Dat is een statement!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:57 schreef Monidique het volgende:
Ik mag Priapus sowieso niet.
Ik sla geen bejaarden.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:00 schreef MrX1982 het volgende:
Laten we het vechten voor zaterdag bewaren![]()
Dat verandert wel als de bejaarden jou slaan.quote:
Dat vergeet je wel na een paar bierquote:Op donderdag 29 september 2005 00:05 schreef Sidekick het volgende:
Ik sla geen bejaarden.
Hoe wendbaar is die rollator van jou eigenlijk?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:07 schreef Priapus het volgende:
[..]
Dat verandert wel als de bejaarden jou slaan.
Och och!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hoe wendbaar is die rollator van jou eigenlijk?
Als ik moe ben slaap ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat maakt dus 5 die een nacht doorhalen
Mijn (toegegeven: niet heel heldere) herinnering zegt dat het 'Het land van belofte' is.quote:
En dan niet stiekem toch komen zodat we allemaal van je gaan walgen hè?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:36 schreef Monidique het volgende:
Ik kom niet. Als er al besteld is, geef maar een rekeningnummer, dan maak ik het geld over.
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik kom niet, was al bekend, slotje.
Ja, zouden ze je fileetje al besteld hebben?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:36 schreef Monidique het volgende:
Ik kom niet. Als er al besteld is, geef maar een rekeningnummer, dan maak ik het geld over.
Het zal sidekick verheugen dat zijn foute vriendje ook komt.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:19 schreef NightH4wk het volgende:
Ik zal ff kieken, me OV gaat in dus scheelt weer 8 euri.
De vorige keer was er veel SC-volk, en kwam het vooral neer op slap geouwehoer.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:00 schreef Mereltje het volgende:
Oeh spannend, allemaal mensen die ik niet ken, gaan we het ook nog over de politiek hebben?
SC-volk klinkt wat negatief, maar ik wel best proberen het over politiek te hebben hoor ... (Smink april 2006 weg oh oh oh)quote:Op donderdag 29 september 2005 22:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De vorige keer was er veel SC-volk, en kwam het vooral neer op slap geouwehoer.
Mooi. Dan kom ik ook nog even langsquote:Op donderdag 29 september 2005 22:22 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Sommigen gaan de hele nacht door![]()
Ik niet btw (de hele nacht door), ik heb het nummer van sizzler, moet ik hem mailenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Mooi. Dan kom ik ook nog even langs
Als men wat nummers naar me stuurt. Ik ben laat btw. Erg laat
Heel graagquote:Op donderdag 29 september 2005 22:35 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ik niet btw (de hele nacht door), ik heb het nummer van sizzler, moet ik hem mailen?
Wie weet als je een goede indruk achterlaat kun je misschien wel mod wordenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
Oeh nikky én yvonne komen. Dan kom ik misschien ook nog ff.
Doe maar.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:35 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ik niet btw (de hele nacht door), ik heb het nummer van sizzler, moet ik hem mailen?
Jaja.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:00 schreef Mereltje het volgende:
Oeh spannend, allemaal mensen die ik niet ken, gaan we het ook nog over de politiek hebben?
Gelukkig is de afwerkplek in Gn nog niet dicht.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
Oeh nikky én yvonne komen. Dan kom ik misschien ook nog ff.
Dan kun je niet vroeg weg. Eerder dan 02.00 uur zal ik er niet zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 22:50 schreef sizzler het volgende:
[..]
Doe maar.
En Nikky, niet zo laat dat ik het me de volgende dag niet meer kan herinneren he?![]()
Sorry.. ik werk achter een 0900 nummer.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:03 schreef Priapus het volgende:
[..]
Gelukkig is de afwerkplek in Gn nog niet dicht.
Misschien handig om dan je mond open te doen?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wordt het naar verwachting net zo inhoudsloos als de vorige keer? In dat geval overweeg ik mijn aanwezigheid zeer ernstig.
Je bent gewoon bang voor yvonne.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wordt het naar verwachting net zo inhoudsloos als de vorige keer? In dat geval overweeg ik mijn aanwezigheid zeer ernstig.
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor yvonne.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor yvonne.![]()
Er was de vorige keer geen speld tussen al het gebabbel te krijgen.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Misschien handig om dan je mond open te doen?
Voor puur en alleen inhoud ga ik geen 2 uur reizen, zinnige dingen kunnen immers net zo goed op het forum gezegt worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:36 schreef MrX1982 het volgende:
Wordt er daadwerkelijk over zinnige dingen gesproken, in dat geval kan ik beter niet komen![]()
We zouden ook kunnen praten over de vraag of Duke nou woont op nummer 25 a, b, c, of d.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:36 schreef MrX1982 het volgende:
Wordt er daadwerkelijk over zinnige dingen gesproken, in dat geval kan ik beter niet komen![]()
Zeggen. zegte gezegtquote:Op donderdag 29 september 2005 23:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Voor puur en alleen inhoud ga ik geen 2 uur reizen, zinnige dingen kunnen immers net zo goed op het forum gezegt worden.
Mijn idee. Ik ga voor de informele sfeerquote:Op donderdag 29 september 2005 23:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Voor puur en alleen inhoud ga ik geen 2 uur reizen, zinnige dingen kunnen immers net zo goed op het forum gezegt worden.
Het is iig in een boomhut, voorzover ik weetquote:Op donderdag 29 september 2005 23:39 schreef Priapus het volgende:
We zouden ook kunnen praten over de vraag of Duke nou woont op nummer 25 a, b, c, of d.
Ik ook.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mijn idee. Ik ga voor de informele sfeer![]()
Als je in de Randstad woont adviseer ik je de laatste trein NAAR Groningen te nemen.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maar goed, ik kom dus wel gewoon. De laatste trein gaat om 22:17 richting Huize Wolffenstein, tegen die tijd moet ik wel weten of ik de nacht doorhaal, of niet natuurlijk.
Same here. Na 22:17 is er voor mij ook geen weg meer terugquote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maar goed, ik kom dus wel gewoon. De laatste trein gaat om 22:17 richting Huize Wolffenstein, tegen die tijd moet ik wel weten of ik de nacht doorhaal, of niet natuurlijk.
Dat heb je zelf toch afgesproken. Eigen schuld dikke bultquote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef Priapus het volgende:
Ik ook.
Maar ik moet verdomme vooraf nog met Y.H. te D. lunchen.
Echt waar?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat heb je zelf toch afgesproken. Eigen schuld dikke bult![]()
Kan je me trouwens mailen? Misschien dat ik nl wel in Gouda opstap.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat heb je zelf toch afgesproken. Eigen schuld dikke bult![]()
Waarschijnlijk tenzij je gedwongen bent natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 23:57 schreef Priapus het volgende:
Echt waar?
Laat hem gewoon met draaiende motor voor het café staan. Het zou zomaar kunnen dat 'iemand' er gebruik van wenst te maken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:38 schreef MrX1982 het volgende:
Ik kom na overleg met de auto.
Waar kan ik mijn auto parkeren in Groningen en tegen welk tarief?
Er is in Gn een parkeertariefvrije zone.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:38 schreef MrX1982 het volgende:
Goed idee. Tegen betaling uiteraardquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:53 schreef kLowJow het volgende:
Laat hem gewoon met draaiende motor voor het café staan. Het zou zomaar kunnen dat 'iemand' er gebruik van wenst te maken.
Is dat een achterbuurt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:58 schreef Priapus het volgende:
Er is in Gn een parkeertariefvrije zone.
In de Roodeweeshuisstraat.
:0
Nope!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:06 schreef MrX1982 het volgende:
Ok netjes
Is dat vlakbij het station?
Zaterdagnacht zetten wij hem altijd bij het CS neer. Geen idee of je op dat tijdstip ook moet betalen. Wij doen het in ieder geval niet. Gratis parkeren kan je ook bij Ikea, naast de McDonalds, is wel 10-15 minuten lopen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:38 schreef MrX1982 het volgende:
Kun je niet even een kleine omweg maken via A'doorn? Bespaart mij weer een vervelend ritje met dequote:Op vrijdag 30 september 2005 00:38 schreef MrX1982 het volgende:
Mail me maar even. maartenvk at gmail punt comquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kun je niet even een kleine omweg maken via A'doorn? Bespaart mij weer een vervelend ritje met detrein
.
Zo ja, dan geef ik mijn adres wel even door via MSN.
Done.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mail me maar even. maartenvk at gmail punt com
oei oei!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, ik ben om 16.30 bij de 3,
te herkennen aan ene mantelpakje, nette haren, hakjes en een VVD-sjaaltje.
Ook goedemorgen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 08:10 schreef sizzler het volgende:
Goedemorgen en welkom op deze meting-dag!
Ik mail je wel even.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 08:31 schreef sigme het volgende:
Ook goedemorgen!
Het heeft hier vannacht / vanochtend al gruwelijk hard geregend, dus ik verwacht de rest van de dag mooi weer. Ik heb alvast een rokje aan![]()
MrX, wil je mijn telefoonnummer voor het geval je verdwaalt / de auto niet kwijt raakt? Ik heb wel een parkeervergunning voor bezoekers & ik woon niet ver van het station (dichterbij dan de Ikea). Maar dan zouden we iets moeten regelen om die vergunning weer bij mij terug te krijgen, ik ben alleen van 4 tot 6 ofzo bij de meet.
Ook goedemorgen vanuit Groningen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 08:10 schreef sizzler het volgende:
Goedemorgen en welkom op deze meeting-dag!
Je hebt mail terugquote:
Zo te zien wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:28 schreef Sidekick het volgende:
Is het treinverkeer in Utrecht weer normaal?
Gezellig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:12 schreef Mereltje het volgende:
Ik hoor net van sizzler dat er nog maar 6 mensen zijn, gezellig clubje![]()
Rond 8 uur zal ik eens kijken hoe de sfeer is..
Misschien dat dat afleidingsmanouvre was en ze toch ineens kwam.quote:
Jij bent al geweestquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:47 schreef sigme het volgende:
Yvonne kwam niet
Ik moest het vrouwenkquotum veilig stellen. Gedaan.
Beetje leuke sfeer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:05 schreef sigme het volgende:
Oh, gezellig. Ik heb eerst 3 kwartier(nee, een uur) met sidekick en chewie(toch?) gewacht totdat MrX, met sizzler en finder_elf aan boord, een parkeerplaats in de buurt van station had gevonden.
Daarna bleek de 3 gezusters half dicht en voor zover open: vol. (Vroegah, toen ik daar wel kwam, was dat trouwens een heel andere kroeg).
Uieindelijk zijn we op het terras van de Stadlander in de Poelestraat beland. Lekker weer, maar toe de zon weg was wat fris. Omdat het al met al wat laat op gang kwam en ik om 6 uur weg moest, tsja, was het kort maar krachtig?
Heel apart, mensen in werkelijkheid zien die je zo zonder lijfelijkheid gewend bent. Ik hoop dat ze nog een leuke avond hebben..
Ja, prima sfeerquote:
En dus een man of 6....quote:
Nee, een man of 5. 1 vrouwquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, een man of 5. 1 vrouw![]()
En de vrouw heeft de heren verlaten, opdat zij onder genot van cognac en sigaren de politiek kunnen bespreken![]()
Ik ben er niet geheel achter. De afkorting staat voor terugvindpost, en het heeft iets te maken met het krijgen van een topic in je lijst actieve topics (My active topics).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |