Is dat nou wat (zowel I-net als TV) want wij hebben nu ADSL via Versatel maar een KPN abbo versie, dus konden niet overstappenquote:
Moet jij niet naar bed?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Moeten jullie niet naar de Arena?
Nee we zijn allemaal successupporters, dat weet je nou toch wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Internet is gewoon goed, wel snel maar niets bijzonders opzich. Maar het voetbal erbij was voor mij wel de doorslag hoor...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is dat nou wat (zowel I-net als TV) want wij hebben nu ADSL via Versatel maar een KPN abbo versie, dus konden niet overstappen
Dat is juist zo kut van Blind, laat die spitsen toch eens staan. Het eerste wat Zlatan in Turijn zie, was dat hij blij was dat hij eens niet aan het eind van de 2e helft er af moest en daardoor beter ging spelen.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jep weet niet hoe laat.
Btw misschien Yannis eruit in de rust en Rosenberg erin
En dat steeds wisselen ooit zouden ze toch moeten gaan scoren
Kom, ga eens van het positieve uit, Ajax gaat steeds beter spelen en Sneijder is in supervorm.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:48 schreef HeatWave het volgende:
Nou als Ajax 1 kans heeft op een monsterzege dan lijkt het vandaag wel te zijn. ADO lijkt echt niet te willen voetballen op dit moment...
Als ik ging kon ik niet meer thuiskomenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Ja idd laten we Charisteas die niet kan scoren eruit halenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jep weet niet hoe laat.
Btw misschien Yannis eruit in de rust en Rosenberg erin
En dat steeds wisselen ooit zouden ze toch moeten gaan scoren
Valt tot nu toe reuze mee vergeleken met vorig seizoenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Jammer dat het zo een ontzettende grafhond is!
Beetje moeilijk teruggaan naar Groningen weer he.....quote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Oke, bedankt voor de nuttige tip.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Snel F5 drukken nashje, anders mis je misschien een goal...
Omg wat een foutquote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als ik ging kon ik niet meer thuiskomen
[..]
Ja idd laten we Charisteas die niet kan scoren eruit halen![]()
Dat is positief hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kom, ga eens van het positieve uit, Ajax gaat steeds beter spelen en Sneijder is in supervorm.
willen ze alsnog verliezenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef HeatWave het volgende:
Grygera eraf, Heitinga erin.
Speak for Yourself.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:48 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee we zijn allemaal successupporters, dat weet je nou toch wel.
Reden?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef HeatWave het volgende:
Grygera eraf, Heitinga erin.
Je wordt wel grappiger en gevatter met de jaren hè.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Oke, ik wacht alleen nog een jaartje ik wil weten wat ze straks gaan vragen als het voetbal niet meer gratis erbij zitquote:Op woensdag 21 september 2005 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Internet is gewoon goed, wel snel maar niets bijzonders opzich. Maar het voetbal erbij was voor mij wel de doorslag hoor...
Cynisme enzo...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Speak for Yourself.
Ookal degradeert Ajax, dan nog blijf ik ze trouw.
(maar dan nog koop ik geen seizoenkaart)
Lichte blessure Grygera.quote:
Ik kon 2 of 3 jaar de prijs vast zettenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Oke, ik wacht alleen nog een jaartje ik wil weten wat ze straks gaan vragen als het voetbal niet meer gratis erbij zit
Dat van mij ook.quote:
Ja, geef mij maar de schuldquote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lichte blessure Grygera.
Dat komt omdat Heatwave steeds over een blessuregolf begint
Is Loek begraven?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat van mij ook.
Ajax heeft tenminste successupporters.
(Bij Feyenoord zijn die allemaal al begraven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |