1 2 3 4 5 6 7 8 | Oktober Assen, Holland Take Root Festival/De Smelt Arena Oktober Nijmegen, Holland Stadsschouwburg Oktober Den Haag, Holland World Forum Theatre Oktober Tilburg, Holland 013 Oktober Antwerp, Belgium Queen Elizabeth Hall Oktober Zurich, Switzerland Kongresszentrum Spirgarten Oktober Fribourg, Switzerland Fris-son Oktober Milan, Italy Conservatorie Sala Verdi |
Haal dat 'arena' er maar gerust achter vandaan, we hebben het over een voormalige ijsbaanquote:Oktober Assen, Holland Take Root Festival/De Smelt Arena
Hij was enkele maanden geleden nog voor een paar concerten in Nederland hoor. En wat te denken van Blinking Lights?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:32 schreef dragon25 het volgende:
Al een tijd niks meer van gehoord zeg! Eerste album is wel een toppertje!
Ja, morgen, dus ik heb daarnet maar eens even voor het eerst de laatste cd (geleend van een vriend) opgezet.quote:
Ik heb gisteren stiekem toch maar een kaartje 'geregeld' voor vanavond. (Lees: ik ken iemand die per ongeluk een kaartje over had.)quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:14 schreef QyRoZ het volgende:
Jeeej. Vandaag.
Ik was graag gegaan, maar ik moest werkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:21 schreef QyRoZ het volgende:
Volgens mij gaat calvobbes ook nog.
Ja, ik ben het hier dus echt helemaal mee eens. Het was tof, zeker.. Maar ze misten gewoon een een beetje enthousiasme. Gelukkig maakte de toffe muzikant rechts (waar ik natuurlijk de naam niet van weet) veel goed.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:21 schreef thaleia het volgende:
OK, ik vond het wel een goed concert, maar:
- wat stond dat geluid vooral aan het begin verschrikkelijk schel
- ik vond het wat routinematig. Ondanks grapjes tussendoor, ondanks in pyjama terugkomen aan het eind, het bleef een sfeer van "we doen dit al tijden avond aan avond" ademen. En omdat ze het ongetwijfeld inderdaad al tijden avond aan avond doen, stond het op zich als een huis, het was zeker goed, en ik ben blij dat ik geweest ben....maar om nou te zeggen wat een magische avond, nee.
Nee, wij zaten bij elkaar op de basisschool. Toch?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:04 schreef QyRoZ het volgende:
Uiteraard.
Ik ben dan ook met iemand die ik ook niet van [hier] ken.
Idd! Ik vond hem ook echt fascinerend door z'n doodgewone maar daardoor aparte uiterlijk en uitstraling. Maar jezus, wat kan die vent veel instrumenten bespelenquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:36 schreef thaleia het volgende:
De naam weet ik ook niet meer, maar ik heb me ontzettend met hem geamuseerd omdat ik hem zo'n typische gouverneurskandidaatkop vond hebben.
Dat verbeeldde je je zeer zeker nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef broer het volgende:
Hadden meer mensen het gevoel dat je zijn sigaar door de hele zaal kon ruiken, trouwens? Of verbeeldde ik me dat maar?
Exact hetzelfde als in Nijmegen, dus. Jammer. Dat geeft aan dat thaleia gelijk heeft met haar 'routinematig'.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:38 schreef DutchTrain het volgende:de experimentele versie van Novacain "Are you ready to rock?... " de derde toegift in pyjama
Hmm, bedoe je na de show? Want voor de show hoorde ik geen Tom Waits, maar na de show juist weer wel.. En nee, ik weet niet welk nummer dat wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:52 schreef moby het volgende:
Eels was echt fantastisch, en op zich ook niet geheel onredelijk dat als je zoveel shows achter elkaar doet dat ze op elkaar lijken. Als je dit vergelijkt met de tour na Souljacker is het wel compleet anders, misschien moet je dan maar gewoon niet te vaak heen gaan..
Ook al was eels super, ik ben eik wel benieuwd naar de playlist van voor de show begon (in Den Haag), iemand enig idee welk nummer van Tom Waits er gedraait werd?
koop allesquote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef -Dries- het volgende:
Onlangs E zijn eerst solo plaat gekocht, en vind hem echt heel erg sterk.
Ik ook, bij Play. Verwacht hem woensdag-donderdagquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:02 schreef paella het volgende:
IK heb de DVD pre-ordered bij BOL en heb al een verzonden melding gekregen. Ik verwacht maandag 'm te krijgen (want komt op werk).
Als je die ergens weet te vinden houd ik me ook aanbevolenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik heb al bijna allesEnige wat ik nu nog moet is Broken Toyshop
Sja, A man called E kwam ik ook zomaar per ongeluk tegenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef Greenday het volgende:
[..]
Als je die ergens weet te vinden houd ik me ook aanbevolen
Boudisque in Utrechtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Sja, A man called E kwam ik ook zomaar per ongeluk tegen![]()
Ik in de Vanilla in Delftquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Boudisque in Utrecht![]()
Daar heb ik mijn exemplaar vandaan.
Op Werchter iig..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:09 schreef peaceman het volgende:
Ze zijn een gerucht voor Pinkpop....
tvp
*jaloers is.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:48 schreef paella het volgende:
DVD is binnen. Nog nauwelijks tijd gehad om goed te kunnen beoordelen, maar denk wel OK
De DVD is ook fantastisch!quote:Op zondag 26 februari 2006 11:52 schreef Longmen het volgende:
Prima album van Eels, live at townhall!![]()
Hier wil ik nog even op terugkomen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:06 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
De DVD is ook fantastisch!
Wat een multi-instrumentale mensen zijn het allemaal toch.
als je van Eels houdt mag hij niet ontbreken in je collectie, maar lees ook wat ik twee reacties hoger heb geschreven.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:49 schreef TeleluvR het volgende:
Gaaf, een Eelstopic, helemaal gemist!
DVD is een aanrader, begrijp ik?
Dat zag ik net in de lokale krant. Samen met Live en James Brown al vastgelegd op de dag voor Metropolisquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:23 schreef paella het volgende:
Heeeeej:
July 1, 2006 Rotterdam, Holland Ahoy Open Air Festival
(www.eelstheband.com)
Voor die 30 euro zat ik dan wel droog met goed geluid in de schouwburg, niet in het open veldquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:22 schreef paella het volgende:
Tja, vorige tour was 30 euro voor een kaartje, en nu krijg je er nog meer muziek bij ook, valt dus best mee.
Maar daar is wel een reden voor heh..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:09 schreef DutchTrain het volgende:
Ook erg jammer dat bij de derde toegift er geen geluid is.
klopt, het is dan wel weer goed dat ze de beelden er nog wel bij hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:35 schreef -Dries- het volgende:
Maar daar is wel een reden voor heh..
En het leuke commentaar van E en The Chetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
klopt, het is dan wel weer goed dat ze de beelden er nog wel bij hebben.
Deze keer niet, maar de vorige keer dat Eels in Groningen was wel (jaar geleden ofzo?)quote:Op zondag 2 juli 2006 21:06 schreef RemCOW het volgende:
(uit ander topic)
Maar gister naar optreden geweest in Groningen (Oosterpoort) en ik vond 't echt een fantastisch optreden! Ken Eels niet zo goed (zeg maar van de hits en soundtracks alleen), maar was een aangename verrassing. Veel harder ook dan ik had verwacht. En ze wisten er 'n leuke show van te maken! Meer mensen die deze show hebben gezien?!
Dankquote:
Idd, meer rock en weinig mellow momenten. Het lag meer in de lijn van de Souljacker tour (er werden ook een paar krakers van die plaat gespeeld). E had duidelijk behoefte er weer eens flink tegenaan te gaan. Lekker recalcitrant een soort mother-of-all-rockshows neerzetten, inclusief de frontman die van het podium loopt om de rest van de bandleden ruim de tijd te geven om eens lekker lang flink loos te gaan (zoals te doen gebruikelijk in foute rockshows).quote:Op maandag 3 juli 2006 10:56 schreef -Dries- het volgende:
Was het in groningen weer een strings tour?
Edit:
nee ik zie net de omschrijving: Eels live: No strings attached 2006
Dus nu meer rockier en minder mellow?
Ow wat gaaf, hopelijk prikt ie nog een paar datums hier in NLquote:Op maandag 3 juli 2006 14:41 schreef Laxe het volgende:
[..]
Idd, meer rock en weinig mellow momenten. Het lag meer in de lijn van de Souljacker tour (er werden ook een paar krakers van die plaat gespeeld). E had duidelijk behoefte er weer eens flink tegenaan te gaan. Lekker recalcitrant een soort mother-of-all-rockshows neerzetten, inclusief de frontman die van het podium loopt om de rest van de bandleden ruim de tijd te geven om eens lekker lang flink loos te gaan (zoals te doen gebruikelijk in foute rockshows).
Mooi dus en weer totaal anders dan met strings. Helaas maar één toegift, maar dan wel met een turbo-versie van Birds als uitsmijter![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:35 schreef sound-storm het volgende:
als hij weer zo dichtbij komt ga ik zeker weer!![]()
DVD is mooiquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:32 schreef Boeman het volgende:
Ik het het ook maar weer eens opgegraven: mooi, nog immer.
Nu maar een keer live zien.
(Is die DVD trouwens goed?)
Zoals ik een paar posts hierboven schreef: de DVD is erg mooi.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:32 schreef Boeman het volgende:
(Is die DVD trouwens goed?)
En wat is de bron van dat goede nieuws?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:19 schreef Goover het volgende:
Hoorde ik nou ergens dat er (alweer) een nieuwe cd aankomt?
Een topic over: 'Waar kijk jij naar uit in 2007' oid... Niet echt een goede bron dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
En wat is de bron van dat goede nieuws?
Haha, dat was ik die dat zeiquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:39 schreef Goover het volgende:
[..]
Een topic over: 'Waar kijk jij naar uit in 2007' oid... Niet echt een goede bron dusmaar ik dacht, miss weet iemand er hier meer over.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Haha, dat was ik die dat zeiEn geheel tercht zette ik er een (?) achter
Ik heb dus ook geen idee
Ik ken amper non-album tracks, ik heb nl alleen de albumsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:48 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Wat is jullie favoriete non-album track? Ik vind "Rotten World Blues", "Stepmother", "Eyes Down" en "She" wel erg leuk.
Rotten World Blues all the way!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:48 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Wat is jullie favoriete non-album track? Ik vind "Rotten World Blues", "Stepmother", "Eyes Down" en "She" wel erg leuk.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:51 schreef -Dries- het volgende:
Hij moet weer eens naar Nederland komen.
heel slecht optreden. Hebben volgens mij echt maar 8 nummers gespeeld en verder maar een beetje vaag gespeeld. Volgens mij waren ze flink high. Leek nergens op.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:12 schreef Goover het volgende:
LL en CB, allebij niet gezien....
Waarom viel Eels op LL tegen?
Kan ik me weinig bij voorstellen eigenlijk. Eels doet het juist wel goed live naar mijn idee...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:18 schreef boskov het volgende:
[..]
heel slecht optreden. Hebben volgens mij echt maar 8 nummers gespeeld en verder maar een beetje vaag gespeeld. Volgens mij waren ze flink high. Leek nergens op.
Yay! Weer 4 my beloved monsters - ik heb er al 7! Met een beetje mazzel zijn ze weer voldoende anders dan de rest, hoewel ik de mad beloved monster party en the monstrosity sowieso al heb. Even zo goed, een kleine cd van tegen de 30 minuten zit er zo langzamerhand wel in. En de rest van die rarities cd kan ik vast wel bij elkaar bouwen (het grootste gedeelte dan), maar wel erg leuk. En rijk, 2 cd's en een dvd.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:39 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Die "Useless Trinklets" ziet er wel aardig uit.
Er is natuurlijk wat op youtube te vinden:quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:03 schreef broer het volgende:
Is die 'trailer' die ze voor de live show lieten zien nou eigenlijk al op YouTube gezet? Ik baalde er nogal van dat die niet op de dvd stond.
Bedoelt hij niet dat filmpje wat echt specifiek over de Eels ging?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:05 schreef paella het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wat op youtube te vinden:
Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=78pCaT0h3nE
Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=kvHeB0-27vo
Deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=P8XhUwsn_Ik
Deel 4: http://www.youtube.com/watch?v=nAxVCIexRdk
Deel 5: http://www.youtube.com/watch?v=7MvFEPkMBx0
Deel 6: http://www.youtube.com/watch?v=sfHsJADJHD4
Deel 7: http://www.youtube.com/watch?v=IL6KZFbLlms
Eigenlijk best cool!
Hoera voor het raarste voorprogramma ooitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:05 schreef paella het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wat op youtube te vinden:
Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=78pCaT0h3nE
Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=kvHeB0-27vo
Deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=P8XhUwsn_Ik
Deel 4: http://www.youtube.com/watch?v=nAxVCIexRdk
Deel 5: http://www.youtube.com/watch?v=7MvFEPkMBx0
Deel 6: http://www.youtube.com/watch?v=sfHsJADJHD4
Deel 7: http://www.youtube.com/watch?v=IL6KZFbLlms
Eigenlijk best cool!
Meestal staan er ook geen stoelen in (bv) Paradiso.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:41 schreef Goover het volgende:
[..]
Hoera voor het raarste voorprogramma ooit
Schopt!*quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:50 schreef ralfseltje het volgende:
Kan iemand die lui weer ff deze kant op schoppen?
Ik was in het NCC in Den haag, 'strictly seated concert' staat er zelfs op mijn kaarjequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:42 schreef paella het volgende:
[..]
Meestal staan er ook geen stoelen in (bv) Paradiso.
En ik neem aan dat dat allemaal is vanwege al dat nieuws dat begin komend jaar uitgebracht wordt:quote:March 3, 2008 Groningen, Holland Oosterpoort
March 4, 2008 Brussels, Belgium Cirque Royale
March 13, 2008 Utrecht, Holland Cross-linx Festival, Muziek Centrum Vredenburg
March 14, 2008 Enschede, Holland Cross-linx Festival, Muziek Centrum
March 15, 2008 Eindhoven, Holland Cross-linx Festival, Muziek Centrum Frits Philips
quote:E. brengt begin volgend jaar een aantal compilaties uit:
01 novocaine for the soul
02 susan's house
03 my beloved monster
04 your lucky day in hell
05 3 speed
06 last stop: this town
07 climbing to the moon (jon brion remix) (previously unreleased)
08 flyswatter
09 i like birds
10 mr. E's beautiful blues
11 it's a motherfucker
12 souljacker part 1
13 that's not really funny
14 fresh feeling
15 get ur freak on (previously unreleased)
16 saturday morning
17 love of the loveless
18 dirty girl (live at town hall)
19 i need some sleep
20 hey man (now you're really living)
21 i'm going to stop pretending that i didn't break your heart
22 trouble with dreams
23 railroad man
24 losing streak
DISC 1:
01 novocaine for the soul (live from hell)
02 fucker
03 my beloved monster (live from tennessee)
04 dog's life
05 susan's apartment
06 manchester girl (BBC)
07 flower (BBC)
08 my beloved mad monster party (BBC)
09 animal
10 stepmother
11 everything's gonna be cool this christmas
12 your lucky day in hell (michael simpson remix) (previously unreleased)
13 altar boy
14 novocaine for the soul (moog cookbook remix)
15 if i was your girlfriend (live) (previously unreleased)
16 bad news
17 funeral parlor
18 hospital food (BBC)
19 open the door (BBC)
20 birdgirl on a cell phone
21 vice president fruitley
22 my beloved monstrosity
23 dark end of the street (live) (previously unreleased)
24 the cheater's guide to your heart (live) (previously unreleased)
25 useless trinkets (previously unreleased)
DISC 2:
01 mr. E's beautiful remix
02 souljacker part I (alternate version) (previously unreleased)
03 dog faced boy (alternate version) (previously unreleased)
04 jennifer eccles
05 rotten world blues
06 can't help falling in love
07 christmas is going to the dogs
08 mighty fine blues
09 eyes down
10 skywriting
11 taking a bath in rust
12 estranged friends (previously unreleased)
13 her
14 waltz of the naked clowns
15 i like birds (live) (previously unreleased)
16 sad foot sign
17 living life
18 the bright side
19 after the operation
20 jelly dancers
21 i could never take the place of your man (live at Town Hall)
22 mr. E's beautiful blues (live at Town Hall)
23 i want to protect you (previously unreleased)
24 i put a spell on you (live) (previously unreleased)
25 saw a ufo (previously unreleased)
EELS VIDEO COLLECTION DVD:
01 Novocaine For The Soul
02 Susan's House
03 Rags To Rags
04 Your Lucky Day In Hell
05 Last Stop: This Town
06 Cancer For The Cure
07 Flyswatter
08 Souljacker part I
09 Saturday Morning
10 Hey Man (Now You're Really Living)
11 Trouble With Dreams
12 Dirty Girl (Live at Town Hall)
Vredenburg heeft zo'n beetje de beste akoustiek van Nederland, dus dat moeten ze in Leidsche Rijn toch ook wel een beetje proberen te houden. Daarnaast zit het echt aan het begin van Leidsche Rijn, dus zo ver is het ook weer niet van de stad...quote:
quote:If you see natalie
Send along this message
I know that you've been through
An awful lot of late
Girl,
Steady the trembling hand
That's what you do
Girl,
Steady your trembling hands
Then see what's in front of you
Friends and fortunetellers
They all say you're gonna die
If you don't brighten up
You know you gotta try
Girl,
That's what you do
Girl,
If you see natalie
Send along this message
You may not need this world
But this world needs you here
Girl,
That's what you do
Girl,
You might not feel it now
But you're gonna get there
And see it somehow
Youre gonna be alright, girl
En gelukkig kon ik de kaartjes wel kopenquote:Op maandag 4 februari 2008 22:44 schreef mjan het volgende:
Eels! Gelukkig lees ik dit topic nog op tijd en zijn de kaartjes niet uitverkochtMijn dag is weer gemaakt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En gelukkig kon ik de kaartjes wel kopen
2 van de 4 had ik alquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:00 schreef Baba-O-Riley het volgende:
maar 4 x "My Beloved Monster" vond ik wel wat veel van het goeie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think twice, it's all right.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas beter ga je gewoon mee de 13de of de 15, ik ga denk ik nog een keer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:44 schreef -Dries- het volgende:
Setlist? Reviews?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUCK YEAHWe'll keep on whispering our mantras.
Dat is inderdaad de recensie van de volkskrant.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:41 schreef ralfseltje het volgende:
Zo, een recensie die de spijker op zijn kop slaat. Al had ik wel 4 sterren gegeven, minimaal (ervan uitgaande dat dit Volkskrant is).
Wrong. Zelfmoordpoging. Elisabeth heeft het wel meerdere keren geprobeerd.quote:De liedjes die hij voor de huidige tournee selecteerde, zijn de pijnlijkste en persoonlijkste uit de Eels-catalogus: een nummer over de zelfmoord van zijn zus met de plastische titel Elizabeth On The Bathroom Floor geeft aan hoe droogjes E over zoiets kan vertellen.
Opzich wel, maar met die docu en alles erbij was het ik toch blij dat ik al die tijd lekker kon zittenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:48 schreef -Dries- het volgende:
Hmm, dat is wel jammer
Mooi stuk!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:58 schreef JH87 het volgende:
Ik heb mijn recensie van het optreden ook online gezet.
quote:E: "Are your ready to rock?"
Publiek: "JAAAA"
E: "Bad luck for you"
En E zet een van de downtempo nummers in
Nee, 'Eels with strings' hete de tour geloof ik. Ok ingetogen is misschien anders, maar rocken deed hij ook niet...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:02 schreef JH87 het volgende:
Twee jaar geleden was toch de No Strings Attached Tour? Niet echt ingetogen.
aaah, vandaarquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:06 schreef JH87 het volgende:
Eels With Strings was absoluut ingetogen, dat ben ik helemaal met je eens. Maar die tour is alweer drie jaar geleden, twee jaar geleden kwamen ze een gigantische bak herrie maken.
Check maar.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:04 schreef Thijsssss het volgende:
Heb kaartjes gewonnen via 3voor12, ben er vrijdag zeker te weten bij!
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:04 schreef Thijsssss het volgende:
Heb kaartjes gewonnen via 3voor12, ben er vrijdag zeker te weten bij!
Zorgen dat je vroeg bentquote:Op zondag 9 maart 2008 12:26 schreef Thijsssss het volgende:
Dank voor de felicitaties
Krijg je eigenlijk vaste stoelen toegewezen, of moet ik gewoon zorgen dat ik er lekker vroeg ben?
Ik dacht vroeger altijd dat hij zong: I won't be the knight this time en snapte dr vrij weinig vanquote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef Sampsoem het volgende:
Climbing On The Moon (Jon Brion Remix) van de ''Meet The Eels'' cd bezorgd me keer op keer kippenvel. Een beetje gemixt hier en daar, maar het klinkt wel stukken beter zo!
''I wont be denied this time
fore I go out of my mind over matters
Got my foot on the ladder
And Im climbing up to the moon''
Wat een prachtig nummer toch!
M'n favoriete eels nummerquote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef Sampsoem het volgende:
Climbing On The Moon (Jon Brion Remix) van de ''Meet The Eels'' cd bezorgd me keer op keer kippenvel. Een beetje gemixt hier en daar, maar het klinkt wel stukken beter zo!
''I wont be denied this time
fore I go out of my mind over matters
Got my foot on the ladder
And Im climbing up to the moon''
Wat een prachtig nummer toch!
Verklaar je nader. Vond het wel aardig.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:38 schreef peaceman het volgende:
De uitvoering van Novocaine het dieptepunt wat mij betreft.
Tja ik vond t gewoon een flutversie van een normaal gesproken lekker liedje.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:35 schreef Olieeee het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Vond het wel aardig.
Sowieso moest ik bij de openingsaccoorden wel ff denken wel nummer dit nu weer wasquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:48 schreef Thijsssss het volgende:
--
Wát een vette baard.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:20 schreef -Dries- het volgende:
http://www.pitchforkmedia(...)urn-with-hombre-lobo
Fuck. Yeah.
Het deed me vooral een beetje denken aan "Hospital Food" (qua melodielijnen in het refrein):quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:00 schreef thijsdetweede het volgende:
Zeker wel eens eerder gehoord, maar zeker niet bij eels hoor.... Aan welke nummers doet het je dan denken?
Er is maar 1 best off cd, die andere 2 zijn previously unreleased.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:58 schreef Longmen het volgende:
Nieuw werk van Mr E. dat werd tijd. Al die best off cd's![]()
Baaaaaard!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:38 schreef TUFKAL het volgende:
Het album is er bijna.
Voorproefje: http://vimeo.com/4646997
prachtig nummer! Je hoort ook meteen dat het Eels is, zonder dat ik het echt op een ander nummer vind lijkenquote:
quote:We are pleased to confirm that your item has been shipped by CD WOW! The details of this shipment are: Order No: xxxxxxxxxxx Product: EELS - Hombre Lobo Product code: 6912533 Dispatched to: Goover
Darn! Echt?quote:
Vind dat ook een goede best-of inderdaad! En die remixquote:Op woensdag 1 april 2009 20:58 schreef thijsdetweede het volgende:
En nog een goeie best-of ook.Climbing to the moon in Jon Brion remix
Spaans voor weerwolf.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:06 schreef 8. het volgende:
Ik ben nu wel heel erg benieuwd wat Hombre Lobo betekent.
quote:As E explained "I wanted to write a set of songs about desire. That dreadful, intense want that gets you into all sorts of situations that can change your life in big ways." In part, the album was inspired by E's facial hair and written as a sequel to the Souljacker song "Dog Faced Boy."
In Amerika is ie een stuk goedkoper, onder de 100 dollar nog!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:38 schreef -Bigguy- het volgende:
Ojaaa ik heb m nog op mn verlanglijstje staan op Bol!
Meteen ff orderen
edit: Hij kost me ¤187,23![]()
...ik bestel er meteen nog 7 van Ryan Adams, ik kan me echt niet beheersen![]()
Jij gunt E je geld niet!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:32 schreef melanie_the_miss het volgende:Ik wil hem heel illegaal downloaden!!!
HOELANG NOGGGGG
Ik denk dat ie bedoeld om te kunnen luisteren. Ik kan ook nooit wachten op het nieuwe album van Eels, download em zo snel mogelijk en ga dan meteen naar de winkel rennen als ie uitkomt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:53 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Jij gunt E je geld niet!![]()
nouja... alle instanties eromheen vooral, maar hij zal zelf vast ook wel wat centjes krijgen mag ik hopen
quote:From now until it's released on Tuesday you can stream the entire new EELS HOMBRE LOBO album at the EELS MySpace page
HELD!quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:45 schreef TeleluvR het volgende:
Ik blijf 'That look you give that guy' fantastisch vinden!
Ik ben niet zo kapot van dat distortion effect op z'n zang.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Alhoewel ik er wel veel "schreeuw" nummers op vind staan.
Nee dat maakt t zo rommligquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kapot van dat distortion effect op z'n zang.
Mee eens, ik verwachtte bij een 'breeze' alleen een heel ander soort nummerquote:Op zondag 7 juni 2009 01:13 schreef DubzOne het volgende:
Damn, wat is 'Lilac Breeze' een heerlijke track!
Goed genoeg om de boel ook echt aan te schaffen? De meeste albums zijn ondertussen toch wel voor 6 tot 10 euro in de mid price / uitverkoopbakken te vinden...quote:Op maandag 7 september 2009 23:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb laatst de discografie van Eels "gekocht"![]()
Wat een tofheid zeg, ik kende Daisies of the Galaxy wel, maar de rest is ook gewoon allemaal goed
Tsja, ik luister eigenlijk alleen muziek op m'n PC... Ik overweeg wel om een concertregistratie kopen, dus wellicht dat er nog wat geld richting Eels gaat stromenquote:Op maandag 7 september 2009 23:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Goed genoeg om de boel ook echt aan te schaffen? De meeste albums zijn ondertussen toch wel voor 6 tot 10 euro in de mid price / uitverkoopbakken te vinden...
quote:Op maandag 7 september 2009 23:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Goed genoeg om de boel ook echt aan te schaffen? De meeste albums zijn ondertussen toch wel voor 6 tot 10 euro in de mid price / uitverkoopbakken te vinden...
Ach, een beetje rondshoppen loont - ik had alle standaardplaten voor onder de 5 euro 't stuk, en heb net voor 6 euro Meet The Eels: Essential Eels Vol.1 1996-2006 gescoord (voornamelijk om de bonus-dvd).quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:28 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Dus voor de prijs van 2 avondjes stappen heb je alles compleet, inclusief de leuke boekjes en het gevoel dat je het ook echt hebt...
Jaaaaaquote:Op woensdag 23 september 2009 00:30 schreef Sheiselectric het volgende:
Nu nog een optreden in Nederland!
Die baard is nu wel echt belachelijk lang zeg!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:29 schreef -Bigguy- het volgende:
Nieuwe video! That Look You Give That Guy -
Misschien wel de leukste die hij gemaakt heeft
en natuurlijk een prachtig nummer!
Lobo...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:34 schreef Baba-O-Riley het volgende:
In januari komt de volgende CD van Eels uit: "End Times". Ik hoop dat-ie wat beter is dan "Hombre Loco"...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:04 schreef Bigguy het volgende:
Ik vind Hombre Lobo wel een mooi album, maar beter kan natuurlijk nooit kwaad.
tien feitjes over z'n baard![]()
There is no disputing the fact that Mark Oliver Everett, aka E from Eels, has a pretty sweet beard. Ever since he revealed that was the inspiration behind his werewolf-themed album, 'Hombre Lobo,' E's impressive facial mane has become quite the topic of conversation. Rather than let the internet masses start false rumors about it, E sent Spinner a list entitled '10 Things You Didn't Know About the Eels singer's Beard.' Read on and get the full story of his wonderful whiskers.
1. It's real.
2. He sleeps with it outside the covers, not inside, as previously believed via internet rumors.
3. It's as soft as a baby's beard.
4. There are six depictions of it in the packaging of the highly acclaimed and excellent new Eels 'Hombre Lobo' CD.
5. Occasionally it is accidentally zipped into his jacket, which is painful.
6. It has not caught fire while lighting a cigar (as of this writing).
7. Padma Lakshmi panicked when she couldn't find the ends of her fingers in it during the shooting of the 'That Look You Give That Guy' video.
8. It's at its best on high humidity days.
9. He uses a bathing cap draped over his ears to cover it when he doesn't want to get it wet.
10. Contrary to popular belief, it drives the ladies wild.
http://www.spinner.com/20(...)cts-about-his-beard/
Electroshock bluesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:57 schreef Fragile. het volgende:
Eels is geweldig, heb nog maar een cd van hem gekocht ''Elektro Shock Blues' bij een goedkope platenzaak, mede door de mooie hoes wilde ik deze uiteraard origineel hebben. Natuurlijk wil ik binnenkort wel meer van hem kopen, blijven erg mooie liedjes!![]()
De nieuwe clip is ook wel goed natuurlijk, z'n baard is onderhand z'n handelsmerk geworden naast zijn muziek.
LoBo!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mooi liedje, ik vind dit toch wel stukken mooier dan wat er op Hombre Loco staat
Ook een stuk minder baard trouwens
Typisch Eels liedje niet zo bijzonder. En zn baard is weer zoals t was.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mooi liedje, ik vind dit toch wel stukken mooier dan wat er op Hombre Loco staat
Ook een stuk minder baard trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |