Uit het grote "amsterdamse humor; 101 grappen en grollen boek"!quote:Op maandag 19 september 2005 22:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Whahahahahaha.
Waar haal je al die toffe grappen vandaan?
PSV bakt er nog minder van dan Ajax, dus cultheld is al weken niet in t Ajax-Topique geweest.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
Vorig seizoen waren het de PSV-ers (o.a. cultheld) die bijdehand kwamen doen in de AFC AJAX-topics en dit seizoen zijn het de Feyenoorders. Beetje jammer dat bij iedere club de haat jegens Ajax groter is dan de liefde voor de eigen club en dat ze zich pas laten horen, wanneer ze boven Ajax staan.
Cultheld's laatste bezoek is alweer 2 dagen, 17 uur, 46 minuten geleden, typische successupporter.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
PSV bakt er nog minder van dan Ajax, dus cultheld is al weken niet in t Ajax-Topique geweest.
Als ik jou was zou ik er niet je beroep van maken, gokken op voetbaluitslagen. Ajax - ADO 0 - 1 is vrijwel hetzelfde als een landstitel voor Feyenoord, een utopie.quote:
We zullen zien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er niet je beroep van maken, gokken op voetbaluitslagen. Ajax - ADO 0 - 1 is vrijwel hetzelfde als een landstitel voor Feyenoord, een utopie.
nou nou dat is wel erg overdreven!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er niet je beroep van maken, gokken op voetbaluitslagen. Ajax - ADO 0 - 1 is vrijwel hetzelfde als een landstitel voor Feyenoord, een utopie.
Een begin is Rosenberg op de bank.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:56 schreef devv05 het volgende:
zie eerder positieve dan negatieve punten, al zou ik zo ook niet weten hoe dat spitsenprobleem snel opgelost moet worden.
En dan? Harry is (op dit moment) ook maar een heel klein beetje beter minder slecht, schiet je bijna niks mee op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een begin is Rosenberg op de bank.![]()
Haal Ivan Gabrich terug.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dan? Harry is (op dit moment) ook maar een heel klein beetje beter minder slecht, schiet je bijna niks mee op.
Babel in de spits. Boukhari, Manucharyan, Boerrigter, Martina of Goossens linksvoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:56 schreef devv05 het volgende:
al zou ik zo ook niet weten hoe dat spitsenprobleem snel opgelost moet worden.
Rosales kan toch ook nog linksbuitenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Babel in de spits. Boukhari, Manucharyan, Boerrigter of Martina linksvoor.
Of anders Urby en dan een verkapte 4-4-2 spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |