Dat is een statement!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:57 schreef Monidique het volgende:
Ik mag Priapus sowieso niet.
Ik sla geen bejaarden.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:00 schreef MrX1982 het volgende:
Laten we het vechten voor zaterdag bewaren![]()
Dat verandert wel als de bejaarden jou slaan.quote:
Dat vergeet je wel na een paar bierquote:Op donderdag 29 september 2005 00:05 schreef Sidekick het volgende:
Ik sla geen bejaarden.
Hoe wendbaar is die rollator van jou eigenlijk?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:07 schreef Priapus het volgende:
[..]
Dat verandert wel als de bejaarden jou slaan.
Och och!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hoe wendbaar is die rollator van jou eigenlijk?
Als ik moe ben slaap ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat maakt dus 5 die een nacht doorhalen
Mijn (toegegeven: niet heel heldere) herinnering zegt dat het 'Het land van belofte' is.quote:
En dan niet stiekem toch komen zodat we allemaal van je gaan walgen hè?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:36 schreef Monidique het volgende:
Ik kom niet. Als er al besteld is, geef maar een rekeningnummer, dan maak ik het geld over.
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik kom niet, was al bekend, slotje.
Ja, zouden ze je fileetje al besteld hebben?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:36 schreef Monidique het volgende:
Ik kom niet. Als er al besteld is, geef maar een rekeningnummer, dan maak ik het geld over.
Het zal sidekick verheugen dat zijn foute vriendje ook komt.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:19 schreef NightH4wk het volgende:
Ik zal ff kieken, me OV gaat in dus scheelt weer 8 euri.
De vorige keer was er veel SC-volk, en kwam het vooral neer op slap geouwehoer.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:00 schreef Mereltje het volgende:
Oeh spannend, allemaal mensen die ik niet ken, gaan we het ook nog over de politiek hebben?
SC-volk klinkt wat negatief, maar ik wel best proberen het over politiek te hebben hoor ... (Smink april 2006 weg oh oh oh)quote:Op donderdag 29 september 2005 22:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De vorige keer was er veel SC-volk, en kwam het vooral neer op slap geouwehoer.
Mooi. Dan kom ik ook nog even langsquote:Op donderdag 29 september 2005 22:22 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Sommigen gaan de hele nacht door![]()
Ik niet btw (de hele nacht door), ik heb het nummer van sizzler, moet ik hem mailenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Mooi. Dan kom ik ook nog even langs
Als men wat nummers naar me stuurt. Ik ben laat btw. Erg laat
Heel graagquote:Op donderdag 29 september 2005 22:35 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ik niet btw (de hele nacht door), ik heb het nummer van sizzler, moet ik hem mailen?
Wie weet als je een goede indruk achterlaat kun je misschien wel mod wordenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
Oeh nikky én yvonne komen. Dan kom ik misschien ook nog ff.
Doe maar.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:35 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ik niet btw (de hele nacht door), ik heb het nummer van sizzler, moet ik hem mailen?
Jaja.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:00 schreef Mereltje het volgende:
Oeh spannend, allemaal mensen die ik niet ken, gaan we het ook nog over de politiek hebben?
Gelukkig is de afwerkplek in Gn nog niet dicht.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
Oeh nikky én yvonne komen. Dan kom ik misschien ook nog ff.
Dan kun je niet vroeg weg. Eerder dan 02.00 uur zal ik er niet zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 22:50 schreef sizzler het volgende:
[..]
Doe maar.
En Nikky, niet zo laat dat ik het me de volgende dag niet meer kan herinneren he?![]()
Sorry.. ik werk achter een 0900 nummer.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:03 schreef Priapus het volgende:
[..]
Gelukkig is de afwerkplek in Gn nog niet dicht.
Misschien handig om dan je mond open te doen?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wordt het naar verwachting net zo inhoudsloos als de vorige keer? In dat geval overweeg ik mijn aanwezigheid zeer ernstig.
Je bent gewoon bang voor yvonne.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wordt het naar verwachting net zo inhoudsloos als de vorige keer? In dat geval overweeg ik mijn aanwezigheid zeer ernstig.
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor yvonne.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor yvonne.![]()
Er was de vorige keer geen speld tussen al het gebabbel te krijgen.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Misschien handig om dan je mond open te doen?
Voor puur en alleen inhoud ga ik geen 2 uur reizen, zinnige dingen kunnen immers net zo goed op het forum gezegt worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:36 schreef MrX1982 het volgende:
Wordt er daadwerkelijk over zinnige dingen gesproken, in dat geval kan ik beter niet komen![]()
We zouden ook kunnen praten over de vraag of Duke nou woont op nummer 25 a, b, c, of d.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:36 schreef MrX1982 het volgende:
Wordt er daadwerkelijk over zinnige dingen gesproken, in dat geval kan ik beter niet komen![]()
Zeggen. zegte gezegtquote:Op donderdag 29 september 2005 23:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Voor puur en alleen inhoud ga ik geen 2 uur reizen, zinnige dingen kunnen immers net zo goed op het forum gezegt worden.
Mijn idee. Ik ga voor de informele sfeerquote:Op donderdag 29 september 2005 23:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Voor puur en alleen inhoud ga ik geen 2 uur reizen, zinnige dingen kunnen immers net zo goed op het forum gezegt worden.
Het is iig in een boomhut, voorzover ik weetquote:Op donderdag 29 september 2005 23:39 schreef Priapus het volgende:
We zouden ook kunnen praten over de vraag of Duke nou woont op nummer 25 a, b, c, of d.
Ik ook.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mijn idee. Ik ga voor de informele sfeer![]()
Als je in de Randstad woont adviseer ik je de laatste trein NAAR Groningen te nemen.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maar goed, ik kom dus wel gewoon. De laatste trein gaat om 22:17 richting Huize Wolffenstein, tegen die tijd moet ik wel weten of ik de nacht doorhaal, of niet natuurlijk.
Same here. Na 22:17 is er voor mij ook geen weg meer terugquote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maar goed, ik kom dus wel gewoon. De laatste trein gaat om 22:17 richting Huize Wolffenstein, tegen die tijd moet ik wel weten of ik de nacht doorhaal, of niet natuurlijk.
Dat heb je zelf toch afgesproken. Eigen schuld dikke bultquote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef Priapus het volgende:
Ik ook.
Maar ik moet verdomme vooraf nog met Y.H. te D. lunchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |