Nee, dat verdient ie niet.quote:Op maandag 19 september 2005 21:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:![]()
ik hoop dat jou icon geldt voor john!
nou dat heb ik dus ook!!!quote:Op maandag 19 september 2005 21:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik had gewoon zin om hem te slaan, maar dat lijkt me slecht voor de beeldbuis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies waar ik aan dacht! Wat een vooringenomen mafkeesquote:Op maandag 19 september 2005 21:53 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft het ongetwijfeld nu teruggezien.
Maar wat zou ie er nu van denken????
Daarom is het zo'n bende op de wereld. Omdat anderen associaal doen moet Esther het ook maar worden omdat ze anders alleen maar de grond ingestampt wordt. Beetje irritant eigenlijk.quote:Op maandag 19 september 2005 22:00 schreef zatoichi het volgende:
Maar ja het is wel waar dat Esther iets meer ruggergraat zou moeten tonen, en niet alleen maar de grond in laten stampen. Gewoon vast houden die immuniteit, scheit hebben aan dat hele kamp, iedereen op rantsoen behalve zij, en lekker slapen in der eigen hut.
John is alles wat je stelt in je hoogdravende stukje tekst, maar ophoeren? NEE!quote:Op maandag 19 september 2005 22:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
John moet ophoeren, met zijn verlepte zwakzinnige kuttekop moet hij van het scherm verdwijnen en in de vergetelheid vallen.
quote:Op maandag 19 september 2005 22:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
John is een verlepte oude strontsnuiver die zijn vergane glorie niet kan toegeven.
Als een onderontwikkelde vergalde egotripper gooit hij met zijn debiele gedrag meer walging op dan menigeen Lonsdale-puberkutje of Voorbil-berber eikel.
De manier waarop hij kijkt, hoe hij zijn mond heen en weer trekt, hoe hij zuigt op zijn denkbeeldige nierstenen in stilte, hoe hij uit die rat-achtige oogjes van hem kijkt, het stoort me. Het roept een antipathie bij me op waardoor ik hem wil slaan, met een stok, een stok met roestige spijkers aan het uiteinde, ik wil hem slaan, en slaan, en slaan, tot er niets meer van dat zieke gedrag van hem in die harige zurige varkenskop overblijft. Stamp de onbeschoftheid eruit Esther, doe het voor Nederland, doe het voor de arme kindertjes in Biafra, doe het voor Ernst-Paul en God! Het is je taak Esther, je missie, je levensdoel!
John moet ophoeren, met zijn verlepte zwakzinnige kuttekop moet hij van het scherm verdwijnen en in de vergetelheid vallen.
Die man heeft afgeschreven, geen respect voor zo'n laaghartig intriest figuur.
Ik walg van het feit dat dat... onding een Nederlander is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |