Of conducteur.. heb je toch een band met het verledenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:11 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Opeens heb je het.... je wordt een nazi
quote:Rove, Rove, row your boat Forcefully through choppy Washington seas,
Oh, and thanks for taking so much time
To help my friends the Saudis.
er zijn er voor minder gebandquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:11 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Opeens heb je het.... je wordt een nazi
quote:Fiscus laat hebberige vrouw gijzelen
De Amsterdamse Carol-Ann de Leeuw zit al ruim twee maanden vast in een gevangenis in Groningen omdat ze weigert een half miljoen euro terug te geven aan de belasting. De Belastingdienst heeft haar daarom door de rechter laten gijzelen. Dat gebeurde toen De Leeuw ook tegenover de rechtbank weigerde te zeggen waar het geld is gebleven.
De vrouw vulde twee jaar geleden haar belastingaangifte fout in. De fiscus die dat niet goed controleerde, stortte daarop maar liefst 479.878 euro op haar rekening. Ondanks herhaalde verzoeken om het geld terug te storten, liet De Leeuw het op haar rekening staan. Toen de Belastingdienst daar vervolgens beslag op legde, bleek de rekening leeg. Samen met haar vriend Ashwin had zij het vermogen in contanten opgenomen. Waar het is gebleven wilde ze niet zeggen.
De schoolgaande dochter van de vrouw verblijft nu noodgedwongen bij opa en oma. De Leeuw eiste gisteren in een kort geding dat de gijzeling wordt opgeheven. Volgens haar advocaat is het hoog tijd dat zij herenigd wordt met haar kind. De rechter doet over 10 dagen uitspraak.
Allah waakt over je.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:46 schreef Mutant01 het volgende:
Ik krijg nooit snelheidsboetes. Hoe komt dat? Ben ik een geest ofzo? Ook al wordt ik geflitst, dan krijg ik ze niet.
Staat gewoon op mijn naam, heb trouwens 1 boete gekregen voor spookrijden, maar dat was het.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:50 schreef Drugshond het volgende:
Staat de auto wel op je naam... of op de vorige eigenaar ?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Staat gewoon op mijn naam, heb trouwens 1 boete gekregen voor spookrijden, maar dat was het.
Big Brother legt alles vast, maar computers zijn dom. Ik vermoed dat wie een keer bekeurd is voor spookrijdenvoor eeuwig als spook geregisteerd staat. En er zal wel bezuinigd zijn op het sturen van spooknota's..quote:Ik krijg nooit snelheidsboetes. Hoe komt dat? Ben ik een geest ofzo? Ook al wordt ik geflitst, dan krijg ik ze niet.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:16 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Big Brother legt alles vast, maar computers zijn dom. Ik vermoed dat wie een keer bekeurd is voor spookrijdenvoor eeuwig als spook geregisteerd staat. En er zal wel bezuinigd zijn op het sturen van spooknota's..
Hoe krijg je dat voor elkaar? Spookrijden? Dronken, stoned & achterstevoren achter het stuur gekropen?
Ik heb nog nooit een boete gehad, toch al meer dan 10 jaar rijbewijs![]()
Heb je foto's van me gevonden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:15 schreef George-Butters het volgende:
Dat komt door je korte rokjes en die enorme inkijk.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:32 schreef MrX1982 het volgende:
GL
Waarom plegen die mensen niet collectief zelfmoord. Wat zou de wereld dan mooi zijn![]()
Ach vat het vooral niet persoonlijk op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef sigme het volgende:
Wat een lelijke gedachte van je, MrX. Zonder mij wordt de wereld vast niet mooier
![]()
FotoBron?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef sigme het volgende:
Zonder mij wordt de wereld vast niet mooier![]()
Het persoonlijke is politiek!quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach vat het vooral niet persoonlijk op.
Somsquote:Je stemt GL?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |