Sinds de geboorte van Loek is Feyenoord toch al geen kampioen meer gewordenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef DeTolk het volgende:
Ajax heeft tenminste successupporters.
(Bij Feyenoord zijn die allemaal al begraven)
Komt ook door die 2-0 voorsprong denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 20:54 schreef HeatWave het volgende:
Tis nu wel ff minder hoor.. dat felle is er wel vanaf..
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben wel blij dat jullie allemaal en masse happen reageren.
En jullie kennen mij toch ook wel wat langer jongens, ik heb het goed met jullie voor hoor. (Alleen niet zo met jullie clubje...)
Uefa Cupquote:Op woensdag 21 september 2005 20:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sinds de geboorte van Loek is Feyenoord toch al geen kampioen meer geworden![]()
Daarom wordt het niet minder vervelend.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben wel blij dat jullie allemaal en masse happen reageren.
En jullie kennen mij toch ook wel wat langer jongens, ik heb het goed met jullie voor hoor. (Alleen niet zo met jullie clubje...)
Ach na de gewonnen UEFA Cup finale kwamen de zogenaamde Feyenoord-supporters ook uit alle hoeken en gaten gekropen.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:56 schreef Mr.Mills het volgende:
Hij heeft wel een punt hoor, dat kun je moeilijk ontkennen
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daarom wordt het niet minder vervelend.
Troost je met het feit dat hij waarschijnlijk niet zo was opgeleefd bij Ajax.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Andere tussenstand..
Stuttgart - HSV
0-1 32. Van der Vaart (schot)
VdV in deze vorn hadden we goed kunnen gebruiken.
Hij was zeker te laat met ingrijpen en moest even een shirtje van de tegenstander vastpakkenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:57 schreef nummer14 het volgende:
Heitinga al meteen een gele kaart?
Haha het klinkt als of je liever hebt dat Feyenoord geen kampioen ofzo wordtquote:Op woensdag 21 september 2005 20:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ach na de gewonnen UEFA Cup finale kwamen de zogenaamde Feyenoord-supporters ook uit alle hoeken en gaten gekropen.
Maar door de afgelopen twee "geweldige" seizoenen is dit mooi afgeslankt tot de echte supporters!
rotterdammers willen ook niet winnen, dan moeten ze vrolijk doen, en dat is niet hun sterkste puntquote:Op woensdag 21 september 2005 21:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Haha het klinkt als of je liever hebt dat Feyenoord geen kampioen ofzo wordt![]()
![]()
Ach precies het zelfde als Arveladzequote:Op woensdag 21 september 2005 21:01 schreef HeatWave het volgende:
ja, VdV laten gaan was erg slim idd... maar goed, niets meer aan te doen nu helaas.
Ik zei het vorig jaar en doe het nu weer, over 3 jaar speelt vdV écht bij een topclub. Hij blijft een ongelofelijk goede voetballer en deze stap kon nog wel eens erg leerzaam voor hem zijn. Hij is nog steeds jong, van v Nistelrooij had op die leeftijd nog niemand gehoord.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Vind HSV toch nog steeds een degradatie voor Raffie. Hij werd gouden bergen beloofd enkele seizoen terug, de aanvoerder van Nederland en Barcelona ofzo.
En dan verlaat ie ajax voor HSV (de ene kutclub voor de andere, maar goed....)
Erg sneu....
We zijn nu eenmaal graag chagerijnig....quote:Op woensdag 21 september 2005 21:03 schreef HeatWave het volgende:
Rotterdammers willen ook niet winnen, dan moeten ze vrolijk doen, en dat is niet hun sterkste punt.
Mja, of juist erg slim.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Vind HSV toch nog steeds een degradatie voor Raffie.
Erg sneu....
Kut Limbo wordt ook wakker!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jalalalala, 2-0 voor.
Dan ga ik morgen naar de training en scheld 'm verrotquote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef Zwansen het volgende:
Lachen als nu Rosenberg invalt en scoort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |