Is dat nou wat (zowel I-net als TV) want wij hebben nu ADSL via Versatel maar een KPN abbo versie, dus konden niet overstappenquote:
Moet jij niet naar bed?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Moeten jullie niet naar de Arena?
Nee we zijn allemaal successupporters, dat weet je nou toch wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Internet is gewoon goed, wel snel maar niets bijzonders opzich. Maar het voetbal erbij was voor mij wel de doorslag hoor...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is dat nou wat (zowel I-net als TV) want wij hebben nu ADSL via Versatel maar een KPN abbo versie, dus konden niet overstappen
Dat is juist zo kut van Blind, laat die spitsen toch eens staan. Het eerste wat Zlatan in Turijn zie, was dat hij blij was dat hij eens niet aan het eind van de 2e helft er af moest en daardoor beter ging spelen.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jep weet niet hoe laat.
Btw misschien Yannis eruit in de rust en Rosenberg erin
En dat steeds wisselen ooit zouden ze toch moeten gaan scoren
Kom, ga eens van het positieve uit, Ajax gaat steeds beter spelen en Sneijder is in supervorm.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:48 schreef HeatWave het volgende:
Nou als Ajax 1 kans heeft op een monsterzege dan lijkt het vandaag wel te zijn. ADO lijkt echt niet te willen voetballen op dit moment...
Als ik ging kon ik niet meer thuiskomenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Ja idd laten we Charisteas die niet kan scoren eruit halenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jep weet niet hoe laat.
Btw misschien Yannis eruit in de rust en Rosenberg erin
En dat steeds wisselen ooit zouden ze toch moeten gaan scoren
Valt tot nu toe reuze mee vergeleken met vorig seizoenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Jammer dat het zo een ontzettende grafhond is!
Beetje moeilijk teruggaan naar Groningen weer he.....quote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Oke, bedankt voor de nuttige tip.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Snel F5 drukken nashje, anders mis je misschien een goal...
Omg wat een foutquote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als ik ging kon ik niet meer thuiskomen
[..]
Ja idd laten we Charisteas die niet kan scoren eruit halen![]()
Dat is positief hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kom, ga eens van het positieve uit, Ajax gaat steeds beter spelen en Sneijder is in supervorm.
willen ze alsnog verliezenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef HeatWave het volgende:
Grygera eraf, Heitinga erin.
Speak for Yourself.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:48 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee we zijn allemaal successupporters, dat weet je nou toch wel.
Reden?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef HeatWave het volgende:
Grygera eraf, Heitinga erin.
Je wordt wel grappiger en gevatter met de jaren hè.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Oke, ik wacht alleen nog een jaartje ik wil weten wat ze straks gaan vragen als het voetbal niet meer gratis erbij zitquote:Op woensdag 21 september 2005 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Internet is gewoon goed, wel snel maar niets bijzonders opzich. Maar het voetbal erbij was voor mij wel de doorslag hoor...
Cynisme enzo...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Speak for Yourself.
Ookal degradeert Ajax, dan nog blijf ik ze trouw.
(maar dan nog koop ik geen seizoenkaart)
Lichte blessure Grygera.quote:
Ik kon 2 of 3 jaar de prijs vast zettenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Oke, ik wacht alleen nog een jaartje ik wil weten wat ze straks gaan vragen als het voetbal niet meer gratis erbij zit
Dat van mij ook.quote:
Ja, geef mij maar de schuldquote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lichte blessure Grygera.
Dat komt omdat Heatwave steeds over een blessuregolf begint
Is Loek begraven?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat van mij ook.
Ajax heeft tenminste successupporters.
(Bij Feyenoord zijn die allemaal al begraven)
Sinds de geboorte van Loek is Feyenoord toch al geen kampioen meer gewordenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef DeTolk het volgende:
Ajax heeft tenminste successupporters.
(Bij Feyenoord zijn die allemaal al begraven)
Komt ook door die 2-0 voorsprong denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 20:54 schreef HeatWave het volgende:
Tis nu wel ff minder hoor.. dat felle is er wel vanaf..
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben wel blij dat jullie allemaal en masse happen reageren.
En jullie kennen mij toch ook wel wat langer jongens, ik heb het goed met jullie voor hoor. (Alleen niet zo met jullie clubje...)
Uefa Cupquote:Op woensdag 21 september 2005 20:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sinds de geboorte van Loek is Feyenoord toch al geen kampioen meer geworden![]()
Daarom wordt het niet minder vervelend.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben wel blij dat jullie allemaal en masse happen reageren.
En jullie kennen mij toch ook wel wat langer jongens, ik heb het goed met jullie voor hoor. (Alleen niet zo met jullie clubje...)
Ach na de gewonnen UEFA Cup finale kwamen de zogenaamde Feyenoord-supporters ook uit alle hoeken en gaten gekropen.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:56 schreef Mr.Mills het volgende:
Hij heeft wel een punt hoor, dat kun je moeilijk ontkennen
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daarom wordt het niet minder vervelend.
Troost je met het feit dat hij waarschijnlijk niet zo was opgeleefd bij Ajax.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Andere tussenstand..
Stuttgart - HSV
0-1 32. Van der Vaart (schot)
VdV in deze vorn hadden we goed kunnen gebruiken.
Hij was zeker te laat met ingrijpen en moest even een shirtje van de tegenstander vastpakkenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:57 schreef nummer14 het volgende:
Heitinga al meteen een gele kaart?
Haha het klinkt als of je liever hebt dat Feyenoord geen kampioen ofzo wordtquote:Op woensdag 21 september 2005 20:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ach na de gewonnen UEFA Cup finale kwamen de zogenaamde Feyenoord-supporters ook uit alle hoeken en gaten gekropen.
Maar door de afgelopen twee "geweldige" seizoenen is dit mooi afgeslankt tot de echte supporters!
rotterdammers willen ook niet winnen, dan moeten ze vrolijk doen, en dat is niet hun sterkste puntquote:Op woensdag 21 september 2005 21:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Haha het klinkt als of je liever hebt dat Feyenoord geen kampioen ofzo wordt![]()
![]()
Ach precies het zelfde als Arveladzequote:Op woensdag 21 september 2005 21:01 schreef HeatWave het volgende:
ja, VdV laten gaan was erg slim idd... maar goed, niets meer aan te doen nu helaas.
Ik zei het vorig jaar en doe het nu weer, over 3 jaar speelt vdV écht bij een topclub. Hij blijft een ongelofelijk goede voetballer en deze stap kon nog wel eens erg leerzaam voor hem zijn. Hij is nog steeds jong, van v Nistelrooij had op die leeftijd nog niemand gehoord.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Vind HSV toch nog steeds een degradatie voor Raffie. Hij werd gouden bergen beloofd enkele seizoen terug, de aanvoerder van Nederland en Barcelona ofzo.
En dan verlaat ie ajax voor HSV (de ene kutclub voor de andere, maar goed....)
Erg sneu....
We zijn nu eenmaal graag chagerijnig....quote:Op woensdag 21 september 2005 21:03 schreef HeatWave het volgende:
Rotterdammers willen ook niet winnen, dan moeten ze vrolijk doen, en dat is niet hun sterkste punt.
Mja, of juist erg slim.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Vind HSV toch nog steeds een degradatie voor Raffie.
Erg sneu....
Kut Limbo wordt ook wakker!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jalalalala, 2-0 voor.
Dan ga ik morgen naar de training en scheld 'm verrotquote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef Zwansen het volgende:
Lachen als nu Rosenberg invalt en scoort...
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop dat Ajax 3-0 scoort en dat we dan een herhaling krijgen van....
Die krijgt echt zijn minuten nog wel vandaag hoor. Maar Harry mag het ook altijd vanaf de 70ste minuut proberen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik blijf erbij dat als Rosenberg een keer mag meedoen in zo'n wedstrijd als deze, er een één of meer maakt ie los gaat komen en van z'n probleem afkomt.
Haags kwartiertjequote:Op woensdag 21 september 2005 21:18 schreef HeatWave het volgende:
ja, in de rust scoort Ajax ook niet veel.
Geeft ook niks als Harry het tot de 70e of 75e mag proberen, maar ik denk dat je beide juist in dit soort wedstrijden minuten moet geven de kans dat ze dan scoren is veel groter en het vetrouwen zal dan ook toenemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die krijgt echt zijn minuten nog wel vandaag hoor. Maar Harry mag het ook altijd vanaf de 70ste minuut proberen.
meen je nietquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:23 schreef HeatWave het volgende:
Den haag trapt de bal uit wegens blessure, DE gelegenheid voor de 3de goal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |