abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30795568
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij vindt liegen en draaien realiteitszin???

En jij wil gewoon lekker nog langer in de file staan?
Ik hoef niet langer in de file te staan. Maar als de oplossing kennelijk het duurder maken van het rijden is neem ik die file voor lief. Meer wegen, asfalt ja, is dan een veel prettigere en realistischere oplossing.
pi_30795678
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:59 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik hoef niet langer in de file te staan. Maar als de oplossing kennelijk het duurder maken van het rijden is neem ik die file voor lief. Meer wegen, asfalt ja, is dan een veel prettigere en realistischere oplossing.
Van Aartsen verkiezingspopulisme werkt bij jou in ieder geval. Dat is precies zijn bedoeling.

Het is jammer dat de VVD onbetrouwbaar blijkt en zich niet aan eerdere afspraken en moties houdt.
pi_30795691
Welke partijen moeten nog een praatje houden?
pi_30796219
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Van Aartsen verkiezingspopulisme werkt bij jou in ieder geval. Dat is precies zijn bedoeling.

Het is jammer dat de VVD onbetrouwbaar blijkt en zich niet aan eerdere afspraken en moties houdt.
Zolang het rekeningrijden niet doorgaat maak ik me niet druk over jouw visie erop
pi_30796335
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:20 schreef nikk het volgende:

[..]

Zolang het rekeningrijden niet doorgaat maak ik me niet druk over jouw visie erop
Dan zijn de files wel opgelost.
lollig
pi_30796449
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:24 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Dan zijn de files wel opgelost.
Files oplossen door het autogebruik duurder te maken is net als het hongerprobleem oplossen door mensen af te schieten. Een kut oplossing dus.
pi_30796575
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:29 schreef nikk het volgende:

[..]

Files oplossen door het autogebruik duurder te maken is net als het hongerprobleem oplossen door mensen af te schieten. Een kut oplossing dus.
Wat een onzin.

Ondertussen blijft de VVD maar liegen.
pi_30796886
Marijnissen
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_30796978
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:29 schreef nikk het volgende:

[..]

Files zijn een gegeven, leer er mee leven...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_30797080
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Files zijn een gegeven, leer er mee leven...
Files zul je waarschijnlijk ook nooit volledig kunnen oplossen. Wel kun je op bepaalde punten het file-leed verminderen door extra asfalt
pi_30797161
Waar is weisglas?

En wie zit er nu aan de voorzitterhamer? Sharon dijksma?
pi_30797194
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:54 schreef nikk het volgende:

[..]

Files zul je waarschijnlijk ook nooit volledig kunnen oplossen. Wel kun je op bepaalde punten het file-leed verminderen door extra asfalt
Liever door minder auto's
pi_30797293
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:58 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding] .
pi_30797465
Hoogervorst met dat kotsgebaar

Kabinet van normen en waarden
pi_30797603
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:07 schreef SCH het volgende:
Hoogervorst met dat kotsgebaar

Kabinet van normen en waarden
Geweldig .
pi_30797752
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Geweldig .
"Grapje"
pi_30797822
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:17 schreef SCH het volgende:

[..]

"Grapje"
Moeten ze vaker doen, emotie laten zien, zowel van links als rechts. Prachtig!
pi_30802369
En waarom bood Hoogervorst (wat een hoge en vorstelijke naam voor een laag bij de grondse eikel) zijn excuses aan? Omdat televisiecamera's de ware aard van Sinister Hoogervorst vastlegden. Hij kotst op ons allemaal in feite. Zoiets zit nou in onze regering.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_30802721
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:40 schreef Mikrosoft het volgende:
En waarom bood Hoogervorst (wat een hoge en vorstelijke naam voor een laag bij de grondse eikel) zijn excuses aan? Omdat televisiecamera's de ware aard van Sinister Hoogervorst vastlegden. Hij kotst op ons allemaal in feite. Zoiets zit nou in onze regering.
Hij kotst op de idiote retoriek van Bos. Ik kots vrolijk met Hoogervorst mee.
pi_30803114
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef nikk het volgende:

[..]

Hij kotst op de idiote retoriek van Bos. Ik kots vrolijk met Hoogervorst mee.
Mee? Dat kan nu niet meer. Maar een zeer bedenkelijke actie van een minister nota bene en in tijden dat vrije meningsuiting bedreigd wordt. Het kotsgebaar is namelijk ook als iets anders te interpreteren zoals een pistool in je keel gericht.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_30803170
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:59 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Mee? Dat kan nu niet meer. Maar een zeer bedenkelijke actie van een minister nota bene en in tijden dat vrije meningsuiting bedreigd wordt. Het kotsgebaar is namelijk ook als iets anders te interpreteren zoals een pistool in je keel gericht.
pi_30803256
maar...wat zei hij nou letterlijk!
  woensdag 21 september 2005 @ 21:03:49 #174
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30803265
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik kots vrolijk met Hoogervorst mee.
Logisch, want inhoudelijk heb je geen antwoord.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 21 september 2005 @ 21:08:04 #175
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30803425
Ai, een pijnlijk correcte analyse:
quote:
Hier dient zich het nieuwe motto van het kabinet-Balkenende aan: ‘Naar nieuwe evenwichten’. Achter deze kreet gaat een politieke draai schuil. Aanvankelijk was ‘eigen verantwoordelijkheid’ het parool. Dat betekende dat burger vooral zelfredzaam moest zijn. Hij moest langer doorwerken. Mensen zonder werk kregen minder bescherming en moesten beter hun best doen zichzelf aan een baan te helpen.

Deze versoberingen in de sociale zekerheid vonden plaats in een tijd van economische krimp, koopkrachtverlies en oplopende werkloosheid. Eigen verantwoordelijk werkte zo grotere sociale ongelijkheid in de hand. Vooral de kloof tussen mensen met een baan en mensen zonder werk groeide.

Maar ook voor de middengroepen, die samen de ruggengraat van de samenleving vormen, werd de strijd om het bestaan harder. Terwijl het kabinet dacht beloond te worden voor zijn daadkracht, sloeg de stemming radicaal om.

Het Sociaal en Cultureel Planbureau constateert in De sociale staat van Nederland dat tweederde van de bevolking vindt dat de overheid niet goed functioneert. Vijf jaar geleden vond tweederde nog dat de overheid het wel goed deed.

Het kabinet heeft de boodschap begrepen. Plotseling hoeft die eigen verantwoordelijkheid niet meer zo letterlijk te worden genomen. Het ‘nieuwe evenwicht’ krijgt gestalte in een uitgebreid programma van compensatie en reparatie van de gaten die de doctrine van de zelfredzaamheid heeft geslagen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')