Ga je ADO vergelijken met AZ?quote:Op maandag 19 september 2005 21:19 schreef Diego27 het volgende:
Ado oprollen wacht maar af als dat zo was dan hadden ze dat ook wel met AZ gedaan, maar daar stonden ze toch behoorlijk te slapen gedurende twee keer twee minuten !!
Ik wist dat dat antwoord zou komen, maar laat ik t zo stellen !!!quote:
ga aub az niet vergelijken met aso den haag.quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Ik wist dat dat antwoord zou komen, maar laat ik t zo stellen !!!
Az was onverwacht opeens zeer aanwezig wat bij Ado in dit soort wedstrijden ook vaak het geval is. Ik wil dus nog wel eens zien of Ajax over Ado heen gaat, want met afmakersals babel en charisteas redt je t echt niet hoor.
AZ onverwacht zeer aanwezig? In wat voor wereld leef jij?quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Az was onverwacht opeens zeer aanwezig wat bij Ado in dit soort wedstrijden ook vaak het geval is. Ik wil dus nog wel eens zien of Ajax over Ado heen gaat, want met afmakersals babel en charisteas redt je t echt niet hoor.
Ik wil gene ruzie maken hoor want dan worden we straks geband, maar in Den haag is de afgelopen twee jaar minder gebeurd qua rellen dan in de omgeving van de vaste top 3 teams.quote:Op maandag 19 september 2005 21:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
ga aub az niet vergelijken met aso den haag.
Whaahaa AZ en ADO den Haag met elkaar vergelijken. mocht ADO willen dat ze het niveau van AZ haalden.quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Ik schat ADO net iets onder het niveau WillemII in en die versloegen we ook vrij simpel in een uitwedstrijd.quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de wedstrijd van komende woensdag te maken dan? Daarnaast wil ik wel praten over spreekkoren. Dan staan jullie heel ver bovenaan.quote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Ik wil gene ruzie maken hoor want dan worden we straks geband, maar in Den haag is de afgelopen twee jaar minder gebeurd qua rellen dan in de omgeving van de vaste top 3 teams.
PSV, Ajax, Feyenoord. Ikzelf had dat ook niet verwacht helaas is 't toch waar.
quote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef Diego27 het volgende:
Om nog maar niet te spreken van Rosenberg, dat is echt een killer wooewwww !!
Volgens mij hadden we het over het voetballende gedeelte, dus wat je hiermee wilt zeggen is me vrij onduidelijk.quote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef erikh het volgende:
[..]
Whaahaa AZ en ADO den Haag met elkaar vergelijken. mocht ADO willen dat ze het niveau van AZ haalden.
Ik zeg neit van tevoren dat het een makkie wordt want dit soort ploegen heeft altijd iets extra's tegen Ajax maar dit moet Ajax toch zeker wel met iets van 3-0 of meer kunnen winnen
Is er nu ook al een "spreekkoren-competitie" gaaf zeg!quote:Op maandag 19 september 2005 21:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de wedstrijd van komende woensdag te maken dan? Daarnaast wil ik wel praten over spreekkoren. Dan staan jullie heel ver bovenaan.
Whahahahahaha.quote:Op maandag 19 september 2005 22:08 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Is er nu ook al een "spreekkoren-competitie" gaaf zeg!
Met play-offs?
Uit het grote "amsterdamse humor; 101 grappen en grollen boek"!quote:Op maandag 19 september 2005 22:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Whahahahahaha.
Waar haal je al die toffe grappen vandaan?
PSV bakt er nog minder van dan Ajax, dus cultheld is al weken niet in t Ajax-Topique geweest.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
Vorig seizoen waren het de PSV-ers (o.a. cultheld) die bijdehand kwamen doen in de AFC AJAX-topics en dit seizoen zijn het de Feyenoorders. Beetje jammer dat bij iedere club de haat jegens Ajax groter is dan de liefde voor de eigen club en dat ze zich pas laten horen, wanneer ze boven Ajax staan.
Cultheld's laatste bezoek is alweer 2 dagen, 17 uur, 46 minuten geleden, typische successupporter.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
PSV bakt er nog minder van dan Ajax, dus cultheld is al weken niet in t Ajax-Topique geweest.
Als ik jou was zou ik er niet je beroep van maken, gokken op voetbaluitslagen. Ajax - ADO 0 - 1 is vrijwel hetzelfde als een landstitel voor Feyenoord, een utopie.quote:
We zullen zien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er niet je beroep van maken, gokken op voetbaluitslagen. Ajax - ADO 0 - 1 is vrijwel hetzelfde als een landstitel voor Feyenoord, een utopie.
nou nou dat is wel erg overdreven!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er niet je beroep van maken, gokken op voetbaluitslagen. Ajax - ADO 0 - 1 is vrijwel hetzelfde als een landstitel voor Feyenoord, een utopie.
Een begin is Rosenberg op de bank.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:56 schreef devv05 het volgende:
zie eerder positieve dan negatieve punten, al zou ik zo ook niet weten hoe dat spitsenprobleem snel opgelost moet worden.
En dan? Harry is (op dit moment) ook maar een heel klein beetje beter minder slecht, schiet je bijna niks mee op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een begin is Rosenberg op de bank.![]()
Haal Ivan Gabrich terug.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dan? Harry is (op dit moment) ook maar een heel klein beetje beter minder slecht, schiet je bijna niks mee op.
Babel in de spits. Boukhari, Manucharyan, Boerrigter, Martina of Goossens linksvoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:56 schreef devv05 het volgende:
al zou ik zo ook niet weten hoe dat spitsenprobleem snel opgelost moet worden.
Rosales kan toch ook nog linksbuitenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Babel in de spits. Boukhari, Manucharyan, Boerrigter of Martina linksvoor.
Of anders Urby en dan een verkapte 4-4-2 spelen.
Nou vooruit dan...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Rosales kan toch ook nog linksbuiten![]()
Martinaquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Babel in de spits. Boukhari, Manucharyan, Boerrigter, Martina of Goossens linksvoor.
Of anders Urby en dan een verkapte 4-4-2 spelen.
Ik ben benieuwd of ze dit keer de wedstrijd wel winnend afsluitenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:00 schreef Radegast het volgende:
Vanavond debuut van Juanfran bij Jong Ajax tegen Cambuur voor de beker.
Mja inderdaad. Beetje té overdreven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
MartinaGoossens
die mannetjes zijn 16/17 doe aub even normaal. én ze zijn atm in zuid-amerika aan t ballen
Vanwaar die 'quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:20 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze dit keer de wedstrijd wel winnend afsluiten
Tegen AZ ook hoor, alleen scoorde AZ er 2 meer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Pfff, dit moet toch wel te doen zijn hoop ik. Ze moeten toch eens gaan scoren!
Briljant.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:50 schreef Kikker007 het volgende:
kankah joduhhhhhFC DEN HAAG 4 EVAHHH
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:50 schreef Kikker007 het volgende:
Henk Bres himselfquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Briljant.
We hebben weer een topper erbij op het forum.![]()
Volkomen terecht, hij is beter dan de Cler.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Urby in de voorselectie van Oranje zeg, het moet niet gekker worden...
nou dat weet ik eerlijk gezegt nog niet hoor... vind het een zenuwpees waarbij ik het gevoel heb dat die elk moment de bal kan verliezen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volkomen terecht, hij is beter dan de Cler.
Nee, idd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet zeggen dat hij me echt niet tegenvalt opzich hoor, die Urby..
Dat had je toch al kunnen weten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet zeggen dat hij me echt niet tegenvalt opzich hoor, die Urby..
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:49 schreef F1Bas het volgende:
Tussenstand 1-0 voor 'Jong' Ajax, door Boukhari.
Het is nu rust.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:54 schreef Nashje het volgende:
Hoe lang nog bij onze talenten?
Laat ie maar eerst gewoon fit blijven danquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:57 schreef Nashje het volgende:
Ooh dan heeft Juanfran nog tijd zat om z'n hattrick te maken.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volkomen terecht, hij is beter dan de Cler.
Urby is soms nog wat wisselvallig, maar ook de Cler had een aantal minder sterke acties in die afgelopen wedstrijden van het Nederlands Elftal. Je zou toch niet meer aan de buitenkant mogen dekken op zo'n niveau, dat wordt je bij de jeugd al geleerd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:26 schreef superjoden het volgende:
[..]
nou dat weet ik eerlijk gezegt nog niet hoor... vind het een zenuwpees waarbij ik het gevoel heb dat die elk moment de bal kan verliezen.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:32 schreef F1Bas het volgende:
2-0
Nog ongeveer een kwartier te gaan.
Ah, de blessure golf begintquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:35 schreef Radegast het volgende:
Ajax meldt op zijn officiële website dat Edgar Manucharyan niet bij de selectie zit voor de wedstrijd tegen ADO Den Haag. De Ameniër raakte tijdens de training maandag weer geblesseerd, deze keer aan zijn hamstring. Het is niet bekend wanneer er weer een beroep op de aanvaller kan worden gedaan.
Hij speelde toch zondag??quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij is de hele tijd al geblesseerd hoor.
Ja oke, toen was hij net terug van een blessure. Maar je hebt gelijkquote:
Tja, het is weer een terugkerend iets, het fit maken en houden van spelers bij Ajax...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja oke, toen was hij net terug van een blessure. Maar je hebt gelijk
Een stukje waardering voor de tegenstander?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef 2Drix het volgende:
what the fuck is er gebeurt daar...
Ajax liet Cambuur de 3-1 express scorenheel vaag
Klasse als het zo isquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:01 schreef F1Bas het volgende:
whahhahah van een forum:
3-0 van Ajax ging per ongeluk. Na een spelhervatting schoten ze de bal terug en ging ie erin. Ze lieten daarna Cambuur scoren
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:01 schreef F1Bas het volgende:
whahhahah van een forum:
3-0 van Ajax ging per ongeluk. Na een spelhervatting schoten ze de bal terug en ging ie erin. Ze lieten daarna Cambuur scoren
Ja dat vraag ik me dus ook afquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef Nashje het volgende:
Wie hebben er gescoord? Hoe speelt Juanfran?
roflquote:Jong Ajax overleefde opnieuw een ronden in het bekertoernooi. De ploeg van John van den Brom was te sterk voor Cambuur Leeuwarden: 3-1. De manier waarop de 3-0 en 3-1 tot stand kwamen was zeer bizar. Na een blessurebehandeling wilde Ajacied Jan Vertonghen de bal terugschieten naar de doelman van Cambuur, maar per abuis schoot hij de bal in de kruising. Namens de woedende Friese ploeg mocht Thijs Houwing vervolgens vanaf de aftrap vrijuit soleren naar het Ajax-doel: 3-1.
ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef Saekerhett het volgende:
Staan die beelden op internet, heb het gemist
Een slimmerik die dacht vanaf eigen helft te scoren. Schiet 'ie nog 5 meter naastquote:Op woensdag 21 september 2005 06:52 schreef ILCILA het volgende:
wat mooikrijgt cambuur de mogelijkheid om zonder wat dan ook te scoren schieten ze hem nog (bijna
)naast
idd heel sexy, kijken wat hij er van gaat makenquote:
Het moet niet gekker worden. Als Nederland in de finale volgend jaar tegen Duitsland staat en zoiets gebeurd, gaan we toch echt geen vrije doorgang naar het doel geven. Dan moet Kahn of Lehmann hem er maar uithalen.quote:Jong Ajax overleefde opnieuw een ronden in het bekertoernooi. De ploeg van John van den Brom was te sterk voor Cambuur Leeuwarden: 3-1. De manier waarop de 3-0 en 3-1 tot stand kwamen was zeer bizar. Na een blessurebehandeling wilde Ajacied Jan Vertonghen de bal terugschieten naar de doelman van Cambuur, maar per abuis schoot hij de bal in de kruising. Namens de woedende Friese ploeg mocht Thijs Houwing vervolgens vanaf de aftrap vrijuit soleren naar het Ajax-doel: 3-1.
kan je beter Bergkamp erbij halen.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk voor Urby, zonde voor hem dat Juanfran en Maxwell er weer aankomen.
Super-actie van Jong Ajax, alleen hoe kan je per ongeluk in de kruising schieten? Want dat heeft alleen Ajax weer, spelers die alleen per ongeluk kunnen scoren, als het moet (Angelos Charisteas, Nikos Machlas, Markus Rosenberg etc) dan kan het weer niet. Ik pleit voor Wim Kieft en John Bosman als nieuwe spitsentrainers van de jeugd, want dat waren ongeveer de laatste, Nederlandse Ajacieden die wél het net wisten te vinden!
Dat zou mooi zijn, maar dan moet ie het wel combineren met af en toe spelenquote:Op woensdag 21 september 2005 09:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
kan je beter Bergkamp erbij halen.
Ja ik ook, was gisteren te laat met kijken....quote:Op woensdag 21 september 2005 09:54 schreef devv05 het volgende:
Ik wil ze ook op internet die goals
idd dikke vinger dan! ach die rare friezen gun ik zo'n goaltje welquote:Op woensdag 21 september 2005 09:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden. Als Nederland in de finale volgend jaar tegen Duitsland staat en zoiets gebeurd, gaan we toch echt geen vrije doorgang naar het doel geven. Dan moet Kahn of Lehmann hem er maar uithalen.
Het was alleen maar vernederender voor hun, zeker toen ie nog bijna mis ging ookquote:Op woensdag 21 september 2005 11:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd dikke vinger dan! ach die rare friezen gun ik zo'n goaltje wel
Goed puntquote:Op woensdag 21 september 2005 12:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Een seizoenskaart is een stuk leuker
Je woonde in Noord toch. Heb je nog ruimte op de bankquote:Op woensdag 21 september 2005 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar nu zie ik alle wedstrijden live.
Mits bierquote:Op woensdag 21 september 2005 12:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Je woonde in Noord toch. Heb je nog ruimte op de bank
Ik zie Ajax toch echt liever in levende lijvequote:Op woensdag 21 september 2005 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar nu zie ik alle wedstrijden live.
Tuurlijk, dat is ook leuker. Maar dat zit er gewoon even niet in op het momentquote:Op woensdag 21 september 2005 12:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zie Ajax toch echt liever in levende lijveVoor de overige wedstrijden heb ik thuis ook Versatel
Uitzending gemist.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef Saekerhett het volgende:
Staan die beelden op internet, heb het gemist
Dan had Zwinkels 'm vanaf de doeltrap in eigen goal gemikt_O-quote:Op woensdag 21 september 2005 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Cambuur dat had verkloot was het nog komischer geweest.
Volgens AD Sportwereld was Juanfran erg goed en zit ie dit weekend vermoedelijk al bij de selectie.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Juanfran vond ik op de weinige beelden die ik zag nog wat onwennig voetballen. (hij speelde 45 minuten) Zal denk ik nog wel even duren voordat hij z'n debuut in Ajax 1 maakt.
Mooi!quote:Op woensdag 21 september 2005 08:50 schreef DeTolk het volgende:
Amsterdamse bruggen krijgen Ajax-namen
Geweldigquote:Op woensdag 21 september 2005 16:42 schreef Catch22- het volgende:
http://www.neukia.nl/movies/ajaxcambuur_neukia_nl.avi
Je bent goed op de hoogte hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef TeazNutz het volgende:
Ajax zal met hakken over sloot winnen. Het "talent" Juan Fran is natuurlijk nog niet rijp genoeg of fit of wat Blind nou weer als antwoord heeft. Hoewel die gozer gescoord heeft tegen cambuur.
quote:Meniscusblessure voor Vermeer
Kenneth Vermeer heeft last van een blessure aan zijn meniscus. De jonge keeper liep de blessure dinsdagavond op in de wedstrijd van Jong Ajax tegen Cambuur Leeuwarden in de Gatorade Cup (3-1 zege). De aard en ernst van het kwetsuur zullen woensdag nader worden onderzocht.
Vermeer maakt deel uit van de A-selectie van Ajax en is momenteel vierde doelman achter Maarten Stekelenburg, Hans Vonk en Bogdan Lobont.
Kijk die man zegt altijd verstandige dingen. Niet dat er zoveel nieuws instaat, maar het is waar dat dit Ajax gewoon even tijd nodig heeft.quote:Bij Ajax is er wat anders aan de hand. Die ploeg is in opbouw en ik heb het idee dat dat wel goed komt. Danny Blind is op een rustige manier bezig.
Zijn pech, het klinkt misschien gek, is dat hij zich heeft kunnen kwalificeren voor de Champions League.
Door de ineenstorting van AZ op het eind van het seizoen, kon Ajax meedoen in de voorronde en ze plaatsten zich nog ook. Dat is allemaal leuk en aardig, maar daardoor is de rust die Blind nodig heeft deels verdwenen.
De verwachtingen zijn hoger opgeschroefd dan in feite reëel is voor de selectie van Ajax.
Blind kan het zichzelf en zijn ploeg trouwens wel makkelijker maken. Hij zou eens wat meer gebruik moeten maken van die Griekse spits van hem. Ik vind Charisteas er stukken fitter uitzien dan vorig jaar.
Hij is agressiever in zijn spel en hij heeft meer kracht en snelheid naar de bal toe. Als Blind doorgaat met de voorkeur te geven aan Rosenberg, heeft hij straks aan allebei zijn spitsen niks meer.
De Griek raakt gefrustreerd en de Zweed bezwijkt onder de druk. Rosenberg moet een tijdje uit de wind gezet worden, laat hem lekker invallen. Dan vijzelt hij zijn vertrouwen op en Charisteas kan zich bewijzen.
Soms moet je daar als trainer gewoon slim in zijn.
Overigens had Ajax in Praag moeten winnen, dat ben ik met Blind eens. Maar als ze willen winnen, moeten ze minder de bal eindeloos naar achteren rondspelen.
Je eerste bal moet altijd vooruit zijn, dan komt de druk bij de tegenstander te liggen en realiseer je eerder doelkansen dan wanneer je steeds achteruit speelt. Balbezit is leuk, maar het moet wél tot doelpogingen leiden.
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:58 schreef Spideyman het volgende:
Van Hanegem over Ajax in zijn column:
[..]
Kijk die man zegt altijd verstandige dingen.
Tot nooit meer ziens in de gouden gids divisie kneusquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:50 schreef Kikker007 het volgende:
Stond geloof ik in het AD.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:18 schreef Camplo het volgende:
Ik las dat Charisteas maybe zou spelen? Geen idee waar ik het gelezen heb
Tja, het is lullig voor hem maar het missen van die kansen tegen Feyenoord en Praag kost Ajax gewoon 5 hele punten. Maar er was al verbetering zichtbaar in z'n spel dus het komt wel goed, volgens Blind.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:59 schreef Nashje het volgende:
Ik vind dat er zo makkelijk over Rosenberg wordt geoordeeld. Maarja zal wel aan mij liggen.
Ik vind het onzin. Hou je andere wedstrijden zo ook bij?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tja, het is lullig voor hem maar het missen van die kansen tegen Feyenoord en Praag kost Ajax gewoon 5 hele punten.
Ja. Deed ik bij Sonck ook en ook bij Zlatan.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind het onzin. Hou je andere wedstrijden zo ook bij?
Dat is het punt nu nietquote:Op woensdag 21 september 2005 19:26 schreef Nashje het volgende:
Maar ook heel de competitie he? Dan wil ik graag na de 34e speelronde horen in welke wedstrijd we eigenlijk hadden moeten winnen en van wie de fout dit was.
Geen pplive verbindign vandaagquote:Op woensdag 21 september 2005 19:49 schreef Catch22- het volgende:
En terecht
hoe volgen jullie de wedstrijd vanavond?
Knap he?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:30 schreef F1Bas het volgende:
Ongelooflijk wat voor kansen er weer worden gemist
komt u maarquote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef ILCILA het volgende:
hoezo dat dan? heb geen wedstrijd voor men neus dus
Oh, ik ben dus niet de enige...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:11 schreef twi het volgende:
Uit triestheid kan je hier alleen maar van lachen, het is gewoon echt belachelijk.
Proficiat gast. Ik ga dit team niet eens meer verdedigen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:11 schreef Diego27 het volgende:
Zo wat zei ik zie begin van dit topic staan ze toch weer even lelijk in hun hemd zeg !!!
Wie had dit verwacht na de eerste helft !
Iemand van het ajax legioen die oprecht is en gewoon durft toe te geven dat ze hebben staan te slapen de laatste twee minuten !!
Tot ziens in Den haag zullen we maar zeggen !!
Mag ik even een resume van de laatste vijf minuten ?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:05 schreef kluivie het volgende:
Nou ja goed dat we de drie punten binnen hebbenlaat nu arsenal maar komen en dan twee keer zo'n eerste helft spelen maar zal makkelijker zijn dan tegen ADO want wat is ADO nou
![]()
Als je nou twee keer zo'n tweede helft tegen Arsenal speelt..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:05 schreef kluivie het volgende:
Nou ja goed dat we de drie punten binnen hebbenlaat nu arsenal maar komen en dan twee keer zo'n eerste helft spelen maar zal makkelijker zijn dan tegen ADO want wat is ADO nou
![]()
Proficiat.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:11 schreef Diego27 het volgende:
Zo wat zei ik zie begin van dit topic staan ze toch weer even lelijk in hun hemd zeg !!!
Wie had dit verwacht na de eerste helft !
Iemand van het ajax legioen die oprecht is en gewoon durft toe te geven dat ze hebben staan te slapen de laatste twee minuten !!
Tot ziens in Den haag zullen we maar zeggen !!
Gelukkig staan we nog in het linker rijtjequote:Op woensdag 21 september 2005 22:13 schreef Merkie het volgende:
Toch weer een puntje meegepikt. Prima hoor.
7 uit 5, kan slechter.
Neequote:Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Oh, ik ben dus niet de enige...
quote:Op maandag 19 september 2005 21:05 schreef Nashje het volgende:
Goede topictitel.
Blind kan ze ook op de klote krijgenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef Cheiron het volgende:
Nou Blind, geef ze maar goed op hun kloten. Wat een stelletje debielen. 2-0 in 2 minuten weggeven
Als het een echte fan betaamt blijf je ook achter je team staan in mindere tijden !!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:13 schreef HeatWave het volgende:
men wat een blamage, rode kaart, en niet eens winnen na ze weg te spelen.
net als tegen AZ, en praag... heb je niets, ja 1 punt, dat is dus NIETS!!!!
Ophoeren met die kneuzen!!!
Met nog een lading pech is het tijdens de winterstop al zwaaien naar Danny, vrees ik.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef twi het volgende:
Het spijt me trouwens vreselijk, maar ik ga nu toch een beetje beginnen met het zagen aan de poten van Blind z'n stoel hoor...
Zeker weten, maar dit zijn al 3 schandalige wedstrijden op rij. Dit MAG gewoon niet en toch gebeurt het weer.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Als het een echte fan betaamt blijf je ook achter je team staan in mindere tijden !!
Gore ziekte in je maagquote:Op woensdag 21 september 2005 22:19 schreef woediewokkie het volgende:
Zo stelletje teletext succes supporters...........staan jullie met dat klote team van jullie weer op aarde?? DEN HAAG DEN HAAG DEN HAAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand dat zou wel heel erg laf zijn !!!quote:
Zelfs met 10 man mag dit gewoon niet gebeuren, maar als Heitinga de volgende wedstrijd weer iets uitvreet zoalsvanavond, dan mag 'ie gewoon ontslagen worden wegens wanprestatie.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef Noax het volgende:
Krijgt Heitinga een kans om zich weer es in de kijker te spelen....
Blijkt hij toch behoorlijk ondankbaar te zijn en weer terug te willen naar zijn vertrouwde plek, DE BANK![]()
Whehe krijg jij effe lekker de ***** ofzo.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:19 schreef woediewokkie het volgende:
Zo stelletje teletext succes supporters...........staan jullie met dat klote team van jullie weer op aarde?? DEN HAAG DEN HAAG DEN HAAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, we zullen Roda wel oprollen hoor. Ik gok 3-0, in de 90e minuut.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:21 schreef Cart_man het volgende:
Zondag Roda oprollen, toch heren. Want jullie zijn de beste!
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, we zullen Roda wel oprollen hoor. Ik gok 3-0, in de 90e minuut.
En 3-3 na de blessuretijd![]()
Gelukkig zien we jou ook altijd overal je club verdedigen. Wie ben je eigenlijk, ik heb je nog nooit gezien in VBL?quote:
Klopt, slaap lekker ( zal wel lukken hequote:Op woensdag 21 september 2005 22:21 schreef Cart_man het volgende:
Zondag Roda oprollen, toch heren. Want jullie zijn de beste!
Hij kan er niks tegen doen, maar hij is wel verantwoordelijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:23 schreef Cheiron het volgende:
Ik denk niet dat blind hier iets aan kan doen. Hij heeft ze in ieder geval geleerd goed te spelen, maar als je dan zo een kutmentaliteit laat zien.. daar doe je weinig tegen.
Pakken in het salaris..
Het is al sinds 1998/1999 kut, en we staan nog steeds volledig achter Ajax. Maar dat betekend niet dat je ze niet af en toe eens de huid vol mag schelden. Vooral na vanavondquote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Als het een echte fan betaamt blijf je ook achter je team staan in mindere tijden !!
![]()
Sterkte met het verwerken van deze blamage![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
En jij kan het weten met je straatvrees en die tyfus club van je lamlul.....
Ja maar dan hoef je als Hagenees nog niet zo overtrokken zielig te gaan doen. Maar goed, we zijn niet anders van dat simpele volk gewend.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:26 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik neem het de Den Haag fans niet kwalijk hoor, je staat toch ook volkomen voor LUL als Ajax zijnde... Ik zou me ook doodlachen als ik hagenees zou zijn (ben ik gelukkig niet).
Hoeveel is het geworden en in welke minuut??quote:Op woensdag 21 september 2005 22:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En nu weer onder je steen, kuthagenees
Ik laat m'n avond niet verpesten door dat stel lamlullen, dit is toch te triest voor woorden?quote:
Dat is nou het fijne van internet, kan hij zijn frustratie in ieder geval hier uitleven waar het niet zoveel kwaad kan, scheelt misschien weer wat schade in de "echte wereld"quote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef woediewokkie het volgende:
edit
Nee, met 1-0 verliezen van FCGrunn is een topprestatiequote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef PyTh het volgende:![]()
Heb wel een beetje met jullie te doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |