaag zes, dus dat heft elkaar weer lekker op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, luie ambtenaar!
Alles goed gegaan?
Ik mis ergens een uurquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Hallo, gisteren had ik 9 uur gewerkt hoor... vandaag zes, dus dat heft elkaar weer lekker op.
En het ging goed, ja... was voorlopig de laatste keer. Meer erover per mail/msn.
Klopt, die haal ik donderdag of vrijdag weer in.quote:
Als ik de ene keer een euro fooi geef bij m'n biertje, dan hoef ik de volgende keer toch ook niet minder te betalen? Wat is dat nou voor argumentatie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Hallo, gisteren had ik 9 uur gewerkt hoor... vandaag zes, dus dat heft elkaar weer lekker op.
En het ging goed, ja... was voorlopig de laatste keer. Meer erover per mail/msn.
Hi5 is een spam sitequote:Op dinsdag 20 september 2005 19:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
Och fuck, daar ben ik ook nog lid van geloof ik..
net zo als hi5
Een tip is extra en vrijblijvendquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik de ene keer een euro fooi geef bij m'n biertje, dan hoef ik de volgende keer toch ook niet minder te betalen? Wat is dat nou voor argumentatie?![]()
Ik krijg er steeds mailtjes van terwijl ik niet eens lid benquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hi5 is een spam site
En hyves is wel grappig
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik krijg er steeds mailtjes van terwijl ik niet eens lid ben
Nouja, als je ergens een beetje credit hebt opgbouwd, dan willen ze je nog wel eens matzen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een tip is extra en vrijblijvend
werk niet![]()
gaat het niet om!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, als je ergens een beetje credit hebt opgbouwd, dan willen ze je nog wel eens matzen.
Je lijkt m'n directeur wel... (en da's geen compliment)quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een tip is extra en vrijblijvend
werk niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |