aaah, vandaarquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:06 schreef JH87 het volgende:
Eels With Strings was absoluut ingetogen, dat ben ik helemaal met je eens. Maar die tour is alweer drie jaar geleden, twee jaar geleden kwamen ze een gigantische bak herrie maken.
Check maar.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:04 schreef Thijsssss het volgende:
Heb kaartjes gewonnen via 3voor12, ben er vrijdag zeker te weten bij!
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:04 schreef Thijsssss het volgende:
Heb kaartjes gewonnen via 3voor12, ben er vrijdag zeker te weten bij!
Zorgen dat je vroeg bentquote:Op zondag 9 maart 2008 12:26 schreef Thijsssss het volgende:
Dank voor de felicitaties
Krijg je eigenlijk vaste stoelen toegewezen, of moet ik gewoon zorgen dat ik er lekker vroeg ben?
Ik dacht vroeger altijd dat hij zong: I won't be the knight this time en snapte dr vrij weinig vanquote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef Sampsoem het volgende:
Climbing On The Moon (Jon Brion Remix) van de ''Meet The Eels'' cd bezorgd me keer op keer kippenvel. Een beetje gemixt hier en daar, maar het klinkt wel stukken beter zo!
''I wont be denied this time
fore I go out of my mind over matters
Got my foot on the ladder
And Im climbing up to the moon''
Wat een prachtig nummer toch!
M'n favoriete eels nummerquote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef Sampsoem het volgende:
Climbing On The Moon (Jon Brion Remix) van de ''Meet The Eels'' cd bezorgd me keer op keer kippenvel. Een beetje gemixt hier en daar, maar het klinkt wel stukken beter zo!
''I wont be denied this time
fore I go out of my mind over matters
Got my foot on the ladder
And Im climbing up to the moon''
Wat een prachtig nummer toch!
Verklaar je nader. Vond het wel aardig.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:38 schreef peaceman het volgende:
De uitvoering van Novocaine het dieptepunt wat mij betreft.
Tja ik vond t gewoon een flutversie van een normaal gesproken lekker liedje.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:35 schreef Olieeee het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Vond het wel aardig.
Sowieso moest ik bij de openingsaccoorden wel ff denken wel nummer dit nu weer wasquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:48 schreef Thijsssss het volgende:
--
Wát een vette baard.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:20 schreef -Dries- het volgende:
http://www.pitchforkmedia(...)urn-with-hombre-lobo
Fuck. Yeah.
Het deed me vooral een beetje denken aan "Hospital Food" (qua melodielijnen in het refrein):quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:00 schreef thijsdetweede het volgende:
Zeker wel eens eerder gehoord, maar zeker niet bij eels hoor.... Aan welke nummers doet het je dan denken?
Er is maar 1 best off cd, die andere 2 zijn previously unreleased.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:58 schreef Longmen het volgende:
Nieuw werk van Mr E. dat werd tijd. Al die best off cd's![]()
Baaaaaard!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:38 schreef TUFKAL het volgende:
Het album is er bijna.
Voorproefje: http://vimeo.com/4646997
prachtig nummer! Je hoort ook meteen dat het Eels is, zonder dat ik het echt op een ander nummer vind lijkenquote:
quote:We are pleased to confirm that your item has been shipped by CD WOW! The details of this shipment are: Order No: xxxxxxxxxxx Product: EELS - Hombre Lobo Product code: 6912533 Dispatched to: Goover
Darn! Echt?quote:
Vind dat ook een goede best-of inderdaad! En die remixquote:Op woensdag 1 april 2009 20:58 schreef thijsdetweede het volgende:
En nog een goeie best-of ook.Climbing to the moon in Jon Brion remix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |