Wat moet ik anders zeggen?quote:
tip: je hoeft niet op elke post te reagerenquote:Op zondag 18 september 2005 20:40 schreef TehRockstar het volgende:
Wat moet ik anders zeggen?. Ik hoop dat je met je hoofd op de kraan valt en verdrinkt in je eigen braaksel?
Dankje..nu is m'n beeld van Vlarp en 'doucheplezier' naar de knoppen!quote:Op zondag 18 september 2005 20:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat moet ik anders zeggen?. Ik hoop dat je met je hoofd op de kraan valt en verdrinkt in je eigen braaksel?
Kinky toch.quote:Op zondag 18 september 2005 20:44 schreef xman het volgende:
[..]
Dankje..nu is m'n beeld van Vlarp en 'doucheplezier' naar de knoppen!![]()
KWALiteit, het eerste deel van dat woord gaat hem toch wel goed af !quote:Op zondag 18 september 2005 20:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tip: je hoeft niet op elke post te reageren. Probeer eens kwaliteit i.p.v. kwantiteit
.
Ja precies!! <-- kwaliteitspost!quote:Op zondag 18 september 2005 20:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tip: je hoeft niet op elke post te reageren. Probeer eens kwaliteit i.p.v. kwantiteit
.
Dat doet-ie dan wel weer leuk jaquote:Op zondag 18 september 2005 20:46 schreef creno het volgende:
KWALiteit, het eerste deel van dat woord gaat hem toch wel goed af !
quote:Op zondag 18 september 2005 20:46 schreef creno het volgende:
[..]
KWALiteit, het eerste deel van dat woord gaat hem toch wel goed af !
dankje !!! ik wilde weer gaan typen, maar drukte eerst F5quote:
quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
(vriendschappelijk kusje, geen hitsige ouwe nichten kus, dus)
quote:Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef XMN8R het volgende:
Jullie vervelen je verschrikkelijk he.
Welnee X, ik ken je beter dan datquote:Op zondag 18 september 2005 20:44 schreef xman het volgende:
[..]
Dankje..nu is m'n beeld van Vlarp en 'doucheplezier' naar de knoppen!![]()
Ik heb gelukkig nog net op tijd een screen-shotje kunnen makenquote:Op zondag 18 september 2005 20:52 schreef creno het volgende:
ik zat net weer te kijken naar de BB[homo] streams, er was heel kort beeld, alleen dat kug uit het bubbelbad stapte, terwijl Beav, wonderer en anne1982 er nog in zaten, maar al snel sprong het weer op zwart
Misschien..quote:Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef XMN8R het volgende:
Jullie vervelen je verschrikkelijk he.
quote:Op zondag 18 september 2005 20:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog net op tijd een screen-shotje kunnen maken
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 september 2005 20:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog net op tijd een screen-shotje kunnen maken
[afbeelding]
Vleeslul.. groeit nauwelijks meer als ie erect wordtquote:Op zondag 18 september 2005 20:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]![]()
Dat is geen klein piem0ltje.
ja ! nu neem je je woorden wel terug zeker over kug ?quote:Op zondag 18 september 2005 20:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]![]()
Dat is geen klein piem0ltje.
Oh, dan valt het dus wel mee.quote:Op zondag 18 september 2005 20:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vleeslul.. groeit nauwelijks meer als ie erect wordt
Nooit zo'n grote gezien natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2005 20:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, dan valt het dus wel mee.![]()
Impressive toch.
Was daar niet eens een poll over?quote:Op zondag 18 september 2005 20:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vleeslul.. groeit nauwelijks meer als ie erect wordt
Jij zult 'm wel gemaakt hebbenquote:Op zondag 18 september 2005 21:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Was daar niet eens een poll over?.
Alsof je ze wel in andere stand hebt gezien.quote:Op zondag 18 september 2005 20:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neen, niet in flappiestand nee.
Ik wilde het al niet zeggenquote:
Moet je vooral nu pas inschakelen.quote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef petre86 het volgende:
Harry potter op sbs.. ik moet er toch aan geloven denk ik
Die is al 40 minuten bezig.quote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef petre86 het volgende:
Docu over New York op National Geographic..quote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef petre86 het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof je ze wel in andere stand hebt gezien..
zeg rukpukje, hoef jij nooit naar school, huiswerk te maken, slapen en meer van zulks wat kindertjes van jouw leeftijd normaal altijd doen?
ik heb om 20:50 de tv aangezetquote:Op zondag 18 september 2005 21:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die is al 40 minuten bezig..
En ga me nou niet vertellen dat je hem nog nooit gezien hebt..
Weer zo'n briljante eloquente ende kwalitatief hoogstaande post van je.quote:
Ga je eens heul snel schamen.quote:Op zondag 18 september 2005 21:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb om 20:50 de tv aangezetik volg wel wàt hoor
en jà dit is de eerst HP die ik zie, ook geen boek gelezen nee.. en het is dat er niks beters op is...
* Traantje wegpink *quote:Op zondag 18 september 2005 21:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weer zo'n briljante eloquente ende kwalitatief hoogstaande post van je.
Je blijft gewoon met van die pareltjes komen.
quote:Op zondag 18 september 2005 21:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weer zo'n briljante eloquente ende kwalitatief hoogstaande post van je.
Je blijft gewoon met van die pareltjes komen.
Jij keek vanmiddag ook niet al te vrolijk hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 21:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Nounou, niet zo'n gemeen doen allemaal..
Huh?quote:Op zondag 18 september 2005 21:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jij keek vanmiddag ook niet al te vrolijk hoor.![]()
Dan gaat ie wel heel snel op zn bezem.quote:Op zondag 18 september 2005 21:19 schreef Great_Expectations het volgende:
HP is ook leuk als je 'm op dubbele snelheid afspeelt..
.
Sinds wanneer doe ik gemeen? Ik weet niet eens wat het is.quote:Op zondag 18 september 2005 21:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Nounou, niet zo'n gemeen doen allemaal..
Groot_geweld.jpg?quote:
Dat was in reactie op die zuigend irritante petredinges. Ik doe zelden spontaan gemeen of onaardig.quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 18 september 2005 21:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat was in reactie op die zuigend irritante petredinges. Ik doe zelden spontaan gemeen of onaardig..
/Opa mode aanzet"quote:
Straks komt NathaN nog eens het topic claimen ofzo... * ril *.quote:Op zondag 18 september 2005 21:27 schreef Great_Expectations het volgende:
En kwaliteit is beter dan kwantiteit, maar ik zit ook niet te wachten op van die [homo]'s die hier al zo lang niet meer actief hebben meegepost dat je bijna omver wordt gewalmd door de schimmellucht die van hun nickname afkomt, maar hier dan nog wel een beetje komen doen alsof het topic van hun is..
Dat zal toch niet?quote:Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef Timmah het volgende:
[..]
Straks komt NathaN nog eens het topic claimen ofzo... * ril *.
Dat is heul nie liev.quote:Op zondag 18 september 2005 21:26 schreef Timmah het volgende:
In het kader van: Ik wil wat posten...Hier een plaatje van Tsukihime..
[afbeelding]
Jawel. Tsukihime is haske Liev. En met vampiers enzo.quote:
Die mocht ik niet kijken van mijn G_L omdat het te veel "Scary Death" zou zijn voor mijn teergevoelige zieltje.quote:Op zondag 18 september 2005 21:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jawel. Tsukihime is haske Liev. En met vampiers enzo..
Misschien ben ik wel zo'n afgestompte zieke geest dan.quote:Op zondag 18 september 2005 21:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die mocht ik niet kijken van mijn G_L omdat het te veel "Scary Death" zou zijn voor mijn teergevoelige zieltje..
wat een eer, wat een eer die u mij toedicht...quote:Op zondag 18 september 2005 21:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat was in reactie op die zuigend irritante petredinges. Ik doe zelden spontaan gemeen of onaardig..
Hmm... * nadenk * .. Misschien ook wel. Battle Royalequote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef Timmah het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel zo'n afgestompte zieke geest dan..
quote:Op zondag 18 september 2005 21:37 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hmm... * nadenk * .. Misschien ook wel. Battle Royaleenzo.
[afbeelding]
quote:
Als jij het zegt.quote:
Manga schat. Manga.quote:Op zondag 18 september 2005 21:51 schreef TehRockstar het volgende:
Stripboekjes vind ik erg ehm.geeky
Nadat ik de titel zag heb ik maar weggeklikt. Ik geloof niet dat ik dat zien wil.quote:Op zondag 18 september 2005 21:54 schreef creno het volgende:
nu het toch allemaal over chinezen en japanners gaat, na het zien van dit filmpje betwijfel ik of je nog binnenkort chinees/japans gaat halen![]()
En tis heel niet Geeky.quote:
Whehe, dat gepiep als ze een golf kots over zich heenkrijgtquote:Op zondag 18 september 2005 21:54 schreef creno het volgende:
nu het toch allemaal over chinezen en japanners gaat, na het zien van dit filmpje betwijfel ik of je nog binnenkort chinees/japans gaat halen![]()
Kom op, stripboeken. Das best wel geeky.quote:Op zondag 18 september 2005 21:56 schreef Timmah het volgende:
[..]
En tis heel niet Geeky.. * er een stuk of 40 in de kast heeft staan *
.
MANGA.quote:Op zondag 18 september 2005 21:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kom op, stripboeken. Das best wel geeky.
Tis Japans. Je leest het van rechts naar links. Geen stomme standaard verhaaltjes. En het heeft meestal een volwassen inslag, met een goed verhaal. Geen Suske en Wiske gedoe enzo. Al zijn die ook best leuk.quote:Op zondag 18 september 2005 21:59 schreef TehRockstar het volgende:
Wat is het verschil?
X-men enzo ga ik niet over....quote:Op zondag 18 september 2005 22:03 schreef TehRockstar het volgende:
Aha.
Ik bedoel meer, kinderachtig spul als X-men enzo.
Ik heb nog geen werk. Simpel.quote:Op zondag 18 september 2005 22:13 schreef TehRockstar het volgende:![]()
Timmah, waarom ga je niet mee naar de efteling?
Super!quote:Op zondag 18 september 2005 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[[url=http://members.lycos.nl/expectations/overige/voorbeeld%20klein.jpg]afbeelding][/url]
Geen Suske en Wiske inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2005 22:01 schreef Timmah het volgende:
En het heeft meestal een volwassen inslag, met een goed verhaal. Geen Suske en Wiske gedoe enzo.
Blut niet, maar met alleen Stufi kom ik niet ver, en dat geef ik liever uit aan DVD enzo.quote:Op zondag 18 september 2005 22:15 schreef TehRockstar het volgende:
cq, je bent blut?
Ik zag trouwens dat Fake in de aanbieding was bij de ABCquote:Op zondag 18 september 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen Suske en Wiske inderdaad..
.
leen geld van je oudersquote:Op zondag 18 september 2005 22:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Blut niet, maar met alleen Stufi kom ik niet ver, en dat geef ik liever uit aan DVD enzo..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:
Ik ben allang dankbaar dat ze mn collegeld betalen, mn boeken, me in deze tijd van werkeloosheid een klein beetje sponseren af en toe.... No way dat ik nog meer van ze moet vragen.quote:Op zondag 18 september 2005 22:20 schreef TehRockstar het volgende:
wat?
W'rom? Ik ga alleen als Beav gaat. En ik verslaap me toch vast weer.quote:
Tsk.quote:Op zondag 18 september 2005 22:27 schreef TehRockstar het volgende:zeurmiep, ik kom je zo uit je huis trekken
Ga je mee dan?quote:Op zondag 18 september 2005 22:27 schreef TehRockstar het volgende:zeurmiep, ik kom je zo uit je huis trekken
Waarom wil je dat weten, jij gaat toch niet mee?quote:
Ik las broek.quote:Op zondag 18 september 2005 22:30 schreef wonderer het volgende:
Oehoi!
Druk in de trein en ik had in Amersfoort mijn boek al uit
je was weer naar MM geweest?quote:Op zondag 18 september 2005 22:30 schreef wonderer het volgende:
Oehoi!
Druk in de trein en ik had in Amersfoort mijn boek al uit
Meer, meer!quote:Op zondag 18 september 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen Suske en Wiske inderdaad..
.
Ik wil weten waarom jij wil weten of timmah mee gaat terwijl jij zelf niet mee gaat.quote:Op zondag 18 september 2005 22:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten, jij gaat toch niet mee?
Op zn minst een briefje van zn ouders.quote:Op zondag 18 september 2005 22:34 schreef creno het volgende:
truste aan de mensen die gaan slapen.
Rocky ? ga je echt naar de efteling ? moet je geen begeleiding van een volwassene hebben ?
*kuch*quote:Op zondag 18 september 2005 22:34 schreef creno het volgende:
truste aan de mensen die gaan slapen.
Rocky ? ga je echt naar de efteling ? moet je geen begeleiding van een volwassene hebben ?
Kiss Scandal is een leuke introductie voor beginners.quote:
quote:U.S. Congressman Colin Rudd's public image: good looks, charisma, and an honest willingness to serve his people and country. The only thing he's missing is a wife. What the public doesn't know is that he's a shrewd tactician and in a relationship with his secretary, Paul...
Bron: mochi*mochi
ik duw je wel door het park hoor in de kinderwagen !quote:
Nope, we waren allebei zo brak van WT dat we maar besloten hebben dat we gingen uitslapenquote:
Meen je dat.quote:Op zondag 18 september 2005 22:37 schreef creno het volgende:
[..]
ik duw je wel door het park hoor in de kinderwagen !
maar ik bedoelde begeleiding in de trein/bus of ander vervoer![]()
park?quote:Op zondag 18 september 2005 22:37 schreef creno het volgende:
[..]
ik duw je wel door het park hoor in de kinderwagen !
nou nou, niet meteen emo worden, is geen grote moeite hoor, kinderwagen duwenquote:
Ik vind het geen heel vreemde opmerking hoor tegen iemand die 14 is.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 22:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
park?
je leeft je luierfetisch uit in het anne frank plantsoen mèt TRS?![]()
Ik mag jou!quote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Imberr het volgende:
ik kom in dit deeltje ook ff een tvp'tje plaatsen![]()
oh, en anime is cool![]()
![]()
![]()
Moest jij onder begeleiding overal heen toen je 14 was.quote:Op zondag 18 september 2005 22:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vind het geen heel vreemde opmerking hoor tegen iemand die 14 is..
Iig wel als ik van Zaandam naar Kaatsheuvel ging.quote:Op zondag 18 september 2005 22:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Moest jij onder begeleiding overal heen toen je 14 was.
sodeju...quote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Imberr het volgende:
ik kom in dit deeltje ook ff een tvp'tje plaatsen![]()
oh, en anime/manga is cool![]()
![]()
![]()
Nou, ik weet wel iemand die vanuit Amsterdam gaat.quote:Op zondag 18 september 2005 22:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Iig wel als ik van Zaandam naar Kaatsheuvel ging..
Tsja.quote:Op zondag 18 september 2005 22:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel iemand die vanuit Amsterdam gaat.
je bent een mooie travo !quote:
whahaquote:
Nou.. dat kan, en moet men ook helemaal zelf weten enzo.quote:
Karenquote:Op zondag 18 september 2005 22:48 schreef beaverhausen het volgende:
Zeg rukpukje, wil je eens met je plakkende puberige masturbeervingertjes uit de buurt van mijn fotoboek blijven? Dank je. .
Wat bedoel je.quote:Op zondag 18 september 2005 22:50 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou.. dat kan, en moet men ook helemaal zelf weten enzo..
niet ? ik dacht het echtquote:Op zondag 18 september 2005 22:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
whaha![]()
oh kom op, ik mag toch wel beetje meelurken/meeposten hier? ookal ben ik niet mannelijk![]()
Dat het kan dat er iemand uit Amsterdam wel zelf eenzaam ende alleen gaat.quote:
Dat kan best. Ik zal het eensch navragen.quote:Op zondag 18 september 2005 22:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat het kan dat er iemand uit Amsterdam wel zelf eenzaam ende alleen gaat..
Vooral eens doen.quote:Op zondag 18 september 2005 22:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat kan best. Ik zal het eensch navragen.
Eerst nog tien jaar elke ochtend je bordje Brinta helemaal leegeten en probeer het dan nog maar eens een keer.quote:
Dat jij nou een geheugen hebt dat niet verder dan 2 posts teruggaat.quote:
Ik dacht dat jij ook blond was.quote:Op zondag 18 september 2005 22:56 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat jij nou een geheugen hebt dat niet verder dan 2 posts teruggaat..
Tis geverfd.quote:Op zondag 18 september 2005 22:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook blond was.
heeft tie trekplekken achter gelaten op de bladzijden dan?quote:Op zondag 18 september 2005 22:48 schreef beaverhausen het volgende:
Zeg rukpukje, wil je eens met je plakkende puberige masturbeervingertjes uit de buurt van mijn fotoboek blijven? Dank je. .
Dat wil ik graag voorkomen.quote:Op zondag 18 september 2005 22:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft tie trekplekken achter gelaten op de bladzijden dan?
And look how you turned out.quote:Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
Toen ik 14 was lag ik op zondagavond om 11 uur al lang in m'n bed.
Geen slecht woord over mijn Bever he?quote:
Pretty damn fabulous actually.quote:
Nee.quote:Op zondag 18 september 2005 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
AKA Wiskundemeneer?
Hm.quote:Op zondag 18 september 2005 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pretty damn fabulous actually..
Wat hebben Bevers en Wiskunde nou weer met elkaar van doen?quote:Op zondag 18 september 2005 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
AKA Wiskundemeneer?
Ik weet dat je nieuw bent maar je begeeft je op glad ijs, dame.quote:
Waarom uitstellen tot morgen?quote:Op zondag 18 september 2005 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hm.
Dan ga ik morgen maar op tijd slapen, dan word ik net zo fabulous als jij.
15 jarig Limburgs sletje kiest partij voor 14 jarig Amsterdams sletje, in plaats van voor haar streekgenoot. Ik maar denken dat al die Limburgers het voor elkaar opnamen.quote:
Om dammen te bouwen moet je toch wel een wiskundig inzicht hebben.quote:Op zondag 18 september 2005 23:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wat hebben Bevers en Wiskunde nou weer met elkaar van doen?.
Ik kan het niet ontkennen.quote:Op zondag 18 september 2005 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Om dammen te bouwen moet je toch wel een wiskundig inzicht hebben.
Sinds wanneer woon ik in Amsterdam.quote:Op zondag 18 september 2005 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
15 jarig Limburgs sletje kiest partij voor 14 jarig Amsterdams sletje, in plaats van voor haar streekgenoot. Ik maar denken dat al die Limburgers het voor elkaar opnamen.
't Ligt in de buurt hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon ik in Amsterdam.
Wij zijn verteerd door verlangen om te weten waar je dan wel woont.quote:Op zondag 18 september 2005 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon ik in Amsterdam.
quote:Op zondag 18 september 2005 23:12 schreef TehRockstar het volgende:
Als je een beetje had opgelet, hoer.
Kwam er nog doorheen zaterdag. Heb nog gezwaaid ookquote:
Waar doorheen?quote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kwam er nog doorheen zaterdag. Heb nog gezwaaid ook![]()
WT? Nee, dat was in Steenwijk.quote:Op zondag 18 september 2005 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
Was dat optreden in de Zaandam?
Zaandam. Amsterdam->Hoornquote:
Ohw.. ja ... Tuurlijk... hehe. En ik zwaaide terug hoor!quote:
Je kunt het 12 oktober goedmakenquote:Op zondag 18 september 2005 23:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ohw.. ja ... Tuurlijk... hehe. En ik zwaaide terug hoor!![]()
.
Geen Geld... en gewoon College...quote:Op zondag 18 september 2005 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt het 12 oktober goedmaken
Donnie Darko.quote:Op zondag 18 september 2005 23:33 schreef Ang3l het volgende:
Zometeen ff de herhaling van Herken de Heaumeau kijken
En net donnie darko gekeekt en nou spookt dat intens verdrietige nr door m'n kop
quote:
Klopt.quote:Op zondag 18 september 2005 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]inmiddels 3x gezien
Zit in de Quality Film Collection waar naast DD erg veel mooie films inzitten
ach gussie en je moest er wel heel vroeg uit!!!!!!! sterkte ik verder met feestenquote:Op maandag 19 september 2005 06:24 schreef creno het volgende:
goedemorgen
het is maandag en die zijn altijd het ergste
Ach gossie tochquote:Op maandag 19 september 2005 08:03 schreef TehRockstar het volgende:
Kut, ik ben mijn sleutels kwijt en er zit daar iemand op me te wachten
quote:Op maandag 19 september 2005 08:49 schreef TehRockstar het volgende:
Yay, oplossing gevonden.
Vriend komt hierheen scooteren.
Huisgenoten???quote:Op maandag 19 september 2005 00:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
gewonnen van mijn huisgenoten met starcraft
ik geloof het welquote:Op maandag 19 september 2005 13:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Huisgenoten???![]()
Heb ik een verhuizing gemist?![]()
quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
15 jarig Limburgs sletje kiest partij voor 14 jarig Amsterdams sletje, in plaats van voor haar streekgenoot. Ik maar denken dat al die Limburgers het voor elkaar opnamen.
quote:sletje
quote:Op maandag 19 september 2005 12:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogguh
quote:
quote:
En nu hele zinnetjes. Kom op, je kan het wel!quote:
. Je hoeft namelijk niet per se iets te posten als je niks te melden hebt.
bevalt primaquote:Op maandag 19 september 2005 14:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar dan moet je alles zélf doen!!!
En waar? En hoe? nEn hoie vind je het? En ga je nog wel elke week pannenkoekje met oma eten doen en naar die Kipding kipjewokje restaurant??
dan zouden we pas op [HOMO] #139 zittenquote:Op maandag 19 september 2005 15:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En nu hele zinnetjes. Kom op, je kan het wel!
Want hier krijg ik mepneigingen van.
[afbeelding]. Je hoeft namelijk niet per se iets te posten als je niks te melden hebt.
waarom ben je er niet blij mee ?quote:Op maandag 19 september 2005 15:42 schreef wonderer het volgende:
Creno!
'k Heb nieuw verhaal maar ik ben er niet zo blij mee...
Vriendje dan?quote:Op maandag 19 september 2005 09:31 schreef petre86 het volgende:
[..]nou is het inene je vriend
gaat snel
mogguh
en heeft hij je nog opgehaald met z'n scooter, en was je zodoende nog op tijd op school vanochtend?quote:
Verwarrend, fragmentarisch... kweenie. Bagger. Ik zet hem wel online en hopen dat ik er bruikbare kritieken op krijgquote:
Niet echt.quote:Op maandag 19 september 2005 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heeft hij je nog opgehaald met z'n scooter, en was je zodoende nog op tijd op school vanochtend?
plannen is niet jouw sterkste kant geloof ikquote:Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet echt.Ik was alsnog 2 uur te laat.
quote:Op maandag 19 september 2005 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
plannen is niet jouw sterkste kant geloof ik![]()
Hoe kun je nou rekening houden met een omweg door het park?quote:Op maandag 19 september 2005 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
plannen is niet jouw sterkste kant geloof ik![]()
dat zal TRS je zelf moeten vertellen.quote:Op maandag 19 september 2005 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kun je nou rekening houden met een omweg door het park?
en je ging wèl optijd weg van huis?quote:Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet echt.Ik was alsnog 2 uur te laat.
Niet bepaald.quote:Op maandag 19 september 2005 17:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
en je ging wèl optijd weg van huis?
Ik was geslaagdquote:Op maandag 19 september 2005 17:37 schreef Weemz het volgende:
20 Lives van Nokia is nog best moeilijk... Ik was vandaag bijna geslaagd in mijn missie... Maar door 1 ielig verkeerd gekozen dingetje aan het begin was het toch: FAILED.... Ach ja, nog 18x kans
wat?? ga beafje mee naar de efteling??? ik wil met beafje in de python!!!! nee ik nee ik nee ik...nee ik!quote:Op maandag 19 september 2005 13:16 schreef Waxxer het volgende:
Goedendag ik denk het is weer maandag ik denk hey, ik moet weer naar school, alwaar ik nu dan ook zit om aan het werk te gaan en wat let mij dan jullie een digitale, welgemeende groet te overhandigen van mij persoonlijk en Bief wat hoor ik ik hoor jij gaat mee naar de Eteling voor een stukje ontmoeting?
Hai!
it wasn't mequote:Op maandag 19 september 2005 17:50 schreef creno het volgende:
ik ben weer een beetje vrolijk dankzij wat mensen op msn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |