Nee, dat verdient ie niet.quote:Op maandag 19 september 2005 21:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:![]()
ik hoop dat jou icon geldt voor john!
nou dat heb ik dus ook!!!quote:Op maandag 19 september 2005 21:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik had gewoon zin om hem te slaan, maar dat lijkt me slecht voor de beeldbuis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies waar ik aan dacht! Wat een vooringenomen mafkeesquote:Op maandag 19 september 2005 21:53 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft het ongetwijfeld nu teruggezien.
Maar wat zou ie er nu van denken????
Daarom is het zo'n bende op de wereld. Omdat anderen associaal doen moet Esther het ook maar worden omdat ze anders alleen maar de grond ingestampt wordt. Beetje irritant eigenlijk.quote:Op maandag 19 september 2005 22:00 schreef zatoichi het volgende:
Maar ja het is wel waar dat Esther iets meer ruggergraat zou moeten tonen, en niet alleen maar de grond in laten stampen. Gewoon vast houden die immuniteit, scheit hebben aan dat hele kamp, iedereen op rantsoen behalve zij, en lekker slapen in der eigen hut.
John is alles wat je stelt in je hoogdravende stukje tekst, maar ophoeren? NEE!quote:Op maandag 19 september 2005 22:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
John moet ophoeren, met zijn verlepte zwakzinnige kuttekop moet hij van het scherm verdwijnen en in de vergetelheid vallen.
quote:Op maandag 19 september 2005 22:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
John is een verlepte oude strontsnuiver die zijn vergane glorie niet kan toegeven.
Als een onderontwikkelde vergalde egotripper gooit hij met zijn debiele gedrag meer walging op dan menigeen Lonsdale-puberkutje of Voorbil-berber eikel.
De manier waarop hij kijkt, hoe hij zijn mond heen en weer trekt, hoe hij zuigt op zijn denkbeeldige nierstenen in stilte, hoe hij uit die rat-achtige oogjes van hem kijkt, het stoort me. Het roept een antipathie bij me op waardoor ik hem wil slaan, met een stok, een stok met roestige spijkers aan het uiteinde, ik wil hem slaan, en slaan, en slaan, tot er niets meer van dat zieke gedrag van hem in die harige zurige varkenskop overblijft. Stamp de onbeschoftheid eruit Esther, doe het voor Nederland, doe het voor de arme kindertjes in Biafra, doe het voor Ernst-Paul en God! Het is je taak Esther, je missie, je levensdoel!
John moet ophoeren, met zijn verlepte zwakzinnige kuttekop moet hij van het scherm verdwijnen en in de vergetelheid vallen.
Die man heeft afgeschreven, geen respect voor zo'n laaghartig intriest figuur.
Ik walg van het feit dat dat... onding een Nederlander is.
chill? hoe kan je hem in godsnaam chill vindenquote:Op maandag 19 september 2005 22:19 schreef Flem het volgende:
Vindt dan niemand John chill? Straks moet ik het nog voor hem op gaan nemen.
Ik kan voor iedereen wel een argument verzinnen om hem of haar chill te vinden.quote:Op maandag 19 september 2005 22:21 schreef 2Drix het volgende:
[..]
chill? hoe kan je hem in godsnaam chill vinden![]()
Deze komt ook vast nog vol.quote:Op maandag 19 september 2005 22:53 schreef Duiveltja het volgende:
Hier verder
Expeditie Robinson #6
Edit geen ER dubbeltopicdus weer open
Gewoon 'Programma Gemist' op de Talpa websitequote:Op maandag 19 september 2005 22:14 schreef rotskibo het volgende:
jammer dat ik dit gemist heb gezien de reacties![]()
Heeft niemand filmpjes ofzo ?
http://www.talpa.tv/web/s(...)h/progid=2/show=truequote:Op maandag 19 september 2005 22:14 schreef rotskibo het volgende:
jammer dat ik dit gemist heb gezien de reacties![]()
Heeft niemand filmpjes ofzo ?
heej, komt 't FEE forum er weer aan dutchie?quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
heej, komt 't FEE forum er weer aan dutchie?
Aangezien belgen taalpuristen zijn, zullen zij zich wel ergeren aan deze uitspraak.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef Muertez het volgende:
trouwens, ik weet dat dit het John topic is, maar ben ik nou de enige die zich steeds meer irriteerd aan de Belgische deelnemers?
(en dan bedoel ik niet alleen ER maar ook PE, TI PH etc.)
quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef Muertez het volgende:
Lache, ik moest gewoon even naar Fok om mijn frustraties te uiten
en inderdaad, ik vind hier genoeg medestanders
remember Nollekequote:Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef twentemeisje het volgende:
Kan me niet herinneren dat er ooit zo heftig op ER is gereageerd
Nolleke was leuuuuuk.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:05 schreef TheVulture het volgende:
remember Nolleke![]()
Die was ook te erg....
In het interview met Giel vanochtend -inmiddels is het de 21e dus gisterochtend)- zegt hij dat 'ie geen acteur is en zich niet schaamt. Het is natuurlijk anders als je er echt bij was geweest, jaja John, volgens mij is het dan alleen maar erger. Ik ben benieuwd naar de volgende aflv.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:20 schreef __Saviour__ het volgende:
was dit al bekend bij jullie
http://retecool.com/comments.php?id=10681_0_1_0_C
quote:Op woensdag 21 september 2005 03:40 schreef Weum het volgende:
Het interview met Giel is hier te beluisteren.
[edit]Ik zie nu dat het linkje al in het centrale Robinson-topic stond[/edit]
en dan doel je op de d die eigenlijk een t moest zijn?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Aangezien belgen taalpuristen zijn, zullen zij zich wel ergeren aan deze uitspraak.
Amen! Precies wat ik dacht. Wat een geniepig volk. Als je iets zegt dan ben je meteen 'veel te direct' en 'bot', maar ondertussen doen ze niets anders dan achter je rug over je lullen, je zo veel mogelijk negeren en onder elkaar huichelen. Wat een luiquote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef Muertez het volgende:
trouwens, zonder te generaliseren, ik vind de Belgen dit jaar weer bijzonder onsympathiek en achterbaks
Je hoort de Nederlanders niet zo stilletjes over de Belgen janken hoor, tis altijd andersom (was eigenlijk eerdere jaren ook al zo, maar nog nooit zo erg) Nederlanders hebben dan misschien soms een te grote bek, die onzekere achterbakse Belgen zijn degenen die je het mes in de rug steken.
Ik kijk in 2006 alleen nog maar ER als ze het spel een keer met alleen Nederlanders spelen
(hetzelfde geldt voor Temptation Island etc.)
Ik wordt inmiddels helemaal gek van die zeikerige achterbakse Belgen op TV.
Dat is dus het erge, John is GEEN belgquote:Op zondag 25 september 2005 06:48 schreef Isabeau het volgende:
John is trouwens wel een uitzonderlijk soort psycho Belg, wil niet alle Belgen zo over 1 kam scheren.
Dat was ook irritant ja.quote:Op zondag 25 september 2005 15:43 schreef wonderer het volgende:
Esther is trouwens ook niet zo'n lief mens hoor... hoe ze Douwe uitfoeterde dat ie moest gaan vissen enzo... hij zat tijdens het gesprek een zee-egelvanger te maken, en gebruikte zijn tijd dus gewoon erg nuttig, en zij bazelde maar wat en dronk een beetje uit een bidon... daar heb ik me dood aan geergerd.
Oh, ben ik het zeker mee eens. Alleen iedereen zit Esther nu zo op te hemelen terwijl die zelf ook behoorlijk kan zeikenquote:Op zondag 25 september 2005 18:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat was ook irritant ja.
Maar nu kwam ze net binnen het nieuwe kamp en kreeg de wind van voren van John en z'n holmaat. En volgens mij was er nog geen reden om dat op die manier aan te pakken.
John was gewoon erg kinderachtig bezig. Hij moet zich doodschamen als ie zich zelf terug ziet. Hij voert zelf geen reet uit behalve wat eten in elkaar flansen. Achterlijke loser.
thanks.. en mensen zoeken die problemen op? ok, is tv. best achterlijk.quote:Op maandag 26 september 2005 01:18 schreef wonderer het volgende:
Expeditie Robinson 2005
Laat me raden, jij bent een Belg?quote:Op maandag 19 september 2005 21:51 schreef Refragmental het volgende:
Jongens!!! Laat John met rust. John "is zichzelf", dus als ie een hoere klootzak wil zijn dan mag dat!
hij gaat op de gong slaan volgens de trailerquote:Op maandag 26 september 2005 13:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kijk of johnnie ons vandaag nog harder kan laten kotsen![]()
Hij gaat nu zijn achterlijkheid op Wim richtenquote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij gaat op de gong slaan volgens de trailer
En terecht, die allochtone Belg heeft echtwaar nog nix ingebracht in het spelquote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef Nory het volgende:
Hij gaat nu zijn achterlijkheid op Wim richten![]()
Welke Belg wel dan?quote:Op maandag 26 september 2005 14:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
En terecht, die allochtone Belg heeft echtwaar nog nix ingebracht in het spel
Tot nu toe is hij gewoon verder aan het gaan waar hij gebleven is.quote:Op maandag 26 september 2005 20:16 schreef mmoesta het volgende:
Ik heb besloten ER vanavond maar op te nemen. Voordat ik besluit of ik wel of niet ga kijken kom ik eerst hier de reacties wel lezen want mn tv overleeft het echt niet als ik met bloempotten op John zijn kop ga mikken. Ik die normaal nog geen vlieg dood maak maar buiten zet, krijg moordneigingen van die vent. Het is nu al een week geleden en de stoom komt nog uit mn oren als ik dr aan denk.
Ikop John ............. Wat een heerlijk topic is dit
![]()
Preciesquote:Op maandag 26 september 2005 22:09 schreef SayDay. het volgende:
Die irritante, achterlijke Golden Retriever is er eindelijk uit!Vorige week had ik al het gevoel: "Karma zet je nog wel een keer op je nummer, maat!". En deze week kreeg hij dan toch karma op z'n bord. Heerlijk!!
Ik had nog even gehoopt dat ze hem op het rotseneiland zouden flikkeren, waar hij dan 14 dagen in z'n eentje mocht kreperen (komt ie er toch nog achter dat dat geen pretje was). Maar goed, hij is er uit. Opgeruimd staat netjes. Opbokken, lelijke draak!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 21:50 schreef Refragmental het volgende:
Esther gaat het zwaar krijgen volgens John, en niet alleen tijdens de rest van ER, maar ook in het gewone leven -O_
Ja hoor John, we hebben allemaal gezien wat voor een bitch ze was en hoe onrechtvaardig ze jou en je bruinneusende holmaat behandelde
Oh wacht, dat was in je eigen fucked up psycho wereldje!!
Ik vrees dat je daarmee John net hebt omschreven en geen acteur.quote:Op maandag 26 september 2005 21:51 schreef DarkElf het volgende:
je zou idd haast zeggen dat het een acteur is, wie is er nou zo lomp dom onbeschoft hufterig en rancuneus leugenachtig en walgelijk zielig tegelijkertijd?
is wel zo, maar door het ongelofelijke hufterige gedrag van John zien wij Esther alleen nog maar als zielig hoewel zij ook tenenkrommend irritant kan zijn (denk aan het akkevietje met onze schipper, die moest stoppen met 'spelen' omdat zij wilde vissen etc.)quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:31 schreef Isabeau het volgende:
dutchie, het begon al in de eerste minuut dat zij leider werd gemaakt van Kamp Zuid. John was al direct anti-Esther (omdat hij als allerlaatste werd gekozen?) en liet dat ook direct heel goed weten en geloofde er geen moer van dat ze :uberhaupt met Marnix op een rotseilandje had gezeten Vanaf dat moment had ze ook niets goeds meer kunnen doen en alles wat maat mis ging is door hem en zijn gevolg gigantisch uitvergroot.
Ik ben het echt helemaal zat.quote:Op zondag 25 september 2005 06:46 schreef StefanP het volgende:
[..]
Amen! Precies wat ik dacht. Wat een geniepig volk. Als je iets zegt dan ben je meteen 'veel te direct' en 'bot', maar ondertussen doen ze niets anders dan achter je rug over je lullen, je zo veel mogelijk negeren en onder elkaar huichelen. Wat een lui
Ja! Jensen moet hem eens uitnodigen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:45 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer ondervraagt iemand met ballen (die ER ook daadwerkelijk gezien heeft) die John eensIemand als Jensen die hem eens goed onderuit haalt en in de zeik zet of zo.
Ach, mensen die hij echt niet mag weet hij echt wel af te zeiken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:26 schreef DarkElf het volgende:
pfff wrs moet jensen er alleen maar om lachen, is zelf ook een eikel.
Ik af en toe. Laatst had hij Wilders te gast, had hij en Jan paparazzi een witte pruik opgezetquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:36 schreef DarkElf het volgende:
geen idee ik kijk nooit naar zijn programma
Dat zal zijn vrouw wel "verdient" hebben in John zijn ogen. De eikel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:59 schreef Isabeau het volgende:
John schijnt ook 'zomaar' vrouw en kinderen in de steek te hebben gelaten. Figures.
Wie weetquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:01 schreef caradoc het volgende:
Zou die op Esther lijken en dat hij daarom zo haatvol doet?
Dat hij uberhaubt na geslacht heeft kunnen verwekkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:59 schreef Isabeau het volgende:
John schijnt ook 'zomaar' vrouw en kinderen in de steek te hebben gelaten. Figures.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |