quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
heej, komt 't FEE forum er weer aan dutchie?
Aangezien belgen taalpuristen zijn, zullen zij zich wel ergeren aan deze uitspraak.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef Muertez het volgende:
trouwens, ik weet dat dit het John topic is, maar ben ik nou de enige die zich steeds meer irriteerd aan de Belgische deelnemers?
(en dan bedoel ik niet alleen ER maar ook PE, TI PH etc.)
quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef Muertez het volgende:
Lache, ik moest gewoon even naar Fok om mijn frustraties te uiten
en inderdaad, ik vind hier genoeg medestanders
remember Nollekequote:Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef twentemeisje het volgende:
Kan me niet herinneren dat er ooit zo heftig op ER is gereageerd
Nolleke was leuuuuuk.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:05 schreef TheVulture het volgende:
remember Nolleke![]()
Die was ook te erg....
In het interview met Giel vanochtend -inmiddels is het de 21e dus gisterochtend)- zegt hij dat 'ie geen acteur is en zich niet schaamt. Het is natuurlijk anders als je er echt bij was geweest, jaja John, volgens mij is het dan alleen maar erger. Ik ben benieuwd naar de volgende aflv.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:20 schreef __Saviour__ het volgende:
was dit al bekend bij jullie
http://retecool.com/comments.php?id=10681_0_1_0_C
quote:Op woensdag 21 september 2005 03:40 schreef Weum het volgende:
Het interview met Giel is hier te beluisteren.
[edit]Ik zie nu dat het linkje al in het centrale Robinson-topic stond[/edit]
en dan doel je op de d die eigenlijk een t moest zijn?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Aangezien belgen taalpuristen zijn, zullen zij zich wel ergeren aan deze uitspraak.
Amen! Precies wat ik dacht. Wat een geniepig volk. Als je iets zegt dan ben je meteen 'veel te direct' en 'bot', maar ondertussen doen ze niets anders dan achter je rug over je lullen, je zo veel mogelijk negeren en onder elkaar huichelen. Wat een luiquote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef Muertez het volgende:
trouwens, zonder te generaliseren, ik vind de Belgen dit jaar weer bijzonder onsympathiek en achterbaks
Je hoort de Nederlanders niet zo stilletjes over de Belgen janken hoor, tis altijd andersom (was eigenlijk eerdere jaren ook al zo, maar nog nooit zo erg) Nederlanders hebben dan misschien soms een te grote bek, die onzekere achterbakse Belgen zijn degenen die je het mes in de rug steken.
Ik kijk in 2006 alleen nog maar ER als ze het spel een keer met alleen Nederlanders spelen
(hetzelfde geldt voor Temptation Island etc.)
Ik wordt inmiddels helemaal gek van die zeikerige achterbakse Belgen op TV.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |