Vredenburg heeft zo'n beetje de beste akoustiek van Nederland, dus dat moeten ze in Leidsche Rijn toch ook wel een beetje proberen te houden. Daarnaast zit het echt aan het begin van Leidsche Rijn, dus zo ver is het ook weer niet van de stad...quote:
quote:If you see natalie
Send along this message
I know that you've been through
An awful lot of late
Girl,
Steady the trembling hand
That's what you do
Girl,
Steady your trembling hands
Then see what's in front of you
Friends and fortunetellers
They all say you're gonna die
If you don't brighten up
You know you gotta try
Girl,
That's what you do
Girl,
If you see natalie
Send along this message
You may not need this world
But this world needs you here
Girl,
That's what you do
Girl,
You might not feel it now
But you're gonna get there
And see it somehow
Youre gonna be alright, girl
En gelukkig kon ik de kaartjes wel kopenquote:Op maandag 4 februari 2008 22:44 schreef mjan het volgende:
Eels! Gelukkig lees ik dit topic nog op tijd en zijn de kaartjes niet uitverkochtMijn dag is weer gemaakt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En gelukkig kon ik de kaartjes wel kopen
2 van de 4 had ik alquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:00 schreef Baba-O-Riley het volgende:
maar 4 x "My Beloved Monster" vond ik wel wat veel van het goeie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think twice, it's all right.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas beter ga je gewoon mee de 13de of de 15, ik ga denk ik nog een keer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:44 schreef -Dries- het volgende:
Setlist? Reviews?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUCK YEAHWe'll keep on whispering our mantras.
Dat is inderdaad de recensie van de volkskrant.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:41 schreef ralfseltje het volgende:
Zo, een recensie die de spijker op zijn kop slaat. Al had ik wel 4 sterren gegeven, minimaal (ervan uitgaande dat dit Volkskrant is).
Wrong. Zelfmoordpoging. Elisabeth heeft het wel meerdere keren geprobeerd.quote:De liedjes die hij voor de huidige tournee selecteerde, zijn de pijnlijkste en persoonlijkste uit de Eels-catalogus: een nummer over de zelfmoord van zijn zus met de plastische titel Elizabeth On The Bathroom Floor geeft aan hoe droogjes E over zoiets kan vertellen.
Opzich wel, maar met die docu en alles erbij was het ik toch blij dat ik al die tijd lekker kon zittenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:48 schreef -Dries- het volgende:
Hmm, dat is wel jammer
Mooi stuk!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:58 schreef JH87 het volgende:
Ik heb mijn recensie van het optreden ook online gezet.
quote:E: "Are your ready to rock?"
Publiek: "JAAAA"
E: "Bad luck for you"
En E zet een van de downtempo nummers in
Nee, 'Eels with strings' hete de tour geloof ik. Ok ingetogen is misschien anders, maar rocken deed hij ook niet...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:02 schreef JH87 het volgende:
Twee jaar geleden was toch de No Strings Attached Tour? Niet echt ingetogen.
aaah, vandaarquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:06 schreef JH87 het volgende:
Eels With Strings was absoluut ingetogen, dat ben ik helemaal met je eens. Maar die tour is alweer drie jaar geleden, twee jaar geleden kwamen ze een gigantische bak herrie maken.
Check maar.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:04 schreef Thijsssss het volgende:
Heb kaartjes gewonnen via 3voor12, ben er vrijdag zeker te weten bij!
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:04 schreef Thijsssss het volgende:
Heb kaartjes gewonnen via 3voor12, ben er vrijdag zeker te weten bij!
Zorgen dat je vroeg bentquote:Op zondag 9 maart 2008 12:26 schreef Thijsssss het volgende:
Dank voor de felicitaties
Krijg je eigenlijk vaste stoelen toegewezen, of moet ik gewoon zorgen dat ik er lekker vroeg ben?
Ik dacht vroeger altijd dat hij zong: I won't be the knight this time en snapte dr vrij weinig vanquote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef Sampsoem het volgende:
Climbing On The Moon (Jon Brion Remix) van de ''Meet The Eels'' cd bezorgd me keer op keer kippenvel. Een beetje gemixt hier en daar, maar het klinkt wel stukken beter zo!
''I wont be denied this time
fore I go out of my mind over matters
Got my foot on the ladder
And Im climbing up to the moon''
Wat een prachtig nummer toch!
M'n favoriete eels nummerquote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef Sampsoem het volgende:
Climbing On The Moon (Jon Brion Remix) van de ''Meet The Eels'' cd bezorgd me keer op keer kippenvel. Een beetje gemixt hier en daar, maar het klinkt wel stukken beter zo!
''I wont be denied this time
fore I go out of my mind over matters
Got my foot on the ladder
And Im climbing up to the moon''
Wat een prachtig nummer toch!
Verklaar je nader. Vond het wel aardig.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:38 schreef peaceman het volgende:
De uitvoering van Novocaine het dieptepunt wat mij betreft.
Tja ik vond t gewoon een flutversie van een normaal gesproken lekker liedje.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:35 schreef Olieeee het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Vond het wel aardig.
Sowieso moest ik bij de openingsaccoorden wel ff denken wel nummer dit nu weer wasquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:48 schreef Thijsssss het volgende:
--
Wát een vette baard.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:20 schreef -Dries- het volgende:
http://www.pitchforkmedia(...)urn-with-hombre-lobo
Fuck. Yeah.
Het deed me vooral een beetje denken aan "Hospital Food" (qua melodielijnen in het refrein):quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:00 schreef thijsdetweede het volgende:
Zeker wel eens eerder gehoord, maar zeker niet bij eels hoor.... Aan welke nummers doet het je dan denken?
Er is maar 1 best off cd, die andere 2 zijn previously unreleased.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:58 schreef Longmen het volgende:
Nieuw werk van Mr E. dat werd tijd. Al die best off cd's![]()
Baaaaaard!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:38 schreef TUFKAL het volgende:
Het album is er bijna.
Voorproefje: http://vimeo.com/4646997
prachtig nummer! Je hoort ook meteen dat het Eels is, zonder dat ik het echt op een ander nummer vind lijkenquote:
quote:We are pleased to confirm that your item has been shipped by CD WOW! The details of this shipment are: Order No: xxxxxxxxxxx Product: EELS - Hombre Lobo Product code: 6912533 Dispatched to: Goover
Darn! Echt?quote:
Vind dat ook een goede best-of inderdaad! En die remixquote:Op woensdag 1 april 2009 20:58 schreef thijsdetweede het volgende:
En nog een goeie best-of ook.Climbing to the moon in Jon Brion remix
Spaans voor weerwolf.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:06 schreef 8. het volgende:
Ik ben nu wel heel erg benieuwd wat Hombre Lobo betekent.
quote:As E explained "I wanted to write a set of songs about desire. That dreadful, intense want that gets you into all sorts of situations that can change your life in big ways." In part, the album was inspired by E's facial hair and written as a sequel to the Souljacker song "Dog Faced Boy."
In Amerika is ie een stuk goedkoper, onder de 100 dollar nog!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:38 schreef -Bigguy- het volgende:
Ojaaa ik heb m nog op mn verlanglijstje staan op Bol!
Meteen ff orderen
edit: Hij kost me ¤187,23![]()
...ik bestel er meteen nog 7 van Ryan Adams, ik kan me echt niet beheersen![]()
Jij gunt E je geld niet!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:32 schreef melanie_the_miss het volgende:Ik wil hem heel illegaal downloaden!!!
HOELANG NOGGGGG
Ik denk dat ie bedoeld om te kunnen luisteren. Ik kan ook nooit wachten op het nieuwe album van Eels, download em zo snel mogelijk en ga dan meteen naar de winkel rennen als ie uitkomt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:53 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Jij gunt E je geld niet!![]()
nouja... alle instanties eromheen vooral, maar hij zal zelf vast ook wel wat centjes krijgen mag ik hopen
quote:From now until it's released on Tuesday you can stream the entire new EELS HOMBRE LOBO album at the EELS MySpace page
HELD!quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:45 schreef TeleluvR het volgende:
Ik blijf 'That look you give that guy' fantastisch vinden!
Ik ben niet zo kapot van dat distortion effect op z'n zang.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Alhoewel ik er wel veel "schreeuw" nummers op vind staan.
Nee dat maakt t zo rommligquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kapot van dat distortion effect op z'n zang.
Mee eens, ik verwachtte bij een 'breeze' alleen een heel ander soort nummerquote:Op zondag 7 juni 2009 01:13 schreef DubzOne het volgende:
Damn, wat is 'Lilac Breeze' een heerlijke track!
Goed genoeg om de boel ook echt aan te schaffen? De meeste albums zijn ondertussen toch wel voor 6 tot 10 euro in de mid price / uitverkoopbakken te vinden...quote:Op maandag 7 september 2009 23:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb laatst de discografie van Eels "gekocht"![]()
Wat een tofheid zeg, ik kende Daisies of the Galaxy wel, maar de rest is ook gewoon allemaal goed
Tsja, ik luister eigenlijk alleen muziek op m'n PC... Ik overweeg wel om een concertregistratie kopen, dus wellicht dat er nog wat geld richting Eels gaat stromenquote:Op maandag 7 september 2009 23:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Goed genoeg om de boel ook echt aan te schaffen? De meeste albums zijn ondertussen toch wel voor 6 tot 10 euro in de mid price / uitverkoopbakken te vinden...
quote:Op maandag 7 september 2009 23:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Goed genoeg om de boel ook echt aan te schaffen? De meeste albums zijn ondertussen toch wel voor 6 tot 10 euro in de mid price / uitverkoopbakken te vinden...
Ach, een beetje rondshoppen loont - ik had alle standaardplaten voor onder de 5 euro 't stuk, en heb net voor 6 euro Meet The Eels: Essential Eels Vol.1 1996-2006 gescoord (voornamelijk om de bonus-dvd).quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:28 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Dus voor de prijs van 2 avondjes stappen heb je alles compleet, inclusief de leuke boekjes en het gevoel dat je het ook echt hebt...
Jaaaaaquote:Op woensdag 23 september 2009 00:30 schreef Sheiselectric het volgende:
Nu nog een optreden in Nederland!
Die baard is nu wel echt belachelijk lang zeg!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:29 schreef -Bigguy- het volgende:
Nieuwe video! That Look You Give That Guy -
Misschien wel de leukste die hij gemaakt heeft
en natuurlijk een prachtig nummer!
Lobo...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:34 schreef Baba-O-Riley het volgende:
In januari komt de volgende CD van Eels uit: "End Times". Ik hoop dat-ie wat beter is dan "Hombre Loco"...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:04 schreef Bigguy het volgende:
Ik vind Hombre Lobo wel een mooi album, maar beter kan natuurlijk nooit kwaad.
tien feitjes over z'n baard![]()
There is no disputing the fact that Mark Oliver Everett, aka E from Eels, has a pretty sweet beard. Ever since he revealed that was the inspiration behind his werewolf-themed album, 'Hombre Lobo,' E's impressive facial mane has become quite the topic of conversation. Rather than let the internet masses start false rumors about it, E sent Spinner a list entitled '10 Things You Didn't Know About the Eels singer's Beard.' Read on and get the full story of his wonderful whiskers.
1. It's real.
2. He sleeps with it outside the covers, not inside, as previously believed via internet rumors.
3. It's as soft as a baby's beard.
4. There are six depictions of it in the packaging of the highly acclaimed and excellent new Eels 'Hombre Lobo' CD.
5. Occasionally it is accidentally zipped into his jacket, which is painful.
6. It has not caught fire while lighting a cigar (as of this writing).
7. Padma Lakshmi panicked when she couldn't find the ends of her fingers in it during the shooting of the 'That Look You Give That Guy' video.
8. It's at its best on high humidity days.
9. He uses a bathing cap draped over his ears to cover it when he doesn't want to get it wet.
10. Contrary to popular belief, it drives the ladies wild.
http://www.spinner.com/20(...)cts-about-his-beard/
Electroshock bluesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:57 schreef Fragile. het volgende:
Eels is geweldig, heb nog maar een cd van hem gekocht ''Elektro Shock Blues' bij een goedkope platenzaak, mede door de mooie hoes wilde ik deze uiteraard origineel hebben. Natuurlijk wil ik binnenkort wel meer van hem kopen, blijven erg mooie liedjes!![]()
De nieuwe clip is ook wel goed natuurlijk, z'n baard is onderhand z'n handelsmerk geworden naast zijn muziek.
LoBo!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mooi liedje, ik vind dit toch wel stukken mooier dan wat er op Hombre Loco staat
Ook een stuk minder baard trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |